!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

Animal έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:32 Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί στην νέα ταινία του Μονομάχου υπάρχουν 2 αυτοκράτορες ταυτόχρονα δεν πρόκειται για ηλιθιότητα σκηνοθετική.Ειναι ιστορικα αληθής (πράγμα παράδοξο για Χολυγουντιανη ταινία).

Εκείνη την περίοδο που διαδραματίζεται η δεύτερη ταινία Μονομάχος η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε δύο αυτοκράτορες: τον Καρακαλα και τον Γετα που ήταν συναυτοκρατορες: https://screenrant.com/gladiator-2-movi ... explained/ .Υπήρχαν περίοδοι στη Ρωμαϊκή ιστορία που υπήρχαν άνω του ενός αυτοκρατορα ταυτόχρονα.
Καλα ο Γετας δεν εμεινε και πολυ στο θρονο

Υπεκυψε σε μια μυστηριωδη ασθενεια που κολλαγαν τοτε οι Αυτοκρατορες και λεγοταν "σπαθι στην κοιλια".
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άβαταρ μέλους
Animal
Δημοσιεύσεις: 1546
Εγγραφή: 28 Δεκ 2020, 18:58

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Animal »

George_V έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:12
Animal έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:32 Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί στην νέα ταινία του Μονομάχου υπάρχουν 2 αυτοκράτορες ταυτόχρονα δεν πρόκειται για ηλιθιότητα σκηνοθετική.Ειναι ιστορικα αληθής (πράγμα παράδοξο για Χολυγουντιανη ταινία).

Εκείνη την περίοδο που διαδραματίζεται η δεύτερη ταινία Μονομάχος η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε δύο αυτοκράτορες: τον Καρακαλα και τον Γετα που ήταν συναυτοκρατορες: https://screenrant.com/gladiator-2-movi ... explained/ .Υπήρχαν περίοδοι στη Ρωμαϊκή ιστορία που υπήρχαν άνω του ενός αυτοκρατορα ταυτόχρονα.
Καλα ο Γετας δεν εμεινε και πολυ στο θρονο

Υπεκυψε σε μια μυστηριωδη ασθενεια που κολλαγαν τοτε οι Αυτοκρατορες και λεγοταν "σπαθι στην κοιλια".
Ήταν επικίνδυνο να είσαι Αυτοκρατορας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ειδικά αν ήσουν αδύναμος αυτοκράτορας.Δεν ζούσες και πολύ.Στην ταινία τους έχω ικανούς να αναπαραστήσουν το θάνατο του Γετα ως αποτέλεσμα μονομαχίας με τον πρωταγωνιστή στο Κολοσσαίο κατά τρόπο παρόμοιο με τη μονομαχία Κομοδου-Μαξιμου στην πρώτη ταινία (άλλη ιστορική ανακρίβεια και αυτή,ο Κομοδος ποτέ δεν πέθανε σε μονομαχία στο Κολοσσαίο).

ΥΓ: εντωμεταξυ λέμε Ρωμαίοι αυτοκράτορες και αν δεις τη λίστα Αυτοκρατόρων της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας κανένας τους σχεδόν δεν είχε καταγωγή από τη Ρώμη με εξαίρεση μόνο τους πρώτους αυτοκράτορες των πρώτων 50-70 ετών.Οι περισσότεροι αυτοκράτορες ήταν Αραβικής, Αρμενικής,Βερβερικης, Μικρασιατικής, Συριακής, Ισπανικής,Ιλλυριακης κτλ καταγωγής.Τα ίδια και στο Βυζάντιο.
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

Animal έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:17
George_V έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:12
Animal έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:32 Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί στην νέα ταινία του Μονομάχου υπάρχουν 2 αυτοκράτορες ταυτόχρονα δεν πρόκειται για ηλιθιότητα σκηνοθετική.Ειναι ιστορικα αληθής (πράγμα παράδοξο για Χολυγουντιανη ταινία).

Εκείνη την περίοδο που διαδραματίζεται η δεύτερη ταινία Μονομάχος η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε δύο αυτοκράτορες: τον Καρακαλα και τον Γετα που ήταν συναυτοκρατορες: https://screenrant.com/gladiator-2-movi ... explained/ .Υπήρχαν περίοδοι στη Ρωμαϊκή ιστορία που υπήρχαν άνω του ενός αυτοκρατορα ταυτόχρονα.
Καλα ο Γετας δεν εμεινε και πολυ στο θρονο

Υπεκυψε σε μια μυστηριωδη ασθενεια που κολλαγαν τοτε οι Αυτοκρατορες και λεγοταν "σπαθι στην κοιλια".
Ήταν επικίνδυνο να είσαι Αυτοκρατορας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ειδικά αν ήσουν αδύναμος αυτοκράτορας.Δεν ζούσες και πολύ.Στην ταινία τους έχω ικανούς να αναπαραστήσουν το θάνατο του Γετα ως αποτέλεσμα μονομαχίας με τον πρωταγωνιστή στο Κολοσσαίο κατά τρόπο παρόμοιο με τη μονομαχία Κομοδου-Μαξιμου στην πρώτη ταινία (άλλη ιστορική ανακρίβεια και αυτή,ο Κομοδος ποτέ δεν πέθανε σε μονομαχία στο Κολοσσαίο).

