!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Bandit59 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:45
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Εχεις στατιστικά πόσα απο τα τροχαία οφείλονται σε παλαιότητα του αυτοκινήτου και πόσα σε υπαιτιότητα του οδηγού (υπερβολική ταχύτητα, αντικανονική προσπέραση κλπ);
Όχι εγώ η ελστατ. https://www.statistics.gr/el/statistics ... on/SDT04/-
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Μα δεν έχει να κάνει με τα καταναλωτικά πρότυπα. Έχει να κάνει με την ασφάλεια, την ποιότητα ζωής και τους ρύπους. Μην ταυτίζεσαι με τους γύφτους που έχουν μετατρέψει οχήματα χωρίς κανένα iso, δεν πληρώνουν ασφάλεια , ΚΤΕΟ και πολλά ακόμη.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:05
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Μα δεν έχει να κάνει με τα καταναλωτικά πρότυπα. Έχει να κάνει με την ασφάλεια, την ποιότητα ζωής και τους ρύπους. Μην ταυτίζεσαι με τους γύφτους που έχουν μετατρέψει οχήματα χωρίς κανένα iso, δεν πληρώνουν ασφάλεια , ΚΤΕΟ και πολλά ακόμη.
Ούτε τέλη θα πληρώσουν αλλά μάντεψε, αν δουν εσένα με αξιοπρεπές αμάξι δεκαπενταετιας και το γύφτο με το χρεπι, ποιον θα σταματήσουν
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Ερμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:10 Πάντως έχει πλάκα που εδώ μέσα έχουμε τους λύκους από τη wall street αλλά όταν, άκουσον, τους λες ότι τα παλαιά αυτοκίνητα θα πρέπει είτε να αποσυρθούν είτε να γίνουν ασύμφορα, το φόρουμ μυρίζει λαρδί και πατσά...
Δε διαφωνώ να αποσυρθούν αλλά να δώσεις κίνητρα, όχι να τους αναγκάζεις μέσω θηλιάς. Που και πάλι κάποιος που δεν έχει να δώσει 20Κ και άνω θα αναγκαστεί να πληρώνει γαμισιατικα γιατί έτσι.
Δε γίνεται από τη μια να ζητάς να δώσει ο άλλος χρήματα που δεν έχει και από την άλλη εσύ σα κράτος να λειτουργείς έτσι.
Ειδικά στις μέρες μας που η ακρίβεια είναι σε επίπεδα κεντρικής Ευρώπης ενω οι μισθοί πλησιάζουν να είναι οι χαμηλότεροι της ΕΕ

Λοιπόν να προτείνω το άλλο.
Να υπάρχει τέτοια φορολογία στα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας αλλά παράλληλα διπλάσιασε τη φορολογία σε κτήρια άνω των 40 ετών γιατί έχουν θέματα στη στατικοτητα και γιατί έχουν ενεργειακή κλάση για το μπουτσο. Πήγαινε μετά σε άλλα κτήρια και χώσε φορολογία έξτρα σε αυτόν που στην πολυκατοικία έχει κεντρική θέρμανση για λόγους πράσινους, πήγαινε μετά βάλε καπέλο στον τάδε εφοπλιστή γιατί τα καράβια του είναι 40 και 50 ετών πάλι για πράσινους λόγους.
Τι όχι;
Οφείλω να σου αναγνωρίσω ότι έχεις σαφώς πιο σοβαρή σκέψη και επιχειρήματα από τους άλλους που διαφωνούν. Το βασικό είναι ότι δε διαφωνείς τόσο με την ουσία του φόρου αλλά έχεις ενστάσεις ότι λόγω της φτώχειας δεν είναι δυνατό να επιτύχει.
Το ακούω αυτό. Απλά μη μας λένε μερικοί για τη χώρα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ΕΕ όταν τελικά είμαστε η χώρα με τους πιο φτωχούς και τα παλαιότερα οχήματα σε όλη την Ευρώπη. Αλήθεια, ακόμη και οι Εσθονίες και οι Ρουμανίες έχουν πιο νέο στόλο. Όμως αν θέλουμε να πάμε εμπρός τα παλιά αυτοκίνητα θα πρέπει να αποσυρθούν και χρειάζονται τομές. Με τα έσοδα από το φόρο ας βελτιώσουν τη δημόσια συγκοινωνία, ας δώσουν επιδότηση αγοράς νέων. Δεν είμαι υπουργός να ξέρω το ταμείο. Αυτό που ξέρω είναι ότι στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ACEA κυκλοφορούν πάνω από 4,5 εκατομμύρια οχήματα ηλικίας άνω των 10 ετών. Χωρίς να συμπεριλαμβάνονται φορτηγά, λεωφορεία, βαν και μηχανές. Άρα μπορεί και να μιλάμε για 600 εκατομμύρια ζεστό χρήμα το χρόνο ώστε να βρεθούν οι πόροι για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων αλλά και των δημοσίων συγκοινωνιών προς όφελος του πολίτη και φυσικά της ποιότητας ζωής του.

