!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.

το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".
:smt005: :smt005:

Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;

Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:47 Στις σοκολάτες σκοτωθήκαμε.
Φαντάσου να είχαμε να μοιράσουμε στρέμματα οικοπέδων...
Να απαγορευτούν οι σοκολάτες . Όποιος ξαναποστάρει για σοκολάτες , να τρώει μπαν. :003:
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51 Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
το βαζουμε και τιμωρία αν τα κανει αλλιως σωστά και όχι σωστά οπως θέλαμε, ή απλα του λεμε εκανες λαθος;
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:41
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36

Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.

7/9 των παιχνιδιών.


Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.

Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
καταλαβαινουμε οτι αλλο τα κοκκινα και αλλο τα μπλε;
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πώς είναι δυνατόν να χωρίσεις ένα παιδικό παιχνίδι σε ίσα μέρη.

Και ακριβώς γι'αυτό είχα γράψει για τη σχηματοποίηση των πραγμάτων, που πρέπει να ξεκινά από το οπτικό και να καταλήγει στο θεωρητικό.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.

το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".
:smt005: :smt005:

Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;

Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.

αρα, ζηταει να κανεις προσθεση, και να χρησιμοποιησεις το συνολο των κομματιων.

αν ελεγε "απο τη μια σοκολατα", θα ηταν αυθαιρετη.

παλι τα ιδια λεμε.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:49 Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.

αν το κλασμα μας ηταν 3/6 και το μετατρεπαμε σε 1/2, παρολο που ειναι ιδιο, θα ειχε διαφορετικο αριθμητη, και θα μας ελλειπαν σοκολατες. :003:

η οπως εκανες εσυ, στα 8/8 θα ειχαμε 8 σοκολατες, (αριθμητης) και μετα 24..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ασέβαστος την 10 Δεκ 2022, 13:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:48
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:40
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35

α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
το ψόφισες και εσύ. ποσο κανει βρε 24/8, σε σοκολάτες; :lol:
δες ξανα τι κοτσανα εγραψε, παλι:
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03

Το κάνουν λίγο πιο απλά γιατί το ίδιο το κλάσμα είναι από μόνο του οι πληροφορίες που παραλείπονται. Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.

:fp:

ο αριθμητης ειναι οι σοκολατες, οχι τα κομματια.

ο αριθμητης.

να το ξαναπω; :smt005:
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.

Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!

Τι διαιρούμε;;;

ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.

Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.

το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".
:smt005: :smt005:

Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;

Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
Gherschaagk, κατανοητά αυτά που γράφεις.
Είναι σωστά αν καταλήξουν στη διατύπωση:

"στο κάθε παιδί αντιστοιχεί ποσότητα που είναι ίση με τα τρία όγδοα (3/8) μίας σοκ...λάτας"

Στύγιος, δεν έγραψα την απαγορευμένη λέξη. :smt018
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28

αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.

το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".
:smt005: :smt005:

Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;

Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.

αρα, ζηταει να κανεις προσθεση, και να χρησιμοποιησεις το συνολο των κομματιων.

αν ελεγε "απο τη μια σοκολατα", θα ηταν αυθαιρετη.

παλι τα ιδια λεμε.
ΌΧΙ

Το ζητούμενο της άσκησης είναι τα ΚΛΆΣΜΑΤΑ όταν έχουμε περισσότερα από ένα αντικείμενα να χωρίσουμε.

Αυτό και μόνο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55 Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πώς είναι δυνατόν να χωρίσεις ένα παιδικό παιχνίδι σε ίσα μέρη.
Διδάσκουμε στα παιδιά την έννοια της πολυμετοχικότητας.
Θα τη χρειαστούν ειδικά όσα αποφασίσουν να γίνουν φίλαθλοι του Παναθηναϊκού.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 14:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.

αν το κλασμα μας ηταν 3/6 και το μετατρεπαμε σε 1/2, παρολο που ειναι ιδιο, θα ειχε διαφορετικο αριθμητη, και θα μας ελλειπαν σοκολατες. :003:

η οπως εκανες εσυ, στα 8/8 θα ειχαμε 8 σοκολατες, (αριθμητης) και μετα 24..
ρε φαε ενα σκινερ γιατι γραφεις μαλακίες τωρα στα αλήθεια. :003:
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.

Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!

Τι διαιρούμε;;;

ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.

Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.

μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:00
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51

:smt005: :smt005:

Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;

Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.

αρα, ζηταει να κανεις προσθεση, και να χρησιμοποιησεις το συνολο των κομματιων.

αν ελεγε "απο τη μια σοκολατα", θα ηταν αυθαιρετη.

παλι τα ιδια λεμε.
ΌΧΙ

Το ζητούμενο της άσκησης είναι τα ΚΛΆΣΜΑΤΑ όταν έχουμε περισσότερα από ένα αντικείμενα να χωρίσουμε.

Αυτό και μόνο.
Το ζητούμενο της άσκησης ήταν τα ΚΛΑΜΜΑΤΑ τα οποία και πετύχαμε δεόντος στο φόρουμ. :102:
Έχουμε 2-3 που κλαίνε από στεναχώρια, 2-3 που κλαιν από συγκίνηση, 2-3 που κλαιν από χαρά και 2-3 που γενικά κλαίνε.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:49 Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.

αν το κλασμα μας ηταν 3/6 και το μετατρεπαμε σε 1/2, παρολο που ειναι ιδιο, θα ειχε διαφορετικο αριθμητη, και θα μας ελλειπαν σοκολατες. :003:

η οπως εκανες εσυ, στα 8/8 θα ειχαμε 8 σοκολατες, (αριθμητης) και μετα 24..
Άλλο ομώνυμα κλάσματα, άλλο ισοδύναμα κι άλλο βγάζω δεδομένα από το κεφάλι μου για να λύσω μια άσκηση γιατί έτσι με βολεύει σήμερα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”