ΥΓ: εντωμεταξυ λέμε Ρωμαίοι αυτοκράτορες και αν δεις τη λίστα Αυτοκρατόρων της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας κανένας τους σχεδόν δεν είχε καταγωγή από τη Ρώμη με εξαίρεση μόνο τους πρώτους αυτοκράτορες των πρώτων 50-70 ετών.Οι περισσότεροι αυτοκράτορες ήταν Αραβικής, Αρμενικής,Βερβερικης, Μικρασιατικής, Συριακής, Ισπανικής,Ιλλυριακης κτλ καταγωγής.Τα ίδια και στο Βυζάντιο.
Ανακαλυψαμε την Αμερικη?
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:07 Περίμενε γιατί εδώ μιλάμε για έναν σκηνοθέτη που δουλεύει από το '77. Συνολικά οι ταινίες του αν κόστισαν κάπου 2 δις συν 1 δις μάρκετινγκ τότε τα 4.500.000 δις που έβγαλε για εταιρίες δεν είναι άσχημα.
Είναι. Και δες παρακάτω γιατί:
Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:10
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 12:58 Οι εισπράξεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα. Αν ένα φιλμ βγάλει 300 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά ξόδεψε 200 εκατομμύρια για να γίνει, έχει βάλει μέσα χοντρά την εταιρεία παραγωγής.
περα απο το box office μια ταινια βγαζει χρημα και μετα τις αιθουσες
παλιοτερα απο τα videoclub μετα dvd/blu ray τωρα με τα νετφλιξ κλπ
δεν συζηταμε για Disney και τι χρημα βγαζει απο κουκλακια, παιχνιδια και διαφορες τετοιες μαλακιες

αν εξαιρεσεις το Last Duel που μπηκε χοντρα μεσα ακομα και το GI Jane που βλεπω σχεδον εφτασε το μπατζετ
Ναι, ισχύει αυτό που λες αλλά οι περισσότερες απ' αυτές τις ταινίες είχαν μηδενικές εισπράξεις από τέτοια πράγματα.

Αυτό που έχω εξηγήσει και στον Σενέκα είναι ότι τα ποσά που βλέπεις στην Wikipedia και αλλού ως "box office" είναι πόσα εισιτήρια έχει κόψει η ταινία μεταφρασμένη σε δολάρια Αμερικής (του ίδιου έτους). Δεν είναι πόσα λεφτά έβγαλε η εταιρεία παραγωγής.

Το box office gross προέρχεται μόνο από τα εισιτήρια. Η αξία των εισιτηρίων όμως δεν πάει όλη στο στούντιο, τα μισά περίπου τα παίρνει ο κινηματογράφος. Αυτό σημαίνει ότι μια ταινία που κόστισε 100 εκατομμύρια χρειάζεται τουλάχιστον 200 εκατομμύρια σε εισιτήρια για να ισοφαρίσει.

Κι αυτό δεν είναι η μόνη απώλεια. Συνήθως την διανομή δεν την κάνει το στούντιο, την κάνει κάποια άλλη εταιρεία. Κι αυτό κοστίζει. Ακόμη κι αν κάνει την διανομή η ίδια η εταιρεία, δεν είναι τζάμπα, είναι έξοδο που πρέπει να προσθέσεις στο μπάτζετ, γιατί το μπάτζετ περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο το κόστος παραγωγής.

Μάλιστα το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει το κόστος μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το Avengers: Endgame κόστισε γύρω στα 400 εκατομμύρια για να γίνει και άλλα 200 εκατομμύρια σε μάρκετινγκ.

Χώρια που ταινίες που κάνουν σημαντικό μέρος των εισιτηρίων τους στην Κίνα χρειάζονται ακόμα περισσότερες πωλήσεις γιατί η Κίνα (όπως και αρκετές άλλες αγορές) παίρνουν μεγαλύτερο μέρος του εισιτηρίου ως ποσοστό.