Όσον αφορά τα ακίνητα, εννοείται ότι συμφωνώ. Λέμε για το ΚΤΕΟ στα οχήματα ανά δύο έτη αλλά για την υποχρέωση των ιδιοκτητών ακινήτων να κάνουν στατικούς ελέγχους δε λέμε κουβέντα. Που έτσι και κάνει κανένα σεισμό θα πεθάνει κόσμος. Που ανάθεμα και αν υπάρχουν πολυκατοικίες και μονοκατοικίες με πυροπροστασία. Αλλά παλεύουμε για το αυτονόητο. Απλά ο Έλληνας από τον Καποδίστρια και μετά αρνείται να γίνει κράτος. Αλλά σιγά σιγά κάτι γίνεται. Ήδη για να να αλλάξει πάροχο κανείς απαιτείται πρόσφατο ηλεκτρολογικό σχέδιο. Παλιά θα γκρίνιαζαν, τώρα όλοι το πληρώνουν. Ομοίως με την ασφάλιση κατοικίας που αρχίζει να εφαρμόζεται ή τον καθαρισμό οικοπέδων. Που καθαρίστηκαν οικόπεδα στον αστικό ιστό υπό το φόβο προστίμου για πρώτη φορά στην ιστορία...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Ερμής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:22
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:05
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 14 Οκτ 2024, 21:19

είναι επίθεση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας
με ηλίθιο πρόσχημα, τιμωρείς κάποιον επειδή δεν συμμορφώνεται με τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής μας
γιατί αν κάποιος συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του και περνάει κτεο, έχει κάρτα καυσαερίων κτλ, τότε δεν έχεις κανέναν λόγο να τον τιμωρείς

υγ και δε μιλάμε για αυτοκίνητα 40 ετών όπως έγραψες, αλλά για αυτοκίνητα 11 ετών και πίσω
Μα δεν έχει να κάνει με τα καταναλωτικά πρότυπα. Έχει να κάνει με την ασφάλεια, την ποιότητα ζωής και τους ρύπους. Μην ταυτίζεσαι με τους γύφτους που έχουν μετατρέψει οχήματα χωρίς κανένα iso, δεν πληρώνουν ασφάλεια , ΚΤΕΟ και πολλά ακόμη.
Ούτε τέλη θα πληρώσουν αλλά μάντεψε, αν δουν εσένα με αξιοπρεπές αμάξι δεκαπενταετιας και το γύφτο με το χρεπι, ποιον θα σταματήσουν
Το γύφτο εννοείται. Σίγουρη κατάσχεση. Και συμβαίνει συχνά. Απλά έχουν μειωθεί οι έλεγχοι γενικότερα...
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:05 Μα δεν έχει να κάνει με τα καταναλωτικά πρότυπα. Έχει να κάνει με την ασφάλεια, την ποιότητα ζωής και τους ρύπους. Μην ταυτίζεσαι με τους γύφτους που έχουν μετατρέψει οχήματα χωρίς κανένα iso, δεν πληρώνουν ασφάλεια , ΚΤΕΟ και πολλά ακόμη.
Εγώ συμφωνώ με αυτά. Και γενικά μιλώντας ένα σύγχρονο όχημα είναι πιο ασφαλές από ένα 25ετίας με τις όποιες εξαιρέσεις. Ναι, σίγουρα αυτός που έχει Porsche ή Rolls Royce του 2000, μπορεί να την έχει σε καλύτερη κατάσταση από το όχημα του μέσου πολίτη που το αγόρασε πέρσι αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας αν μιλάμε για την πλειοψηφία των οχημάτων. Οπότε από την μεριά μου συμφωνώ κατ'αρχήν στα μέτρα πίεσης εκσυχρονισμού του στόλου.

