Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματαGeorge_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18
Απαντα και θα φυγω.
Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.
Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.
Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?
Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:05Με ασφαλεια των σιδηροδρομων εννοείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα;George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:00
Για πες μου κι εσυ ομως...
Δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων εκεινο το βραδυ ναι η οχι?
Ακόμη δεν τα έχω ψάξει όλα πάντως, αλλά με ενδιαφέρει.
Για την ώρα έχω εικόνα του τι δεν έκανε ο σταθμάρχης σωστά.
Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?
Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?
Απο το 0:30 και μετα
Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;
Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;
Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;
Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:19Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματαGeorge_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18
Απαντα και θα φυγω.
Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.
Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.
Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?
Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.
Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?
Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:23Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:19Ποια ασφάλεια; Συγκεκριμένα πράγματαGeorge_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:18
Απαντα και θα φυγω.
Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.
Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.
Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?
Οποτε Οττο τι απο τα δυο ειναι?
Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.
Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?
Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.
Το ατύχημα έγινε λοιπόν κατά την γνώμη σου γιατί δεν υπήρχε επικοινωνία και φωτοσημανση ;
Αυτό μου λες;
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτηςOtto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
![]()
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
https://en.wikipedia.org/wiki/Andria%E2 ... _collisionThe accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pikey25 την 05 Μαρ 2023, 00:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:05
Με ασφαλεια των σιδηροδρομων εννοείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα;
Ακόμη δεν τα έχω ψάξει όλα πάντως, αλλά με ενδιαφέρει.
Για την ώρα έχω εικόνα του τι δεν έκανε ο σταθμάρχης σωστά.
Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?
Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?
Απο το 0:30 και μετα
Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;
Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;
Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;
Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.
Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.
Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.
Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.
Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Οχι αυτο που λεω ειναι οτι τα ημιμετρα πολλαπλασιασαν το magnitude impact του ανθρωπινου λαθους.Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:23Συστηματα φωτοσημανσης και επικοινωνιας μεταξυ σταθμων και οδηγων ας πουμε.
Γιατι εν ετει 2023 δεν μπορεις να χειριζεσαι manual συστηματα, να μην εχεις φωτοσημανση και η επικοινωνια μεταξυ σταθμων και οδηγων η και οδηγων μεταξυ τους να γινεται με χαρτάκια και τα κινητα τους.
Δεν εχετε καταλαβει οτι με ολα αυτα τα ημιμετρα πολλαπλάσιαζουν τον κινδυνο του ανθρωπινου λάθους?
Και στο φιναλε το ανθρωπινο λαθος παει αλυσιδα και φτάνει μεχρι και την κορυφη της ιεραρχιας.
Το ατύχημα έγινε λοιπόν κατά την γνώμη σου γιατί δεν υπήρχε επικοινωνία και φωτοσημανση ;
Αυτό μου λες;
Οσο περισσοτερα μετρα ασφαλειας εχεις τοσο μειωνεις το μεγεθος αυτο. Αντιθετα η ελλειψη τους το πολλαπλασιαζει.
Δλδ αν υπηρχε συστημα που να παρακαμπτει τον διαυλο του Σταθμαρχειου Λαρισης (οπου ο Σταθμαρχης ηταν απων η αρρωστος η γενικοτερα ανικανος) και να επιτρεπει παρεμβαση/επικοινωνια στο τρενο που εχει μπει σε τροχια συγκρουσης με το αλλο τρενο απο τα κεντρικα των Αθηνων (τα οποια υποτιθεται οτι ειχαν δει τα τρενα να μπαινουν σε τροχια συγκρουσης τουλαχιστον 5 λεπτα πριν το μοιραιο απο τον πινακα τους) δεν θα μπορουσαν να το ειχαν σωσει εστω και σε καποιο ποσοστο?
Οπως ειπα θελω το παιδι μου να μπαινει σε τρενα αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει ζωντανο πισω. Οταν δεν μπορει να μου το εγγυηθει το κράτος η ο ΟΣΕ η οποιος ειναι υπευθυνος για αυτα εγω τι πρεπει να κανω? Να μην στειλω το παιδι πουθενα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος George_V την 05 Μαρ 2023, 00:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".
Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?
Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?
Απο το 0:30 και μεταSpoiler
Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;
Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;
Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;
Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.
Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.
Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.
Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.
Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.
Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 05 Μαρ 2023, 00:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Άνθρωπέ μου είσαι εντελώς ηλίθιος;pikey25 έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτηςOtto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
![]()
![]()
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.The accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
Πρώτον μιλάμε για τα σύστηματα που αναφέρει ο George V.
Δεύτερον, και στις 2 περιπτώσεις τα πορίσματα έβγαλαν ανθρώπινο λάθος.
Τρίτον και κυριότερο το άρθρο της wikipedia στα αγγλικά δεν γράφει ούτε το ένα τρίτο του πορίσματος που μιλάει για σωρεία ανθρωπίνων λαθών.
Να στο βάλω αν θες και βάλε το στο translate.
Τέταρτον, σου έχω και το παράδειγμα της Γερμανίας που ξεκάθαρα σου λέει ότι όλα πήγαν στο διάολο γιατί ο Σταθμαρχης έπαιζε με το κινητό του.
Άντε στο διάολο μαλάκες πια, έχετε ξεσαλωσει
Let them make the first mistake. We make the last move.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Εχω απαντησει πιο πριν σε αυτα. Οσοι εμπλεκονται στο θεμα ασφαλειας σιδηροδρομων ειτε σε πολιτικο, ειτε σε θεσμικο ειτε σε υπηρεσιακο ειτε σε τεχνικο επιπεδο οφειλουν να λογοδοτησουν για την ελλειψη ασφαλειας και τα ημιμετρα.sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:34Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:22
Έστω ότι είναι ένας πολιτικάντης και δεν είχε ιδέα. Μαυρογιαλούρος.
Κλείνουμε εδώ την υπόθεση; Τον σταθμάρχη τον χώνουμε μέσα χωρίς να ξέρουμε τι έγινε; Ή τον αθωώνουμε πάλι χωρίς να ξέρουμε τι έγινε;
Ή δεν είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία κι ας κάνει η δικαιοσύνη το έργο της, εμάς δεν μάς απασχολεί;
Υποτίθεται όμως ότι μάς απασχολεί και δεν θέλουμε να ξαναγίνουν αυτά, μπορεί να είμαστε μέσα και εμείς ή τα παιδιά μας, σωστά;
Πώς γίνεται τότε και υπάρχει αυτή η αδιαφορία ως προς το τι ακριβώς συνέβη και αρκεί κάτι γενικό, "δεν υπάρχει ασφάλεια"; Πόση ασφάλεια λείπει; Να το δούμε αλλά συγκεκριμένα. Ποια ασφάλεια έλειπε εκείνο το βράδυ κατά τη γνώμη σου που θα απέτρεπε το ατύχημα, ό,τι και να έκανε ο σταθμάρχης;
Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.
Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.
Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.
Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.
Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.
Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Οφειλει να γινει ερευνα σε βαθος και να διορθωθει ολο το σχέδιο ετσι ωστε να μην ξαναγινει κατι τετοιο. Και φυσικα ξηλωμα οσων ειχαν ασχοληθει μεχρι τωρα με το θεμα.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.
Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.
Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.
Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.
Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Και μας πουλαν και τρελα οι μπλε πρασινοι και ροζ κοκκοι οτι ολα ειναι μια χαρα
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Και ας πάμε και στο ανθρώπινο λάθος.
Ποιος διόρισε τον κατά τα φαινόμενα ακατάλληλο 60χρονο αχθοφόρο, πρωην μετακλητό στο υπουργείο Παιδείας επί ΝΔ, σταθμάρχη;
Από όπου και να το πιάσεις πάλι στη ΝΔ καταλήγεις.
Ποιος διόρισε τον κατά τα φαινόμενα ακατάλληλο 60χρονο αχθοφόρο, πρωην μετακλητό στο υπουργείο Παιδείας επί ΝΔ, σταθμάρχη;
Από όπου και να το πιάσεις πάλι στη ΝΔ καταλήγεις.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Το τελευταίο που έγραψα είναι προφανώς ρητορικό. Εννοείται ότι κανείς δεν θα πει, να μείνουν όλοι οι άλλοι ατιμώρητοι. Ενώ όμως έχεις οργή και μπόλικες λεπτομέρειες για τους αιρετούς άρχοντες, σε "ενδιαφέρει" γενικώς και αορίστως να τιμωρηθούν και να ξηλωθούν οι υπόλοιποι.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:38Εχω απαντησει πιο πριν σε αυτα. Οσοι εμπλεκονται στο θεμα ασφαλειας σιδηροδρομων ειτε σε πολιτικο, ειτε σε θεσμικο ειτε σε υπηρεσιακο ειτε σε τεχνικο επιπεδο οφειλουν να λογοδοτησουν για την ελλειψη ασφαλειας και τα ημιμετρα.sharp έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:34Βρε συ, 5 ερωτήσεις έβαλα. Εσύ έγραψες περισσότερα, αλλά απάντησες μόνο στην πρώτη παράγραφο, που δεν ήταν ερώτηση.George_V έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:29
Οπως ειπα και πιο πριν, τα ημιμετρα ασφαλειας πολλαπλασιαζουν το κινδυνο ανθρωπινου λαθους.
Αν υπηρχε φωτοσημανση, αν υπηρχε αυτοματο συστημα collision alert, αν η επικοινωνια αντι για χαρτακια και κινητα γινοταν αυτοματοποιημενα σε real time απο διαυλους του συστηματος με δυνατοτητα παρέμβασης απο τα κεντρικα των Αθηνων μολις διαπιστωνοταν μαλακια ο κινδυνος του ανθρωπινου λαθους (που παντα ελλοχευει) μειωνεται δραστικα.
Αλλα οχι δεν καναμε τιποτα απο ολα αυτά και περιοριστηκαμε σε πασαλειματα οπως παντα.
