Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09
Απλά πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το 3/24 = 1/8 = 12.5% είναι το ποσοστό.
Στη μία σοκολάτα, αντιστοιχεί σε ποσότητα 1/8.
Στις τρεις που έχει η άσκηση, αντιστοιχεί σε ποσότητα 3/8. Η λύση φυσικά στην άσκηση είναι το 3/8.
Στην μια 1/8
Στις 3 ως σύνολο 3/24...
Στις σοκολάτες του βιβλίο έτσι;
Στη μία 1/8 και στις τρεις 3/24, τα οποία φυσικά είναι ίσα 1/8 = 3/24. Αλλά αυτό είναι το ποσοστό που θα πάρει το κάθε παιδάκι.
Η άσκηση ζητάει, όμως, τη μοιρασιά σε ποσότητα και όχι σε ποσοστιαία μορφή. Οπότε σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι 3/8, όπως το γράφει και το βιβλίο.
Όσοι θεώρησαν ότι το 3/24 είναι η απάντηση της άσκησης στο βιβλίο, θεωρώ πως μπερδεύτηκαν από τη διατύπωση του τρόπου σκέψης.
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:08
Ερμη το 3/24 ειναι το ποσοστό, και ειναι σωστό προφανώς, 3/24 ειναι ισο με 1/8, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι μοιρασεις κατι σε 8 ανθρώπους, 1/8 θα παρουν σαν ποσοστό.
Είναι σωστό ως λύση;
ε βεβαια ειναι σωστό, με την εννοια οτι αν ενα παιδί το πει ετσι, πρεπει να παρει μπραβο, χρησιμοποιεί το εργαλειο του ποσοστου που υπαρχει ετσι και αλλιως στο 1/8. Αλλο βεβαια αυτο, και αλλο να πει οτι η ασκηση εινα λαθος, σωστή ειναι η ασκηση, αλλος τρόπος για το ιδιο αποτέλεσμα.
Εμείς όμως διαθέτουμε ενήλικο τρόπο σκέψης που ήδη έχει διδαχθεί πολύ περισσότερα...άρα θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία διότι η σκέψη δεν πρέπει να παλιμπαιδίζει...κατανοητή;
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:15
Για πολλοστή φορά, θέλουμε κλάσμα. Το σωστό κλάσμα σύμφωνα με το βιβλίο, και σύσσωμη την μαθηματική κοινότητα είναι το 3/8. Όταν το κλάσμα γίνεται 3/24 είναι ΛΑΘΟΣ.
σαχλαμάρες, δεν υπάρχει λάθος στα μαθηματικά αν ειναι σωστα απλα και μονο γιατι ο δασκαλος περιμενει να το πει αλλιως, αυτα τα κανουν οι φιλόλογοι.
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:08
Ερμη το 3/24 ειναι το ποσοστό, και ειναι σωστό προφανώς, 3/24 ειναι ισο με 1/8, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι μοιρασεις κατι σε 8 ανθρώπους, 1/8 θα παρουν σαν ποσοστό.
Είναι σωστό ως λύση;
ε βεβαια ειναι σωστό, με την εννοια οτι αν ενα παιδί το πει ετσι, πρεπει να παρει μπραβο, χρησιμοποιεί το εργαλειο του ποσοστου που υπαρχει ετσι και αλλιως στο 1/8. Αλλο βεβαια αυτο, και αλλο να πει οτι η ασκηση εινα λαθος, σωστή ειναι η ασκηση, αλλος τρόπος για το ιδιο αποτέλεσμα.
Ακριβώς αυτό. Ακολουθεί διαφορετική οδό για να φτάσει στο σωστό αποτέλεσμα.
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Εδώ τα έγραψε.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf?
3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.
Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.
(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Στα κλάσματα υπάρχουν τα ομώνυμα κλάσματα και τα ετερώνυμα. Τα ομώνυμα είναι αυτά που έχουν τον ίδιο αριθμό στον παρονομαστή. Δλδ, 1/8, 3/8, 7/8. Αυτά προστίθενται ως εξής: 1/8+ 3/8= 4/8. Δλδ προσθέτουμε τους αριθμητές και ποτέ παρονομαστές. Όπως καταλαβαίνεις η Κασπ και μερικοί πήραν 3 ομώνυμα κλάσματα και πρόσθεσαν και αριθμητές και παρονομαστές. Δλδ 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24
Τους έβγαλαν τα μάτια.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:17
Εμείς όμως διαθέτουμε ενήλικο τρόπο σκέψης που ήδη έχει διδαχθεί πολύ περισσότερα...άρα θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία διότι η σκέψη δεν πρέπει να παλιμπαιδίζει...κατανοητή;
μα ο μικρός του Ασέβαστου μοιαζει να την εχει, το 1/8 που ορίζουν για τεμάχιο της μπαρας ποσοστό είναι, κανεις δεν μπορει να του πει οτι κλεβει στον χρόνο κλπ. Απλα πραγματι δεν ειναι νορμαλ να λεει λαθος την δασκάλα οταν δεν ειναι λαθος.
