!!! DEVELOPMENT MODE !!!

κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Στύγιος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:18 Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις..
Άργησες πολύ
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8172
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας »

foscilis έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:29 Πολύ νωρίτερα και πολύ περισσότερο. Αυτό συμβαίνει πρώτον επειδή τα αρχαία είναι πολύ πιο "δεμένα" με το σύστημα των εξετάσεων, θεωρούνται πρωτεύον μάθημα και εξετάζονται μέχρι και την Α' Λυκείου (αν δεν έχεις φιλολογική κατεύθυνση) ενώ η Βιολογία μόνο στο Γυμνάσιο. Και δεύτερον επειδή έτσι όπως είναι δομημένο σαν μάθημα είναι η χαρά της παπαγαλίας και του ατελείωτου σκληρού διαβάσματος.

Πάρε τη μετάφραση: η λογική και η εμπειρία λέει ότι η μετάφραση οποιουδήποτε (μη τεχνικού) κειμένου από οποιαδήποτε γλώσσα σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα είναι μια δημιουργική δραστηριότητα και προφανώς δεν υπάρχει μία ολόσωστη μετάφραση ούτε υπάρχουν δύο επαγγελματικές μεταφράσεις που να είναι ολόιδιες μεταξύ τους.Αλλιώς η μετάφραση του Καζαντζάκη-Κακριδή, αλλιώς του Μαρωνίτη, αλλιώς του Λάτιμερ αλλιώς της Έμιλι Γουίλσον κλπ. (ΟΚ όλα αυτά είναι ομηρικά αλλά το ίδιο ισχύει και για τα αρχαία-αρχαία κείμενα, indeed για οποιαδήποτε κείμενα). Γι' αυτό άλλωστε στις εξετάσεις αληθινών γλωσσών κατά κανόνα σε σου βάζουν μετάφραση παρά μόνο ίσως σε πολύ προχωρημένες βαθμίδες, συνήθως αν θες όντως να βγάλεις δίπλωμα μεταφραστή.

Αλλά επειδή τα αρχαία δεν διδάσκονται σαν αληθινή γλώσσα αλλά σαν ένα κλειστό αναλλοίωτο σύνολο τυπικών κανόνων, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει στάνταρ μετάφραση, ένας και μοναδικός σωστός τρόπος για να μεταφράσεις οποιοδήποτε αρχαίο κείμενο. Οποιαδήποτε απόκλιση από αυτό συνεπάγεται λιγότερους βαθμούς.

Κατά συνέπεια οι μαθητές καλούνται να παπαγαλίσουν με 100% πιστότητα όλα τα διδαγμένα κείμενα, να παπαγαλίσουν με 100% πιστότητα όσο το δυνατόν περισσότερα "αδίδακτα" κείμενα ελπίζοντας ότι θα τους πέσει και σαν έσχατη λύση να παπαγαλίσουν τους απειράριθμους παντελώς αυθαίρετους κανόνες που διέπουν την "πρότυπη" μετάφραση των Ελλήνων φροντιστηριάδων/διορθωτών, κάτι που αντιπροσωπεύει έναν τερατώδη φόρτο εργασίας.

Η ουσία λοιπόν του επιχειρήματός μου ήταν ότι ένα μάθημα μπορεί να είναι μόνο 10% των ωρών διδασκαλίας σύμφωνα με το πρόγραμμα αλλά πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει τι καλείσαι να μάθεις και για ποιο λόγο. Δεν ειναι τυχαίο που οι τριτοδεσμίτες στον καιρό μας φτιαχνανε έξι χιλιόμετρα κώλο.
Για να μιλάμε σε σωστές βάσεις...το "προφανώς" στο υπογραμμισμένο δεν νομίζω να ισχύει.
Διότι η μετάφρση των Ομηρικών επών πρέπει να γίνεται με βάση το μέτρο.
Δακτυλικός εξάμετρος η αρχαία ποίηση και οι Εφταλιώτης και Σιδέρης μεταφράζουν σε δεκαπεντασύλλαβο.
Καζαντζάκης-Κακριδής σε ελεύθερο μέτρο και σε άλλο μέτρο ο Πολυλάς...
Γι' αυτό και υπάρχουν, στις μεταφράσεις αυτές, διαφορετικές λέξεις , που κάποιες φορές δεν έχουν και πολύ μεταφραστική συγγένεια με την αρχαία λέξη.
Όχι ότι δεν ήξεραν την πραγματική και μεταφραστική σημασία των αρχαίων λέξεων...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Λοξίας την 29 Μάιος 2023, 17:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

panos291 έγραψε: 29 Μάιος 2023, 07:49
foscilis έγραψε: 28 Μάιος 2023, 19:01
panos291 έγραψε: 28 Μάιος 2023, 18:21 Και εγω ειμαι υπερ της καταργησης των αρχαιων μια που δεν βλεπω κανενα νοημα. Ας τα μαθαινουν οι φιλολογοι.
Ας αντικατασταθει με μαθημα αρχαιας ελληνικης φιλοσοφιας το οποιο θα οξυνει και την σκεψη, και θα γινεται στην νεοελληνικη για να το καταλαβαινουν.
Αυτο χρειάζεται και οχι μια νεκρη γλωσσα που το 99% των μαθητων την εχουν ξεχασει πριν κσν δωσουν πανελλήνιες. Το νοημα των αρχαιων ειναι οι ιδεες και οχι η γλωσσα.
Δεν ειναι μονο αυτο, εχει εντελως λαθος νοημα. Βγαινει ο αλλος και νομιζει οτι σοβαρα οι αρχαιοι ελεγαν ιι ιιι ιιι ι ιιιι ι και το ξεχωριζαν μονο στο γραπτο απο τα πνευματα και την ορθογραφια των σοφων φιλολογων οποτε να πώς οξυνεται το μυαλο, να θυμασαι ποτε το ι ειναι υ και ποτε η, διοριστε κι αλλους απο εμας να σας το κανουμε ξυραφι.

Μιλαμε για μια μαλακια που τραβαει δυο χιλιαδες χρονια.
Καποτε θα τελειωσουν τα 6 ι (ι, η, υ, ει, οι, υι) τα 2 ο (ο, ω) τα 2 ε (ε, αι), και τα ευ οπως τελειωσαν πριν 40 χρονια οι δασεις, οι ψιλες και οι περισπωμενες, αλλα δεν νομιζω να το προλαβουμε.

Καπια μερα θα τελιοσουν ολα αφτα κε οι ανθροποι θα γραφουν οπος μιλανε.
μακαρι. αλλα μπορει και οχι.

μπορει απλα να μιλαμε ολοι αγγλικα, και να πεθανουν ολες οι αλλες γλωσσες.

επισης μακαρι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Ζενίθεδρος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 08:38
panos291 έγραψε: 29 Μάιος 2023, 07:49 Καπια μερα θα τελιοσουν ολα αφτα κε οι ανθροποι θα γραφουν οπος μιλανε.
Συμφωνώ. Για κάποιες λέξεις όπως η εξάρτ(η/υ/ι)ση με πολλαπλές έννοιες αναλόγως της ορθογραφίας τους, θα μπορούμε να ζωγραφίζουμε από δίπλα μια σύριγγα, ένα κράνος ή ένα καραβάκι.
οταν γραφουμε τονος, τι ζωγραφιζουμε διπλα για να δουμε αν μιλαμε για βαρος, ηχο, σημειο στιξης...
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Ασέβαστος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:43
Ζενίθεδρος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 08:38
panos291 έγραψε: 29 Μάιος 2023, 07:49 Καπια μερα θα τελιοσουν ολα αφτα κε οι ανθροποι θα γραφουν οπος μιλανε.
Συμφωνώ. Για κάποιες λέξεις όπως η εξάρτ(η/υ/ι)ση με πολλαπλές έννοιες αναλόγως της ορθογραφίας τους, θα μπορούμε να ζωγραφίζουμε από δίπλα μια σύριγγα, ένα κράνος ή ένα καραβάκι.
οταν γραφουμε τονος, τι ζωγραφιζουμε διπλα για να δουμε αν μιλαμε για βαρος, ηχο, σημειο στιξης...
ψαρια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 29 Μάιος 2023, 17:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:41
panos291 έγραψε: 29 Μάιος 2023, 07:49
foscilis έγραψε: 28 Μάιος 2023, 19:01

Δεν ειναι μονο αυτο, εχει εντελως λαθος νοημα. Βγαινει ο αλλος και νομιζει οτι σοβαρα οι αρχαιοι ελεγαν ιι ιιι ιιι ι ιιιι ι και το ξεχωριζαν μονο στο γραπτο απο τα πνευματα και την ορθογραφια των σοφων φιλολογων οποτε να πώς οξυνεται το μυαλο, να θυμασαι ποτε το ι ειναι υ και ποτε η, διοριστε κι αλλους απο εμας να σας το κανουμε ξυραφι.

Μιλαμε για μια μαλακια που τραβαει δυο χιλιαδες χρονια.
Καποτε θα τελειωσουν τα 6 ι (ι, η, υ, ει, οι, υι) τα 2 ο (ο, ω) τα 2 ε (ε, αι), και τα ευ οπως τελειωσαν πριν 40 χρονια οι δασεις, οι ψιλες και οι περισπωμενες, αλλα δεν νομιζω να το προλαβουμε.

Καπια μερα θα τελιοσουν ολα αφτα κε οι ανθροποι θα γραφουν οπος μιλανε.
μακαρι. αλλα μπορει και οχι.

μπορει απλα να μιλαμε ολοι αγγλικα, και να πεθανουν ολες οι αλλες γλωσσες.

επισης μακαρι.
Beria
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Λοξίας έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:32
Για να μιλάμε σε σωστές βάσεις...το "προφανώς" στο υπογραμμισμένο δεν ισχύει.
Διότι η μετάφρση των Ομηρικών επών πρέπει να γίνεται με βάση το μέτρο.
Μπα; Και ποιος το λέει αυτό; Η Συμπαντική Επιτροπή Των Σωστών Μεταφράσεων;
Δακτυλικός εξάμετρος η αρχαία ποίηση και οι Εφταλιώτης και Σιδέρης μεταφράζουν σε δεκαπεντασύλλαβο.
Καζαντζάκης-Κακριδής σε ελεύθερο μέτρο και σε άλλο μέτρο ο Πολυλάς...
Μήπως επειδή δεν υπάρχει δακτυλικός εξάμετρος σε άλλη γλώσσα και άρα όλη η επιχειρηματολογία σου είναι άκυρη;
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Antares έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:37 Είναι τυχαίο επομένως ότι οι τριτοδεσμίτες που κάνουν αυτή την στιγμή άλλες εργασίες, σε επιχειρήσεις και τράπεζες, έχουν μεγαλύτερη ικανότητα εκμάθησης άλλων αντικειμένων, καλύτερο προφορικό και γραπτό λόγο, καλύτερη ικανότητα στην εκτίμηση καταστάσεων και λύση προβλημάτων;
Ναι είναι τυχαίο. Για την ακρίβεια είναι εξαιρετικά απίθανο.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Αλιόσα έγραψε: 29 Μάιος 2023, 12:43
Antipnevma έγραψε: 28 Μάιος 2023, 16:28 Υπάρχει κανένας λόγος να διδάσκονται τα αρχαία στα σχολεία; Για ποιό λόγο θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον μέσο φυσιολογικό άνθρωπο πως μιλούσαν στην Αθήνα πριν από 2500 χρόνια;
E ας μαθαινουν τα παιδια μονο εξισωσεις και οχι κειμενα των αρχαίων που θα τους απελευθερωσουνε ως ανθρώπους,
δεν ξερω λεξη αρχαια (ευλογημενο πολυκλαδικο) ειμαι φυλακισμενος;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Στύγιος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 13:06 5η ή 6η φορά το ίδιο θέμα.