Ωστόσο το ίδιο λογική είναι και η απαίτηση του πολίτη από το κράτος στο να υπάρχει ισονομία και συνέχεια. Θα με πιέσεις να αλλάξω το όχημά μου με ένα νεότερο και να σπαταλήσω μεγάλο μέρος του εισοδήματός μου στην αγορά του (και αναλογικά αρκετά μεγαλύτερο από ό,τι ο πατέρας μου πχ) αλλά θα φροντίσεις να το κάνεις για όλους. Δεν θα βγω στο δρόμο να τρακάρω με ανασφάλιστο επειδή ως κράτος αρνείσαι να επιβάλεις το νόμο όπου σου είναι δύσκολο ή έχει πολιτικό κόστος. Θα αποσύρω εγώ το καλοσυντηρημένο όχημα δεκαπενταετίας αλλά δεν θα βλέπω σαπάκια στο δρόμο τα οποία συστηματικά δεν ελέγχεις και τα αφήνεις να κυκλοφορούν. Και θα μειώσεις τους φόρους οχήματος και καυσίμων τόσο όσο να φτάσει το όχημα να πωλείται και να κινείται σε τιμές ανάλογες με των άλλων Ευρωπαϊκών κρατών. Δεν θα είναι ο πολίτης η αγελάδα που θα αρμέγεις με ευκολία μέσω των οχημάτων/καυσίμων επειδή ως κράτος είσαι ανίκανο να πατάξεις το μαύρο χρήμα (τουλάχιστον σε ικανοποιητικό ποσοστό) και να φορολογήσεις δίκαια.

Θα μειώσεις λοιπόν τους φόρους στα καύσιμα, θα βρεις εναλλακτικές για τα έσοδα που σου λείπουν σαν κράτος, θα πατάξεις τη νοθεία που πάει σύννεφο και παρακαλάμε να τύχουμε σε πρατήριο που δεν βάζει ό,τι να ΄ναι και ΜΕΤΑ θα έχεις απαιτήσεις από τους πολίτες. Δεν πάει αλλιώς. Δεν γίνεται αλλιώς.

Οι απαιτήσεις συνοδεύονται με υποχρεώσεις για αμφότερες τις πλευρές. Αλλιώς είναι κοροϊδία σε μια χώρα που έχει φτάσει να έχει τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρώπη και τιμές καυσίμων από τις ακριβότερες.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

ST48410 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:43
Θα μειώσεις λοιπόν τους φόρους στα καύσιμα, θα βρεις εναλλακτικές για τα έσοδα που σου λείπουν σαν κράτος, θα πατάξεις τη νοθεία που πάει σύννεφο και παρακαλάμε να τύχουμε σε πρατήριο που δεν βάζει ό,τι να ΄ναι και ΜΕΤΑ θα έχεις απαιτήσεις από τους πολίτες. Δεν πάει αλλιώς. Δεν γίνεται αλλιώς.
Εδώ έχει ζουμί. Ποιοι ελέγχουν τα καύσιμα στη χώρα; 50; 100; 1000; Μα φυσικά δύο. ΕΛΠΕ και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ. Αυτοί κερδίζουν και από τα παλιά ενεργοβόρα οχήματα και από τη νοθεία. Αυτοί πάνε να κουκουλώσουν κάτι λαθραίες μεταφορές χημικών νοθείας με τραίνα.

Και θα μου πεις είσαι συνομωσιολόγος. Πάμε λίγο να διαβάσουμε μια είδηση που δεν έπαιξε από τα δύο κανάλια που ελέγχει ο κύριος της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ και θα είναι και κατά της ανανέωσης του στόλου οχημάτων.

https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... itrop.html

Και η απάντηση του ξαδέρφου της υπουργού.
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... -vard.html

Πήγε δηλαδή το κράτος να κάνει έλεγχο στο γραφείο του και όχι μόνο οι φουσκωτοί του παρεμπόδισαν τον έλεγχο αλλά ζητά και τα ρέστα επειδή άκουσον άκουσον, το γραφείο στο κτήριο της εταιρείας δεν είναι της εταιρείας αλλά δικό του. :102:
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:34 Που καθαρίστηκαν οικόπεδα στον αστικό ιστό υπό το φόβο προστίμου για πρώτη φορά στην ιστορία...
Ισχύει αλλά όλα σε αυτό το κράτος είναι προσχηματικά και λειτουργούν περιστασιακά κι όποιον πάρει ο χάρος.