Και αν δεν φροντισουμε να τιμωρηθουν παραδειγματικα οσοι εμπλεκονταν στην ασφάλεια των σιδηροδρομων τοτε μην απορησετε οτι παλι τα ιδια θα εχουμε ειτε σε τρενα ειτε σε πλοια ειτε σε αεροπλανα ειτε σε λεωφορεια γιατι και οι επομενοι τα ιδια σκατα θα κανουν γιατι θα ξερουν οτι θα τη γλιτωσουν.
Το ειδαμε και στο Μάτι, το ειδαμε και στη Μανδρα και σε αλλες καταστροφες.
Οταν μεγαλωσει το παιδι μου θελω να μπορει να μπαινει σε τρενα, αεροπλανα κτλ. και να ξερω οτι θα γυρισει πισω ζωντανο. Αυτο θελω. Και αυτο εγγυηθηκε και η κυβερνηση δια στοματος του Υπουργου στις 20/2.
Αλλα για 57 συμπατριωτες μας η εγγυηση ειχε ληξει στις 28/02.
Πάει ο Υπουργός, έφταιγε, ψεύτης, αδιάφορος, μαζί και ο προηγούμενος και φτάνουμε μέχρι το Πασοκ ίσως... ή έχεις αντίρρηση. Όλους γκιλοτίνα στο Σύνταγμα. Τελειώσαμε με αυτούς.
Με τα άλλα 4 ερωτήματα τι θα κάνουμε; Γιατί δεν σε ενδιαφέρουν;
Οφειλει να γινει ερευνα σε βαθος και να διορθωθει ολο το σχέδιο ετσι ωστε να μην ξαναγινει κατι τετοιο. Και φυσικα ξηλωμα οσων ειχαν ασχοληθει μεχρι τωρα με το θεμα.
Με άλλα λόγια, πιστεύεις ότι αν ο Υπουργός είναι άμεμπτος, όλα θα φτιάξουν. Δεν είναι όμως έτσι. Αν τύχαινε ένα τέτοιος πολιτικός και κατάφερνε να φτάσει εκεί πάνω, το πιθανότερο θα ήταν να έφευγε σύντομα. Όπως συνέβη με τον Ζηλιασκόπουλο, που από τα λίγα που διάβασα κατάλαβα ότι πρόκειται για σοβαρό τεχνοκράτη, ο οποίος ευγενικά αρνήθηκε να μπλέξει με τα πίτουρα για να μην τον φάνε οι κότες.
Συνέχισε να φωνάζεις οργισμένα και να ζητάς αυτό που νοιώθεις. Υπάρχουν όμως μεγάλες πιθανότητες να φύγεις από τη ζωή και να μην έχει αλλάξει τίποτε.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
ΕTCS Δεν ειχαν ψευτρακο και τα αλλα που ειπε ο George V ειναι προαπαιτουμενα τουOtto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:36Άνθρωπέ μου είσαι εντελώς ηλίθιος;pikey25 έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:26αστο φαρμακοτριφτη εχεις καταντησει ο ορισμος του μια φορα ψευτης παντα ψευτηςOtto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 00:07
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
![]()
![]()
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.The accident occurred between the Corato and Andria stations, on the remaining single-track section of the line between Ruvo di Puglia and Barletta. That 37-kilometre (23 mi) section operates with "telephonic block" signalling, where station masters must notify the arrival of trains and inform drivers whether it is safe to proceed.[6] EU funds were made available in April 2012 to upgrade this remaining section to double track, but at the time of the accident the work had only recently been put for tender.[7]
Πρώτον μιλάμε για τα σύστηματα που αναφέρει ο George V.
Δεύτερον, και στις 2 περιπτώσεις τα πορίσματα έβγαλαν ανθρώπινο λάθος.
Τρίτον και κυριότερο το άρθρο της wikipedia στα αγγλικά δεν γράφει ούτε το ένα τρίτο του πορίσματος που μιλάει για σωρεία ανθρωπίνων λαθών.
Να στο βάλω αν θες και βάλε το στο translate.
Τέταρτον, σου έχω και το παράδειγμα της Γερμανίας που ξεκάθαρα σου λέει ότι όλα πήγαν στο διάολο γιατί ο Σταθμαρχης έπαιζε με το κινητό του.
Άντε στο διάολο μαλάκες πια, έχετε ξεσαλωσει
Αυτο που θα εγκαινιαζε η Κουλα σου ΟΚ ?
Χαιρω πολυ εγιναν ΚΑΙ ανθρωπινα λαθη ΠΡΟΦΑΝΩΣ
Τραβα βαλε λιγο το κεφαλι στην αμμο να ερθεις στα νορμαλ σου και το χαπακι της πιεσης μη ξεχασεις
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1847 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
-
- 3 Απαντήσεις
- 165 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
-
- 29 Απαντήσεις
- 1003 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
-
- 0 Απαντήσεις
- 148 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron

