Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 01:09
Αν δεν έχεις οδηγήσει κάτι παρόμοια γρήγορο Ναι έχει πλάκα για κανα δύο μέρες
Το 0-100 χανει πολύ γρήγορα την αξία του σε ό,τι αφορά το fun factor. Δεν είχα ποτέ τόσο γρήγορο αυτοκίνητο αλλά είχα supersport μηχανή. Μετά είναι χρήσιμο μόνο αν είσαι του φανάρι-φανάρι, κ σε περιαστικες διαδρομές. Μόλις βγεις εθνική πρέπει να πιάσεις δεξιά γιατι έρχεται ο τύπος με το audi που το παίρνει καρφί Αθήνα Θεσσαλονίκη με 200+, ενώ και σε κλειστό στροφιλικι θα σε περνάνε από πάνω τα fiesta st. Αυτά ισχύουν και για τις μηχανές btw. Σε στροφιλικι είναι αδύνατο να χτυπήσεις αμάξι (οι νόμοι της φυσικής δεν καταρριπτονται όσο καγκουρας/χερας και να είσαι) ενώ στην εθνική μετά από 1-2 ώρες με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα η κόπωση είναι μεγάλη.
Ποιες μια δυο ώρες, πολύ λιγότερο. Μετά απο κάποια χιλιόμετρα/ωρα βλέπεις το δρόμο σα μια μικρή γραμμή και όλες οι αισθήσεις πρέπει να δουλεύουν στα κόκκινα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Οργισμένος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 09:27
Με τις νεες μπαταριες που ερχονται, θα χρησιμοποιουμε μπαταριες παντου και .μαζικα απο το 25-26. Ειδικα στα οχηματα η μπαταρια πχ τογιοτα θα διδει 1000++ χιλιομετρα με 10λεπτη φορτιση , πολυ πιο ελαφρια απο λιθιου και μη ευφλεκτη. Σε 15 ετη ερχονται και οι μπατ θωριου με 20000 χρονια διαρκεια κανονικης λειτουργιας διχως φορτιση. Οι μηχανες εσ μονο σε μουσεια θα βρισκονται.
Bρε άστα αυτά, θα πάρεις μια Βελότσε τελικά να μας πεις πώς είναι κι εμάς που ψηνόμαστε;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Οργισμένος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 09:27
Με τις νεες μπαταριες που ερχονται, θα χρησιμοποιουμε μπαταριες παντου και .μαζικα απο το 25-26. Ειδικα στα οχηματα η μπαταρια πχ τογιοτα θα διδει 1000++ χιλιομετρα με 10λεπτη φορτιση , πολυ πιο ελαφρια απο λιθιου και μη ευφλεκτη. Σε 15 ετη ερχονται και οι μπατ θωριου με 20000 χρονια διαρκεια κανονικης λειτουργιας διχως φορτιση. Οι μηχανες εσ μονο σε μουσεια θα βρισκονται.
Bρε άστα αυτά, θα πάρεις μια Βελότσε τελικά να μας πεις πώς είναι κι εμάς που ψηνόμαστε;
H νεα βελοτσε θα ειναι ηλεκτρικη γυρω στο 25-26. Απο Απριλη ομως ξεκινω στη νεα μου θεση ως σινιορ εντζινιερ IT βιοχανικης παραγωγης και σκοπευω συντομα να ξεκινησω και 2η δουλεια ως IT σαπορτ απο το σπιτι για να αποκτησω συντομα σχετικα τα ματακια της τωρινης βελοτσε (φυσικα 4Τ αλλα και καποια ονειρα για το τετραφυλλο).
Ως τοτε ομως 150 γερμανικα αλογα μαηλντνχαιμπριντ θα συνεχισουν να με κινουν σβελτα ανετα και χλιδατα , με 00-100 στο 8.4 σεκ, 232 χλμ τελικη, στους υγρους και κρυους δρομους του βασιλειου της υπερβορειας.
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Τα δισκόφρενα χρησιμοποιούνται μόνο σε φρενάρισμα πανικού ή ταχύτητες κάτω των 10 χλμ/ω.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το αμάξι φρενάρει με γεννήτριες ρεύματος που φορτώνουν την μπαταρία.
Why do Prius brakes last so long?
All hybrids and electric vehicles use regenerative braking to generate electricity that can charge the vehicle's traction battery. Since the electric motor is slowing the vehicle, the brakes do not need to work as hard.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Οργισμένος έγραψε: 23 Μαρ 2023, 10:14
H νεα βελοτσε θα ειναι ηλεκτρικη γυρω στο 25-26. Απο Απριλη ομως ξεκινω στη νεα μου θεση ως σινιορ εντζινιερ IT βιοχανικης παραγωγης και σκοπευω συντομα να ξεκινησω και 2η δουλεια ως IT σαπορτ απο το σπιτι για να αποκτησω συντομα σχετικα τα ματακια της τωρινης βελοτσε (φυσικα 4Τ αλλα και καποια ονειρα για το τετραφυλλο).
Καλή αρχή φίλε
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Τα δισκόφρενα χρησιμοποιούνται μόνο σε φρενάρισμα πανικού ή ταχύτητες κάτω των 10 χλμ/ω.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το αμάξι φρενάρει με γεννήτριες ρεύματος που φορτώνουν την μπαταρία.
Why do Prius brakes last so long?
All hybrids and electric vehicles use regenerative braking to generate electricity that can charge the vehicle's traction battery. Since the electric motor is slowing the vehicle, the brakes do not need to work as hard.
Ναι, κατανοητό. Το δικό σου υβριδικό είναι βαρύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο που έχει μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Βλέπεις κάποια διαφορά στη ζωή των ελαστικών;
ST48410 έγραψε: 23 Μαρ 2023, 16:33
Φαντάζομαι εννοείς για τα φρένα. Πιο πριν πόσο συχνά και τι ελέγχουν/αλλάζουν;
Σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, στα οχήματα Tesla δεν απαιτούνται οι παραδοσιακές αλλαγές λαδιού, φίλτρων καυσίμου, ούτε αντικαταστάσεις μπουζί ή έλεγχοι εκπομπών καυσαερίων. Ακόμη και η αντικατάσταση στα τακάκια των φρένων χρειάζεται σπανίως, καθώς η αναγεννητική πέδηση επιστρέφει ενέργεια στην μπαταρία και μειώνει σημαντικά τη φθορά στα φρένα.
βλέπω τα byd και μερικά τεσλα εχουν lfp μπαταρίες, θα κρατάνε όσο η ζωή του αυτοκινήτου αυτες ουσιαστικά και δεν εχουν και προβλήματα με φωτιές και τοξικους καπνους.