Βασικά νομίζω ότι μετά την απόπειρα του Πλάτωνα είναι η πρώτη που καταφέρνει να προσδιορίσει το ανθρώπινο είδος.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03 Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.
ρε επίτηδες το κανεις;
τι σχέση εχει το πανω που εγραψες και ειναι πολυ ωραίο με το κατω που ειναι τρείς λαλούν;
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αφού είσαι χοντροπετσο γουρούνι, δεν σε πειράζει. Έτσι δεν είναι;Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!
Τι διαιρούμε;;;
ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.
Σώπα..... Είδες πόσο βολικό είναι να λύνεις το πρόβλημα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΜΌΝΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ;;;
Δεν είναι μαθηματικά αυτά, είναι ΜΑΓΕΊΑ....
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τι εννοείς;;;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:10Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03 Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.ρε επίτηδες το κανεις;![]()
τι σχέση εχει το πανω που εγραψες και ειναι πολυ ωραίο με το κατω που ειναι τρείς λαλούν;
Πώς στο διάολο προκύπτει το 3/8 δεν είναι το 3*1/8;
Τι στο διάολο συμβολίζει ο αριθμητής;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μάθε να διαβάζεις αν θέλεις να συμμετέχεις σε διάλογο ανθρώπων και όχι μπαμπουίνων.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:30ε, ναι, γιατι στην ολλανδια η οπου αλλου, ειναι διαφορετικα τα μαθηματικα.ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!
Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
οσο για τα κεφαλαία, φυσικα και εχει μαθει το ελληνοπουλο τι ειναι κλασμα, ακομη και με μεγαλυτερο αριθμητη απο παρονομαστη στην πεμπτη δημοτικου, ποσο μαλλον στην πρωτη γυμνασιου που ειναι η ασκηση.
το προβλημα ειναι οτι με την ενηλικιωση, ορισμενοι τα ξεχνανε, αλλα δεν το παραδεχονται.
Κανείς δεν έγραψε ότι είναι διαφορετικά τα μαθηματικά. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Κι επειδή έχουμε μια γαμωπαράγραφο 5 προτάσεων ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΤΣΙΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.
Σ' αυτήν την πραγραφούλα, λοιπόν, δεν υπάρχει σχηματάκι αντίστοιχο του κυπριακού, λιβανέζικου, νοτιοαφρικάνικου...
ΕΚΕΙ ΟΡΘΩΣ προσεγγίζουν το θέμα ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ. Εδώ επέλεξαν διαφορετικό τρόπο.
Τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν έχεις αξιοπρέπεια φέρε την αρχική σου τοποθέτηση για το πώς θα αντιμετώπιζες τη δασκάλα.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:41ο αρχελαος, ναι.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:47
Ο Αρχέλαος έκανε μια σοβαρή προσπάθεια να εξηγήσει τον πληθυντικό και δεν κατέφυγε σε προσβολές. Και ο ethereal επίσης.
ο εθερ, νομιζω εχει κι αυτος περιοδο. μπηκε στη συζητηση κατευθειαν με προσβολες.
δυσκολευομαι να καταλαβω πως λειτουργουν στον εξω κοσμο, αν αρπαζονται για ενα προβληματακι του δημοτικου.![]()
Και μετά μιλάμε ποιος είναι ο αρπαγμένος.
Και μη μας ξαναπείς χιουμοράκι...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ST48410 ελα να διαβασεις ψυχραιμες τοποθετήσεις πριν τις σβησει η γκερ παλι 
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ναι μάτια μου αλλά κοίτα να δεις κάτι μαγικά που γίνονται με αυτά τα γαμημένα τα μαθηματικά.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19 ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Δεν χρειάζεται να φανταστείς ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις ΤΊΠΟΤΑ. Ειδικά εκεί που δεν υπάρχει.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι ΕΝΑ κλάσμα με τα δεδομένα της εκφώνησης και ΜΠΑΜ βρήκες την λύση στο πρόβλημά σου.
Μαγεία......
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
οκ μαγεια ναι, οποτε να φανταστώ το πρωτο κείμενο ειναι τι διαβασες απο καπου, και το δευτερο τι καταλαβες;
τεσπα, με εκνευρίζει που δεν με εκνευρίζεις με αυτα που γραφεις, θα προσπαθήσω να καταλαβω γιατί, κατι μαγικό κανεις
τεσπα, με εκνευρίζει που δεν με εκνευρίζεις με αυτα που γραφεις, θα προσπαθήσω να καταλαβω γιατί, κατι μαγικό κανεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 10 Δεκ 2022, 14:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Φωστήρα μου εσύ, όταν σου δείχνει μια πλάκα και μιλά για 1/8 δεν μπορεί να "υποδείξει" να πάρεις 3 κομμάτια ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ την πλάκα! Θέλει να σε οδηγήσει να αξιοποιήσεις αυτό το 1/8 τρεις φορές. Χωρίς να "εικονογραφείς" και στο μυαλό σου τα 24 κομμάτια.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:56σε 3 λεξεις μονο.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:59
Εγώ όμως ρώτησα στην πίσω σελίδα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Και οι μαθητές συμβαίνει συχνά να λύνουν ασκήσεις χωρίς την παρουσία και την επεξηγηματική βοήθεια του δασκάλου.
Θα έχει μια διατύπωση η άσκηση και θα περιμένει ο μαθητής να του την εξηγήσει ο δάσκαλος για να προχωρήσει σε λύση; Ε, δεν γίνεται αυτό. Η άσκηση θα πρέπει να είναι διατυπωμένη έτσι που να μην αφήνει απορίες.
Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
![]()
εκει που λεει "απο τις τρεις σοκολατες" επρεπε να λεει "απο τη σοκολατα"
ενικος αντι για πληυθντικο.
αυτο ειναι η συζητησοη ολου του τοπικ.
απορω ομως, αφου δεν εγεις καταλαβει για τι συζηταμε, πως εχεις διαλεξει πλευρα, και μαλιστα βριζεις τους "αντιπαλους"
Φαντάσου να τα έκανε όλα αυτά, όταν μιλάει για ανόμοια (π.χ. τα φρούτα του άλλου παραδείγματος) ή για ένα πλήθος που να μην μπορεί να "εικονογραφηθεί" νοητικά τόσο εύκολα (π.χ. 33 πλάκες).
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"
ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ψυχολογία.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5539
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:35Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"
ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