Tl;dr: Μια τανία με μπάτζετ 100 εκ. θα έχει τουλάχιστον 30-50 εκ. κόστος μάρκετινγκ και χρειάζεται να κάνει τα διπλά σε εισιτήρια γιατί θα εισπράξει το 50% της αξίας του εισιτηρίου στην καλύτερη περίπτωση (20-30% στην χειρότερη).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Rocco Siffredi
Δημοσιεύσεις: 8748
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 10:40

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rocco Siffredi »

Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:02
Ο λανθιμος είναι στην κατηγορία που περιγράφεις
Ο καραγκιόζης ο Γούντι Άλεν
Αλλά και ο τεράστιος Σκορσέζε συνήθως χάνει λεφτά
Αλλά οκ η χειρότερη ταινία του Σκορσέζε σε σχέση με όλους τους άλλους είναι αριστούργημα
Λανθιμος δεν κανει ακριβες ταινιες και που ειδα κανουν καποια επιτυχια ακομα και το τελευταιο που μπηκε μεσα δεν ειχε τρελο μπατζετ
ειναι και σκηνοθετης με βραβεια κλπ παιζει αλλη μπαλα
και ο Γ Αλλεν το ιδιο και εχει και εμπορικα καποιες ταινιες που πηγαν πολυ καλα μπορουσες να πονταρεις οτι καποια απο οσες γυρισε θα κανουν επιτυχια
Σκορσεζε οι 2 τελευταιες του που γυρισε για νετφλιξ/apple νομιζω ολοι ηξεραν που εμπλεκαν αυτος πηρε μεγαλο μπατζετ αυτες το "ονομα" του
και συνηθως δεν χανει λεφτα το silence δεν πηγε καλα αλλα δεν ειχε κανα φοβερο μπατζετ ολα αυτα με Ντι Καπριο κανουν επιτυχια μικρη η' μεγαλη
zteo έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:06 Μόνο που στα στούντιο έχει επικρατήσει η φιλοσοφία disney/marvel που δεν ζητάει απλά κέρδος αλλά καθορισμένο υπερκερδος.
Για παράδειγμα εάν μια ταινία κοστίζει 100 και βγάλει 110 η 120 δεν την λες ακριβώς ζημιογόνα με βάση την λογική. Με βάση την λογική των στούντιο που θενε να βγάλουν από 100 που δώσανε 500 είναι.
ειναι μεγαλη κουβεντα τι εχει παει στραβα
ειναι πολλα μαζι εχει αλλαξει ο τροπος που βλεπουμε τις ταινιες , πολλα λεφτα εχουν πεσει στην TV και η ολη φαση με τα κομικ επηρεασε τα παντα
νομιζω εχουν μειωθει οι ταινιες με "πρωτοτυπο" σεναριο μεσαιου μπατζετ η' θα εχεις μαρβελιες που κοστιζουν απιστευτα η' ταινιες με χαμηλο μπατζετ για να μην μπουνε μεσα
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:48
Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:10
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 12:58 Οι εισπράξεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα. Αν ένα φιλμ βγάλει 300 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά ξόδεψε 200 εκατομμύρια για να γίνει, έχει βάλει μέσα χοντρά την εταιρεία παραγωγής.
περα απο το box office μια ταινια βγαζει χρημα και μετα τις αιθουσες
παλιοτερα απο τα videoclub μετα dvd/blu ray τωρα με τα νετφλιξ κλπ
δεν συζηταμε για Disney και τι χρημα βγαζει απο κουκλακια, παιχνιδια και διαφορες τετοιες μαλακιες

αν εξαιρεσεις το Last Duel που μπηκε χοντρα μεσα ακομα και το GI Jane που βλεπω σχεδον εφτασε το μπατζετ
Ναι, ισχύει αυτό που λες αλλά οι περισσότερες απ' αυτές τις ταινίες είχαν μηδενικές εισπράξεις από τέτοια πράγματα.

Αυτό που έχω εξηγήσει και στον Σενέκα είναι ότι τα ποσά που βλέπεις στην Wikipedia και αλλού ως "box office" είναι πόσα εισιτήρια έχει κόψει η ταινία μεταφρασμένη σε δολάρια Αμερικής (του ίδιου έτους). Δεν είναι πόσα λεφτά έβγαλε η εταιρεία παραγωγής.

Το box office gross προέρχεται μόνο από τα εισιτήρια. Η αξία των εισιτηρίων όμως δεν πάει όλη στο στούντιο, τα μισά περίπου τα παίρνει ο κινηματογράφος. Αυτό σημαίνει ότι μια ταινία που κόστισε 100 εκατομμύρια χρειάζεται τουλάχιστον 200 εκατομμύρια σε εισιτήρια για να ισοφαρίσει.

Κι αυτό δεν είναι η μόνη απώλεια. Συνήθως την διανομή δεν την κάνει το στούντιο, την κάνει κάποια άλλη εταιρεία. Κι αυτό κοστίζει. Ακόμη κι αν κάνει την διανομή η ίδια η εταιρεία, δεν είναι τζάμπα, είναι έξοδο που πρέπει να προσθέσεις στο μπάτζετ, γιατί το μπάτζετ περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο το κόστος παραγωγής.

