Ασέβαστος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 08:52
ουτε.
ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο.
απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.
Αυτό είναι αλήθεια. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα δεν παθαίνει ποτέ τίποτα, τι να πάθει; να ξεκολλήσει το soldering? Aυτό που έχουν είναι ότι κάποια δεν έχουνε στηθεί σωστά απ'την αρχή. E, ένα firmware update, δύο firmware update, κάποια στιγμή το στήνουν σωστά και μετά απλά δουλεύει για πάντα.
Το ίδιο και οι μπαταρίες, βρήκα στο συρτάρι μια 18650 δεκαπενταετίας που τη χρησιμοποιούσα σε ένα φακό. Τη φόρτισα και πάει μια χαρά, το ίδιο μια χαρά θα πηγαίνουν και οι μπαταρίες των EV. Aπλά έχουν τώρα όλοι μια λύσσα να συγκρίνουν "range" γιατί δεν έχουν και τι άλλο να συγκρίνουν δηλαδή, αλλά κάποια στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία θα καταλάβει ότι αυτά τα μακρινά ταξίδια υπάρχουν μόνο στη φαντασία τους και ότι ακόμα και με 50χλμ τη φόρτιση μια χαρά θα έβγαινε η μέρα τους. Και τότε θα αρχίσουν να λιώνουν τις μπαταρίες για δεκαετίες πριν τις πετάξουν. Ήδη τις λιώνουν στα υβριδικά τογιότα που έχουνε γράψει κάτι κουφά νούμερα στο καντράν.
Επίσης υπόψην: το λίθιο μπορεί να ανακυκλωθεί και να μπει στην επόμενη μπαταρία άπειρες φορές, δεν χάνει τίποτα. Απλά ρε πστ μου δεν την έχουμε ακόμα αυτή τη γαμημένη τεχνολογία να ανακυκλώνουμε μπαταρίες φτηνά και πρακτικά, αυτό λέω τόσα χρόνια. Η λύση είναι εκεί, αλλά μόνο εκεί δεν πάνε τα λεφτά και η έρευνα.