Εξυπακούεται πως είναι όλων των παιχνιδιών. Αν δεν ήταν όλα δεν θα χρησιμοποιούσαμε σαν αριθμητή τον αριθμό των παιχνιδιών. Σου το δίνει έτοιμο.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:54Νταξ η διατυπωση στη πλαγια γραφη δεν ειναι μεγαλυτερο μακρυναρι απτο υπαρχον και θεωρω πως ειναι ακρως κατανοητη. Απο κει και περα καταλαβαινω που εχεις κολλησει.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25
Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :
Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.
Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.
Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.
Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.
Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
7/9 των παιχνιδιών.
Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Η εκφραση "7/9 των παιχνιδιών" ή "τα 3/8 ολων των σοκαλατων" ειναι ΣΩΣΤΗ, γιατι θεωρει ως μονάδα μετρησης ΟΛΑ τα παιχνιδια / σοκολατες κλπ. Δηλ. αν το βιβλιο εγραφε "τα 3/8 ολων των σοκολατων" κανενας δεν θα ελεγε τπτ.
ΑΛΛΑ αν γράψεις τα "7/9 των 9 παιχνιδιων" τοτε η εκφραση αυτη ειναι λάθος, γιατι χρησιμοποιει την ΥΠΟ-μοναδα 1 παιχνιδι, οποτε απευθείας αυτό οδηγει σε πολλπλασιασμο του 7/9 με το 9 που δινει πως ο καθε μαθητης θα λαβει 7 παιχνιδια = ατοπο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Επειδή απαντάς στον συγκεκριμένο, βάλτου και την έννοια του "πήχυ" μεσα σε όσα σωστά γράφεις. Θα καταλάβει αυτός.stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:12Το πρόβλημα βρίσκεται αλλού.mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03 Το πρόβλημα με τη Γκερ και την Ethereal είναι οτι μάλλον προέρχονται από την τρίτη δέσμη και ποτέ δεν είχαν σοβαρή τριβή με τα μαθηματικά. Αν είχαν επιλέξει κάποια θετική κατεύθυνση θα ήξεραν οτι σε τέτοιες διατυπώσεις πάντα γίνεται μπέρδεμα, και από τη στιγμή που δοθούν τα θέματα σε κλάσματα δευτερολέπτου κάποιος θα σηκώσει το χέρι και θα ζητήσει διευκρίνηση.
Η εκπαίδευση προσπαθεί να φέρει τα μαθήματα στα μέτρα των παιδιών, ώστε να είναι κατανοητά από όλα τα παιδιά αν είναι δυνατό.
Η ακριβολογία είναι το επιθυμητό μεν, αλλά όπως θα διαπιστώνεις καθημερινά στο φόρουμ, δεν είναι το φόρτε της κοινής αντίληψης.
Έτσι, η εκπαίδευση προσπαθεί να προσαρμοστεί ακροβατώντας επάνω στην ακριβολογία και την ευκολία της κατανόησης της καθημερινής γλώσσας.
Μπορεί κανείς να συζητήσει κατά πόσο πρέπει να είναι πιο αυστηρό το πλαίσιο, πιο χαλαρό το πλαίσιο, πιο επιστημονικό, πιο ευχάριστο, πιο θελκτικό, πιο τεχνικό.
Πάντοτε θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της ισορροπίας στην εκπαίδευση. Και πάντοτε θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μα δεν μπήκαμε να διδάξουμε σε παιδιά ...εκεί κυρίαρχος του παιχνιδιού είναι ο δάσκαλος...μιλήσαμε για την λάθος λεκτική διατυπωση της λύσης και δώσαμε εναλλακτικό τρόπο λύσης ως ενήλικες...ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:16Για να τελειώνουμε με το παραμύθι της κασπ.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
Ορμώμενη από τη σελίδα του ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ βιβλίου που ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (με παιδιά, σκυλιά, σοκολάτες, κυκλάκια, ελλείψεις κλπ) λέει με ποιον τρόπο θα το "δίδασκε" εκείνη σε ένα παιδί.
Κι έτσι είναι το σωστό να πράξει.
Το να κάνει αναγωγή σε διδασκαλία της εικόνας που μπήκε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ και να προσπαθεί να λέει για εικοστα τέταρτα και δωδέκατα και δε συμμαζεύεται, δεν είναι απλώς αντιπαιδαγωγικό. Κάτι άλλο είναι.
Κατανοητό το τι θέλατε να διδάξετε και κατανοητό αυτό με το 'σκεφτόμαστε στο περίπου λυση', αυτό όμως που δεν κατανοείτε είναι ότι έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε και να εκφέρουμε γνώμη και εννοώντας γνώμη δεν εννοώ ως παπαγαλάκια ...
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:47Το παράδειγμα είναι τυχαίο και άκυρο ταυτόχρονα για να υποδείξω πως δεν μας νοιάζουν οι λέξεις,οι πράξεις μας καίνε και στην προκειμένη περίπτωση αυτό που μας καίει είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως μπορούν να χωρίσουν με κλάσματα περισσότερα από ένα αντικείμενα, όλα σε ίσα μέρη, όπως έκαναν τόσο καιρό με την πίτσα που άλλες φορές την χώριζαν στα 4 άλλες στα 8 άλλες στα 5 κλπ.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:38Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:22
Επτά καρτέλες όπου η κάθε μία πάνω της έχει 9 φιγούρες καρφιτσωμένες γίνεται;
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Με κοροϊδεύεις, έτσι;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάταςethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47
Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
Ούτε εσύ διάβασες τι γράφεις!
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ικανοποίησε ο ορισμός τα δεδομένα σου;stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:07Βασικά νομίζω ότι μετά την απόπειρα του Πλάτωνα είναι η πρώτη που καταφέρνει να προσδιορίσει το ανθρώπινο είδος.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:31 οκ μαγεια ναι, οποτε να φανταστώ το πρωτο κείμενο ειναι τι διαβασες απο καπου, και το δευτερο τι καταλαβες;
τεσπα, με εκνευρίζει που δεν με εκνευρίζεις με αυτα που γραφεις, θα προσπαθήσω να καταλαβω γιατί, κατι μαγικό κανεις
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δηλαδή κάτι τέτοιο;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:41ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03Το ότι προσθέτεις μόνο μια λέξη και κρατάς ΑΚΡΙΒΩΣ όλη την υπόλοιπη διατύπωση, δεν σου λέει κάτι;Spoiler
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:20
η 3η πρόταση έπρεπε να λέει:
«Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες.»
Ξέχωρα του ότι είναι πλεονασμός, τι θα έκανες αν είχες ανόμοια να μοιράσεις;πλεονασμός στην λογοτεχνία. στην επιστήμη και την τεχνολογία ξεθακαρίζεις παντού και πάντα τι εννοείς.mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03 Το πρόβλημα με τη Γκερ και την Ethereal είναι οτι μάλλον προέρχονται από την τρίτη δέσμη και ποτέ δεν είχαν σοβαρή τριβή με τα μαθηματικά. Αν είχαν επιλέξει κάποια θετική κατεύθυνση θα ήξεραν οτι σε τέτοιες διατυπώσεις πάντα γίνεται μπέρδεμα, και από τη στιγμή που δοθούν τα θέματα σε κλάσματα δευτερολέπτου κάποιος θα σηκώσει το χέρι και θα ζητήσει διευκρίνηση.
το 1/κάτι που αντιστοιχεί σε κάτι/κάτι ενός άλλου;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάτας
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:03Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:47Το παράδειγμα είναι τυχαίο και άκυρο ταυτόχρονα για να υποδείξω πως δεν μας νοιάζουν οι λέξεις,οι πράξεις μας καίνε και στην προκειμένη περίπτωση αυτό που μας καίει είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως μπορούν να χωρίσουν με κλάσματα περισσότερα από ένα αντικείμενα, όλα σε ίσα μέρη, όπως έκαναν τόσο καιρό με την πίτσα που άλλες φορές την χώριζαν στα 4 άλλες στα 8 άλλες στα 5 κλπ.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:38
Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.
