!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
και τα ηλεκτρικά θα έχουν βλάβες και ένα άμεσο πρόβλημα είναι πως θα παράξεις τόση έξτρα ενέργεια αν έχεις ένα μεγάλο στόλο οχημάτων. Ωστόσο αν πέσουν χρήματα στην έρευνα (που πέφτουν ήδη) γιατί αποκλείετε να έχουμε βελτιωμένες ελαφρύτερες μπαταρίες πχ σε 5-10 χρόνια;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 25 Οκτ 2018, 10:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Θα έχουν , αλλά επειδή δεν είμαστε προφήτες, συγκρίνουμε δυο οχήματα , στην συντήρηση τους, υποθέτοντας μηδέν βλάβες και για τα δυο, μόνο αναλώσιμα.
Επίσης ποιο από τα δυο είναι πιθανότερο να πάθει βλάβη; Να καίει λαδάκι, και να μην ασχολείται ο κάτοχος;
Επίσης ποιο από τα δυο είναι πιθανότερο να πάθει βλάβη; Να καίει λαδάκι, και να μην ασχολείται ο κάτοχος;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μετά την εμπειρία του enaon με το μονόκυκλο μου φαίνεται ότι το μέλλον πάει στα ηλεκτρικά. Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε οχήματα σημαντικά χαμηλότερου βάρους ή κάποια άλλη εξέλιξη που δεν φανταζόμαστε
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι, ειναι γνωστο.
οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει, διασυμπαντικος νομος. οι βλαβες που μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο, ειναι αυτες που μπορει να βγαλει ενα συμβατικο στη μιζα και τη μπαταρια του, μονο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Οκ. Η καταπόνηση της μίζας είναι ίδια με του μοτέρ σε συνεχή λειτουργία; Αλλά γενικά συμφωνώ. Είναι απλούστερο μηχανικά και αναμένονται λιγότερες βλάβεςΑσέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:10ναι, ειναι γνωστο.
οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει, διασυμπαντικος νομος. οι βλαβες που μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο, ειναι αυτες που μπορει να βγαλει ενα συμβατικο στη μιζα και τη μπαταρια του, μονο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Στο θέμα κόστους νομίζω ότι τον κύριο ρόλο θα τον παίξει το κράτος και οι φόροι. Αν πχ θελήσουν να τα προωθήσουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σε βάρος των συμβατικών και υπάρξει ενιαία πολιτική χαμηλής φορολόγησης ότι συζητάμε τώρα δεν θα έχει νόημα. Πιστεύω ότι σε 2-3 χρόνια το τοπίο θα έχει ξακαθαρίσει.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εκεί είναι το μέλλον, απλά θα αργήσει στην Ελλάδα, θα γεμίσουμε σάπια μεταχειρισμένα , από όλο τον κόσμο, που θα τα έχουν για ηλεκτρικά, στις μπανανίες ..
Αν δεν είχαμε τριμπούρδελο κράτος, και επιδοτούσε, μόνο 4 πανελ ανά ταράτσα πολυκατοικίας, μόνο στην Αθήνα, υπολογίστε τα KWh που θα βγάζαμε.
Και για αυτό την κυνηγάνε στην Αμερική (google the Right to Repair )
Αν δεν είχαμε τριμπούρδελο κράτος, και επιδοτούσε, μόνο 4 πανελ ανά ταράτσα πολυκατοικίας, μόνο στην Αθήνα, υπολογίστε τα KWh που θα βγάζαμε.
Γιαυτο η Τεσλα , δεν αφήνει κανέναν να κάνει σερβις, ούτε αφήνει το service manual .Ακόμα και για καμμένη λάμπα καμπίνας, πρέπει να πας αντιπροσωπεία, και να χρυσοπληρώσεις.Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
Και για αυτό την κυνηγάνε στην Αμερική (google the Right to Repair )
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
fixed.enterprise-psi έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:00 Με αυτά και αυτά φτάσαμε στα 15 χρόνια τις μπαταρίες. Από τα λεφτά που θα έχεις γλιτώσει από λάδια, φίλτρα , μπουζί, δίσκους, βγάζεις τις μπαταρίες, για 400 χρόνια.
χαοτικη η διαφορα. ξεχασες ιμαντες, ψυγεια, βαλβολινες, αντλιες κλπ, τα οποια ειναι ολα αναλωσιμα. δηλαδη οπωσδηποτε θα τα αλλαζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα, να μη μιλησουμε και για εκτακτες βλαβες.
απο μια αποψη, ολοκληρος ο κινητηρας ειναι ενα αναλωσιμο, ποσο να βγαλει, 300-400 κ; ε, μετα ειναι για πεταμα. οι μπαταριες ενος ηλεκτρικου μοιαζει να εχουν παρομοια διαρκεια ζωης.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δε διαφωνεί κανείς οτι η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει.
Άλλο η ηλεκτροκίνηση όμως και άλλο η Τεσλα.
Άλλο η ηλεκτροκίνηση όμως και άλλο η Τεσλα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Είπαμε η Τεσλα είναι σαν την Apple. Έβγαλε πρώτη κινητό = οθόνη με touchscreen και τελείωσε. Ολες πλέον οι συσκευές είναι καλύτερες της Apple. Το ίδιο θα γίνει και στα αυτοκίνητα.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
να ηταν ετσι δεν θα υπηρχαν γιαπωνεζικα, μονο ιταλικαΕρμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εμένα το φιεστα απο το 2005 έχει μηδέν βλάβες. Πάει η Ford χρεοκόπησε 
Καλά για το Honda, κλάψαμε με ένα φίλο με Multistrada που το service 30.000 χιλιομέτρων του πήγε 1100 ευρω
Καλά για το Honda, κλάψαμε με ένα φίλο με Multistrada που το service 30.000 χιλιομέτρων του πήγε 1100 ευρω
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αυτο ειναι τριγγερ και το ξέρεις.Ασέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:23να ηταν ετσι δεν θα υπηρχαν γιαπωνεζικα, μονο ιταλικαΕρμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ![]()
![]()
btw τελευταία όμως όσα βλέπω να έχουν μείνει στο δρόμο είναι τουοτα. Αυτά τα γιάρις φασόν στην χιουντάι τα δίνουν;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σε λίγο θα ανακαλύψετε ότι η Ελλαδίτσα δεν μπορεί να ακολουθήσει τον πρώτο κόσμο. Κινέζικα, Ινδικά αυτοκίνητα και μηχανές θα κατακλύσουν τους δρόμους. Τα ιταλικά θα είναι ίσως τα μόνα που θα μπορούν να πλησιάσουν μερικοί.
10 χρόνια τώρα τρώνε από τα έτοιμα που είχαν στην άκρη, κάποια στιγμή αυτά θα τελειώσουν... ήδη πολλοί έχουν αρχίσει και μένουν από χρήμα. Γείτονας κατασκευαστής πολυκατοικιών πούλησε ένα άουντι 2ετήας το οποίο έφυγε εξωτερικό και έβγαλε από το γκαράζ μια μερσεντές 20ετήας που την είχε σαν συλλεκτική.
Και εσείς μιλάτε για τεχνολογία απλησίαστη
Επίσης τα ηλεκτρικά έχουν μηχανικά μέρη που λιπαίνονται, έχουν φθορές και βγάζουν βλάβες, δεν είναι μόνο ένα ξερό μοτέρ.
10 χρόνια τώρα τρώνε από τα έτοιμα που είχαν στην άκρη, κάποια στιγμή αυτά θα τελειώσουν... ήδη πολλοί έχουν αρχίσει και μένουν από χρήμα. Γείτονας κατασκευαστής πολυκατοικιών πούλησε ένα άουντι 2ετήας το οποίο έφυγε εξωτερικό και έβγαλε από το γκαράζ μια μερσεντές 20ετήας που την είχε σαν συλλεκτική.
Και εσείς μιλάτε για τεχνολογία απλησίαστη
Επίσης τα ηλεκτρικά έχουν μηχανικά μέρη που λιπαίνονται, έχουν φθορές και βγάζουν βλάβες, δεν είναι μόνο ένα ξερό μοτέρ.
the end
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 501 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης