δυσκολοκατανόητες έννοιες για τριτοδεσμίτες.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:09Δηλαδή κάτι τέτοιο;Spoiler
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:41ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03Το ότι προσθέτεις μόνο μια λέξη και κρατάς ΑΚΡΙΒΩΣ όλη την υπόλοιπη διατύπωση, δεν σου λέει κάτι;Spoiler
Ξέχωρα του ότι είναι πλεονασμός, τι θα έκανες αν είχες ανόμοια να μοιράσεις;πλεονασμός στην λογοτεχνία. στην επιστήμη και την τεχνολογία ξεθακαρίζεις παντού και πάντα τι εννοείς.mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03 Το πρόβλημα με τη Γκερ και την Ethereal είναι οτι μάλλον προέρχονται από την τρίτη δέσμη και ποτέ δεν είχαν σοβαρή τριβή με τα μαθηματικά. Αν είχαν επιλέξει κάποια θετική κατεύθυνση θα ήξεραν οτι σε τέτοιες διατυπώσεις πάντα γίνεται μπέρδεμα, και από τη στιγμή που δοθούν τα θέματα σε κλάσματα δευτερολέπτου κάποιος θα σηκώσει το χέρι και θα ζητήσει διευκρίνηση.το 1/κάτι που αντιστοιχεί σε κάτι/κάτι ενός άλλου;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάτας
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Έχεις δίκιο ότι δεν μπορείς να προσθέσεις μήλα με μπανάνες και πορτοκάλια. Εδώ προφανώς ο συντάκτης της άσκησης την λύνει κάνοντας την παραδοχή ότι μήλο = μπανάνα = πορτοκάλι = φρούτο. Η άσκηση έπρεπε να λέει απλώς 3 φρούτα και είπε να το εμπλουτίσει λιγάκιBill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, ό,τι και να μοιράζεται, εφόσον μπορεί να μοιραστεί.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:53Δεν συνεννοηθήκαμε.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:06
το κάθε παιδί θα πάρει 1/8 του φρούτου από καθένα από τα φρούτα.
Η διατύπωσή του Bill Hicks είναι η καλύτερη που προτάθηκε μέχρι στιγμής. Για να σου πω την αλήθεια φαντάζομαι ότι αυτό το γνωρίζει και αυτός που έγραψε το βιβλίο αλλά είτε του φάνηκε πιο απλό να χρησιμοποιήσει πληθυντικό είτε έκανε οικονομία χώρου.
Έχεις 3 διαφορετικά φρούτα και 4 παιδιά είπαμε.
Ποιο πηλίκο θα περιγράψεις ως κλάσμα και τι θα σημαίνει αυτό;
σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε μ/ν τού ενός αντικειμένου από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται.
αν θες να το πεις αλλιώς, θα πεις ότι σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε 1/ν από καθένα από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται, δηλαδή το κάθε παιδί θα πάρει συνολικά μ*1/ν=μ/ν τού ενός αντικειμένου.
