Αρχέλαος έγραψε: 11 Δεκ 2022, 21:03
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48
Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή
ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.
Τα χεις κάνει τουρλουμπουκι όπως και οι άλλοι.
Μέχρι και...αγγλοσαξονες έβαλα αλλά εκεί κοκοκο.
Μπερδεύετε το 4/4 με το όλον με τη λογική ότι ταυτόχρονα εκφράζει ένα μήλο και δύο μήλα, Όπερ άτοπο.
Πάμε όμως,
Τα δύο μήλα είναι τα 8/4 των μηλων.
α) 1/4+1/4=2/4.
Σημειωση: Αυτό ήταν το απλό.
β)
Τα 8/4 των μηλων είναι 2 μήλα.
Τα 4/4 των μηλων είναι 1 μήλο
Τα 2/4 των μηλων ειναι μισό μήλο.
Άρα ο κάθε μαθητής θα πάρει τα 2/4 των μηλων, δηλαδή μισό μήλο.
γ) Ίδιο ζητούμενο με το β) ίδια απάντηση.
Δείγμα βέβαια της κακώς τεθειμενης άσκησης.
Καμία δυσκολία, το σημείο αναφοράς δηλαδη το ΟΛΟΝ είναι τα δύο μήλα δλδ τα 8/4 των μηλων(δύο ακέραιες μοναδες).
Δεν θα πει κάποιος Α 2/4 άρα δύο μήλα από τα 4.
Γιατί το ΟΛΟΝ είναι ξεκάθαρο όπως και πως μοιράζεται.
Δηλαδή και απαντάται εύκολα παρότι δεν έχει τεθεί επαρκώς και δεν προκύπτει ζήτημα.
Το ζήτημα το έχετε όσοι κάνετε ακροβασίες συγχέονται έννοιες και ορισμούς η χρησιμοποιώντας συγχρόνως έναν ορισμό διαφορετικά για το ίδιο ζήτημα. Η φλυαρωντας με θολούρα και αμπεφιλοσοφιες.
Το ζήτημα είναι εσείς να έρθετε στα μαθηματικά, όχι τα μαθηματικά να προσαρμοστουν στις ιδεοληψιες σας ή στις εμμονές περί διατύπωσης κλπ.
Με εκτίμηση...
Over and out.