!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03

Το κάνουν λίγο πιο απλά γιατί το ίδιο το κλάσμα είναι από μόνο του οι πληροφορίες που παραλείπονται. Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.
εεεεεε what;

ο αριθμητης δειχνει ποσα κομματια παιρνει καθε παιδι, οχι ποσες σοκολατες εχουμε. :fp: :fp:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει, ελπίζω να λεει αυτό δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:08
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:02 Δεν θα το αποφευγαμε, αλλα το πείραμα θα γινοταν σε επομενο μαθημα για να δειξει την εννοια των συνθετων κλασματων αναγωγων κλασματων - ισοδυναμων, δηλ. κλασματα που ειναι ισοδυναμα.
ωραίος ρε αλήθεια, όταν δεν λες για τον θεούλη τα κειμενά σου για εμένα τουλάχιστον εναι απόλαυση. Με προβληματίζει λίγο γιατι μεχρι να παμε πεμπτη το εχουμε κανει στην πράξη αρκετες φορές αυτό με τις σοκολάτες αν εχαμε ενα αδελφακι κλπ, οπόθε νομιζω καποια παιδια το βλέπουν το 24 ετσι και αλλιως, μου μοιαζει αδύνατον να μην το πει καποιο αν δεν φοβουνται τον δασκαλο, δεν νομιζω οτι αλήθεια ειναι εφικτό να το κρύψουν, αλλα ωραία τα λες.
Μια χαρα ειναι και τα κειμενα μου για τον θεουλη απλα θα το διαπιστωσεις μετα απο καιρο.

Κοιτα, αν το παραδειγμα εξηγηθει ως "παιρνουμε τις 3 σοκολατες και κοβουμε την καθε μια σε 8 κομματια. Τα 24 κομματια που προκυπτουν τα μοιραζονται οι 8 αρα θα παρει ο καθενας 3" τοτε ναι το 24 ειναι αναποφευκτο να μην φανει.

Αν ομως το παραδειγμα εξηγηθει σε στυλ μοιρασματος των σοκολατων μια μια και οχι ταυτοχρονα δηλ. "παιρνουμε τη πρωτη σοκολατα και κοβουμε την σε 8 κομματια. Αρα θα παρει ο καθενας 1 κομματι. Το ιδιο κανουμε και με τις αλλες 2 σοκολατες" τοτε το 24 κρυβεται.

Οπως ειπα στοχος ειναι να συλλαβει ο μαθητης την εννοια του κλασματος, κι οχι να μαθει να μοιραζει ακεραιο πληθος ομοιων μερων απο ν τεμαχια σε μ ατομα. Αυτο είναι επομενο στη, εκπαιδευτικη αλληλουχια σειρα, εκτος κι αν τελικα ο στοχος ειναι να προκαλεσουμε συγχυση στον μαθητη.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :

Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.

Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.

Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.

Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.

Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.

7/9 των παιχνιδιών.

Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.

Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :

Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.
Ούτε αυτή η διατύπωση φέρει την πραγματική σημασία.
Η σωστή διατύπωση είναι: "στο κάθε παιδί αντιστοιχεί ποσότητα που είναι ίση με τα τρία όγδοα (3/8) μίας σοκολάτας"
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
Ε φυσικά!

Δεν πάει 8/8 + 8/8 + 8/8 = 1 + 1 + 1= 3
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35 Μια χαρα ειναι και τα κειμενα μου για τον θεουλη απλα θα το διαπιστωσεις μετα απο καιρο.

Κοιτα, αν το παραδειγμα εξηγηθει ως "παιρνουμε τις 3 σοκολατες και κοβουμε την καθε μια σε 8 κομματια. Τα 24 κομματια που προκυπτουν τα μοιραζονται οι 8 αρα θα παρει ο καθενας 3" τοτε ναι το 24 ειναι αναποφευκτο να μην φανει.

Αν ομως το παραδειγμα εξηγηθει σε στυλ μοιρασματος των σοκολατων μια μια και οχι ταυτοχρονα δηλ. "παιρνουμε τη πρωτη σοκολατα και κοβουμε την σε 8 κομματια. Αρα θα παρει ο καθενας 1 κομματι. Το ιδιο κανουμε και με τις αλλες 2 σοκολατες" τοτε το 24 κρυβεται.

Οπως ειπα στοχος ειναι να συλλαβει ο μαθητης την εννοια του κλασματος, κι οχι να μαθει να μοιραζει ακεραιο πληθος ομοιων μερων απο ν τεμαχια σε μ ατομα. Αυτο είναι επομενο στη, εκπαιδευτικη αλληλουχια σειρα, εκτος κι αν τελικα ο στοχος ειναι να προκαλεσουμε συγχυση στον μαθητη.
για τα μπαζα ειναι τα κειμενά σου για τον θεούλη και το χειρότερο εναι οτι δεν σε πειράζει κιολας, λες φταίει το επίπεδο των απέναντι, δεν φταίς εσύ, σε ανάγκασαν να γράφεις μαλακίες, εισαι το θύμα :003:

ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
το ψόφισες και εσύ. ποσο κανει βρε 24/8, σε σοκολάτες; :lol:
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36

Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.

7/9 των παιχνιδιών.


Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.

Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
καταλαβαινουμε οτι αλλο τα κοκκινα και αλλο τα μπλε;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:40
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
το ψόφισες και εσύ. ποσο κανει βρε 24/8, σε σοκολάτες; :lol:
Βασικά μετά από τόση συζήτηση έλιωσαν οι σοκολάτες.
Σε ml έπρεπε να συζητάμε τώρα...
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:39
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
Ε φυσικά!

Δεν πάει 8/8 + 8/8 + 8/8 = 1 + 1 + 1= 3
ο αριθμητης, ξερουμε τι ειναι;

οχι, ε; :102:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 6423
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36
Spoiler
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :

Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.

Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.

Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.

Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.

Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.

7/9 των παιχνιδιών.

Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.

Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
δηλαδή αν μάς ρωτήσει αυτός ο δάσκαλος ή ο καθηγητής πόσο έιναι τα 7/9 τών δέκα παιχνιδιών (7/9 τών παιχνιδιών) η απάντηση είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού; να ξέρουμε τι θ'απαντήσουμε. :smt005:
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Στις σοκολάτες σκοτωθήκαμε.
Φαντάσου να είχαμε να μοιράσουμε στρέμματα οικοπέδων...
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:40
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:35
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:34 8/8 +8/8 +8/8 = 24/8 εννοεί, καλά το λεει.
α, ο αριθμητης ειναι το 24. αρα εχουμε 24 σοκολατες.

ναι, σωστα. αλλωστε το εκανε και ο χριστος με τα ψαρια και τα ψωμια. γινεται.
το ψόφισες και εσύ. ποσο κανει βρε 24/8, σε σοκολάτες; :lol:
δες ξανα τι κοτσανα εγραψε, παλι:
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03

Το κάνουν λίγο πιο απλά γιατί το ίδιο το κλάσμα είναι από μόνο του οι πληροφορίες που παραλείπονται. Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.

:fp:

ο αριθμητης ειναι οι σοκολατες, οχι τα κομματια.

ο αριθμητης.

να το ξαναπω; :smt005:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”