ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:03
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:55
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:54
Δηλαδή σηκώνει χέρι και λέει
ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ θα πάρω τα 3/8
της 1 σοκολάτας. Ναι;
ναι !
Ε, ισχυρίζομαι, όπως και οι συντάκτες του βιβλίου ότι αυτό είναι λάθος για τη δεδομένη στιγμή που διδάσκεται το αντικείμενο.
Γιατί ο διδάσκων θα σου πει: εντάξει, και τι θα κάνεις όταν έχεις ένα μήλο, ένα πορτοκάλι και μια μπανάνα; Θα πάρεις τα 2/3 π.χ. από το ένα που σ' αρέσει;
Ή θα φτιάξεις άλλο κανόνα για να καλύψεις μια γαμωδιαίρεση σε κλασματική μορφή;
1) Πιπες ισχυριζονται οι συντάκτες, και τεκμηριο γιαυτο ειναι οι αναριθμητες διορθώσεις που εχουν γινει και θα γινουν στα βιβλια. Ας αφησουμε στην ακρη λοιπον το τι ισχυριζονται οι συντακτες.
2) Λες και παλί πιπες ! Στο παραδειγμα που μεταβαίνεις η ασκηση ρωτα τι μερος των φρουτων θα παρει ο καθε μαθητης !
Εκει λοιπον δεν σε ενοχλει ΠΟΙΟ απο τα φρουτα εννοει η εκφωνηση, κι ουτε αυτο σου φαινεται ΑΣΑΦΕΣ !
Αλλά αν στο ερωτημα αυτο η απαντηση ειναι απλα τα 2/3 του φρουτου
τοτε ανακαλυπτεις την ασαφεια που θα προκαλεσει συγχυση στον μαθητη, και που την ενεργοποιεις ΚΑΙ ΠΑΛΙ κατά περισταση.
Αν τα 2/3 του φρουτου ειναι ασαφες, τοτε εχει προηγηθει σε ασαφια το ερώτημα που ρωτα τι μερος των φρουτων ! Και τα δυο ειναι ασαφη ΟΧΙ μονο οποιο σε συμφερει ! = τεκμηριο υποκρισίας !
3) Στοχος ειναι να καταλαβει ο μαθητης την εννοια του κλασματος που οταν αυτο συνδεεται με τον υλικο κοσμο ΜΕΣΑ στο κλασμα βρισκεται και η μοναδα μετρησης - αναφορας.
Στον υλικο κοσμο κλασμα ΧΩΡΙΣ μοναδα αναφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
Εξαιτιας της ασαφιας που τεκμηριωνεται στο 2) αλλα εξαιτιας ΚΑΙ του γεγονοτος πως στοχος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο μαθητης να μαθει μαναβικη, επεται πως προβληματα που διαφορετικα ειδη (μπανανες, πορτοκαλια κλπ) ζητουνται απο τον μαθητη να τα συμψηφισει σε ομοειδη (δηλ. φρουτα) ειναι ΑΣΤΟΧΑ ! Και οχι μονο ειναι αστοχα αλλα αναιρουνται απο επομενα μαθηματα.
Οταν στη συνεχεια οι μαθητες πανε να μαθουν την προσθαφαιρεση κλασματων ο ιδιος ο δασκαλος θα τους πει πως κλασματα με διαφορετικους παρανομαστες δεν μπορουν να προσθαφαιρεθουν γιατι ειναι μηλα με πορτοκαλια, δηλ. ΜΗ ομοειδη.
Το ίδιο θα πει ο δασκαλος στον μαθητη οταν προσπαθησει αργοτερα να προσθεσει το χ με το x^2, θα του πει πως αυτα δεν μπορουν να προστεθουν γιατι ειναι μηλα με πορτοκαλια, δηλ μη ομοειδη.
______________
εθεριαλ πραγματικα μου δίνεις την εντυπωση πως ο μονος λογος που γραφεις δεν ειναι γιατι εχεις να πεις κατι, πραγματικα ΔΕΝ λες τπτ σε τοσα μηνυματα, αλλά γραφεις απλα για να αναπληρωσεις το κενο του σταβ που τυχαινει να ειναι στην αλλη μερια, δηλ. αναπληρωνεις ενα κενο, με ενα αλλο. Τσαμπα ο χωρος στον σερβερ
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.