ε βεβαια ειναι σωστό, με την εννοια οτι αν ενα παιδί το πει ετσι, πρεπει να παρει μπραβο, χρησιμοποιεί το εργαλειο του ποσοστου που υπαρχει ετσι και αλλιως στο 1/8. Αλλο βεβαια αυτο, και αλλο να πει οτι η ασκηση εινα λαθος, σωστή ειναι η ασκηση, αλλος τρόπος για το ιδιο αποτέλεσμα.
Εμείς όμως διαθέτουμε ενήλικο τρόπο σκέψης που ήδη έχει διδαχθεί πολύ περισσότερα...άρα θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία διότι η σκέψη δεν πρέπει να παλιμπαιδίζει...κατανοητή;
Προφανώς δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία. Μπορούμε να βρούμε το εργαλείο αυτό που θα μας βοηθήσει να φτάσουμε στη λύση. Αλλά επειδή έχουμε πολλή πληροφορία, κάπου μπορεί να μπερδευτούμε. Είπαμε ότι έχει να κάνει με το πώς διαχειρίζεται ο καθένας την πληροφορία αυτή.
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09
Απλά πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το 3/24 = 1/8 = 12.5% είναι το ποσοστό.
Στη μία σοκολάτα, αντιστοιχεί σε ποσότητα 1/8.
Στις τρεις που έχει η άσκηση, αντιστοιχεί σε ποσότητα 3/8. Η λύση φυσικά στην άσκηση είναι το 3/8.
Στην μια 1/8
Στις 3 ως σύνολο 3/24...
Στις σοκολάτες του βιβλίο έτσι;
Στη μία 1/8 και στις τρεις 3/24, τα οποία φυσικά είναι ίσα 1/8 = 3/24. Αλλά αυτό είναι το ποσοστό που θα πάρει το κάθε παιδάκι.
Η άσκηση ζητάει, όμως, τη μοιρασιά σε ποσότητα και όχι σε ποσοστιαία μορφή. Οπότε σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι 3/8, όπως το γράφει και το βιβλίο.
Όσοι θεώρησαν ότι το 3/24 είναι η απάντηση της άσκησης στο βιβλίο, θεωρώ πως μπερδεύτηκαν από τη διατύπωση του τρόπου σκέψης.
Ενταξει τα 3/24 των συνολικών κομματιών ,δλδ 3 κοματια το κάθε παιδί, μοιρασιά σε ποσότητα ...
Στην μια 1/8
Στις 3 ως σύνολο 3/24...
Στις σοκολάτες του βιβλίο έτσι;
Στη μία 1/8 και στις τρεις 3/24, τα οποία φυσικά είναι ίσα 1/8 = 3/24. Αλλά αυτό είναι το ποσοστό που θα πάρει το κάθε παιδάκι.
Η άσκηση ζητάει, όμως, τη μοιρασιά σε ποσότητα και όχι σε ποσοστιαία μορφή. Οπότε σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι 3/8, όπως το γράφει και το βιβλίο.
Όσοι θεώρησαν ότι το 3/24 είναι η απάντηση της άσκησης στο βιβλίο, θεωρώ πως μπερδεύτηκαν από τη διατύπωση του τρόπου σκέψης.
Ενταξει τα 3/24 των συνολικών κομματιών ,δλδ 3 κοματια το κάθε παιδί, μοιρασιά σε ποσότητα ...
Αυτό το αποτέλεσμα είναι ΛΑΘΟΣ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Στα κλάσματα υπάρχουν τα ομώνυμα κλάσματα και τα ετερώνυμα. Τα ομώνυμα είναι αυτά που έχουν τον ίδιο αριθμό στον παρονομαστή. Δλδ, 1/8, 3/8, 7/8. Αυτά προστίθενται ως εξής: 1/8+ 3/8= 4/8. Δλδ προσθέτουμε τους αριθμητές και ποτέ παρονομαστές. Όπως καταλαβαίνεις η Κασπ και μερικοί πήραν 3 ομώνυμα κλάσματα και πρόσθεσαν και αριθμητές και παρονομαστές. Δλδ 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Στα κλάσματα υπάρχουν τα ομώνυμα κλάσματα και τα ετερώνυμα. Τα ομώνυμα είναι αυτά που έχουν τον ίδιο αριθμό στον παρονομαστή. Δλδ, 1/8, 3/8, 7/8. Αυτά προστίθενται ως εξής: 1/8+ 3/8= 4/8. Δλδ προσθέτουμε τους αριθμητές και ποτέ παρονομαστές. Όπως καταλαβαίνεις η Κασπ και μερικοί πήραν 3 ομώνυμα κλάσματα και πρόσθεσαν και αριθμητές και παρονομαστές. Δλδ 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24
Τους έβγαλαν τα μάτια.
Πιστεύω ότι η casp δεν πρόσθεσε τους παρονομαστές. Παρά πρόσθεσε όλα τα κομμάτια μαζί και υπολόγισε το ποσοστό (σε κομμάτια) που θα πάρει το καθένα. Δηλαδή, 24 κομμάτια / 8 παιδιά = 3 κομμάτια το καθένα. Σε τι ποσοστό αντιστοιχεί αυτό; 3/24 ή εναλλακτικά 1/8.
