klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:04Τι έχει η διατύπωση; Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς είναι το πρόβλημα;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Επίσης σύμφωνα με την διατύπωση, λέει πως έχεις μία σοκολάτα, για να φάνε 8 παιδιά. Το κάθε ένα παιδί θα πάρει το 1/8. Στην περίπτωση που έχεις περισσότερες από μία σοκολάτες πάει
Αριθμός σοκολατών * 1/8 αυτός ο παλλαπλασιασμός δίνει τα κομμάτια που δικαιούται το κάθε παιδί.
3 σοκολάτες * 1/8 = 3/8 κομμάτια
Αριθμός σοκολατών * 1/8 αυτός ο παλλαπλασιασμός δίνει τα κομμάτια που δικαιούται το κάθε παιδί.
3 σοκολάτες * 1/8 = 3/8 κομμάτια
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οι πχορουμίτες θέλουν να αλλάξουν δύο σχολικά βιβλία γιατί έτσι.klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:04Τι έχει η διατύπωση; Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς είναι το πρόβλημα;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Βασικά τώρα που είδα μερικές σελίδες (γιατί έχει πέσει και υπερωρία εδώ μέσα, ούτε νήμα για τη ΘτΕ να ήταν), το πρόβλημα είναι ότι εδώ μέσα έχουμε ξεχάσει πώς κάνουμε απλές αριθμητικές πράξεις μάλλον.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:13Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οι πχορουμίτες θέλουν να αλλάξουν δύο σχολικά βιβλία γιατί έτσι.klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:04Τι έχει η διατύπωση; Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς είναι το πρόβλημα;stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:56
Βασικά, το πρόβλημα δεν είναι η διαίρεση, αλλά η καλύτερη δυνατή διατύπωση που θα συνδυάζει σαφήνεια και πρακτικότητα για παιδάκια Ε Δημοτικού, που αφορά το βιβλίο.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Κολλάτε σε λεπτομέρειες οι οποίες δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Και φυσικά δεν είναι λάθος.stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:10Όπως έγραψα και παραπάνω, όταν έχεις τρία διαφορετικά αντικείμενα χρειάζεσαι επιπλέον παραμέτρους για να κάνεις τις πράξεις.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:37Εμ, για αυτό δεν παίρνεις κομμάτια και δεν κάνεις τα τρία 8/8, ένα 24/24.stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:31
Άρα δεν είναι ολόιδιες. Κι αν τα παιδιά γουστάρουν μόνο τη μαύρη σοκολάτα, θα υποθέσουμε αυτόματα ότι μπορούν να πάρουν 3 κομμάτια από τη μαύρη σοκολάτα αλλά στην πράξη: εμφύλιος πόλεμος.
Από την άλλη, αν τα γούστα των παιδιών είναι διαφορετικά, μπορούν να μοιραστούν με τελείως διαφορετικό τρόπο τις σοκολάτες και να είναι ευχαριστημένα.
Ενώ αν τα παιδιά δεν δίνουν καμία σημασία στη γεύση, δεν έχει νόημα να γράφεις για τρεις διαφορετικές σοκολάτες και δεν χρειάζεται να σε προβληματίζει.
Είναι δίκαιη η ανομοιογενής (σε ποιοτικά χαρακτηριστικά) μοιρασιά τριών διαφορετικών σοκολατών; Εισάγονται έννοιες που πρέπει να παραμετροποιηθούν για να συμμετέχουν στο ζήτημα.
Ειδάλλως τα χειρίζεσαι αξιωματικά ως ίδια.
Για να καταλάβεις, αν έχεις τρία φρούτα και τα μοιράσεις σε τρία παιδιά, δεν μπορείς να πεις ότι καθένα δικαιούται το 1/3 των φρούτων, όπως λες τώρα. Γιατί το κάθε φρούτο είναι τελείως διαφορετικό. Το ένα μπορεί να πάρει τρία καρπούζια και να σκάσει στο φαΐ και το άλλο τρία βερικοκάκια. Το οποίο δεν θα ήταν καθόλου κακό αν όντως έτσι είναι το γούστο των παιδιών εξαρχής (παραμετροποίηση με βάση το γούστο).
Όμως, δεν μπορούμε να διατυπώσουμε τη γενική αρχή "καθένα δικαιούται το 1/3 των φρούτων" επειδή δεν διευκρινίζεται με σαφήνεια ο τρόπος με τον οποίο χειριζόμαστε τον όρο "φρούτο".
Αντίστοιχα, αν σου έλεγα να μοιαστούμε μία καλύβα του μπαρμπαθωμά με μία μεζονέτα στην Εκάλη, δεν θα σου έλεγα ότι καθένας μας πρέπει να πάρει από ένα μεμονωμένο σπίτι (1/2 των σπιτιών) !
Το πρόβλημά δεν βρίσκεται στα ομώνυμα κλάσματα, αλλά στο αν τα κλάσματα αυτά, όπως και το τελικό, αναπαριστούν τις παραμέτρους του προβλήματός σου, όπως συμπεραίνεις στη διατύπωσή σου.Για να καταλάβεις πως τα ομόνυμα κλάσματα μπορούν να προστεθούν χωρίς να μπλέξεις κάτι άλλο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είναι λογικό να κάνεις λάθος πράξεις δεδομένου ότι προσδιορίζεις μόνο το 3.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:12 Επίσης σύμφωνα με την διατύπωση, λέει πως έχεις μία σοκολάτα, για να φάνε 8 παιδιά. Το κάθε ένα παιδί θα πάρει το 1/8. Στην περίπτωση που έχεις περισσότερες από μία σοκολάτες πάει
Αριθμός σοκολατών * 1/8 αυτός ο παλλαπλασιασμός δίνει τα κομμάτια.
3 σοκολάτες * 1/8 = 3/8 κομμάτια
Το 1 και το 8 δεν τα έχεις προσδιορίσει. Και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το 3/8 αφορά κομμάτια...
Στο 1/8, το 1 συμβολίζει από μόνο του κομμάτια ανά σοκολάτα και το 8 συμβολίζει από μόνο του και πάλι κομμάτια ανά σοκολάτα.
Το 1/8, όμως, είναι καθαρός αριθμός και δεν συμβολίζει τίποτα, ως πηλίκο δύο ίδιων παραγόντων (λέμε 1z/8z= 1/8 κι όχι 1/8 z)
Επομένως στην πράξη σου 3 χ {σοκολάτα} χ 1/8= το αποτέλεσμα είναι σε {σοκολάτα} που είναι το αντικείμενο που προσδιορίζεται.
Επομένως θα πρέπει και πάλι να διατυπώσεις ως "τα 3/8 (μίας) σοκολάτας" που είναι το σωστό, αλλά μπερδεύει καθώς στην ελληνική ως "σοκολάτα" μπορεί να εννοούμε ένα αντικείμενο, μία ιδιότητα ή ένα διαθέσιμο σύνολο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 14 Δεκ 2022, 10:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το νήμα έχει τελειώσει γύρω στην σελίδα 25. Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε. Απλά αναμασάμε τα ίδια ξανά και ξανά.klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:15Βασικά τώρα που είδα μερικές σελίδες (γιατί έχει πέσει και υπερωρία εδώ μέσα, ούτε νήμα για τη ΘτΕ να ήταν), το πρόβλημα είναι ότι εδώ μέσα έχουμε ξεχάσει πώς κάνουμε απλές αριθμητικές πράξεις μάλλον.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:13Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά οι πχορουμίτες θέλουν να αλλάξουν δύο σχολικά βιβλία γιατί έτσι.klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:04
Τι έχει η διατύπωση; Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς είναι το πρόβλημα;
Το βιβλίο δεν θα αλλάξει άσχετα πόσοι θα πούνε πως είναι κακογραμμένο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σώπα. Μόνο που δεν θέλει να υπολογίσεις τα συνολικά κομμάτια. Θέλει να κάνεις πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων. Ή πολλαπλασμό του συνόλου των σοκολατών με τον αριθμό των κομματιών που δικαιούται το κάθε ένα από τα παιδιά.stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:17Τα κομμάτια των 3 σοκολατών δεν είναι 8.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:12 Επίσης σύμφωνα με την διατύπωση, λέει πως έχεις μία σοκολάτα, για να φάνε 8 παιδιά. Το κάθε ένα παιδί θα πάρει το 1/8. Στην περίπτωση που έχεις περισσότερες από μία σοκολάτες πάει
Αριθμός σοκολατών * 1/8 αυτός ο παλλαπλασιασμός δίνει τα κομμάτια.
