Εγώ πάντως δεν έχω δει ούτε μία ταινία του Αλαίν..... λέω πρώτα να δω Le Samurai, για να έχω άποψη ΚΑΙ για τον Αλαίν (ως γνήσιος Έλλην).
Αφού δεν έχεις δει καμία του, μη ξεκινάς τον Samurai....το ζεν στοιχείο του ίσως σε πεταξει απ έξω.... αυτόν ασ τον (αν και εφόσον...) για μετά
Ξεκίνα καλύτερα με τον Le Cercle Rouge
πολύ πιο στρωτό.... γνώριμο σινεμά είδους.... με μια αριστουργηματική σεκανς ληστείας χωρίς διαλόγους
και φυσικά εκτός απ τον Ντελον τικαρεις και τα κουτάκια (αν και απο αυτούς δεν έχεις δει τίποτα) των Gian Maria Volonté και φυσικά του ''πατριώτη'' μας ( λόγω Ζ και Γ.Λαμπράκη) Yves Montand
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Ο Giovanni, που είχε γεννηθεί ως Joseph Damiani στο Παρίσι, το 1923, κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής θα συνεργαζόταν με τους κατακτητές, ως μέλος και του PPF (Parti Populaire Français) ενός γαλλικού φασιστικού κόμματος της εποχής, ενώ θα εμπλεκόταν και σε τρεις δολοφονίες, ως μέλος μιας εγκληματικής συμμορίας. Στην πορεία όμως, δηλαδή μετά από την απελευθέρωση της Γαλλίας, θα καταδικαζόταν για τα πάντα, γλιτώνοντας την τελευταία στιγμή την γκιλοτίνα.
Ο Giovanni μπορεί, πολιτικά, να είχε το σκοτεινό παρελθόν που είχε, αλλά επειδή είχε βρεθεί ο ίδιος, στην αληθινή ζωή, στη θέση του πρωταγωνιστή του, είχε από νωρίς μια απέχθεια απέναντι στην ύπατη μορφή κρατικής βίας, που δεν ήταν άλλη από την εν ψυχρώ εκτέλεση (με γκιλοτίνα ή μη). Αναγνώριζε τον ρόλο τής αστυνομίας, δεν ήταν αντίθετος με τις ποινές φυλάκισης, ως μια διαδικασία τιμωρίας τέλος πάντων, αλλά από ’κει πέρα πίστευε στη μεταμέλεια του φυλακισμένου, όμνυε στην προσπάθειά του να γυρίσει ανάποδα τη ζωή του (κάτι που θα έπραττε κι εκείνος εξάλλου) και κυρίως ήταν απόλυτα μαζί του όσον αφορά την πίστη του στη ζωή, αρνούμενος το δικαίωμα της πολιτείας να την αφαιρεί. Να μην ξεχνάμε, εδώ, πως το 1973, η θανατική ποινή ήταν ακόμη εν ισχύι στη Γαλλία, καθώς τούτη θα καταργείτο τον Οκτώβριο του 1981
Γι’ αυτό το λόγο όλη την ορμή του, σαν σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Giovanni, όλη του τη λαχτάρα για ’κείνο που αποκαλούμε «το νόημα της ζωής» (που δεν είναι άλλο από το να ζεις τελικά) θα την έκλεινε στην τελευταία σκηνή της ταινίας του
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Spoiler
, που σαν «γραφή» βγάζει κάτι το φοβερά ενοχλητικό, έχοντας τη δύναμη να μεταφέρει τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή (του Gino εννοώ), που, εντελώς χαμένος, δηλαδή πανικοβλημένος, σέρνεται δια της βίας, κάτω από τη λαιμητόμο.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Ο Giovanni, που είχε γεννηθεί ως Joseph Damiani στο Παρίσι, το 1923, κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής θα συνεργαζόταν με τους κατακτητές, ως μέλος και του PPF (Parti Populaire Français) ενός γαλλικού φασιστικού κόμματος της εποχής, ενώ θα εμπλεκόταν και σε τρεις δολοφονίες, ως μέλος μιας εγκληματικής συμμορίας. Στην πορεία όμως, δηλαδή μετά από την απελευθέρωση της Γαλλίας, θα καταδικαζόταν για τα πάντα, γλιτώνοντας την τελευταία στιγμή την γκιλοτίνα.