Γνωστός καθάρισε το οικόπεδο, συγκέντρωσε τα χόρτα σε σάκους και ειδοποίησε την σχετική υπηρεσία του δήμου. Οι σάκοι δεν έχουν απομακρυνθεί 3 ολόκληρους μήνες μετά. Ο γνωστός τηλεφωνεί 2 φορές την εβδομάδα, κΑΘΕ εβδομάδα, στη σχετική υπηρεσία και δεν βρίσκει άκρη. Ζει μακριά και δεν είναι δυνατό να ξαναταξιδέψει για να πάει εκεί και να κάνει τι; Την μια δεν έχουν προσωπικό, την άλλη δεν έχουν όχημα, την τρίτη του στέλνουν φορτηγό με αρπάγη (ενώ απλά χρειάζονται δυο άτομα με αγροτικό) και ο άνθρωπος δεν μπορεί να τελειώνει καθώς τους ρωτάει που θα μπορούσε να πάει να πετάξει μόνος του και ούτε αυτό δεν ξέρουν να του πουν. Με τα πολλά τον πήρε ένα πρωί στο κινητό άνθρωπος του δήμου που έψαχνε να βρει το οικόπεδο και δεν μπορούσε ούτε καν ήξερε να χρησιμοποιήσει GPS από το κινητό του για να του στείλει ένα στίγμα και να το βρει αμέσως. Δεν είναι δυνατό οι υπηρεσίες του δήμου να μη μπορούν να βρουν τους δρόμους του δήμου και να πρέπει να βγάλει άκρη ο άλλος που ζει χιλιόμετρα μακριά. Και είναι πλήρως απογοητευμένος καθώς αν πιάσει καμιά νεροποντή θα τα παρασύρει όλα και θα σκορπίσουν και θα πάει άχρηστος ο κόπος και τα χρήματα που έδωσε για να συλλέξει χόρτα και κλαδιά.

Δες λοιπόν πως απαξιώνεται ένα σαφώς ορθό και απαραίτητο μέτρο. Σκέψου τι θα κάνει αυτός ο άνθρωπος του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:52
ST48410 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:43
Θα μειώσεις λοιπόν τους φόρους στα καύσιμα, θα βρεις εναλλακτικές για τα έσοδα που σου λείπουν σαν κράτος, θα πατάξεις τη νοθεία που πάει σύννεφο και παρακαλάμε να τύχουμε σε πρατήριο που δεν βάζει ό,τι να ΄ναι και ΜΕΤΑ θα έχεις απαιτήσεις από τους πολίτες. Δεν πάει αλλιώς. Δεν γίνεται αλλιώς.
Εδώ έχει ζουμί. Ποιοι ελέγχουν τα καύσιμα στη χώρα; 50; 100; 1000; Μα φυσικά δύο. ΕΛΠΕ και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ. Αυτοί κερδίζουν και από τα παλιά ενεργοβόρα οχήματα και από τη νοθεία. Αυτοί πάνε να κουκουλώσουν κάτι λαθραίες μεταφορές χημικών νοθείας με τραίνα.

Και θα μου πεις είσαι συνομωσιολόγος. Πάμε λίγο να διαβάσουμε μια είδηση που δεν έπαιξε από τα δύο κανάλια που ελέγχει ο κύριος της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ και θα είναι και κατά της ανανέωσης του στόλου οχημάτων.

https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... itrop.html

Και η απάντηση του ξαδέρφου της υπουργού.
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... -vard.html