3 σοκολάτες * 1/8 = 3/8 κομμάτια
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το διόρθωσα.stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:17Τα κομμάτια των 3 σοκολατών δεν είναι 8.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:12 Επίσης σύμφωνα με την διατύπωση, λέει πως έχεις μία σοκολάτα, για να φάνε 8 παιδιά. Το κάθε ένα παιδί θα πάρει το 1/8. Στην περίπτωση που έχεις περισσότερες από μία σοκολάτες πάει
Αριθμός σοκολατών * 1/8 αυτός ο παλλαπλασιασμός δίνει τα κομμάτια.
3 σοκολάτες * 1/8 = 3/8 κομμάτια
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το μονο προβλημα ειναι η αγωνια των γονεων που τα σπλαχνα τους εχουν μετριες ικανοτητες (ευγενικη διατυπωση ) - δεν λεμε ονοματα
Ευτυχως ο Βαπτιστηρας ειναι ΚΑΙ μαθηματικη διανοια κ διασκεδαζω με το νημα αντι να προβληματιζομαι με τις επιδοσεις του - ενα ατελειωτο αγχος - ενα μακροχρονιο βασανιστηριο
Ευτυχως ο Βαπτιστηρας ειναι ΚΑΙ μαθηματικη διανοια κ διασκεδαζω με το νημα αντι να προβληματιζομαι με τις επιδοσεις του - ενα ατελειωτο αγχος - ενα μακροχρονιο βασανιστηριο
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:54Εγώ λέω να περιμένουμε να αλλάξει το βιβλίο σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.Bill Hicks έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:47προς επίρρωση:
επιπλέον διευκρίνιση (δεν χρειάζεται για το βιβλίο, αλλά για όσους μπερδεύονται επειδή το υπεραναλύσαμε):
το κλάσμα 3/8 και το πηλικό 3:8 εκφράζουν την ίδια ποσότητα, αλλά δεν έχουν τον ίδιο αριθμητή και παρονομαστή. στο κλάσμα το 3 και το 8 είναι κομμάτια σοκολάτας, ενώ στο πηλίκο σοκολάτες και παιδιά αντίστοιχα.
κλάσμα: 3/8 = 3:8 = 3 από τα 8 κομμάτια τής σοκολάτας/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
πηλίκο: 3:8 = 3/8 = 3 σοκολάτες / 8 παιδιά = 3/8 σοκολάτες/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
Μέχρι τότε θα μείνουμε να μαλώνουμε.
Και το 3 * 1/8 τι είναι; Εκτός κι αν δεν μπορεί να γίνει έτσι.


I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
140 σελίδες τώρα έχουμε βάλει κάτω το κουνούπι και το έχουμε διακορεύσει παντιοτρόπως.Bill Hicks έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:31Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:54Εγώ λέω να περιμένουμε να αλλάξει το βιβλίο σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.Bill Hicks έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:47
προς επίρρωση:
επιπλέον διευκρίνιση (δεν χρειάζεται για το βιβλίο, αλλά για όσους μπερδεύονται επειδή το υπεραναλύσαμε):
το κλάσμα 3/8 και το πηλικό 3:8 εκφράζουν την ίδια ποσότητα, αλλά δεν έχουν τον ίδιο αριθμητή και παρονομαστή. στο κλάσμα το 3 και το 8 είναι κομμάτια σοκολάτας, ενώ στο πηλίκο σοκολάτες και παιδιά αντίστοιχα.
