!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:33
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:05

Μαθηματικός που λέει πως οταν μοιράζεις 3 μέρη σε 4 προσωπα, τότε το ένα θα πάρει 12,50%;
Καλό αυτό. Αλλά για τον άλλο που θα πάρει διπλάσιο ποσοστό.
Χρειάζονται και αυτοί, για να πλουτίζουν άλλοι.
δεν ειπε κατι τετοιο.
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Εδώ ένα από τα ποστ του Ασέβαστου.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011: :smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12 , η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:57
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδ
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
Το 100% ποιο είναι για σενα;
Το 3/24 δεν είναι = με 1/8 ;
Γατι είναι λάθος;
Σε κοματια αναφέρεται...
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:58 To βασικό εδώ είναι ότι ένας με οργίλο ύφος καταδίκασε δασκάλα και βιβλία ενώ είχε κάνει ο ίδιος και λάθος λύση αλλά και δεν καταλάβαινε τι έλεγε το βιβλίο ή η δραστηριότητα. Και το κυριότερο επέμενε πεισματικά μετακινώντας και τα γκολποστ.

Και κάποιοι, ένας θαρρώ και θετικών επιστημών(αν είναι δυναμόν), δεν αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει με τα μήλα.
Και όταν εξηγήθηκαν αυτά υπήρξε είτε σιωπή είτε προσπάθησαν χυδαία να πουν ότι και καλά έγραψα σάλτσες, ενώ αναλύθηκα και με σχήματα και αλγεβρικά όλα αυτά.
Δεν είχαν τι να πουν, το έριξαν στην τρελή.

Ένας τρίτος και συμπαθέστατος χρήστης, δεν πήρε χαμπάρι και μου ανέφερε ένα κιόλας μη καλώς τεθειμένο ερώτημα κληρονομιάς που η μοιρασιά πάει σε έναν.
Τελοσπάντων, τα γραπτά όλων κρίνονται.
Και η ουσία είναι πως οι δραστηριότητες αυτές δεν δημιουργούν σύγχυση, ειδάλλως θα είχαν αλλάξει.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι παραπάνω κύριοι πως το βιβλίο της Ε Δημοτικού εκδόθηκε το 2018 και το 2020 έγιναν διορθώσεις τυπογραφικής ή άλλης φύσεως περισσότερο όμως σε θέματα γεωμετρίας.
Αν είχε θέμα και αυτή η δραστηριότητα, θα την είχαν αλλάξει, δεν θα τους ξέφευγε. Εννοώ την άσκηση με τα μήλα.

Πάντως οι μαθητές δεν έχουν μπερδευτεί με τέτοιες ασκήσεις, άλλοι μπερδεύονται.

Αυτά...εν ολίγοις.
:goodpost:
Σ' αγαπάω. :hebit:
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:58 Αυτά...εν ολίγοις.
θα μπορουσες να γραψεις απο την αρχή οτι το 3/8 δεν ειναι ποσοστό και να βοηθήσεις τον Ασεβαστο και την γκερ να βοηθήσουν τα παιδία τους, και εκεινη 3εις μερες για ποσοστά λεει, αλλα εγραψες μιση σελίδα σαλτσες που εφτασαν μεχρι τα βιβλία του λυκειου και εκλεισες με οβερ ανδ ουτ, και απο τοτε εχεις γραψει αλλες 10 φορές, ποιος ηταν ο σκοπός;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 09 Δεκ 2022, 16:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:57
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδ
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
Είναι που δεν τα έγραψαν.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Ερμη το 3/24 ειναι το ποσοστό, και ειναι σωστό προφανώς, 3/24 ειναι ισο με 1/8, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι μοιρασεις κατι σε 8 ανθρώπους, 1/8 θα παρουν σαν ποσοστό.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Απλά πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το 3/24 = 1/8 = 12.5% είναι το ποσοστό.
Στη μία σοκολάτα, αντιστοιχεί σε ποσότητα 1/8.
Στις τρεις που έχει η άσκηση, αντιστοιχεί σε ποσότητα 3/8. Η λύση φυσικά στην άσκηση είναι το 3/8.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:06
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:57
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδ
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
Είναι που δεν τα έγραψαν.
Αυτό γράψαμε...
Και εξηγήσαμε ότι το κάθε παιδί θα πάρει τρία κοματια.
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

αυτο παντως με την κακια που βγαζει η γκερ για την κασπερ που φτανει στα ψεμματα, δεν εχει πλακα
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:08 Ερμη το 3/24 ειναι το ποσοστό, και ειναι σωστό προφανώς, 3/24 ειναι ισο με 1/8, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι μοιρασεις κατι σε 8 ανθρώπους, 1/8 θα παρουν σαν ποσοστό.
Είναι σωστό ως λύση;
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:33

δεν ειπε κατι τετοιο.
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Εδώ τα έγραψε.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04 Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf? :roll:

3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.

Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.



(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09 Απλά πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το 3/24 = 1/8 = 12.5% είναι το ποσοστό.
Στη μία σοκολάτα, αντιστοιχεί σε ποσότητα 1/8.
Στις τρεις που έχει η άσκηση, αντιστοιχεί σε ποσότητα 3/8. Η λύση φυσικά στην άσκηση είναι το 3/8.
Στην μια 1/8
Στις 3 ως σύνολο 3/24...
Στις σοκολάτες του βιβλίο έτσι;
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:10
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Εδώ τα έγραψε.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04 Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf? :roll:

3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.

Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.



(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
Τι έγραψε εδώ γκερ δλδ;
Μάλλον τι κατάλαβες εσυ;
Μάλιστα εδώ το ανέλυσε παρά πάνω απ ότι εγώ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ksk την 09 Δεκ 2022, 16:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:10
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:08 Ερμη το 3/24 ειναι το ποσοστό, και ειναι σωστό προφανώς, 3/24 ειναι ισο με 1/8, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι μοιρασεις κατι σε 8 ανθρώπους, 1/8 θα παρουν σαν ποσοστό.
Είναι σωστό ως λύση;
ε βεβαια ειναι σωστό, με την εννοια οτι αν ενα παιδί το πει ετσι, πρεπει να παρει μπραβο, χρησιμοποιεί το εργαλειο του ποσοστου που υπαρχει ετσι και αλλιως στο 1/8. Αλλο βεβαια αυτο, και αλλο να πει οτι η ασκηση εινα λαθος, σωστή ειναι η ασκηση, αλλος τρόπος για το ιδιο αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:06
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:57

Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδ
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
Είναι που δεν τα έγραψαν.
Αυτό γράψαμε...
Και εξηγήσαμε ότι το κάθε παιδί θα πάρει τρία κοματια.
Για πολλοστή φορά, θέλουμε κλάσμα. Το σωστό κλάσμα σύμφωνα με το βιβλίο, και σύσσωμη την μαθηματική κοινότητα είναι το 3/8. Όταν το κλάσμα γίνεται 3/24 είναι ΛΑΘΟΣ.

Όταν κατάλαβε το λάθος της, αντί να πει, σόρρυ guys, είμαι ερωτευμένη, έβγαλε το βιβλίο λάθος και μαζί με το βιβλίο όλη την μαθηματική κοινότητα. Τα ίδια και ο Ασέβαστος. Μόνο που εκείνος ήθελε να κάνει φασαρία στην δασκάλα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”