Πήγε δηλαδή το κράτος να κάνει έλεγχο στο γραφείο του και όχι μόνο οι φουσκωτοί του παρεμπόδισαν τον έλεγχο αλλά ζητά και τα ρέστα επειδή άκουσον άκουσον, το γραφείο στο κτήριο της εταιρείας δεν είναι της εταιρείας αλλά δικό του. :102:
Προφανώς και εδώ είναι το ζουμί. Το κράτος αρνείται να επιβληθεί εκεί που υπάρχει κόστος. Και αυτά τα πρόστιμα 9 εκ. δεν μου λενε τίποτα. Θέλω να μάθω πόσα από αυτά θα εισπραχθούν.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

ST48410 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:34 Που καθαρίστηκαν οικόπεδα στον αστικό ιστό υπό το φόβο προστίμου για πρώτη φορά στην ιστορία...
Ισχύει αλλά όλα σε αυτό το κράτος είναι προσχηματικά και λειτουργούν περιστασιακά κι όποιον πάρει ο χάρος.

Γνωστός καθάρισε το οικόπεδο, συγκέντρωσε τα χόρτα σε σάκους και ειδοποίησε την σχετική υπηρεσία του δήμου. Οι σάκοι δεν έχουν απομακρυνθεί 3 ολόκληρους μήνες μετά. Ο γνωστός τηλεφωνεί 2 φορές την εβδομάδα, κΑΘΕ εβδομάδα, στη σχετική υπηρεσία και δεν βρίσκει άκρη. Ζει μακριά και δεν είναι δυνατό να ξαναταξιδέψει για να πάει εκεί και να κάνει τι; Την μια δεν έχουν προσωπικό, την άλλη δεν έχουν όχημα, την τρίτη του στέλνουν φορτηγό με αρπάγη (ενώ απλά χρειάζονται δυο άτομα με αγροτικό) και ο άνθρωπος δεν μπορεί να τελειώνει καθώς τους ρωτάει που θα μπορούσε να πάει να πετάξει μόνος του και ούτε αυτό δεν ξέρουν να του πουν. Με τα πολλά τον πήρε ένα πρωί στο κινητό άνθρωπος του δήμου που έψαχνε να βρει το οικόπεδο και δεν μπορούσε ούτε καν ήξερε να χρησιμοποιήσει GPS από το κινητό του για να του στείλει ένα στίγμα και να το βρει αμέσως. Δεν είναι δυνατό οι υπηρεσίες του δήμου να μη μπορούν να βρουν τους δρόμους του δήμου και να πρέπει να βγάλει άκρη ο άλλος που ζει χιλιόμετρα μακριά. Και είναι πλήρως απογοητευμένος καθώς αν πιάσει καμιά νεροποντή θα τα παρασύρει όλα και θα σκορπίσουν και θα πάει άχρηστος ο κόπος και τα χρήματα που έδωσε για να συλλέξει χόρτα και κλαδιά.

Δες λοιπόν πως απαξιώνεται ένα σαφώς ορθό και απαραίτητο μέτρο. Σκέψου τι θα κάνει αυτός ο άνθρωπος του χρόνου.
Να πληρώσει από την τσέπη του να τα στείλει κομπόστ ρε τύπε. Έχει καταντήσει αηδία να νομίζει κανείς ότι μπορεί να πετά ό,τι σκουπίδι θέλει σε κάδους και χωματερές επειδή πληρώνει φόρους ...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

ST48410 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:57
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:52
ST48410 έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:43
Θα μειώσεις λοιπόν τους φόρους στα καύσιμα, θα βρεις εναλλακτικές για τα έσοδα που σου λείπουν σαν κράτος, θα πατάξεις τη νοθεία που πάει σύννεφο και παρακαλάμε να τύχουμε σε πρατήριο που δεν βάζει ό,τι να ΄ναι και ΜΕΤΑ θα έχεις απαιτήσεις από τους πολίτες. Δεν πάει αλλιώς. Δεν γίνεται αλλιώς.
Εδώ έχει ζουμί. Ποιοι ελέγχουν τα καύσιμα στη χώρα; 50; 100; 1000; Μα φυσικά δύο. ΕΛΠΕ και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ. Αυτοί κερδίζουν και από τα παλιά ενεργοβόρα οχήματα και από τη νοθεία. Αυτοί πάνε να κουκουλώσουν κάτι λαθραίες μεταφορές χημικών νοθείας με τραίνα.