Ο Giovanni μπορεί, πολιτικά, να είχε το σκοτεινό παρελθόν που είχε, αλλά επειδή είχε βρεθεί ο ίδιος, στην αληθινή ζωή, στη θέση του πρωταγωνιστή του, είχε από νωρίς μια απέχθεια απέναντι στην ύπατη μορφή κρατικής βίας, που δεν ήταν άλλη από την εν ψυχρώ εκτέλεση (με γκιλοτίνα ή μη). Αναγνώριζε τον ρόλο τής αστυνομίας, δεν ήταν αντίθετος με τις ποινές φυλάκισης, ως μια διαδικασία τιμωρίας τέλος πάντων, αλλά από ’κει πέρα πίστευε στη μεταμέλεια του φυλακισμένου, όμνυε στην προσπάθειά του να γυρίσει ανάποδα τη ζωή του (κάτι που θα έπραττε κι εκείνος εξάλλου) και κυρίως ήταν απόλυτα μαζί του όσον αφορά την πίστη του στη ζωή, αρνούμενος το δικαίωμα της πολιτείας να την αφαιρεί. Να μην ξεχνάμε, εδώ, πως το 1973, η θανατική ποινή ήταν ακόμη εν ισχύι στη Γαλλία, καθώς τούτη θα καταργείτο τον Οκτώβριο του 1981
Γι’ αυτό το λόγο όλη την ορμή του, σαν σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Giovanni, όλη του τη λαχτάρα για ’κείνο που αποκαλούμε «το νόημα της ζωής» (που δεν είναι άλλο από το να ζεις τελικά) θα την έκλεινε στην τελευταία σκηνή της ταινίας του
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Spoiler
, που σαν «γραφή» βγάζει κάτι το φοβερά ενοχλητικό, έχοντας τη δύναμη να μεταφέρει τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή (του Gino εννοώ), που, εντελώς χαμένος, δηλαδή πανικοβλημένος, σέρνεται δια της βίας, κάτω από τη λαιμητόμο.
Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η ΜΑ. Όπως και αριστουργηματική ήταν και η αξεπέραστη ερμηνεία του Ντελόν στην ταινία.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Ερμής έγραψε: 22 Αύγ 2024, 19:03
Κακός ηθοποιός. Κλαίω ρε μλκς....
Κάντε ενα κόπο να δείτε το Αντίο Φίλε.
Δείξτε μας μια καλή σκηλή τον Αλέν. Κατά προτίμηση σε αντιπαράθεση με μια σκηνή του... ας πούμε... χμμ... Πίτερ Ο' Τουλ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Ερμής έγραψε: 23 Αύγ 2024, 00:01
Ο Νίκος ο Κοπολα στο ίδιο νήμα με τον ισοθεο Αλέν.
Δεν σέβονται τα κωλόπαιδα, τι να πεις.
Εγώ πάντως δεν έχω δει ούτε μία ταινία του Αλαίν, δεν ξέρω πως. Έχω δει Ντε Φινές, Ντεπαρτιέ, Μπελμοντό, Ντενέβ, και άλλους, αλλά όχι αυτόν.
Με ψήνει το Αντίο Φίλε, γιατί βλέπω και Μπρόνσον που έβλεπα νιάναρο στα 90s και φαινόταν ο πιο σκληρός καριόλης.
Αλλά έχει χαμηλή βαθμολογία, οπότε λέω πρώτα να δω Le Samurai, για να έχω άποψη ΚΑΙ για τον Αλαίν (ως γνήσιος Έλλην).
Θεωρώ ότι μπερδεύουν το γεγονός ότι ο παλιός κινηματογράφος βγάζει μια νοσταλγική, καλτ αίσθηση και έχει στην φαρέτρα του πολλές καλογυρισμένες ταινίες με την ίδια την ηθοποιία.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Ερμής έγραψε: 22 Αύγ 2024, 19:03
Κακός ηθοποιός. Κλαίω ρε μλκς....
Κάντε ενα κόπο να δείτε το Αντίο Φίλε.
Δείξτε μας μια καλή σκηλή τον Αλέν. Κατά προτίμηση σε αντιπαράθεση με μια σκηνή του... ας πούμε... χμμ... Πίτερ Ο' Τουλ.
Με τον Πίτερ Ο' Τουλ; και γιατί όχι με τον αλμπερτ φίνι, και γιατί όχι με τον οποιοδήποτε ηθοποιό; τι σόι σύγκριση είναι τούτη πάλι; Και τι είναι να τους αντιπαραθέτεις οι ηθοποιοί ;