Λοξίας έγραψε: 19 Μάιος 2024, 12:27
Αχθος Αρουρης έγραψε: 19 Μάιος 2024, 11:59
Αχθος Αρουρης έγραψε: 18 Μάιος 2024, 23:56
Είπες ότι είναι Κυριακή;
Α, ωραία...αύριο είναι Δευτέρα και μεθαύριο Τρίτη...ο κόσμος θα συνεχιστεί.
αλλο λεω εγω κι αλλο λες εσυ ....
λεω εγω, σημερα ειναι κυριακη
λες εσυ, αυριο ειναι δευτερα ....
λεμε διαφορετικα πραγματα
εννοειται εντος ορισμενου πλαισιου,
δηλ. εγω αναφερω την κυριακη
το σημερα, εσυ αναφερεις
την δευτερα το αυριο ....
ειδα τις απαντησεις σου........σημερα
κυριακη ..... ημερα αναπαυσεως και
καταλυσεως των παντων .........
....... συνεχεια απο βδομαδα πρωτα ο θεος ........
................. ................. ...........
Αχ ρε παιδί μου...
Σπάνια είχα την τύχη να συζητήσω με ένθρησκο και ένθεο και να είχα ξεκάθαρες απαντήσεις. Όχι για αυτά που ήξερε, εκεί δεν είχε πρόβλημα, αλλά σε αυτά που δεν ήξερε στα σίγουρα, επειδή ήταν διφορούμενα και επιδέχοντο και δεύτερων ερμηνειών.
Τι γράφεις ρε παιδί;
Επειδή με ρώτησες: "αύριο είναι Κυριακή. ποια είναι η δική σου απάντηση;"...τι είδους απάντηση περίμενες, δηλαδή;
Σε ερώτημα αμπελοφιλοσοφικού επιπέδου, τέτοιου επιπέδου απάντηση θα πάρεις.
Ακόμα και αν σου απαντούσα καταφατικά: "να σήμερα είναι Κυριακή" {διότι σήμερα σου απάντησα και όχι χτες), εσύ πάλι θα εύρισκες πρόβλημα, με κάτι σαν: "
α, εγώ είπα για αύριο, όχι για σήμερα, λέμε διαφορετικά πράγματα"...
Ήτοι, "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει".
Άσε, να χαρείς, τις φιλοσοφικές γαρνιτούρες στις απαντήσεις σου και, επί τέλους, απάντησε στο ερώτημα του νηματοθέτη:
Πρέπει να θεωρήσουμε ότι ο Θεός υπάρχει εάν δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει;
Για να μην λέμε διαφορετικά πράγματα, δηλαδή...
Αν δεν θέλεις ή δεν μπορείς, να απαντήσεις, είπαμε, το καταλαβαίνω.
Αλλά μην παριστάνεις την Πυθία, δίνοντας σιβυλλικές απαντήσεις.
Άσε, να χαρείς, τις φιλοσοφικές γαρνιτούρες στις απαντήσεις σου και, επί τέλους, απάντησε στο ερώτημα του νηματοθέτη:
................ λωβητον εμπολημα της εμης φρενος ..............
γιατι να πολυπραγμονω και να σταθμευω σε ναρκοπεδιο
με σοφιστικες απατες ; .....
περιεργαζεσαι απατες ; στο τελος σε περιεργαζονται αυτες .....
ξεψειριζεις απατες ; οι ψειρες πανω σου ......
ομως συμφερει να μην τις αγνοησομε τελειως, τουλαχιστον
τις πιο χαρακτηριστικες και μια απο τις πιο χαρακτηριστικες
απατες ειναι η επομενη (την ξεψειριζω) ...... ........
Πρέπει να θεωρήσουμε ότι ο Θεός υπάρχει εάν δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει ;
κλασσικο παραδειγμα fallacy (πλανης) argumentum ad ignorantiam
(arguing from ignorance)
arguing from ignorance .........
something is true because it has not been proved false, or false because it has not been proved true
προκειμενη (προταση): κανείς δεν έχει αποδείξει ότι το Χ είναι αληθες.
συμπέρασμα (προταση): το Χ είναι ψευδές.
επειδη δεν εχει αποδειχτει οτι το Χ ειναι αληθες [προκειμενη]
το Χ ειναι ψευδες [συμπερασμα]
............... και αντιστροφως ................
επειδη δεν εχει αποδειχτει οτι το Χ ειναι ψευδες [προκειμενη]
το Χ ειναι αληθες [συμπερασμα]
τι συμβαινει με αυτο το ειδος πλανης .....
1 η προκειμενη αντλει τον αποδεικτικο της λογο απο την αγνοια
του <τι ειναι> το Χ, αλλα βεβαιωνει [στο συμπερασμα] οτι το Χ <ειναι>
το αντιθετο απο αυτο που στην [προκειμενη] αγνοει <τι ειναι> .....
δηλ. η προκειμενη λεει <δεν γνωριζω το Χ> και απο αυτο που δεν γνωριζει, συμπεραινει και λεει οτι <γνωριζω το αντιθετο του Χ>...
και για να το κανω προ.ι.ον λιανικης, δεν υπαρχει το Χ υπαρχει ομως το αντιθετο του Χ, οπερ ψιλοκομμενη πλανη .........
δεν μπορεις να γνωριζεις το αντιθετο ενος πραγματος, χωρις να εχεις προηγουμενη γνωση του πραγματος, αυτου του ιδιου πραγματος,
........
η αποδειξη αυτη απευθυνεται στην αγνοια μας, επικαλειται την αγνοια μας με μοναδικο σκοπο να αποδεχθουμε ενα συμπερασμα .....
δηλ. η αποδειξη αυτη στηριζεται στην αγνοια ......
(σωστος συλλογισμος)
ΔΕΝ ΕΧΕΙ αποδειχθει οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ φαντασματα .........
(αρνητικη προκειμενη, παραδοχη αγνοιας για το εαν υπαρχουν φαντασματα)
................. αρα .............
ΔΕΝ ΕΧΕΙ αποδειχθει οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ φαντασματα ....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ [αποδειχθει] συνεπαγεται ΔΕΝ ΕΧΕΙ [αποδειχθει]
(απο αρνητικη προκειμενη προκυπτει αρνητικο συμπερασμα, δηλ. κανενα συμπερασμα) .....
(ημαρτημενος συλλογισμος)
ΔΕΝ ΕΧΕΙ αποδειχθει οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ φαντασματα
(αρνητικη προκειμενη, παραδοχη αγνοιας για το εαν υπαρχουν φαντασματα)
................. αρα .............
ΕΧΕΙ αποδειχθει οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ φαντασματα .......
απο το ΔΕΝ ΕΧΕΙ [αποδειχθει] προκυπτει γνωση ? [οτι ΕΧΕΙ αποδειχθει ?] .....
(παραβιαση του κανονος, απο αρνητικη προκειμενη προκυπτει θετικο συμπερασμα, οτι ΕΧΕΙ αποδειχθει)
η θετικη εκβαση που εμφανιζεται στο συμπερασμα οτι ΕΧΕΙ αποδειχθει απο που προκυπτει ;
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν προκυπτει απο την προκειμενη δηλ απο το
ΔΕΝ ΕΧΕΙ αποδειχθει οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ φαντασματα ....
απο αγνοια προκυπτει αγνοια, απο αρνητικη προκειμενη
προκυπτει αρνητικο συμπερασμα δηλ. δεν προκυπτει κανενα
συμπερασμα ....
αρνητικο αποτελεσμα = κανενα αποτελεσμα .......
την αρνηση αναγκαιως ακολουθει αρνηση, απο το οχι......οχι
και απο το ναι......ναι ..... (δεν ισχυει για γυναικες και πολιτικους, λολ) ........
συμπερασμα ........
arguing from ignorance, αποδειξη εκ της αγνοιας ειναι αποδειξη εκ της μη αποδειξης και αποδειξη εκ της μη αποδειξης = μη αποδειξη, evidence from no evidence is no evidence ...... η αγνοια δεν αποδεικνυει τιποτα /////
..................................