Ενίοτε η επανάληψις ουκ εστί μήτηρ μαθήσεως αλλά αρχή μαλακίας.
για δες ποιος μιλαει. :lol:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Λοξίας έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:32
Για να μιλάμε σε σωστές βάσεις...το "προφανώς" στο υπογραμμισμένο δεν νομίζω να ισχύει.
Διότι η μετάφρση των Ομηρικών επών πρέπει να γίνεται με βάση το μέτρο.
Δακτυλικός εξάμετρος η αρχαία ποίηση και οι Εφταλιώτης και Σιδέρης μεταφράζουν σε δεκαπεντασύλλαβο.
Καζαντζάκης-Κακριδής σε ελεύθερο μέτρο και σε άλλο μέτρο ο Πολυλάς...
Γι' αυτό και υπάρχουν, στις μεταφράσεις αυτές, διαφορετικές λέξεις , που κάποιες φορές δεν έχουν και πολύ μεταφραστική συγγένεια με την αρχαία λέξη.
Όχι ότι δεν ήξεραν την πραγματική και μεταφραστική σημασία των αρχαίων λέξεων...


A ρε Λοξία ,τι τους λες τώρα; Δεν μπορούν να αντιληφθούν ακουστικά , δεν έχουν διαβάσει μετρικά δακτυλικό ή σπονδείο ή ανάπαιστο.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Ασέβαστος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 18:01
Στύγιος έγραψε: 29 Μάιος 2023, 13:06 5η ή 6η φορά το ίδιο θέμα.

Ενίοτε η επανάληψις ουκ εστί μήτηρ μαθήσεως αλλά αρχή μαλακίας.
για δες ποιος μιλαει. :lol:
Γω ,τι ζόρι τραβάς να ουμ;
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Θέλτε κι αρχαία! τρομάρα σας!

Πόσο αρχαία δηλαδή;

Τι λέει εδώ ; 𐀖𐀿𐀲𐀑 : 𐀏𐀖𐀸𐀮
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14659
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello »

foscilis έγραψε: 29 Μάιος 2023, 17:59
Antares έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:37 Είναι τυχαίο επομένως ότι οι τριτοδεσμίτες που κάνουν αυτή την στιγμή άλλες εργασίες, σε επιχειρήσεις και τράπεζες, έχουν μεγαλύτερη ικανότητα εκμάθησης άλλων αντικειμένων, καλύτερο προφορικό και γραπτό λόγο, καλύτερη ικανότητα στην εκτίμηση καταστάσεων και λύση προβλημάτων;
Ναι είναι τυχαίο. Για την ακρίβεια είναι εξαιρετικά απίθανο.
Αν ήξερα τι θα πεί τριτοδεσμίτης, πιθανόν να συμφωνούσα μαζί σου.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Άβαταρ μέλους
klg
Δημοσιεύσεις: 3477
Εγγραφή: 15 Οκτ 2018, 12:14
Phorum.gr user: klg

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από klg »

foscilis έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:29
Spoiler
klg έγραψε: 29 Μάιος 2023, 14:57 Εντάξει το λογικό είναι αυτό που γράφεις αν και γενικά στο μπανανιστάν δεν νομίζω ότι το (2) μπορείς να το γλυτώσεις. Αυτό που γράφεις για την παραπαδεία δεν το καταλαβαίνω, εννοείς ότι κάνουν φροντιστήρια πολύ νωρίτερα για αρχαία, από ότι για τη βιολογία;
Πολύ νωρίτερα και πολύ περισσότερο. Αυτό συμβαίνει πρώτον επειδή τα αρχαία είναι πολύ πιο "δεμένα" με το σύστημα των εξετάσεων, θεωρούνται πρωτεύον μάθημα και εξετάζονται μέχρι και την Α' Λυκείου (αν δεν έχεις φιλολογική κατεύθυνση) ενώ η Βιολογία μόνο στο Γυμνάσιο. Και δεύτερον επειδή έτσι όπως είναι δομημένο σαν μάθημα είναι η χαρά της παπαγαλίας και του ατελείωτου σκληρού διαβάσματος.

Πάρε τη μετάφραση: η λογική και η εμπειρία λέει ότι η μετάφραση οποιουδήποτε (μη τεχνικού) κειμένου από οποιαδήποτε γλώσσα σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα είναι μια δημιουργική δραστηριότητα και προφανώς δεν υπάρχει μία ολόσωστη μετάφραση ούτε υπάρχουν δύο επαγγελματικές μεταφράσεις που να είναι ολόιδιες μεταξύ τους. Αλλιώς η μετάφραση του Καζαντζάκη-Κακριδή, αλλιώς του Μαρωνίτη, αλλιώς του Λάτιμερ αλλιώς της Έμιλι Γουίλσον κλπ. (ΟΚ όλα αυτά είναι ομηρικά αλλά το ίδιο ισχύει και για τα αρχαία-αρχαία κείμενα, indeed για οποιαδήποτε κείμενα). Γι' αυτό άλλωστε στις εξετάσεις αληθινών γλωσσών κατά κανόνα σε σου βάζουν μετάφραση παρά μόνο ίσως σε πολύ προχωρημένες βαθμίδες, συνήθως αν θες όντως να βγάλεις δίπλωμα μεταφραστή.

Αλλά επειδή τα αρχαία δεν διδάσκονται σαν αληθινή γλώσσα αλλά σαν ένα κλειστό αναλλοίωτο σύνολο τυπικών κανόνων, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει στάνταρ μετάφραση, ένας και μοναδικός σωστός τρόπος για να μεταφράσεις οποιοδήποτε αρχαίο κείμενο. Οποιαδήποτε απόκλιση από αυτό συνεπάγεται λιγότερους βαθμούς.

Κατά συνέπεια οι μαθητές καλούνται να παπαγαλίσουν με 100% πιστότητα όλα τα διδαγμένα κείμενα, να παπαγαλίσουν με 100% πιστότητα όσο το δυνατόν περισσότερα "αδίδακτα" κείμενα ελπίζοντας ότι θα τους πέσει και σαν έσχατη λύση να παπαγαλίσουν τους απειράριθμους παντελώς αυθαίρετους κανόνες που διέπουν την "πρότυπη" μετάφραση των Ελλήνων φροντιστηριάδων/διορθωτών, κάτι που αντιπροσωπεύει έναν τερατώδη φόρτο εργασίας.

Η ουσία λοιπόν του επιχειρήματός μου ήταν ότι ένα μάθημα μπορεί να είναι μόνο 10% των ωρών διδασκαλίας σύμφωνα με το πρόγραμμα αλλά πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει τι καλείσαι να μάθεις και για ποιο λόγο. Δεν ειναι τυχαίο που οι τριτοδεσμίτες στον καιρό μας φτιαχνανε έξι χιλιόμετρα κώλο.
Ok, fair.

Antares έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:37 Είναι τυχαίο επομένως ότι οι τριτοδεσμίτες που κάνουν αυτή την στιγμή άλλες εργασίες, σε επιχειρήσεις και τράπεζες, έχουν μεγαλύτερη ικανότητα εκμάθησης άλλων αντικειμένων, καλύτερο προφορικό και γραπτό λόγο, καλύτερη ικανότητα στην εκτίμηση καταστάσεων και λύση προβλημάτων;
Ακόμα και όταν το αντικείμενο είναι λογιστικό ή διοίκησης επιχειρήσεων ή διοίκησης ανθρωπίνων πόρων; Αντικείμενα της τέταρτης δέσμης τότε, αλλά βλέπω ότι οι τριτοδεσμίτες είναι πιο ποιοτικοί και παραγωγικοί σε αυτά τα αντικείμενα.
Εντάξει αυτά είναι προσωπικά anecdotes όμως. Οι τριτοδεσμίτες που ξέρω εγώ δυσκολεύονται πολύ με intermediate μαθηματικά και άλλα stem κομμάτια. Όχι ότι λέει τίποτα αυτό, ξέρω ανθρωπολόγους που όλη μέρα την βγάζουν στο matlab.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.

Thank you Google Translate.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Γλωσσολογία”