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
άσε, καταλάβαμε.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:10Και μόνο που την ονομάζεις άσκηση μου αρκεί να καταλάβω.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:44έχω γράψει αναλυτικά πώς θα δομούσα εγώ την άσκηση. αν θες διάβασε μπας και καταλάβεις, δεν θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11Α, δηλαδή, στη 2η πρόταση που αφορά ΜΟΝΟ τη μία πλάκα, εκεί θα βάλουμε τον πληθυντικό που δεν μας αρέσει για τις 3 πλάκες;Spoiler
Ρε θα τρελαθούμε εντελώς;;
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν το παιδί προσέχει στο μάθημα τότε είναι πολύ εύκολα τα πράγματα. Αν δεν προσέχει και προσπαθήσει ο γονιός να εξηγήσει τότε κάνει ένα μεγάλο λογικό άλμα στο κενό, και ως δια μαγείας τα 3 γίνονται 1.ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:32Πολύ καλά τα γράφεις, το θέμα όμως είναι ότι ο γονιός αναγκάζεται να γίνει φροντιστής στο παιδί του και εκείνη την ώρα εσυ είσαι απών για να εξηγήσεις τις απορίες της ενήλικης μαθηματικής του σκέψης...βέβαια αν δεν έχει τέτοια σκέψη και παπαγαλίζει εκεί δεν θα χρειαστείς...ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:28Μη ρωτάς σε τι βοηθάνε. Εξ αρχής αυτά τα 3 είχαμε και οπτικοποιημένα μάλιστα από το βιβλίο και επ' αυτών έγινε η συζήτηση.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:16
Σε τι ακριβως βοηθανε αυτα τα παραδειγματα ? Εννοεις πως βρισκονται μεσα στο σχολικο βιβλιο ή απλα τα αντιπαραβαλλεις σε αυτο που συζηταμε. Παιδια σε καθε περιπτωση ο στοχος ειναι ο μαθητης να κατανοησει την εννοια του κλασματος κι οχι να την πει ο ενας στον αλλο.
- τα 3 διαφορετικα φρουτα επειδη ειναι διαφορετικα πρεπει να εχουν ξεχωριστες μοναδες μετρησης για να διακριθουν, αρα ειναι διαφορετικο πραγμα απο το παραδειγμα που συζηταμε στο οποιο οι 3 σοκολατες ειναι ομοιες. Οποτε εκει θα πεις το 1/4 της μπανανας το 1/4 του μηλου και το 1/4 του πορτοκαλιου.
- για τα 6 μηλα με τα 5 παιδια θα επρεπε να γραφει ειτε "τα 6/5 του μηλου" ειτε "το 1/5 ολων των μηλων". Αν γραψει "τα 6/5 των 6 μηλων, τοτε χρησιμοποιειται η υπο-μοναδα 1 μηλο και ασυναισθητα μαθητης και μη, θα παει και θα πολλαπλασιασει το 6 με τα 6/5 και θα καταληξει προφανως σε λαθος απαντηση.
Ωστοσο στο συγκεκριμενο παραδειγμα η πρωτη εκφραση "τα 6/5 του μηλου" ειναι λιγο ο οξυμωρη γιατι αυτο ειναι παραπανω απο 1 μηλο και ο μαθητης ισως εχει προβλημα να το καταλαβει. Γιαυτο καλο ειναι το πληθος των παιδιων > απο το πληθος των τεμαχιων που θελουν να μοιραστουν.
- "3 πλακες σοκολατας των 8 κομματιων για 8 παιδια" ειναι ενα κακο παραδειγμα γιατι χρησιμοποιει πολλες μονάδες μετρησης για να διδαξει την εννοια του κλασματος.
Η προσέγγιση στο σχολείο οφείλει να είναι ενιαία και όχι ανά περίπτωση.
Στόχος είναι να περιγραφεί το πηλίκο 2 αριθμών ως κλάσμα.
Αν μπλέξουμε με ενικούς, πληθυντικούς και μία έτσι, μία αλλιώς, δεν εντυπώνεται στο παιδί καμία έννοια κανόνα, ούτε ένας ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης, αλλά θα πρέπει να ανασύρει και δεξιότητες από άλλα μαθήματα για να προσεγγίσει κάθε διατύπωση.
Αλλιώς όλοι ξέρουμε περιφραστικά, όπως κάνεις και εσύ με πολύ μπλα μπλα, να κάνουμε την τρίχα τριχιά σε κάτι που απαιτεί ολιγόλεπτη και αυστηρή διατύπωση και που θα ακολουθείται από πολλά παραδείγματα στην τάξη.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Λαθος ειναι αυτα που γράφεις μαν. Τα σωστα ειναι :ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:36Συγχώρα με αλλά δεν μπορώ να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Μπορείς να ανατρέξεις στα όσα αναλυτικά έχω γράψει.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:30τοτε θα πρεπει να αναφερεται ξεχωριστα σε καθε ανομοιο. Δεν μπορει να προστεθει 1/8 πορτοκαλιου με 1/8 μηλου.
Εν συντομία.
3/8 των σοκολατών.
3/4 των φρούτων.
6/5 των μήλων.
Ούτε προσθέσεις, ούτε αφαιρέσεις, ούτε κιλά, γραμμάρια, κομμάτια και τρέχα γύρευε.
Το παιδί μαθαίνει ότι τους 2 αριθμούς που βλέπει, εκτός από πηλίκο διαίρεσης μπορεί να τους εκφράσει και ως κλάσμα.
Το 1/8 ολων των σοκολατών.
Το 1/4 ολων των φρούτων με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 1/5 ολων των μήλων.
ή
Τα 3/8 μιας σοκολατας.
Τα 3/4 ενος φρουτου με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 6/5 του ενος μηλου.
Αν δωσεις για απαντηση τα 3/8 ολων των σοκολατων = 3/8 των 3 σοκολατων (αφου ολες οι σοκολατες ειναι 3) = 9/8 της 1 σοκολατας. Επι 8 παιδια βγαζεις 9 σοκολατες = ατοπο.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
σε αυτό εδώ αναφερόμασταν που έχει και λάθος φωτογραφίες και παραπάνω πληροφορίαethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:46 Δεν έχω παρακολουθήσει καν την παράλληλη αυτή συζήτηση γιατί έχω εξηγήσει τον λόγο συμμετοχής μου.
Πήρε το μάτι μου κάτι σχηματάκια του enaon που ίσως δεν είναι και ό,τι καλύτερο για να σχηματίσει κάποιος εικόνα για το πλαίσιο της διδασκαλίας.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεν ειναι λάθος-> ειναι παιδαγωγικό -> δεν ηταν ασκηση.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Άλλος ένας με απύθμενες βεβαιότητες.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:50δυσκολοκατανόητες έννοιες για τριτοδεσμίτες.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:09Δηλαδή κάτι τέτοιο;Spoiler
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:41
πλεονασμός στην λογοτεχνία. στην επιστήμη και την τεχνολογία ξεθακαρίζεις παντού και πάντα τι εννοείς.το 1/κάτι που αντιστοιχεί σε κάτι/κάτι ενός άλλου;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάτας
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
Διασκεδαστικό.
Βέβαια, αν προσπαθούσε να αντικαταστήσει την εν λόγω παράγραφο με τα δικά του "ο οποίος του οποίου που αντιστοιχεί" κλπ θα ήταν απείρως διασκεδαστικότερο.
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
πολυ ωραια και θα γραψεις "αρα το καθε παιδι θα παρει τα 6/5 του μηλου" δηλ. κατι παραπανω απο 1 μηλο, και οχι "αρα το καθε παιδι θα παρει τα 6/5 των 6 μηλων"ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:50
Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για το συγκεκριμένο παράδειγμα, της συγκεκριμένης τάξης και της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής που εισάγεται η συγκεκριμένη έννοια του κλάσματος;
6 μήλα για 5 παιδιά. Το 6:5 μπορεί να γραφτεί και 6/5.
Αυτό θέλουμε να καταλάβουν ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Nik τα καταλαβαίνει αυτά και τα έχουμε πει κάπου 30 -40 φορές στις προηγούμενες σελίδες. Την γενική του πληθυντικού δεν την χρησιμοποιούν για να αναφερθούν στο σύνολο αλλά την χρησιμοποιούν για να πουν ότι το παιδάκι θα πάρει 1/8 + 1/8 +1/8 άρα θα έχει πολλά όγδοα σοκολάτας. Και θεωρούν ότι αυτό μπορεί να λεχθεί 3/8 σοκολατών. Φιλολογικό είναι το ζήτημα εδώ και 70 σελίδες. Το υπολογιστικό μέρος το καταλαβαίνουν όλοιnik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:54Λαθος ειναι αυτα που γράφεις μαν. Τα σωστα ειναι :ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:36Συγχώρα με αλλά δεν μπορώ να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Μπορείς να ανατρέξεις στα όσα αναλυτικά έχω γράψει.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:30
τοτε θα πρεπει να αναφερεται ξεχωριστα σε καθε ανομοιο. Δεν μπορει να προστεθει 1/8 πορτοκαλιου με 1/8 μηλου.
Εν συντομία.
3/8 των σοκολατών.
3/4 των φρούτων.
6/5 των μήλων.
Ούτε προσθέσεις, ούτε αφαιρέσεις, ούτε κιλά, γραμμάρια, κομμάτια και τρέχα γύρευε.
Το παιδί μαθαίνει ότι τους 2 αριθμούς που βλέπει, εκτός από πηλίκο διαίρεσης μπορεί να τους εκφράσει και ως κλάσμα.
Το 1/8 ολων των σοκολατών.
Το 1/4 ολων των φρούτων με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 1/5 ολων των μήλων.
ή
Τα 3/8 μιας σοκολατας.
Τα 3/4 ενος φρουτου με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 6/5 του ενος μηλου.
Αν δωσεις για απαντηση τα 3/8 ολων των σοκολατων = 3/8 των 3 σοκολατων (αφου ολες οι σοκολατες ειναι 3) = 9/8 της 1 σοκολατας. Επι 8 παιδια βγαζεις 9 σοκολατες = ατοπο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Καταλαβαίνεις ελπίζω ότι αυτό που γράφεις ως σωστό δεν στέκει σε κανένα σύμπαν ως διερεύνηση των ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:54Λαθος ειναι αυτα που γράφεις μαν. Τα σωστα ειναι :ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:36Συγχώρα με αλλά δεν μπορώ να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Μπορείς να ανατρέξεις στα όσα αναλυτικά έχω γράψει.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:30
τοτε θα πρεπει να αναφερεται ξεχωριστα σε καθε ανομοιο. Δεν μπορει να προστεθει 1/8 πορτοκαλιου με 1/8 μηλου.
Εν συντομία.
3/8 των σοκολατών.
3/4 των φρούτων.
6/5 των μήλων.
Ούτε προσθέσεις, ούτε αφαιρέσεις, ούτε κιλά, γραμμάρια, κομμάτια και τρέχα γύρευε.
Το παιδί μαθαίνει ότι τους 2 αριθμούς που βλέπει, εκτός από πηλίκο διαίρεσης μπορεί να τους εκφράσει και ως κλάσμα.
Το 1/8 ολων των σοκολατών.
Το 1/4 ολων των φρούτων με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 1/5 ολων των μήλων.
ή
Τα 3/8 μιας σοκολατας.
Τα 3/4 ενος φρουτου με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 6/5 του ενος μηλου.
Αν δωσεις για απαντηση τα 3/8 ολων των σοκολατων = 3/8 των 3 σοκολατων (αφου ολες οι σοκολατες ειναι 3) = 9/8 της 1 σοκολατας. Επι 8 παιδια βγαζεις 9 σοκολατες = ατοπο.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Κανεις λάθος... εδώ υπάρχουν γονείς φροντιστές που φέρανε το θέμα και γονείς φροντιστές παπαγαλάκια...ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:41Βάζεις αυθαίρετα 2 βεβαιότητες.ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:32Πολύ καλά τα γράφεις, το θέμα όμως είναι ότι ο γονιός αναγκάζεται να γίνει φροντιστής στο παιδί του και εκείνη την ώρα εσυ είσαι απών για να εξηγήσεις τις απορίες της ενήλικης μαθηματικής του σκέψης...βέβαια αν δεν έχει τέτοια σκέψη και παπαγαλίζει εκεί δεν θα χρειαστείς...ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:28
Μη ρωτάς σε τι βοηθάνε. Εξ αρχής αυτά τα 3 είχαμε και οπτικοποιημένα μάλιστα από το βιβλίο και επ' αυτών έγινε η συζήτηση.
