!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τραγωδία στα Τέμπη

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18

Απαντα και θα φυγω.

Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.

Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.

Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?

Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματα


Let them make the first mistake. We make the last move.

sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:05
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:00

Για πες μου κι εσυ ομως...

Δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων εκεινο το βραδυ ναι η οχι?
Με ασφαλεια των σιδηροδρομων εννοείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα;

Ακόμη δεν τα έχω ψάξει όλα πάντως, αλλά με ενδιαφέρει.

Για την ώρα έχω εικόνα του τι δεν έκανε ο σταθμάρχης σωστά.
Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".

Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?

Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?

Απο το 0:30 και μετα

Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.

Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;

Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;

Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;

Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:19
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18

Απαντα και θα φυγω.

Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.

Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.

Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?

Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματα
Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.

Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.

Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?

Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:23
Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:19
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18

Απαντα και θα φυγω.

Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.

Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.

Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?

Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματα
Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.

Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.

Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?

Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.

Το ατύχημα έγινε λοιπόν κατά την γνώμη σου γιατί δεν υπήρχε επικοινωνία και φωτοσημανση ;
Αυτό μου λες;


Let them make the first mistake. We make the last move.

pikey25
Δημοσιεύσεις: 4164
Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 22:49
Phorum.gr user: pikey25

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pikey25 »

Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:00

Ξερω.

Δεν δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων και αυτο αρκει.

Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.

Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.

Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.

Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.


Εικόνα

Εικόνα
αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτης :102:
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
The accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
https://en.wikipedia.org/wiki/Andria%E2 ... _collision
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pikey25 την 05 Μαρ 2023, 00:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
Spoiler
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:05

Με ασφαλεια των σιδηροδρομων εννοείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα;

Ακόμη δεν τα έχω ψάξει όλα πάντως, αλλά με ενδιαφέρει.

Για την ώρα έχω εικόνα του τι δεν έκανε ο σταθμάρχης σωστά.
Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".

Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?

Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?

Απο το 0:30 και μετα

Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.

Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;

Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;

Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;

Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.

Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.

Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.

Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.

Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.

Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.

Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:23
Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:19

Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματα
Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.

Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.

Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?

Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.

Το ατύχημα έγινε λοιπόν κατά την γνώμη σου γιατί δεν υπήρχε επικοινωνία και φωτοσημανση ;
Αυτό μου λες;
Οχι αυτο που λεω ειναι οτι τα ημιμετρα πολλαπλασιασαν το magnitude impact του ανθρωπινου λαθους.

Οσο περισσοτερα μετρα ασφαλειας εχεις τοσο μειωνεις το μεγεθος αυτο. Αντιθετα η ελλειψη τους το πολλαπλασιαζει.

Δλδ αν υπηρχε συστημα που να παρακαμπτει τον διαυλο του Σταθμαρχειου Λαρισης (οπου ο Σταθμαρχης ηταν απων η αρρωστος η γενικοτερα ανικανος) και να επιτρεπει παρεμβαση/επικοινωνια στο τρενο που εχει μπει σε τροχια συγκρουσης με το αλλο τρενο απο τα κεντρικα των Αθηνων (τα οποια υποτιθεται οτι ειχαν δει τα τρενα να μπαινουν σε τροχια συγκρουσης τουλαχιστον 5 λεπτα πριν το μοιραιο απο τον πινακα τους) δεν θα μπορουσαν να το ειχαν σωσει εστω και σε καποιο ποσοστο?

Οπως ειπα θελω το παιδι μου να μπαινει σε τρενα αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει ζωντανο πισω. Οταν δεν μπορει να μου το εγγυηθει το κράτος η ο ΟΣΕ η οποιος ειναι υπευθυνος για αυτα εγω τι πρεπει να κανω? Να μην στειλω το παιδι πουθενα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος George_V την 05 Μαρ 2023, 00:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29
sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07

Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".

Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?

Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?

Απο το 0:30 και μετα
Spoiler
Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.

Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;

Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;

Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;

Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.

Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.

Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.

Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.

Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.

Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.

Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.

Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.

Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 05 Μαρ 2023, 00:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

pikey25 έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26
Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:00

Ξερω.

Δεν δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων και αυτο αρκει.

Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.

Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.

Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.

Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.


Εικόνα

Εικόνα
αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτης :102:
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
The accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
Άνθρωπέ μου είσαι εντελώς ηλίθιος;
Πρώτον μιλάμε για τα σύστηματα που αναφέρει ο George V.
Δεύτερον, και στις 2 περιπτώσεις τα πορίσματα έβγαλαν ανθρώπινο λάθος.
Τρίτον και κυριότερο το άρθρο της wikipedia στα αγγλικά δεν γράφει ούτε το ένα τρίτο του πορίσματος που μιλάει για σωρεία ανθρωπίνων λαθών.
Να στο βάλω αν θες και βάλε το στο translate.
Τέταρτον, σου έχω και το παράδειγμα της Γερμανίας που ξεκάθαρα σου λέει ότι όλα πήγαν στο διάολο γιατί ο Σταθμαρχης έπαιζε με το κινητό του.

Άντε στο διάολο μαλάκες πια, έχετε ξεσαλωσει


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:34
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29
sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22

Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.

Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;

Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;

Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;

Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.

Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.

Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.

Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.

Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.

Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.

Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.

Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.

Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Εχω απαντησει πιο πριν σε αυτα. Οσοι εμπλεκονται στο θεμα ασφαλειας σιδηροδρομων ειτε σε πολιτικο, ειτε σε θεσμικο ειτε σε υπηρεσιακο ειτε σε τεχνικο επιπεδο οφειλουν να λογοδοτησουν για την ελλειψη ασφαλειας και τα ημιμετρα.

Οφειλει να γινει ερευνα σε βαθος και να διορθωθει ολο το σχέδιο ετσι ωστε να μην ξαναγινει κατι τετοιο. Και φυσικα ξηλωμα οσων ειχαν ασχοληθει μεχρι τωρα με το θεμα.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
pikey25
Δημοσιεύσεις: 4164
Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 22:49
Phorum.gr user: pikey25

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pikey25 »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.

Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.

Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.

Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.

Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
:+1:

Και μας πουλαν και τρελα οι μπλε πρασινοι και ροζ κοκκοι οτι ολα ειναι μια χαρα
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
Spoiler
Άβαταρ μέλους
Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Δημοσιεύσεις: 13039
Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
Τοποθεσία: Ίδρυμα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τζιτζιμιτζιχότζιρας »

Και ας πάμε και στο ανθρώπινο λάθος.

Ποιος διόρισε τον κατά τα φαινόμενα ακατάλληλο 60χρονο αχθοφόρο, πρωην μετακλητό στο υπουργείο Παιδείας επί ΝΔ, σταθμάρχη;

Από όπου και να το πιάσεις πάλι στη ΝΔ καταλήγεις.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

:smt005: To ανθρώπινο λάθος αφορά αυτόν που τον διόρισε και όχι αυτόν που το έκανε. Έχετε ευτελιστεί πλεον
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:38
sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:34
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29

Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.

Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.

Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.

Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.

Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.

Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.

Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.

Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.

Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Εχω απαντησει πιο πριν σε αυτα. Οσοι εμπλεκονται στο θεμα ασφαλειας σιδηροδρομων ειτε σε πολιτικο, ειτε σε θεσμικο ειτε σε υπηρεσιακο ειτε σε τεχνικο επιπεδο οφειλουν να λογοδοτησουν για την ελλειψη ασφαλειας και τα ημιμετρα.

Οφειλει να γινει ερευνα σε βαθος και να διορθωθει ολο το σχέδιο ετσι ωστε να μην ξαναγινει κατι τετοιο. Και φυσικα ξηλωμα οσων ειχαν ασχοληθει μεχρι τωρα με το θεμα.
Το τελευταίο που έγραψα είναι προφανώς ρητορικό. Εννοείται ότι κανείς δεν θα πει, να μείνουν όλοι οι άλλοι ατιμώρητοι. Ενώ όμως έχεις οργή και μπόλικες λεπτομέρειες για τους αιρετούς άρχοντες, σε "ενδιαφέρει" γενικώς και αορίστως να τιμωρηθούν και να ξηλωθούν οι υπόλοιποι.

Με άλλα λόγια, πιστεύεις ότι αν ο Υπουργός είναι άμεμπτος, όλα θα φτιάξουν. Δεν είναι όμως έτσι. Αν τύχαινε ένα τέτοιος πολιτικός και κατάφερνε να φτάσει εκεί πάνω, το πιθανότερο θα ήταν να έφευγε σύντομα. Όπως συνέβη με τον Ζηλιασκόπουλο, που από τα λίγα που διάβασα κατάλαβα ότι πρόκειται για σοβαρό τεχνοκράτη, ο οποίος ευγενικά αρνήθηκε να μπλέξει με τα πίτουρα για να μην τον φάνε οι κότες.

Συνέχισε να φωνάζεις οργισμένα και να ζητάς αυτό που νοιώθεις. Υπάρχουν όμως μεγάλες πιθανότητες να φύγεις από τη ζωή και να μην έχει αλλάξει τίποτε.
pikey25
Δημοσιεύσεις: 4164
Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 22:49
Phorum.gr user: pikey25

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pikey25 »

Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:36
pikey25 έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26
Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07


Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.

Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.

Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.

Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.


Εικόνα

Εικόνα
αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτης :102:
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
The accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
Άνθρωπέ μου είσαι εντελώς ηλίθιος;
Πρώτον μιλάμε για τα σύστηματα που αναφέρει ο George V.
Δεύτερον, και στις 2 περιπτώσεις τα πορίσματα έβγαλαν ανθρώπινο λάθος.
Τρίτον και κυριότερο το άρθρο της wikipedia στα αγγλικά δεν γράφει ούτε το ένα τρίτο του πορίσματος που μιλάει για σωρεία ανθρωπίνων λαθών.
Να στο βάλω αν θες και βάλε το στο translate.
Τέταρτον, σου έχω και το παράδειγμα της Γερμανίας που ξεκάθαρα σου λέει ότι όλα πήγαν στο διάολο γιατί ο Σταθμαρχης έπαιζε με το κινητό του.

Άντε στο διάολο μαλάκες πια, έχετε ξεσαλωσει
ΕTCS Δεν ειχαν ψευτρακο και τα αλλα που ειπε ο George V ειναι προαπαιτουμενα του

Αυτο που θα εγκαινιαζε η Κουλα σου ΟΚ ?

Χαιρω πολυ εγιναν ΚΑΙ ανθρωπινα λαθη ΠΡΟΦΑΝΩΣ

Τραβα βαλε λιγο το κεφαλι στην αμμο να ερθεις στα νορμαλ σου και το χαπακι της πιεσης μη ξεχασεις :102:
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
Spoiler
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”