και μετά θα διαπιστώσουν ότι πρέπει να βάλουν στο γκαράζ τους και παροχή ρεύματος για εργοστάσιο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εγώ σκέφτομαι πόσες χιλιάδες θα είναι αυτοί που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φορτίζει γρήγορα
και μετά θα διαπιστώσουν ότι πρέπει να βάλουν στο γκαράζ τους και παροχή ρεύματος για εργοστάσιο.
και μετά θα διαπιστώσουν ότι πρέπει να βάλουν στο γκαράζ τους και παροχή ρεύματος για εργοστάσιο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μετά τις 1600 KW αλλάζει η τιμή του ρεύματος και έρχονται αυξήσεις. Αν είναι μια η άλλη δεν με ενδιαφέρει γιατί είναι και η αυτονομία στη μέση και η προϋπόθεση γκαράζ.
the end
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν θα γεμίζουμε σπίτι μηχ οι πολλοί. Τελικά είναι τριφασικό το στάδιο 3, της ταχυφόρτισης.Μηχανικός έγραψε: 25 Οκτ 2018, 02:12 Εγώ σκέφτομαι πόσες χιλιάδες θα είναι αυτοί που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φορτίζει γρήγορα
και μετά θα διαπιστώσουν ότι πρέπει να βάλουν στο γκαράζ τους και παροχή ρεύματος για εργοστάσιο.![]()

https://batteryuniversity.com/learn/art ... ic_vehicle
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τελικά πρέπει να είσαι πολύ μεγάλο κορόιδο για να πάρεις ηλεκτρικό με μεγάλες μπαταρίες για να έχεις μεγάλη αυτονομία.enaon έγραψε: 25 Οκτ 2018, 02:28 δεν θα γεμίζουμε σπίτι μηχ οι πολλοί. Τελικά είναι τριφασικό το στάδιο 3, της ταχυφόρτισης.
https://batteryuniversity.com/learn/art ... ic_vehicle
Και να ήσουν διατεθειμένος να πληρώσεις όσο ένα ακόμη αυτοκίνητο για να βάλεις ταχυφορτιστή στο γκαράζ σου, δεν σου δίνει η ΔΕΗ τέτοια παροχή.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μπήκα να βάλω το βίντεο του ημίθεου, και με πρόλαβαν
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εννοειται, συγκεκριμμενα ο μακαριτης ο πατερας μου ειχε ηλεκτρικο σκουτερ, πριν απο 10 χρονια. σερνεται βεβαια, και τοχω παρατημενο.
φυσικα το διτροχο ειναι ο κανονικος τροπος να κινεισαι στην πολη, το αυτοκινητο ειναι αναγκαιο ομως, οχι για τις περιπτωσεις που λες, αλλα για οταν εχεις μικρα παιδια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αυτο που λες, πρεπει να παιζει και σημερα. αλλα καθενας εχει διαφορετικες αναγκες. εγω π.χ. με 50 χλμ αυτονομια, 50 χαω τελικη, κανω ανετα τις καθημερινες μου μετακινησεις. παιζουν κατι τετοια κουβαδακια, αλλα δεν ειμαι προθυμος να δωσω πανω απο 2-3κ, καποια στιγμη θα βρω μτχ με τοσα και λιγοτερα. ενα που με απασχολει, ειναι η ασφαλεια, γιατι αυτα συνηθως παρα-ειναι κουβαδες.Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:31 Εννοείται ότι για να κάνει για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης
θα πρέπει να έχει μια αυτονομία κάπου 100 χιλιόμετρα
και να στοιχίζει κάτω από 15.000 ευρώ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αλματάκια κάνει για να ανεβαίνεις πεζοδρόμια και να πηδάς πεταμένα μίλκο;enaon έγραψε: 25 Οκτ 2018, 02:11
Πολλά μοιάζουν ναι, με έχει κακομάθει το μονόκυκλο, εγώ κάνω 100χιλ με 15 λεπτά
τα ηλεκτρικά έχουν νόημα πολύ σε ελαφριά οχήματα για την ώρα, αυτό είναι 14 κιλά και κάνει 28 χιλιόμετρα με 330wh(ονομαστική) περίπου.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μονο η δεη τα κανει αυτα, ολες οι αλλες εταιρειες εχουν την ιδια τιμη για ολες τις kwh. εντελως παρανοικο να πληρωνεις ακριβοτερα για μεγαλυτερη καταναλωση. σε ολο το εμποριο, μεγαλυτερη ποσοστητα σημαινει μικροτερη τιμη.Πάνας έγραψε: 25 Οκτ 2018, 00:33 Σε μια εποχή που το ρεύμα αυξάνεται είναι κουταμάρα μια τέτοια αγορά.
