Περίμενε. Googlάρει τα ομώνυμα κλάσματα.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:11Θες να μου πεις πως δεν έκανες ομώνυμα κλάσματα στο δημοτικό;;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:55σωστα, δεν εχει αλλαξει ουσιαστικά τιποτα τα τελευταια 50 χρόνια, ολοιδια ειναι τα μαθηματικά δημοτικου, γνωστα αυτα.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:49 Μπέημπι, η θεωρία είναι ίδια. Η ύλη είναι ίδια. Εκτός κι αν νομίζεις πως εσύ δεν τα έκανες.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ζωγραφίζεις ...σου στέλνω τα φερερο με κούριερ...enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό κανεις εσυ;stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:14Περίμενε. Googlάρει τα ομώνυμα κλάσματα.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:11Θες να μου πεις πως δεν έκανες ομώνυμα κλάσματα στο δημοτικό;;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:55
σωστα, δεν εχει αλλαξει ουσιαστικά τιποτα τα τελευταια 50 χρόνια, ολοιδια ειναι τα μαθηματικά δημοτικου, γνωστα αυτα.![]()
Παρατηρητής...
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σε τι ακριβως βοηθανε αυτα τα παραδειγματα ? Εννοεις πως βρισκονται μεσα στο σχολικο βιβλιο ή απλα τα αντιπαραβαλλεις σε αυτο που συζηταμε. Παιδια σε καθε περιπτωση ο στοχος ειναι ο μαθητης να κατανοησει την εννοια του κλασματος κι οχι να την πει ο ενας στον αλλο.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι γιαenaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:40 Νίκο ηταν 3-4 ερωτήσεις που συζητούσαμε, αλλα δες αυτή που εφαγε τον πιο πολύ χρόνο αν θες και γράψε αν εχεις καποια παρατήρηση
![]()
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
- τα 3 διαφορετικα φρουτα επειδη ειναι διαφορετικα πρεπει να εχουν ξεχωριστες μοναδες μετρησης για να διακριθουν, αρα ειναι διαφορετικο πραγμα απο το παραδειγμα που συζηταμε στο οποιο οι 3 σοκολατες ειναι ομοιες. Οποτε εκει θα πεις το 1/4 της μπανανας το 1/4 του μηλου και το 1/4 του πορτοκαλιου.
- για τα 6 μηλα με τα 5 παιδια θα επρεπε να γραφει ειτε "τα 6/5 του μηλου" ειτε "το 1/5 ολων των μηλων". Αν γραψει "τα 6/5 των 6 μηλων, τοτε χρησιμοποιειται η υπο-μοναδα 1 μηλο και ασυναισθητα μαθητης και μη, θα παει και θα πολλαπλασιασει το 6 με τα 6/5 και θα καταληξει προφανως σε λαθος απαντηση.
Ωστοσο στο συγκεκριμενο παραδειγμα η πρωτη εκφραση "τα 6/5 του μηλου" ειναι λιγο ο οξυμωρη γιατι αυτο ειναι παραπανω απο 1 μηλο και ο μαθητης ισως εχει προβλημα να το καταλαβει. Γιαυτο καλο ειναι το πληθος των παιδιων > απο το πληθος των τεμαχιων που θελουν να μοιραστουν.
- "3 πλακες σοκολατας των 8 κομματιων για 8 παιδια" ειναι ενα κακο παραδειγμα γιατι χρησιμοποιει πολλες μονάδες μετρησης για να διδαξει την εννοια του κλασματος. Οποτε :
αν την απαντηση θελεις να την δωσεις με μοναδα μετρησης = ολες τις σοκολατες η απαντηση ειναι το 1/8 ολων των σοκολατων
αν την απαντηση θελεις να την δωσεις με μοναδα μετρησης = 1 σοκολατα τοτε η απαντηση ειναι τα 3/8 της 1 σοκολατας
αν την απαντηση θελεις να την δωσεις με μοναδα μετρησης = 1 κομματι σοκολατας τοτε η απαντηση ειναι τα 3 κομματια σοκολατας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nik_killthemall την 10 Δεκ 2022, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτοι οι δυο αραγε απαξιουν να ασχοληθουν η απλα πηραν γραμμη οτι εχει ποτενσιαλ να γινει βαιραλ στα σοσιαλ το νημα και αποφευγουν την ξεφτιλα;
Philip Mortimer έγραψε: 14 Μαρ 2023, 22:40 Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τωρα θα πάμε στην μεταδοτικότητα...enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:10οκ, οποτε τρόλαρες τοσες μερες, το ηξερες οτι μαθηματικά ειναι σωστό αλλα ήθελες απλά να καταλαβουμε οτι ειναι αντιπαιδαγωγικό;Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:07Εσύ τι λες να είναι παιδαγωγικό να κάνεις το μυαλό ενός 10χρονου αχταρμά δημιουργώντας πράγματα που δεν υπάρχουν για να λύσεις ένα πρόβλημα του οποίου η λύση είναι υπερβολικά απλή;;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
Δλδ πόσο δύσκολο είναι να πεις x αντικείμενα, y άτομα, η λύση είναι x/y των αντικειμένων;
γιαυτο ελεγες οτ η κασπερ εχει πλαστό πτυχίο, γιατί δεν βλεπει οτι ηταν αντιπαιδαγωγική η σωστή λυση που εδωσε;
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Πόσες φορές να πω ποιο ήταν το γεγονός που με ώθησε να γράψω όσα γράφω;ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:01Μα δεν μπήκαμε να διδάξουμε σε παιδιά ...εκεί κυρίαρχος του παιχνιδιού είναι ο δάσκαλος...μιλήσαμε για την λάθος λεκτική διατυπωση της λύσης και δώσαμε εναλλακτικό τρόπο λύσης ως ενήλικες...ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:16Για να τελειώνουμε με το παραμύθι της κασπ.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
Ορμώμενη από τη σελίδα του ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ βιβλίου που ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (με παιδιά, σκυλιά, σοκολάτες, κυκλάκια, ελλείψεις κλπ) λέει με ποιον τρόπο θα το "δίδασκε" εκείνη σε ένα παιδί.
Κι έτσι είναι το σωστό να πράξει.
Το να κάνει αναγωγή σε διδασκαλία της εικόνας που μπήκε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ και να προσπαθεί να λέει για εικοστα τέταρτα και δωδέκατα και δε συμμαζεύεται, δεν είναι απλώς αντιπαιδαγωγικό. Κάτι άλλο είναι.
Κατανοητό το τι θέλατε να διδάξετε και κατανοητό αυτό με το 'σκεφτόμαστε στο περίπου λυση', αυτό όμως που δεν κατανοείτε είναι ότι έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε και να εκφέρουμε γνώμη και εννοώντας γνώμη δεν εννοώ ως παπαγαλάκια ...
Κατανοητό γιατί μπήκες εσύ, ο χ , ο ψ, αλλά κάπου να καταλαβαίνουμε ότι να μένουμε και εντός θέματος είναι απαραίτητο συστατικό διαλόγου.
Αλλιώς βάζει καθένας την ατζέντα του και πορεύεται.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ακριβως τα ιδια, θυμαμαι και την ασκηση, δεν ειχα καμια απορια όπως ολα τα παιδια.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:11 Θες να μου πεις πως δεν έκανες ομώνυμα κλάσματα στο δημοτικό;;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
GoBack έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:17 Αυτοι οι δυο αραγε απαξιουν να ασχοληθουν η απλα πηραν γραμμη οτι εχει ποτενσιαλ να γινει βαιραλ στα σοσιαλ το νημα και αποφευγουν την ξεφτιλα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό είναι ήδη χαλασμένο παιχνίδι, ρε συ. Σαν αυτοκινητάκι που κάνει ίου ίου και στουκάρει συνέχεια στον τοίχο επειδή χάλασε το κοντρόλ ή τα' παιξε η μπαταρία.ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:13Τι σε χάλασε;stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:09ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:03
Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.![]()
Όποιος κι αν είσαι βγες γρήγορα από το λογαριασμό του Γαλη.![]()
![]()
Βάλε ένα τέτοιο αυτοκινητάκι σε άσκηση με παιδικά παιχνίδια και μετά τρέχα γύρευε γιατί κάνουν λάθος πράξεις τα πιτσιρίκια.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Πόσο απολαυστικό έχει γίνει αυτό το νήμα. Ή δεν είναι για όλους;
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν ήταν σωστή η λύση...Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:16Κοίτα αν θες μπορώ κι εγώ να βγάζω λαγούς απ'το κεφάλι μου και να τους χρησιμοποιώ οπότε μου κάνει κέφι για να βγάλω το αποτέλεσμα που με βολεύει και μετά να προσπαθώ να πείσω πως όλο αυτό δεν είναι μια μλκια που φαντάστηκα για να μην ξεβολευτώ και λύσω την άσκηση με τα δεδομένα που μου δίνονται και όχι με αυτά που θα ήθελα εγώ να είχε.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:10οκ, οποτε τρόλαρες τοσες μερες, το ηξερες οτι μαθηματικά ειναι σωστό αλλα ήθελες απλά να καταλαβουμε οτι ειναι αντιπαιδαγωγικό;Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:07
Εσύ τι λες να είναι παιδαγωγικό να κάνεις το μυαλό ενός 10χρονου αχταρμά δημιουργώντας πράγματα που δεν υπάρχουν για να λύσεις ένα πρόβλημα του οποίου η λύση είναι υπερβολικά απλή;;
Δλδ πόσο δύσκολο είναι να πεις x αντικείμενα, y άτομα, η λύση είναι x/y των αντικειμένων;
γιαυτο ελεγες οτ η κασπερ εχει πλαστό πτυχίο, γιατί δεν βλεπει οτι ηταν αντιπαιδαγωγική η σωστή λυση που εδωσε;
Δεν ήταν σωστή η λύση της Κάσπερ. Γιατί η Κάσπερ και όσοι άλλοι το έκαναν έφτιαξαν κάτι που σαν ΔΕΔΟΜΕΝΟ της άσκησης δεν υπήρξε ΠΟΤΕ.
Δεν υπήρξε ποτε ο χωρισμός σε τεμάχια...
Ξυπνήστε με...ζω σε ονειρο...
Τι διαβάζουν τα όμορφα αμυγδαλωτά ματάκια μου...
Καπου αναφέρθηκε και το αμύγδαλο θυμάμαι...
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ανασκευάζω γιατί έγραψα εν τάχυ και γενικα καλο ειναι να μην αλλαζουμε συνεχεια, απο σοκολατες, σε κιλα, σε ευρω, σε παιχνιδια σε νομιστερακια κλπ γιατι δεν παιζει να συννενοηθουμε.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:58Εξυπακούεται πως είναι όλων των παιχνιδιών. Αν δεν ήταν όλα δεν θα χρησιμοποιούσαμε σαν αριθμητή τον αριθμό των παιχνιδιών. Σου το δίνει έτοιμο.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:54Νταξ η διατυπωση στη πλαγια γραφη δεν ειναι μεγαλυτερο μακρυναρι απτο υπαρχον και θεωρω πως ειναι ακρως κατανοητη. Απο κει και περα καταλαβαινω που εχεις κολλησει.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36
Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.
7/9 των παιχνιδιών.
Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Η εκφραση "71/9 των παιχνιδιών" ή "το 31/8 ολων των σοκολατων" ειναι ΣΩΣΤΗ, γιατι θεωρει ως μονάδα μετρησης ΟΛΑ τα παιχνιδια / σοκολατες κλπ. Δηλ. αν το βιβλιο εγραφε "το 1/8 ολων των σοκολατων" κανενας δεν θα ελεγε τπτ.
ΑΛΛΑ αν γράψεις τα "7/9 των 9 παιχνιδιων" τοτε η εκφραση αυτη ειναι λάθος, γιατι χρησιμοποιει την ΥΠΟ-μοναδα 1 παιχνιδι, οποτε απευθείας αυτό οδηγει σε πολλπλασιασμο του 7/9 με το 9 που δινει πως ο καθε μαθητης θα λαβει 7 παιχνιδια = ατοπο.
Στο παραδειγμα με τα 9 ΟΜΟΙΑ παιχνιδια, το σωστό δεν είναι "το 7/9 των παιχνιδιών", αλλά το 1/9 των παιχνιδιών ! Αν εχεις 9 παιδιά που πρέπει να μοιραστουν κάμποσα παιχνιδια αυτά θα λάβουν το 1/9 των καμποσων παιχνιδιων, και οχι τα 7/9 των καμποσων παιχνιδιων.
Θα λαβουν τα 7/9 του ενος ομοιου παιχνιδιου.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:17ακριβως τα ιδια, θυμαμαι και την ασκηση, δεν ειχα καμια απορια όπως ολα τα παιδια.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:11 Θες να μου πεις πως δεν έκανες ομώνυμα κλάσματα στο δημοτικό;;
Το ξέρω πως δεν είχες καμία απορία.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being