Απλά η άσκηση δε ζητάει το ποσοστό αλλά αυτό που λες, το 3/8. Αυτό είναι το σωστό.
Εκεί το έχασε δηλαδή, στο τι ζητάει πραγματικά η άσκηση.
Στη μία 1/8 και στις τρεις 3/24, τα οποία φυσικά είναι ίσα 1/8 = 3/24. Αλλά αυτό είναι το ποσοστό που θα πάρει το κάθε παιδάκι.
Η άσκηση ζητάει, όμως, τη μοιρασιά σε ποσότητα και όχι σε ποσοστιαία μορφή. Οπότε σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι 3/8, όπως το γράφει και το βιβλίο.
Όσοι θεώρησαν ότι το 3/24 είναι η απάντηση της άσκησης στο βιβλίο, θεωρώ πως μπερδεύτηκαν από τη διατύπωση του τρόπου σκέψης.
Ενταξει τα 3/24 των συνολικών κομματιών ,δλδ 3 κοματια το κάθε παιδί, μοιρασιά σε ποσότητα ...
Αυτό το αποτέλεσμα είναι ΛΑΘΟΣ.
Ενταξει μοίρασε εσυ διαφορετικά τα κοματια...αφού έχεις τον τρόπο...πάρε το μαχαίρι και ξεκινα.
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:15
Για πολλοστή φορά, θέλουμε κλάσμα. Το σωστό κλάσμα σύμφωνα με το βιβλίο, και σύσσωμη την μαθηματική κοινότητα είναι το 3/8. Όταν το κλάσμα γίνεται 3/24 είναι ΛΑΘΟΣ.
σαχλαμάρες, δεν υπάρχει λάθος στα μαθηματικά αν ειναι σωστα απλα και μονο γιατι ο δασκαλος περιμενει να το πει αλλιως, αυτα τα κανουν οι φιλόλογοι.
Οπότε συμφωνείς κι εσύ πως 1/8+ 1/8 + 1/8 = 3/24;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:13
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Στα κλάσματα υπάρχουν τα ομώνυμα κλάσματα και τα ετερώνυμα. Τα ομώνυμα είναι αυτά που έχουν τον ίδιο αριθμό στον παρονομαστή. Δλδ, 1/8, 3/8, 7/8. Αυτά προστίθενται ως εξής: 1/8+ 3/8= 4/8. Δλδ προσθέτουμε τους αριθμητές και ποτέ παρονομαστές. Όπως καταλαβαίνεις η Κασπ και μερικοί πήραν 3 ομώνυμα κλάσματα και πρόσθεσαν και αριθμητές και παρονομαστές. Δλδ 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24
Τους έβγαλαν τα μάτια.
Πιστεύω ότι η casp δεν πρόσθεσε τους παρονομαστές. Παρά πρόσθεσε όλα τα κομμάτια μαζί και υπολόγισε το ποσοστό (σε κομμάτια) που θα πάρει το καθένα. Δηλαδή, 24 κομμάτια / 8 παιδιά = 3 κομμάτια το καθένα. Σε τι ποσοστό αντιστοιχεί αυτό; 3/24 ή εναλλακτικά 1/8.
Απλά η άσκηση δε ζητάει το ποσοστό αλλά αυτό που λες, το 3/8. Αυτό είναι το σωστό.
Εκεί το έχασε δηλαδή, στο τι ζητάει πραγματικά η άσκηση.
Όχι αυτό έκανε.....
Ρώτησε και τον γλυκούλη.
Μετά μας είπε πως δεν είναι σωστή η εκφώνηση.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:13
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Στα κλάσματα υπάρχουν τα ομώνυμα κλάσματα και τα ετερώνυμα. Τα ομώνυμα είναι αυτά που έχουν τον ίδιο αριθμό στον παρονομαστή. Δλδ, 1/8, 3/8, 7/8. Αυτά προστίθενται ως εξής: 1/8+ 3/8= 4/8. Δλδ προσθέτουμε τους αριθμητές και ποτέ παρονομαστές. Όπως καταλαβαίνεις η Κασπ και μερικοί πήραν 3 ομώνυμα κλάσματα και πρόσθεσαν και αριθμητές και παρονομαστές. Δλδ 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/24
Τους έβγαλαν τα μάτια.
Πιστεύω ότι η casp δεν πρόσθεσε τους παρονομαστές. Παρά πρόσθεσε όλα τα κομμάτια μαζί και υπολόγισε το ποσοστό (σε κομμάτια) που θα πάρει το καθένα. Δηλαδή, 24 κομμάτια / 8 παιδιά = 3 κομμάτια το καθένα. Σε τι ποσοστό αντιστοιχεί αυτό; 3/24 ή εναλλακτικά 1/8.
Απλά η άσκηση δε ζητάει το ποσοστό αλλά αυτό που λες, το 3/8. Αυτό είναι το σωστό.
Εκεί το έχασε δηλαδή, στο τι ζητάει πραγματικά η άσκηση.
Δεν είσαι δικός μου... τόσες εναλλαγές σε τόση ώρα...δεν σε προλαβαίνω.