Όποιος κι αν είσαι βγες γρήγορα από το λογαριασμό του Γαλη.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:03Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:47Το παράδειγμα είναι τυχαίο και άκυρο ταυτόχρονα για να υποδείξω πως δεν μας νοιάζουν οι λέξεις,οι πράξεις μας καίνε και στην προκειμένη περίπτωση αυτό που μας καίει είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως μπορούν να χωρίσουν με κλάσματα περισσότερα από ένα αντικείμενα, όλα σε ίσα μέρη, όπως έκαναν τόσο καιρό με την πίτσα που άλλες φορές την χώριζαν στα 4 άλλες στα 8 άλλες στα 5 κλπ.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:38
Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Και μόνο που την ονομάζεις άσκηση μου αρκεί να καταλάβω.Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:44έχω γράψει αναλυτικά πώς θα δομούσα εγώ την άσκηση. αν θες διάβασε μπας και καταλάβεις, δεν θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11Α, δηλαδή, στη 2η πρόταση που αφορά ΜΟΝΟ τη μία πλάκα, εκεί θα βάλουμε τον πληθυντικό που δεν μας αρέσει για τις 3 πλάκες;Spoiler
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:46
επίσης στην 2η πρόταση, που τα χωρίζει σε 8 ίσα μέρη, έπρεπε να συμπληρώσει «δηλ. κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών».
Ρε θα τρελαθούμε εντελώς;;
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Γαλή τα παιδιά δεν μπερδεύονται. Αυτό που προσέχουν είναι τι πρέπει να μοιράσουν σε πόσα ίσα μέρη και τέλος.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:03Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:47Το παράδειγμα είναι τυχαίο και άκυρο ταυτόχρονα για να υποδείξω πως δεν μας νοιάζουν οι λέξεις,οι πράξεις μας καίνε και στην προκειμένη περίπτωση αυτό που μας καίει είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως μπορούν να χωρίσουν με κλάσματα περισσότερα από ένα αντικείμενα, όλα σε ίσα μέρη, όπως έκαναν τόσο καιρό με την πίτσα που άλλες φορές την χώριζαν στα 4 άλλες στα 8 άλλες στα 5 κλπ.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:38
Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Θες να μου πεις πως δεν έκανες ομώνυμα κλάσματα στο δημοτικό;;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:55σωστα, δεν εχει αλλαξει ουσιαστικά τιποτα τα τελευταια 50 χρόνια, ολοιδια ειναι τα μαθηματικά δημοτικου, γνωστα αυτα.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:49 Μπέημπι, η θεωρία είναι ίδια. Η ύλη είναι ίδια. Εκτός κι αν νομίζεις πως εσύ δεν τα έκανες.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:43δηλαδή αν μάς ρωτήσει αυτός ο δάσκαλος ή ο καθηγητής πόσο έιναι τα 7/9 τών δέκα παιχνιδιών (7/9 τών παιχνιδιών) η απάντηση είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού; να ξέρουμε τι θ'απαντήσουμε.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.Spoiler
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25
Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :
Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.
Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.
Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.
Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.
Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
7/9 των παιχνιδιών.
Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.![]()
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τι σε χάλασε;stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:09ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:03Μα αυτό είναι κατανοητό από την αρχή του έπους, βρε Γκερ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:47
Το παράδειγμα είναι τυχαίο και άκυρο ταυτόχρονα για να υποδείξω πως δεν μας νοιάζουν οι λέξεις,οι πράξεις μας καίνε και στην προκειμένη περίπτωση αυτό που μας καίει είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως μπορούν να χωρίσουν με κλάσματα περισσότερα από ένα αντικείμενα, όλα σε ίσα μέρη, όπως έκαναν τόσο καιρό με την πίτσα που άλλες φορές την χώριζαν στα 4 άλλες στα 8 άλλες στα 5 κλπ.
Το πρόβλημα είναι χωρίς τη χρήση των σωστών λέξεων δεν υπάρχει περίπτωση να υποδείξεις κάτι και αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Το ότι εσύ μπήκες στο μουντ του κάθε ενήλικου, που δεν χρειάζεται επεξηγήσεις για το τι σημαίνει η έννοια του κλάσματος, του ποσοστού κλπ και εστιάζει μόνον στις πράξεις, είναι πασιφανές.
Η δική μου άποψη είναι ότι ειδικώς στις μικρές ηλικίες, η σωστή φιλολογική και οπτική προσέγγιση μπορεί να προσφέρει πολύ πιο στέρεες βάσεις για την κατανόηση των πράξεων.
Γιατί οι μαθηματικές πράξεις είναι πάντα μία σταθερά που δεν αλλάζει. Η ρευστότητα στην έκφραση, δημιουργεί το πρόβλημα. Και αυτό ήταν πάντα η διαφορά μεταξύ ενός καλού και κακού εκπαιδευτικού, που είναι το ίδιο ικανοί στις πράξεις.![]()
Όποιος κι αν είσαι βγες γρήγορα από το λογαριασμό του Γαλη.![]()
Παρατηρητής...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being