Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 19:27
Διότι τι ειναι η Αθηνα κύριοι?Ειναι μια ατέλειωτη σαμπέρμπια.
Όπως Αμερική.
Στη σαμπέρμπια δεν έχουν πυλωτές, έχουν πάρκινγκ και driveways.
Eκει έχεις άλλο πρόβλημα. Οτι αυτοί που μένουν στα σαμπερμπια θέλουν το αμάξι να είναι οπωσδήποτε γιγαντιαίο σουβ με προδιαγραφές f150 η λαντκρουζερ, μη με ρωτήσεις γιατί, δεν έχω ιδέα, πάντως αυτά αγοράζουνε. Δεν τους πιάνεις με λογική αυτούς.
τι εννοεις οτι μονο αυτοι που μενουν σαμπερμπς "θελουν";
ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι, αν μπορουσαν με τετοια θα κυκλοφορουσαν. απλως οι σαμπερμπηδες μπορουν
To be old and wise, you must first be young and stupid.
εγώ πάντως όταν λέω η χώρα δεν εχει υποδομη δεν εννοώ χώρο παρκινγκ, εννοώ για να περάσουμε την ενέργεια για τα αμάξια απο τα καλώδια ρευματος. Ειναι σαν να λέμε ότι διαβάζουμε πως βγήκε το νετφλιξ, τρομερο οκ, αλλα εμεις εχουμε ισδν ακομα. Αλλα οκ καθαρή γκρίνια είναι μάλλον, κάτι κάπως θα γίνει.
Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:04
ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι, αν μπορουσαν με τετοια θα κυκλοφορουσαν.
μην στεναχωριέσαι, σημασία έχει πως το χρησιμοποιείς.
Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 20:59καταρχην ελλαδα δεν ειναι μονο η αθηνα.
και η αθηνα, φανταζομαι, δεν ειναι ολη ετσι. καποιο σημαντικο μερος της θα εχει σπιτια με παρκινκ, ιδιωτικα παρκινκ με το μηνα, παρκινκ σουπερμαρκετ με φορτιστες.
Μισή Ελλάδα είναι η Αθήνα, οι υπόλοιπες πόλεις πόσο διαφορετικές είναι, δεν παρκάρει ο κόσμος στο δρόμο;
Και ναι η Αθήνα ειναι όλη έτσι. Καναδυο περιοχές τύπου Εκάλη η Ψυχικό που χτίστηκαν στο ξεκουδουνο με αμερικανικά προτυπα δεν είναι ετσι, αλλά είναι ασήμαντες σαν ποσοστό του πληθυσμού.
Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 20:59στο μελλον τετοια σπιτια θα κοστιζουν σημαντικα λιγοτερο να αγορασεις η να νοικιασεις. ηδη, το παρκινκ ειναι σημαντικο στοιχειο στην επιλογη σπιτιου.
Από πού κι ως που θα είναι φτηνότερες; Ακριβότερες γίνονται.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 25 Αύγ 2023, 19:41
Στη σαμπέρμπια δεν έχουν πυλωτές, έχουν πάρκινγκ και driveways.
Eκει έχεις άλλο πρόβλημα. Οτι αυτοί που μένουν στα σαμπερμπια θέλουν το αμάξι να είναι οπωσδήποτε γιγαντιαίο σουβ με προδιαγραφές f150 η λαντκρουζερ, μη με ρωτήσεις γιατί, δεν έχω ιδέα, πάντως αυτά αγοράζουνε. Δεν τους πιάνεις με λογική αυτούς.
τι εννοεις οτι μονο αυτοι που μενουν σαμπερμπς "θελουν";
ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι, αν μπορουσαν με τετοια θα κυκλοφορουσαν. απλως οι σαμπερμπηδες μπορουν
Ναι γουατεβερ, το θέμα είναι άντε πείσε τον αυτόν ότι πρέπει να πάρει μικρότερο κινέζικο μάρκας Σεσουάρ
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
εχει τεσλα μοδελ3 ταξί στην Αθηνα, αλλο να γκρινιάζουμε λίγο να περνάει η ώρα άλλο να
λέμε ότι δεν έρχονται με φορα.
Και εγω εχω δει id4.Οι ταρίφες παντως προτιμανε το οκτάβια τζιτέκ ως ΤΟ ταριφάδικο.