Και θα μου πεις είσαι συνομωσιολόγος. Πάμε λίγο να διαβάσουμε μια είδηση που δεν έπαιξε από τα δύο κανάλια που ελέγχει ο κύριος της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ και θα είναι και κατά της ανανέωσης του στόλου οχημάτων.

https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... itrop.html

Και η απάντηση του ξαδέρφου της υπουργού.
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... -vard.html

Πήγε δηλαδή το κράτος να κάνει έλεγχο στο γραφείο του και όχι μόνο οι φουσκωτοί του παρεμπόδισαν τον έλεγχο αλλά ζητά και τα ρέστα επειδή άκουσον άκουσον, το γραφείο στο κτήριο της εταιρείας δεν είναι της εταιρείας αλλά δικό του. :102:
Προφανώς και εδώ είναι το ζουμί. Το κράτος αρνείται να επιβληθεί εκεί που υπάρχει κόστος. Και αυτά τα πρόστιμα 9 εκ. δεν μου λενε τίποτα. Θέλω να μάθω πόσα από αυτά θα εισπραχθούν.
Κανένα. Σου έβαλα δύο links. Το δεύτερο λέει όχι μόνο δεν πληρώνει το πρόστιμο αλλά ζητά και τα ρέστα ώστε να τιμωρήσουν οι ελεγκτές του για να μην ξαναγίνει. Και θα το πετύχει. Μιλάμε για ολογάρχη που ελέγχει δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, έχει την πρώτη του ξαδέρφη στην κυβέρνηση, κουμπάρους βουλευτές και φυσικά το κράτος του έχει διαθέσει και φρουρά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 22:57 Να πληρώσει από την τσέπη του να τα στείλει κομπόστ ρε τύπε. Έχει καταντήσει αηδία να νομίζει κανείς ότι μπορεί να πετά ό,τι σκουπίδι θέλει σε κάδους και χωματερές επειδή πληρώνει φόρους ...
ζήτησε πληροφορίες και δεν ξέρει κανείς από την σχετική υπηρεσία του δήμου να του πει οτιδήποτε. Έφαγε μέρος της άδειας του να πάει να καθαρίσει. Συνεννοήθηκε με τις οικίες υπηρεσίες που του είπαν ρητά ότι θα τα μαζέψουν, έκανε σχετικό αίτημα, έστειλε στοιχεία, πήρε πρωτόκολλο κλπ. Τώρα εσένα σου φαίνεται λογικό να ξαναπάρει άδεια, να ταξιδέψει εκεί και να πληρώσει πάλι επειδή είναι ανίκανοι να λειτουργήσουν. Εμένα όχι. Ας του είχαν πει από την αρχή ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, να κάνει το κουμάντο του.
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Γινεται δηθεν για την ασφαλεια και τους ρυπους στα ιχ 11 χρονων, ενω τα φορτηγα και επαγγελματικα ειναι ολα χρεπια, ολα μεταχειρισμενα, και 20-30 χρονων νταλικες ειναι μεγαλο ποσοστο
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Αναφερατε και τη λεξη κτεο; στην ελλαδα κτεο;
Εδω γελαμε
Βλεπετε σε τι επιπεδο διαλυσης ειμαστε;
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Οκτ 2024, 23:00 Κανένα. Σου έβαλα δύο links. Το δεύτερο λέει όχι μόνο δεν πληρώνει το πρόστιμο αλλά ζητά και τα ρέστα ώστε να τιμωρήσουν οι ελεγκτές του για να μην ξαναγίνει. Και θα το πετύχει. Μιλάμε για ολογάρχη που ελέγχει δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, έχει την πρώτη του ξαδέρφη στην κυβέρνηση, κουμπάρους βουλευτές και φυσικά το κράτος του έχει διαθέσει και φρουρά.
ΟΚ. Καταλήγουμε λοιπόν ότι το κράτος δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να ζητά από τον πολίτη να βάλει το χέρι στην τσέπη για νέο όχημα τη στιγμή που δεν μπορεί να εξασφαλίσει συνθήκες ισονομίας και δικαιοσύνης. Δεν είναι λογικό να πιέζεις να πληρώσουν αυτοί που μπορείς και να κάνεις τα στραβά μάτια στους ολιγάρχες.

Δεν διαφωνούμε και τόσο πολύ σε αυτό το θέμα όσο φάνηκε αρχικά.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”