Μάλιστα το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει το κόστος μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το Avengers: Endgame κόστισε γύρω στα 400 εκατομμύρια για να γίνει και άλλα 200 εκατομμύρια σε μάρκετινγκ.

Χώρια που ταινίες που κάνουν σημαντικό μέρος των εισιτηρίων τους στην Κίνα χρειάζονται ακόμα περισσότερες πωλήσεις γιατί η Κίνα (όπως και αρκετές άλλες αγορές) παίρνουν μεγαλύτερο μέρος του εισιτηρίου ως ποσοστό.

Tl;dr: Μια τανία με μπάτζετ 100 εκ. θα έχει τουλάχιστον 30-50 εκ. κόστος μάρκετινγκ και χρειάζεται να κάνει τα διπλά σε εισιτήρια γιατί θα εισπράξει το 50% της αξίας του εισιτηρίου στην καλύτερη περίπτωση (20-30% στην χειρότερη).
το ποσο κοστισε μια ταινια γενικα και τι ποσοστα πηρε ο κινηματογραφος και ποσα το στουντιο κλπ ολα αυτα πρεπει να σαι και λογιστης μεσα στο κολπα του χολιγκουντ για να το πεις με ακριβεια
ισχυει οτι εκτος απο το μπατζετ που βλεπουμε εχει και αλλα εξοδα π.χ το μαρκετινγκ
αλλο κοστος θα χει να κανεις μαρκετινκ στο avengers αλλο ομως σε μια ταινια π.χ του Λανθιμου
απο οτι βλεπω ο Σκοτ ειναι και Producer στις ταινιες του οποτε θα βαζει και δικα του λεφτα , δεν νομιζω ναναι τοσο χαζος και αυτος και οι αλλοι που βαζουν λεφτα και ολοι μαζι να τα χανουν και να συνεχιζουν τον εμπιστευονται
μια μια τις ψαχνω αν εξαιρεσεις το Last Duel που ηταν αποτυχια δεν βλεπω πως δεν ειναι κερδισμενος αν απο τα τελευταια σικουελ του Αλιεν και το Martian ειναι 1 δις απο το box office κερδισμενος νομιζω τον παιρνει να μην πανε και τοσο καλα καποιες ταινιες του

και εννοειται οτι δεν εχει μηδενικες εισπραξεις απο αυτα που σου ειπα πριν
τα κερδη απο τα δικαιωματα σε πλατφορμες αλλα και παλιοτερα απο video/dvd/blu ray και μπιχλμπιδια απο ταινιες σαν το Alien εννοειται οτι θα πουλανε ακομα
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 17:32 το ποσο κοστισε μια ταινια γενικα και τι ποσοστα πηρε ο κινηματογραφος και ποσα το στουντιο κλπ ολα αυτα πρεπει να σαι και λογιστης μεσα στο κολπα του χολιγκουντ για να το πεις με ακριβεια
ισχυει οτι εκτος απο το μπατζετ που βλεπουμε εχει και αλλα εξοδα π.χ το μαρκετινγκ
αλλο κοστος θα χει να κανεις μαρκετινκ στο avengers αλλο ομως σε μια ταινια π.χ του Λανθιμου
απο οτι βλεπω ο Σκοτ ειναι και Producer στις ταινιες του οποτε θα βαζει και δικα του λεφτα , δεν νομιζω ναναι τοσο χαζος και αυτος και οι αλλοι που βαζουν λεφτα και ολοι μαζι να τα χανουν και να συνεχιζουν τον εμπιστευονται
μια μια τις ψαχνω αν εξαιρεσεις το Last Duel που ηταν αποτυχια δεν βλεπω πως δεν ειναι κερδισμενος αν απο τα τελευταια σικουελ του Αλιεν και το Martian ειναι 1 δις απο το box office κερδισμενος νομιζω τον παιρνει να μην πανε και τοσο καλα καποιες ταινιες του

και εννοειται οτι δεν εχει μηδενικες εισπραξεις απο αυτα που σου ειπα πριν
τα κερδη απο τα δικαιωματα σε πλατφορμες αλλα και παλιοτερα απο video/dvd/blu ray και μπιχλμπιδια απο ταινιες σαν το Alien εννοειται οτι θα πουλανε ακομα
Ωραία, ας πιάσουμε συγκεκριμένα το Alien (Covenant), που ανέφερες. Κόστισε 100 εκατομμύρια η παραγωγή και άλλα 80 εκατομμύρια το μάρκετινγκ. Έκανε 240 εκατομμύρια σε εισιτήρια, που σημαίνει στην καλύτερη 120 εκ. κέρδη για το στούντιο. 180-120 = 60 εκατομμύρια απώλεια. Ό,τι και να πούλησε σε λοιπές παπαριές, αποκλείεται να ισοφάρισε αυτήν την τρελή χασούρα. Σίγουρα σαν brand βγάζει διαρκώς λεφτά λίγα-λίγα αλλά αυτά τα βγάζει έτσι κι αλλιώς. Η ταινία δεν βοήθησε.