κλάσμα: 3/8 = 3:8 = 3 από τα 8 κομμάτια τής σοκολάτας/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
πηλίκο: 3:8 = 3/8 = 3 σοκολάτες / 8 παιδιά = 3/8 σοκολάτες/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
Μέχρι τότε θα μείνουμε να μαλώνουμε.
Και το 3 * 1/8 τι είναι; Εκτός κι αν δεν μπορεί να γίνει έτσι.
![]()
ΕΊΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ.
ΓΙΑΤΊ ΤΑ 3/8 ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ. ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΠΑΊΡΝΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ 1 ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΤΟ 1/8.
ΠΑΊΡΝΕΙΣ 3 ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ 3 ΟΙ ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ .
ΌΧΙ ΓΙΑΤΊ ΠΗΡΕΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ, ΤΗΝ ΈΚΑΝΕΣ 24 ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΑΛΛΆ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΚΑΘΈΝΑ ΤΑ 3/8 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΆΤΑΣ ΓΙΑ ΚΆΠΟΙΟΝ ΑΠΡΟΣΔΙΌΡΙΣΤΟ ΛΌΓΟ ΠΟΥ ΜΌΝΟ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΊ ΞΕΡΟΥΝ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Λάθος διατύπωση.Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:44140 σελίδες τώρα έχουμε βάλει κάτω το κουνούπι και το έχουμε διακορεύσει παντιοτρόπως.Bill Hicks έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:31Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 09:54
Εγώ λέω να περιμένουμε να αλλάξει το βιβλίο σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.
Μέχρι τότε θα μείνουμε να μαλώνουμε.
Και το 3 * 1/8 τι είναι; Εκτός κι αν δεν μπορεί να γίνει έτσι.
![]()
ΕΊΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ.
ΓΙΑΤΊ ΤΑ 3/8 ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ. ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΠΑΊΡΝΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ 1 ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΤΟ 1/8.
Δεν παίρνει από τη μία σοκολάτα 1/8. Παίρνει τρία τυχαία κομμάτια από το σύνολο των τριών σοκολατών. Πρακτικά μπορεί να μην πάρει κανένα κομμάτι από μία σοκολάτα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
3/2 τι;Gherschaagk έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:00
Έχεις 3 διαφορετικές σοκολάτες. Η μία 30 γρμ, η δεύτερη 20 γραμ, η τρίτη 40 γρμ. Τις μοιράζονται 2 άτομα. Πόσα γραμμάρια από τις σοκολάτες έφαγε ο καθένας συνολικά;
Δεν είναι τα 3/2 για τον κάθε ένα;
Δεν μπορείς να το πεις;
150 σελιδες και κανεις οτι ακομη δεν εχεις καταλαβει πως δεν μιλαμε για τους αριθμους, αλλα για τις λεξεις μετα τους αριθμους;
τελικα, τρολλαρεις; ε;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτή είναι μία διαπίστωση που βγήκε από την έδρα σου και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.Αγις έγραψε: 14 Δεκ 2022, 10:30 Το μονο προβλημα ειναι η αγωνια των γονεων που τα σπλαχνα τους εχουν μετριες ικανοτητες (ευγενικη διατυπωση ) - δεν λεμε ονοματα
Ευτυχως ο Βαπτιστηρας ειναι ΚΑΙ μαθηματικη διανοια κ διασκεδαζω με το νημα αντι να προβληματιζομαι με τις επιδοσεις του - ενα ατελειωτο αγχος - ενα μακροχρονιο βασανιστηριο
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being