Και οι ταρίφες,ως επαγγελματιες, καθονται κατω και τα μετρανε καταλεπτως,πόσο καιει,ποσο αυτο,ποσο εκεινο...Τα πάντα όλα.
Ως ερασιτέχνες μπορει να έχουμε άλλα κριτηρια(προσωπικα δεν εχω καν αυτοκίνητο αλλα μηχανή).Τα επαγγελματικα κριτηρια ομως ειναι ΣΟΒΑΡΑ κριτηρια*,οχι καβλάντες.Ούτε τεχνοφετιχισμοι.
* το ιδιο και αυτα των στρατιωτικων σε κατι ΗΠΑ,Κινες κλπ...επαγγελματιες ειναι και αυτοι άλλωστε.
Σιγά τους επιστήμονες λολ
Είναι το χόμπι μου να ρωτάω ταρίφες για το αυτοκίνητο, "οκταβια βλέπω κι εσείς, σκυλί εεεε;"
Όλοι μα όλοι μου είπαν ότι το διάλεξαν με βάση κάποια ιστορία από κάποιον άλλο ταρίφα, "ο μπατζανακης μου έχει οκταβια και έκανε 1εκ χιλιόμετρα με ΕΝΑ ρεκτιφιε!"
Σιγά μην λύνουν και διαφορικές εξισώσεις
Ανά τον κόσμο τα πιο δημοφιλή ταξί είναι συνήθως κάποιο Τογιότα, εκτός αν υπάρχουν άλλα εργοστάσια στη χώρα και μπορούν και βρίσκουν φτηνά ανταλλακτικά.
Ισχύει ομως αυτο που ειπα για το τζίτεκ.Δεν πινει,δεν χαλάει,έχει χώρους και έχει και ανταλλακτικα σε λογικες τιμες(τα ιαπωνικα ειναι γενικα ακριβότερα).Και γενικα θεωρειται αυτη τη στιγμη η καλυτερη συνολικα επιλογή για "κίτρινο".
Άλλο κριτήριο,καθαρα ταριφάδικο.Αποφευγουν τα SUV.Οχι μονο γιατι καινε παραπανω(τα mercedes πινουν τον αγλέουρα,αλλα με αυτα μπορουν να δουλευουν με τα μεγαλα ξενοδοχεια)αλλα γιατι δυσκολευονται,λέει,τα γερόντια να ανέβουν και να κατέβουν.
Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο επαγγελματιας θελει να κανει μια δουλεια.Ο ερασιτέχνης ειναι διαφορετικο πράμα.
enaon έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:05
εγώ πάντως όταν λέω η χώρα δεν εχει υποδομη δεν εννοώ χώρο παρκινγκ, εννοώ για να περάσουμε την ενέργεια για τα αμάξια απο τα καλώδια ρευματος. Ειναι σαν να λέμε ότι διαβάζουμε πως βγήκε το νετφλιξ, τρομερο οκ, αλλα εμεις εχουμε ισδν ακομα. Αλλα οκ καθαρή γκρίνια είναι μάλλον, κάτι κάπως θα γίνει.
Και τα δύο είναι σοβαρά ζητήματα. Και ο χώρος και η ενέργεια για να φορτίσουν όλα αυτά τα οχήματα.
Δεν θα είναι απίθανο να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με καθυστέρηση μερικών δεκαετιών. Ακόμα πιο πιθανό μου φαίνεται να υπάρξουν δύο ταχύτητες. Αυτοί που ζουν σε βίλες με κήπους, πάρκινγκ κλπ που θα αντικαταστήσουν το δεύτερο ή τρίτο όχημά τους με ηλεκτρικό και όλοι οι υπόλοιποι που αναγκαστικά θα μείνουν με τα ΜΕΚ.
Υπάρχουν άλλες χώρες που το δίκτυό τους θα επέτρεπε σήμερα μια συνολική μετάβαση; Αφού όλες οι προηγμένες χώρες έχουν λίγο πολύ ενεργειακό πρόβλημα πως θα ήταν δυνατό κάτι τέτοιο;
Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 08:09
ΥΓ Και εννοειται ο ταριφας που θα το γυρισει σε ev σε θες 150000 χλμ,θες 200000,θες μισο εκατομμυριο(πεντε χρονια μαξ δλδ)απλα τη γάμησε.Το ev ή θα σερνεται,ή θα πληρωθει μια ή άλλη στην καλύτερη σε σχεση με το ντηζελ ή αέριο,ή θα παει για σκραπ(άλλη ιστορια αυτη με τα ev...).Τωρα γιατι ο Θυμιος στο Οσλο λεει ολοι ev συναδελφοι,αυτος ξερει.Υποπτευομαι επιδοτησαρα απο το άγιο κράτος,ως ειθισται.
επιλεγω να απαντησω μονο στην πιο χοντρη απο τις μαλακιες.
ξες, η ηλεκτροκινηση δεν ειναι χτεσινη, και υπαρχουν ηδη ταριφες με 5 και 10 χρονια με ev. δεν ψαχνεις να δεις αν το εχει μετανιωσει κανεις, και αν κανεις γυρισε πισω σε μεκ;
Τα prius που κυκλοφορουν εδω και χρονια στην Αθηνα ειναι υβριδικα.
Σε ποια πολη στην ΕΛΛΑΔΑ(αφου δεν εισαι Αθηνα)συμβαινει αυτο?10 χρονια πισω?Ελεος κάπου.
NIO Scores a Major Goal With Deal to Become Oslo Taxi's First-Choice Supplier
Published: 24 Aug 2023, 20:49 UTC • By: Gustavo Henrique Ruffo Gustavo Henrique Ruffo profile photo
Matthias Schmidt recently published that Chinese companies have not managed to obtain more than 3% of the new car market in Europe. In a way, they are still establishing their dealership networks and trying to gain buyers' trust, which takes a while. NIO may have taken the express path to achieve that with a deal with Oslo Taxi, one of Norway's largest taxi cab operators, with more than 13,000 vehicles in its fleet: it has become the first supplier choice for the company.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος talaipwros την 25 Αύγ 2023, 21:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:20
Ισχύει ομως αυτο που ειπα για το τζίτεκ.Δεν πινει,δεν χαλάει,έχει χώρους και έχει και ανταλλακτικα σε λογικες τιμες(τα ιαπωνικα ειναι γενικα ακριβότερα).Και γενικα θεωρειται αυτη τη στιγμη η καλυτερη συνολικα επιλογή για "κίτρινο".
Άλλο κριτήριο,καθαρα ταριφάδικο.Αποφευγουν τα SUV.Οχι μονο γιατι καινε παραπανω(τα mercedes πινουν τον αγλέουρα,αλλα με αυτα μπορουν να δουλευουν με τα μεγαλα ξενοδοχεια)αλλα γιατι δυσκολευονται,λέει,τα γερόντια να ανέβουν και να κατέβουν.
Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο επαγγελματιας θελει να κανει μια δουλεια.Ο ερασιτέχνης ειναι διαφορετικο πράμα.
Ισχύει, στην Ελλάδα, όχι αλλού. Άντε και σε καμία Τσεχία επειδη έχουν ακόμα το εργοστασιο. Επειδή ταξιδεύω αρκετα το πιο κοινο ταξί που βλέπω παντού είναι Τογιότα, από κορολακια και πριους μέχρι καμρι και βανακια. Ακόμα και στη Γαλλία που έχουν τόσα εργοστάσια, το αεροδρόμιο στο Παρίσι ήταν μισό Τογιότα. Στην Κίνα και Χονγκ Κονγκ έχουν ήδη πολλά ταξί BYD, αλλά και πάλι, είναι επειδή έχουν το εργοστάσιο.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Lt Aldo Raine έγραψε: 25 Αύγ 2023, 08:09
ΥΓ Και εννοειται ο ταριφας που θα το γυρισει σε ev σε θες 150000 χλμ,θες 200000,θες μισο εκατομμυριο(πεντε χρονια μαξ δλδ)απλα τη γάμησε.Το ev ή θα σερνεται,ή θα πληρωθει μια ή άλλη στην καλύτερη σε σχεση με το ντηζελ ή αέριο,ή θα παει για σκραπ(άλλη ιστορια αυτη με τα ev...).Τωρα γιατι ο Θυμιος στο Οσλο λεει ολοι ev συναδελφοι,αυτος ξερει.Υποπτευομαι επιδοτησαρα απο το άγιο κράτος,ως ειθισται.
επιλεγω να απαντησω μονο στην πιο χοντρη απο τις μαλακιες.
ξες, η ηλεκτροκινηση δεν ειναι χτεσινη, και υπαρχουν ηδη ταριφες με 5 και 10 χρονια με ev. δεν ψαχνεις να δεις αν το εχει μετανιωσει κανεις, και αν κανεις γυρισε πισω σε μεκ;
Τα prius που κυκλοφορουν εδω και χρονια στην Αθηνα ειναι υβριδικα.
Σε ποια πολη στην ΕΛΛΑΔΑ(αφου δεν εισαι Αθηνα)συμβαινει αυτο?10 χρονια πισω?Ελεος κάπου.
α, ναι, συγνωμη, ξεχασα οτι μονο η ελλαδα υπαρχει στον πλανητη, οι λοιπες χωρες ειναι κατι χαζοι, δεν κατλαβαινουν, και δε μας απασχολει τι κανουν.
και ηλεκτρικα τανκ να βγαλουν, εμεις θα κοιταμε μονο αν εχει στην αυλωνα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Λάβε κάτι υπόψιν. Μπορεί η μετάβαση να μη γίνει επειδή τα ηλεκτρικά εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες μας αλλά επειδή θα "υποχρεωθούμε". Και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σε οδηγήσει το κράτος εκεί. Αύξηση της φορολογίας στα υγρά καύσιμα και το αέριο, αποκλεισμός από το κέντρο των πόλεων για οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας, κίνητρα για την χρήση του ηλεκτρικού και λοιπά παρόμοια μέτρα. Μόνο και μόνο ο αποκλεισμός από το κέντρο, θα οδηγούσε μαζικά τους ταξιτζήδες σε αλλαγή τεχνολογίας οχήματος.
Κανείς δε λέει ότι αυτά θα γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. Σε 10-15 χρόνια δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα που θα έχουν φτάσει οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων και αν μπει στο παιχνίδι κάποια εφεύρεση που να τα αλλάζει όλα. Δεν είναι περίεργο που δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον καθαρά. Φυσιολογικό είναι.
Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:31και ηλεκτρικα τανκ να βγαλουν, εμεις θα κοιταμε μονο αν εχει στην αυλωνα.
Αυτο λεω και εγω,δεν βγαζει ο αμερικανικος,ουτε ο κινεζικος στρατος αρματα με μπαταρια.Ουτε καν τζιπ.Και κυριως δεν εχει τέτοιο πλανο,ουτε εστω ερευνα για τιποτε σουπερ ντουπερ μπαταριες.Ποιος γαμει τους ταβλαδόρους του ΕΣ?
Αν εβγαζαν οι ΗΠΑ τανκ με μπαταρια σε 10-15 χρόνια η Τoyota ή η VW θα ειχε πνιξει τον τοπο στα ηλεκτροκίνητα.
Ασέβαστος έγραψε: 25 Αύγ 2023, 21:31και ηλεκτρικα τανκ να βγαλουν, εμεις θα κοιταμε μονο αν εχει στην αυλωνα.
Αυτο λεω και εγω,δεν βγαζει ο αμερικανικος,ουτε ο κινεζικος στρατος αρματα με μπαταρια.Ουτε καν τζιπ.Και κυριως δεν εχει τέτοιο πλανο,ουτε εστω ερευνα για τιποτε σουπερ ντουπερ μπαταριες.Ποιος γαμει τους ταβλαδόρους του ΕΣ?
Αν εβγαζαν οι ΗΠΑ τανκ με μπαταρια σε 10-15 χρόνια η Τoyota ή η VW θα ειχε πνιξει τον τοπο στα ηλεκτροκίνητα.
Τα στρατιωτικά οχήματα είναι λίγο διαφορετική ιστορία. Πρέπει να μπορείς να τα τροφοδοτήσεις με ενέργεια οπουδήποτε χρειαστεί ακόμα και σε εχθρικό έδαφος. Δεν είναι πρακτικό να ψάχνεις για φορτιστή ούτε να γνωρίζει ο εχθρός ότι θα τα έχεις μαζεμένα και παρκαρισμένα στο χ σημείο που υπάρχει φορτιστής για ώρες.
Κοίτα, η αλλαγή θα γίνει, μας αρέσει, δεν μας αρέσει, γιατί είναι υπόθεση πολύ μεγαλύτερων παικτών και αγορών. Το ζήτημα για εμάς είναι να γίνει όταν θα μας κοστίσει κατά το δυνατό πιο λίγο και δεν θα ανατρέψει ουσιαστικά τις χρήσεις για τις οποίες έχουμε ανάγκη το αυτοκίνητο.