ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Tesla finally turned a profit, posting net income attributable to shareholders of approximately $311.5 million. The Q3 results come after many quarters of losses, and Tesla shares are up 12 percent in after-hours trading as of this writing.
...
In its shareholder letter, Tesla attributed much of that price decrease to an internal cost decrease. "Better-than-expected Model 3 cost reduction is allowing us to bring more affordable options to the market sooner," Tesla wrote. "Labor hours per Model 3 decreased by more than 30 percent from Q2 to Q3, falling for the first time below the level for Model S and X. In Q4, we will focus even further on cost improvements while continuing to increase our production rate."
There are decades where you fuck around and days where you find out
Σε διαπραγματεύσεις για την δημιουργία μίας κοινοπραξίας αυτοκινήτων χωρίς οδηγό βρίσκονται η γερμανική Volkswagen και η αμερικανική Ford, σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal.
Πηγές με γνώση της υπόθεσης, που μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας στην αμερικανική εφημερίδα, ανέφεραν ότι εξετάζονται διάφορες επιλογές για τη δομή της κοινοπραξίας και εάν οι συνομιλίες ευδοθούν η συμφωνία θα μπορούσε να ανακοινωθεί στα μέσα του μήνα.
Μία επιλογή είναι η Volkswagen να αποκτήσει μερίδιο έως και 50% στην υφιστάμενη μονάδα πλήρως αυτοματοποιημένων αυτοκίνητων της Ford. Mία άλλη είναι η δημιουργία μίας νέας εταιρείας μέσω της συγχώνευσης των σχετικών μονάδων των δύο μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτή θα δημιουργούσε ένα παγκόσμιο τεχνολογικό brand, που θα καθιστούσε πιο εύκολο στις δύο εταιρείες να μοιραστούν την ιδιοκτησία νέων δικαιωμάτων ευρεσιτεχνίας και πνευματικής ιδιοκτησίας. Θα έδινε τη δυνατότητα να ανοίξει η κοινοπραξία και σε άλλους εταίρους μελλοντικά.
Οι διαπραγματεύσεις, για τις οποίες έγραψε πρώτη η γερμανική Handelsblatt, έρχονται σε μία περίοδο κατά την οποία οι παραδοσιακές δυνάμεις του κλάδου αυτοκινήτου αναζητούν τρόπους να αποκρούσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από κολοσσούς της Σίλικον Βάλεϊ, που μπαίνουν στον χώρο των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό και άλλους νεοεισερχόμενους, όπως η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla.
Η Tesla έχει προβάδισμα έναντι των Mercedes Benz, Audi και BMW στην αμερικανική αγορά ηλεκτρικών πολυτελών αυτοκινήτων, ενώ η Waymo της Alphabet έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο από αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέτωπο της πλήρους αυτοματοποίησης.
The talks, first reported by German business daily Handelsblatt, come as traditional auto makers try to fend off challenges from Silicon Valley newcomers looking to upend the traditional car business.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Μάιος 2018, 15:27
Τι περίεργο, η Τεσλα μπαίνει μέσα πριν από κάθε νέο μοντέλο και ξαναγίνεται κερδοφόρος μετά την κυκλοφορία του.
Spoiler alert: Μόλις ξαναγίνει κερδοφόρος θα ξαναρχίσει να χάνει χρήματα γιατί η ανάπτυξη είναι πιο σημαντική. Σε όποιον δεν αρέσει να πουλήσει τις μετοχές του.
Μαυροβασίλης έγραψε: 03 Μάιος 2018, 15:33
δλδ δεν παρατηρείς κάποιο τρεντ;
υγ: έχω πει εξαρχής ότι θα είναι κρίμα
Ξεθάβω πρώτη σελίδα, ιδού το τρεντ που είχα παρατηρήσει.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Αδιάφορη η κερδοφορία της Tesla. H US παίζει εδώ κινέζικα αν κ με λίγο διαφορετικές τακτικές γτ είναι ποιο ώριμη, εποπτευόμενη κ ανοιχτή οικονομία. Είναι εθνικός σκοπός η πρωτοκαθεδρία στην ηλεκτροκίνηση κ την αυτόνομη οδήγηση. Κ έχει αποτελέσματα προς το παρόν: https://www.businessinsider.com/tesla-j ... me-2018-10