Υπολογίστε το κόστος της μετακίνησης με ηλεκτρικό και με βενζίνη στα 100χιλ. για να βγει κάποια άκρη.
Μετά τις 1600 κιλοβατώρες έχει άλλη χρέωση ακριβότερη και δεν ξέρω αν από εκεί και απάνω έχει και άλλη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν μπορει να αυξηθει υπερμετρα το ρευμα, γιατι μπορει να το παραγει καθενας στην ταρατσα του η και με δεκαδες αλλους τροπους.Μηχανικός έγραψε: 25 Οκτ 2018, 01:27 Η μεγάλη διαφορά είναι στο ρεύμα περίπου το 20% είναι φόροι, ενώ στην βενζίνη είναι περίπου 65% φόροι.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά, θα δεχτεί ο Καρανίκας να του μειωθεί ο μισθός;![]()
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Οι δρόμοι είναι γεμάτοι ανωμαλίες, εύκολα θα πέφτεις κάθε τόσο.Chilloutbuddy έγραψε: 25 Οκτ 2018, 09:39αλματάκια κάνει για να ανεβαίνεις πεζοδρόμια και να πηδάς πεταμένα μίλκο;enaon έγραψε: 25 Οκτ 2018, 02:11
Πολλά μοιάζουν ναι, με έχει κακομάθει το μονόκυκλο, εγώ κάνω 100χιλ με 15 λεπτά
τα ηλεκτρικά έχουν νόημα πολύ σε ελαφριά οχήματα για την ώρα, αυτό είναι 14 κιλά και κάνει 28 χιλιόμετρα με 330wh(ονομαστική) περίπου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
1) Άμα παράγεις μόνος σου την ποσότητα για να φορτίζεις αυτοκίνητο είναι ασύμφορο και δεν φτάνει η ταράτσα σου.Ασέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 09:43δεν μπορει να αυξηθει υπερμετρα το ρευμα, γιατι μπορει να το παραγει καθενας στην ταρατσα του η και με δεκαδες αλλους τροπους.Μηχανικός έγραψε: 25 Οκτ 2018, 01:27 Η μεγάλη διαφορά είναι στο ρεύμα περίπου το 20% είναι φόροι, ενώ στην βενζίνη είναι περίπου 65% φόροι.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά, θα δεχτεί ο Καρανίκας να του μειωθεί ο μισθός;![]()
2) Θα βάλουν τον φόρο που τους λείπει στο αυτοκίνητο και στα τέλη κυκλοφορίας.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ξέχασα και ότι να μην χρειάζεται να αλλάξεις μπαταρίες για καμιά δεκαπενταριά χρόνια.Ασέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 09:36αυτο που λες, πρεπει να παιζει και σημερα. αλλα καθενας εχει διαφορετικες αναγκες. εγω π.χ. με 50 χλμ αυτονομια, 50 χαω τελικη, κανω ανετα τις καθημερινες μου μετακινησεις. παιζουν κατι τετοια κουβαδακια, αλλα δεν ειμαι προθυμος να δωσω πανω απο 2-3κ, καποια στιγμη θα βρω μτχ με τοσα και λιγοτερα. ενα που με απασχολει, ειναι η ασφαλεια, γιατι αυτα συνηθως παρα-ειναι κουβαδες.Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:31 Εννοείται ότι για να κάνει για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης
θα πρέπει να έχει μια αυτονομία κάπου 100 χιλιόμετρα
και να στοιχίζει κάτω από 15.000 ευρώ.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Με αυτά και αυτά φτάσαμε στα 15 χρόνια τις μπαταρίες. Από τα λεφτά που θα έχεις γλιτώσει από λάδια, φίλτρα , μπουζί, δίσκους, βγάζεις τις μπαταρίες, για 40 χρόνια.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
έτσι. Γιατι ειναι γνωστό οτι τα ηλεκτρικά δε θα έχουν και βλάβες.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 501 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης