O Μπουρμαν δεν έκανε αφελείς συνειρμούςAlienWay έγραψε: 05 Ιούλ 2023, 09:34 Ο εξορκιστής νούμερο δύο, έχει κερδίσει κι αυτός επάξια τη θέση του στο κακό σινεμά, ως το χειρότερο σίκουελ όλων των εποχών.
Σε πολλά σημεία το σενάριο δε βγάζει κανένα νόημα, γιατί πολύ απλά χρησιμοποίησαν όλες τις ιδέες που είχαν τεθεί στο τραπέζι και δεν έκαναν καμία σοβαρή προσπάθεια να τις συνδέσουν με έναν τρόπο που να στέκει.
Η κορύφωση των κακών επιλογών ήταν ότι εμφάνισαν σε κάποια φάση δύο Ρήγκαν, η μία ήταν ο δαίμονας που με κάποιο τρόπο ενσαρκώθηκε (μα αν είναι έτσι τότε γιατί χρειάζεται να εισβάλλει σε κόσμο και να τον δαιμονίζει;) που στην ουσία ήταν μια άλλη ηθοποιός, με το μέηκ απ της πρώτης ταινίας. Η δεύτερη, είναι η κανονική, η Λίντα Μπλερ. Ολο αυτό έγινε γιατί η πρωταγωνίστρια είχε βάλει όρο να μη της ξαναφορέσουν το μέηκ απ, διότι έπαιρνε πολύ χρόνο.
Οταν το είδα ως έφηβος, δεν είχα συνειδητοποιήσει ακόμη τις αφέλειες και τις χάσκουσες τρύπες του σεναρίου, ίσως γιατί ήμουν ακόμη μικρός και η φαντασία μου οργίαζε όπως αυτή του σκηνοθέτη Μπούρμαν. Επομένως έβγαζε περισσότερο νόημα απ' όσο διαπίστωσα αργότερα.
Ωστόσο κατάλαβα ότι πρόκειται για μία ΠΟΛΥ κακή ταινία, όταν είδα ένα πλάνο ενός πουλιου που πετάει στον ουρανό, το οποίο διαρκούσε υπερβολικά πολύ.
Τότε συνειδητοποίησα ότι ο σκηνοθέτης (που αργότερα έμαθα ότι δεν του άρεσε ο πρώτος εξορκιστής) είχε κάνει τον αφελή συνειρμό ότι εφόσον η πρώτη ταινία θεωρείται "κλασική", ο μόνος τρόπος για να βγει "κλασικό" και το σίκουελ, ήταν να επιστρατεύσει ψευτοκουλτούρα.
Η ψευτοκουλτούρα όμως που επιστράτευσε ήταν ανάλογη αυτής που θα σκαρφιζόταν ένας εξάχρονος: Αφελής και βλακώδης, που χρησιμοποιεί τα ατμοσφαιρικά εφέ και μια ανόητη new age φιλοσοφία που την είχε βγάλει από τον πάτο του.
Γιατί είναι ο Μπουρμαν
Η ταινία είναι απλώς κακή