Η προσέγγιση στο σχολείο οφείλει να είναι ενιαία και όχι ανά περίπτωση.
Στόχος είναι να περιγραφεί το πηλίκο 2 αριθμών ως κλάσμα.
Αν μπλέξουμε με ενικούς, πληθυντικούς και μία έτσι, μία αλλιώς, δεν εντυπώνεται στο παιδί καμία έννοια κανόνα, ούτε ένας ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης, αλλά θα πρέπει να ανασύρει και δεξιότητες από άλλα μαθήματα για να προσεγγίσει κάθε διατύπωση.
Αλλιώς όλοι ξέρουμε περιφραστικά, όπως κάνεις και εσύ με πολύ μπλα μπλα, να κάνουμε την τρίχα τριχιά σε κάτι που απαιτεί ολιγόλεπτη και αυστηρή διατύπωση και που θα ακολουθείται από πολλά παραδείγματα στην τάξη.
Ότι ο γονιός θα γίνει αναγκαστικά φροντιστής.
Ότι αυτό δεν θα συμβεί αν το παιδί παπαγαλίζει.
Καλή τύχη σε γονείς και παιδιά.
Στο δεύτερο που λες ...υποπτεύομαι ότι καπου κάτι δεν κατανοησες σωστά...αλλά ίσως να είναι και αυτό μια δημιουργική ασάφεια...
Το καλή τύχη που ειπες για τους γονείς και τα παιδιά ίσως να είναι και ο καλύτερος επίλογος του θέματος ...
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μάθαμε ότι τα παιδιά μπορούν να μοιραστούν φρούτα μόνο υπό προϋποθέσεις !
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:54Λαθος ειναι αυτα που γράφεις μαν. Τα σωστα ειναι :ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:36Συγχώρα με αλλά δεν μπορώ να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Μπορείς να ανατρέξεις στα όσα αναλυτικά έχω γράψει.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:30
τοτε θα πρεπει να αναφερεται ξεχωριστα σε καθε ανομοιο. Δεν μπορει να προστεθει 1/8 πορτοκαλιου με 1/8 μηλου.
Εν συντομία.
3/8 των σοκολατών.
3/4 των φρούτων.
6/5 των μήλων.
Ούτε προσθέσεις, ούτε αφαιρέσεις, ούτε κιλά, γραμμάρια, κομμάτια και τρέχα γύρευε.
Το παιδί μαθαίνει ότι τους 2 αριθμούς που βλέπει, εκτός από πηλίκο διαίρεσης μπορεί να τους εκφράσει και ως κλάσμα.
Το 1/8 ολων των σοκολατών.
Το 1/4 ολων των φρούτων με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 1/5 ολων των μήλων.
ή
Τα 3/8 μιας σοκολατας.
Τα 3/4 ενος φρουτου με την προϋποθεση τα φρουτα να ειναι ιδια.
Το 6/5 του ενος μηλου.
Αν δωσεις για απαντηση τα 3/8 ολων των σοκολατων = 3/8 των 3 σοκολατων (αφου ολες οι σοκολατες ειναι 3) = 9/8 της 1 σοκολατας. Επι 8 παιδια βγαζεις 9 σοκολατες = ατοπο.
Ενδιαφέρον αυτό . Θα μπορούσε άραγε κανείς να ακολουθήσει την εξής συλλογιστική;
Έστω ότι έχουμε 40 σοκολάτες κ τις μοιράζουμε σε 8 παιδιά. Άρα, 40/8 = 5 σοκολάτες ή 5 * 1 σοκολάτα.
Τώρα που έχουμε 3 σοκολάτες, ομοίως είναι (3/8) * 1 σοκολάτα.
Αυτό θα βοηθούσε καθόλου αναφορικά με το αν πρέπει να πούμε της σοκολάτας ή των σοκολατών η θεωρείτε είναι άσχετο;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