Προφανώς σε κάτι ποντάρουν αυτοί που του δίνουν λεφτά να κάνουν ταινίες. Ποντάρουν ότι μπορεί να πετύχει και να τους βγει Martian ή Gladiator, αλλά από κάποιο σημείο και μετά γίνεται μεγάλο ρίσκο κατ' εμέ. Και μην νομίζεις ότι δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που του δίνουν λεφτά. Πανηλίθιοι είναι. Τζογαδόροι βασικά, που δεν έχουν ιδέα τι κάνει μια ταινία καλή και τι κάνει μια ταινία εμπορικά επιτυχημένη (που είναι διαφορετικά πράγματα που κάποιες φορές συντονίζονται).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
zteo
Δημοσιεύσεις: 13652
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo »

Rocco Siffredi Οι μαρβελιες δεν με χαλάνε διότι τις αντιμετωπίζω ως τέτοιες. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι έχουν επιβαλει τον σίγουρο δρόμο της νοσταλγίας τα στούντιο για σίγουρο κέρδος με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε τίποτα άλλο πέρα από remake και requel.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 16219
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας »

Μιλάμε τώρα για τον άνθρωπο που έει σκηνοθετήσει το alien και το blade runner. Είναι πραγματικά ερώτημα το πως του δίνουν ακόμα λεφτά? :lol: Προφανώς έχει κερδίσει το δικαίωμα να γυρίζει ο,τι ταινία του κατέβει, και με το παραπάνω
zteo
Δημοσιεύσεις: 13652
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo »

Σενέκας έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 18:27 Μιλάμε τώρα για τον άνθρωπο που έει σκηνοθετήσει το alien και το blade runner. Είναι πραγματικά ερώτημα το πως του δίνουν ακόμα λεφτά? :lol: Προφανώς έχει κερδίσει το δικαίωμα να γυρίζει ο,τι ταινία του κατέβει, και με το παραπάνω
Το blade runner στην εποχή του ήταν εμπορική αποτυχία. Άσχετα εάν ο χρόνος έδειξε ότι είναι αριστούργημα στο sci-fi
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Άβαταρ μέλους
Rocco Siffredi
Δημοσιεύσεις: 8748
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 10:40

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rocco Siffredi »

hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 18:13
Ωραία, ας πιάσουμε συγκεκριμένα το Alien (Covenant), που ανέφερες. Κόστισε 100 εκατομμύρια η παραγωγή και άλλα 80 εκατομμύρια το μάρκετινγκ. Έκανε 240 εκατομμύρια σε εισιτήρια, που σημαίνει στην καλύτερη 120 εκ. κέρδη για το στούντιο. 180-120 = 60 εκατομμύρια απώλεια. Ό,τι και να πούλησε σε λοιπές παπαριές, αποκλείεται να ισοφάρισε αυτήν την τρελή χασούρα. Σίγουρα σαν brand βγάζει διαρκώς λεφτά λίγα-λίγα αλλά αυτά τα βγάζει έτσι κι αλλιώς. Η ταινία δεν βοήθησε.

Προφανώς σε κάτι ποντάρουν αυτοί που του δίνουν λεφτά να κάνουν ταινίες. Ποντάρουν ότι μπορεί να πετύχει και να τους βγει Martian ή Gladiator, αλλά από κάποιο σημείο και μετά γίνεται μεγάλο ρίσκο κατ' εμέ. Και μην νομίζεις ότι δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που του δίνουν λεφτά. Πανηλίθιοι είναι. Τζογαδόροι βασικά, που δεν έχουν ιδέα τι κάνει μια ταινία καλή και τι κάνει μια ταινία εμπορικά επιτυχημένη (που είναι διαφορετικά πράγματα που κάποιες φορές συντονίζονται).
η προηγουμενη του brand to Prometheus ειχε μπατζετ 130 και εβγαλε 403 οποτε εγινε και η επομενη ετσι παει
πιασε την προηγουμενη ταινια απο το Covenant ειναι το Μartian με 108 εβγαλε 630
ενα τετοιο να κανει καθε λιγα χρονια τον παιρνει να χανει(αν χανει απο καποιες ταινιες
το ειπα και πριν βαζει και δικα του λεφτα ειναι στις ταινιες του και producer
πανηλιθοι δεν νομιζω ναναι γενικα ολοι αυτοι
Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 5731
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 12:48 εφόσον παίζει ο Ντένζελ, δε γίνεται να είναι μούφα
Μην το δένεις και κόμπο.

Και ο Κρουζ παίζει σε καλές ταινίες αλλά στην Μούμια ξερνάγαμε με 7 λαρύγγια.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 10269
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης »

Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 19:20
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 18:13
Ωραία, ας πιάσουμε συγκεκριμένα το Alien (Covenant), που ανέφερες. Κόστισε 100 εκατομμύρια η παραγωγή και άλλα 80 εκατομμύρια το μάρκετινγκ. Έκανε 240 εκατομμύρια σε εισιτήρια, που σημαίνει στην καλύτερη 120 εκ. κέρδη για το στούντιο. 180-120 = 60 εκατομμύρια απώλεια. Ό,τι και να πούλησε σε λοιπές παπαριές, αποκλείεται να ισοφάρισε αυτήν την τρελή χασούρα. Σίγουρα σαν brand βγάζει διαρκώς λεφτά λίγα-λίγα αλλά αυτά τα βγάζει έτσι κι αλλιώς. Η ταινία δεν βοήθησε.

Προφανώς σε κάτι ποντάρουν αυτοί που του δίνουν λεφτά να κάνουν ταινίες. Ποντάρουν ότι μπορεί να πετύχει και να τους βγει Martian ή Gladiator, αλλά από κάποιο σημείο και μετά γίνεται μεγάλο ρίσκο κατ' εμέ. Και μην νομίζεις ότι δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που του δίνουν λεφτά. Πανηλίθιοι είναι. Τζογαδόροι βασικά, που δεν έχουν ιδέα τι κάνει μια ταινία καλή και τι κάνει μια ταινία εμπορικά επιτυχημένη (που είναι διαφορετικά πράγματα που κάποιες φορές συντονίζονται).
η προηγουμενη του brand to Prometheus ειχε μπατζετ 130 και εβγαλε 403 οποτε εγινε και η επομενη ετσι παει
πιασε την προηγουμενη ταινια απο το Covenant ειναι το Μartian με 108 εβγαλε 630
ενα τετοιο να κανει καθε λιγα χρονια τον παιρνει να χανει(αν χανει απο καποιες ταινιες
το ειπα και πριν βαζει και δικα του λεφτα ειναι στις ταινιες του και producer
πανηλιθοι δεν νομιζω ναναι γενικα ολοι αυτοι
Δεν βάζει δικά του λεφτά σαν παραγωγός. Βρίσκει επενδυτές. όντως το martian ακόμα και 400 εκ. να ήταν τα τελικά του καθαρά έσοδα θεωρείται τεράστια επιτυχία όπως και το gladiator με 100 μόλις εκατομμύρια προϋπολογισμό.
Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 10269
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης »

hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:48
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:07 Περίμενε γιατί εδώ μιλάμε για έναν σκηνοθέτη που δουλεύει από το '77. Συνολικά οι ταινίες του αν κόστισαν κάπου 2 δις συν 1 δις μάρκετινγκ τότε τα 4.500.000 δις που έβγαλε για εταιρίες δεν είναι άσχημα.
Είναι. Και δες παρακάτω γιατί:
Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:10
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 12:58 Οι εισπράξεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα. Αν ένα φιλμ βγάλει 300 εκατομμύρια σε εισιτήρια αλλά ξόδεψε 200 εκατομμύρια για να γίνει, έχει βάλει μέσα χοντρά την εταιρεία παραγωγής.
περα απο το box office μια ταινια βγαζει χρημα και μετα τις αιθουσες
παλιοτερα απο τα videoclub μετα dvd/blu ray τωρα με τα νετφλιξ κλπ
δεν συζηταμε για Disney και τι χρημα βγαζει απο κουκλακια, παιχνιδια και διαφορες τετοιες μαλακιες

αν εξαιρεσεις το Last Duel που μπηκε χοντρα μεσα ακομα και το GI Jane που βλεπω σχεδον εφτασε το μπατζετ
Ναι, ισχύει αυτό που λες αλλά οι περισσότερες απ' αυτές τις ταινίες είχαν μηδενικές εισπράξεις από τέτοια πράγματα.

Αυτό που έχω εξηγήσει και στον Σενέκα είναι ότι τα ποσά που βλέπεις στην Wikipedia και αλλού ως "box office" είναι πόσα εισιτήρια έχει κόψει η ταινία μεταφρασμένη σε δολάρια Αμερικής (του ίδιου έτους). Δεν είναι πόσα λεφτά έβγαλε η εταιρεία παραγωγής.

Το box office gross προέρχεται μόνο από τα εισιτήρια. Η αξία των εισιτηρίων όμως δεν πάει όλη στο στούντιο, τα μισά περίπου τα παίρνει ο κινηματογράφος. Αυτό σημαίνει ότι μια ταινία που κόστισε 100 εκατομμύρια χρειάζεται τουλάχιστον 200 εκατομμύρια σε εισιτήρια για να ισοφαρίσει.

Κι αυτό δεν είναι η μόνη απώλεια. Συνήθως την διανομή δεν την κάνει το στούντιο, την κάνει κάποια άλλη εταιρεία. Κι αυτό κοστίζει. Ακόμη κι αν κάνει την διανομή η ίδια η εταιρεία, δεν είναι τζάμπα, είναι έξοδο που πρέπει να προσθέσεις στο μπάτζετ, γιατί το μπάτζετ περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο το κόστος παραγωγής.

Μάλιστα το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει το κόστος μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το Avengers: Endgame κόστισε γύρω στα 400 εκατομμύρια για να γίνει και άλλα 200 εκατομμύρια σε μάρκετινγκ.

Χώρια που ταινίες που κάνουν σημαντικό μέρος των εισιτηρίων τους στην Κίνα χρειάζονται ακόμα περισσότερες πωλήσεις γιατί η Κίνα (όπως και αρκετές άλλες αγορές) παίρνουν μεγαλύτερο μέρος του εισιτηρίου ως ποσοστό.

Tl;dr: Μια τανία με μπάτζετ 100 εκ. θα έχει τουλάχιστον 30-50 εκ. κόστος μάρκετινγκ και χρειάζεται να κάνει τα διπλά σε εισιτήρια γιατί θα εισπράξει το 50% της αξίας του εισιτηρίου στην καλύτερη περίπτωση (20-30% στην χειρότερη).
Μα ακόμα κι έτσι να είναι που ανέφερα ήδη το μάρκετινγκ δεν συνυπολογίζεις τα πρόσθετα έσοδα από τηλεόραση, τοποθέτηση προιόντων, streaming. To box office αναφέρεται μόνο στα εισιτήρια. Αφού δε μιλάμε για τον τύπο που έκανε το blade runner και το alien ή ακόμα και το gladiator φαντάζομαι θα μετράνε εκατομμύρια κι από εκεί.

Gladiator was first released on DVD and VHS on November 21, 2000, and generated $60 million in sales within the first week.
zteo
Δημοσιεύσεις: 13652
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo »

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 19:55
hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 16:48
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 15:07 Περίμενε γιατί εδώ μιλάμε για έναν σκηνοθέτη που δουλεύει από το '77. Συνολικά οι ταινίες του αν κόστισαν κάπου 2 δις συν 1 δις μάρκετινγκ τότε τα 4.500.000 δις που έβγαλε για εταιρίες δεν είναι άσχημα.
Είναι. Και δες παρακάτω γιατί:
Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:10

περα απο το box office μια ταινια βγαζει χρημα και μετα τις αιθουσες
παλιοτερα απο τα videoclub μετα dvd/blu ray τωρα με τα νετφλιξ κλπ
δεν συζηταμε για Disney και τι χρημα βγαζει απο κουκλακια, παιχνιδια και διαφορες τετοιες μαλακιες

αν εξαιρεσεις το Last Duel που μπηκε χοντρα μεσα ακομα και το GI Jane που βλεπω σχεδον εφτασε το μπατζετ
Ναι, ισχύει αυτό που λες αλλά οι περισσότερες απ' αυτές τις ταινίες είχαν μηδενικές εισπράξεις από τέτοια πράγματα.

Αυτό που έχω εξηγήσει και στον Σενέκα είναι ότι τα ποσά που βλέπεις στην Wikipedia και αλλού ως "box office" είναι πόσα εισιτήρια έχει κόψει η ταινία μεταφρασμένη σε δολάρια Αμερικής (του ίδιου έτους). Δεν είναι πόσα λεφτά έβγαλε η εταιρεία παραγωγής.

Το box office gross προέρχεται μόνο από τα εισιτήρια. Η αξία των εισιτηρίων όμως δεν πάει όλη στο στούντιο, τα μισά περίπου τα παίρνει ο κινηματογράφος. Αυτό σημαίνει ότι μια ταινία που κόστισε 100 εκατομμύρια χρειάζεται τουλάχιστον 200 εκατομμύρια σε εισιτήρια για να ισοφαρίσει.

Κι αυτό δεν είναι η μόνη απώλεια. Συνήθως την διανομή δεν την κάνει το στούντιο, την κάνει κάποια άλλη εταιρεία. Κι αυτό κοστίζει. Ακόμη κι αν κάνει την διανομή η ίδια η εταιρεία, δεν είναι τζάμπα, είναι έξοδο που πρέπει να προσθέσεις στο μπάτζετ, γιατί το μπάτζετ περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο το κόστος παραγωγής.

Μάλιστα το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει το κόστος μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το Avengers: Endgame κόστισε γύρω στα 400 εκατομμύρια για να γίνει και άλλα 200 εκατομμύρια σε μάρκετινγκ.

Χώρια που ταινίες που κάνουν σημαντικό μέρος των εισιτηρίων τους στην Κίνα χρειάζονται ακόμα περισσότερες πωλήσεις γιατί η Κίνα (όπως και αρκετές άλλες αγορές) παίρνουν μεγαλύτερο μέρος του εισιτηρίου ως ποσοστό.

Tl;dr: Μια τανία με μπάτζετ 100 εκ. θα έχει τουλάχιστον 30-50 εκ. κόστος μάρκετινγκ και χρειάζεται να κάνει τα διπλά σε εισιτήρια γιατί θα εισπράξει το 50% της αξίας του εισιτηρίου στην καλύτερη περίπτωση (20-30% στην χειρότερη).
Μα ακόμα κι έτσι να είναι που ανέφερα ήδη το μάρκετινγκ δεν συνυπολογίζεις τα πρόσθετα έσοδα από τηλεόραση, τοποθέτηση προιόντων, streaming. To box office αναφέρεται μόνο στα εισιτήρια. Αφού δε μιλάμε για τον τύπο που έκανε το blade runner και το alien ή ακόμα και το gladiator φαντάζομαι θα μετράνε εκατομμύρια κι από εκεί.

Gladiator was first released on DVD and VHS on November 21, 2000, and generated $60 million in sales within the first week.
Μόνο που πλέον τα στούντιο μετράνε κυρίως τα έσοδα που θα έχουν τις δύο πρώτες βδομάδες προβολης
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μονομάχος 2(δεν είναι παρωδία)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Rocco Siffredi έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 19:20 η προηγουμενη του brand to Prometheus ειχε μπατζετ 130 και εβγαλε 403 οποτε εγινε και η επομενη ετσι παει
πιασε την προηγουμενη ταινια απο το Covenant ειναι το Μartian με 108 εβγαλε 630
ενα τετοιο να κανει καθε λιγα χρονια τον παιρνει να χανει(αν χανει απο καποιες ταινιες
το ειπα και πριν βαζει και δικα του λεφτα ειναι στις ταινιες του και producer
πανηλιθοι δεν νομιζω ναναι γενικα ολοι αυτοι
Μα δεν είναι πάντα η ίδια εταιρεία. Ούτε συνολικά έχουν βγάλει λεφτά οι ταινίες του. Αν προσθέσεις τα επιμέρους σύνολα είναι στα μείον.
Σενέκας έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 18:27 Μιλάμε τώρα για τον άνθρωπο που έει σκηνοθετήσει το alien και το blade runner. Είναι πραγματικά ερώτημα το πως του δίνουν ακόμα λεφτά? :lol: Προφανώς έχει κερδίσει το δικαίωμα να γυρίζει ο,τι ταινία του κατέβει, και με το παραπάνω
Αν οι παραγωγοί ήταν μαικήνες των τεχνών, ναι. Αλλά δεν είναι, είναι επιχειρηματίες. Το Blade Runner μπορεί να είναι ταινιάρα και να έγινε μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομίας, αλλά έβαλε μέσα το στούντιο. Ίσως συνολικά να έβγαλε χρήματα, μετά από δεκαετίες ενοικίασης δικαιωμάτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς, DVD, εμπορεύματα και spin-off υλικό, αλλά επένδυση που δυνητικά μπορεί να βγάλει λεφτά σε βάθος δεκαετιών και αν, δεν θεωρείται καλή επένδυση.

Εξάλλου δεν είναι ότι έκανε κάποιες επιτυχημένες ταινίες και κάποιες αποτυχημένες. Κάποιες από τις αποτυχημένες του ταινίες είναι τόσο απελπιστικά άθλιες που απορεί κανείς πώς γίνεται να τις σκηνοθέτησε ο ίδιος άνθρωπος.

Το Prometheus, παρεμπιπτόντως, έβγαλε λεφτά μόνο λόγω ονόματος. Η επιστροφή του Σκοτ στο φραντσάιζ που δημιούργησε. Με την καμμία δεν θα έβγαζε λεφτά αν λειτουργούσε με word of mouth. Γι' αυτό βιάζονται πλέον να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν τα πρώτα 1-2 ΣΚ. Μην τυχόν και προλάβει η φήμη της ταινίας να καταστρέψει την δυναμική της. Αυτός είναι και ο λόγος για το επιθετικό μάρκετινγκ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”