Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:26Εν μέσω φόρτου εργασίας, συνοπτικά.
Απαντήθηκε και εδώ
viewtopic.php?f=33&t=44693&start=585#p2790857
Με βάση τα ορθογώνια είναι 1/8+1/8+1/8=3/8.
Αυτο βλέπουν και λενε αυθορμήτως τα παιδιά, και τα δικά μου.
Ο Μανώκης πήρε το 1/8 της πρώτης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της δευτερης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της τρίτης σοκολάτας.
Άρα ο Μανωλάκης πήρε τα 3/8 από τις τρεις σοκολάτες.
Πόσα πήραν οι 8 Μανωλάκηδες; Τα 24/8 που μας κάνουν τρεις σοκολάτες(=επαλήθευση). Άρα δεν υπάρχει σφάλμα.
Δεν έχουμε μία σοκολάτα που την κόψαμε σε 24 ίσα κομμάτια και την μοιράσαμε στους 8 Μανωλάκηδες, αλλά τρεις διαφορετικές σοκολάτες.
Aπό διαφορετικό αντικείμενο, παίρνουμε ένα κομμάτι.
Έπειτα, το θέμα εξαρχής είναι λυμένο και αυτονόητο. Εξάλλου, στο σχολικό βιβλίο διορθώθηκαν λάθη που όντως υπήρξαν και λιγότερο εμφανή, θα τους ξέφευγε αυτό;
Αλλά δεν στάθηκα καν σε τέτοιο επιχείρημα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
H γιαγιά μου πέθανε και μου έγραψε το 50% από τα τρία σπίτια της.Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:26
Ο Μανώκης πήρε το 1/8 της πρώτης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της δευτερης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της τρίτης σοκολάτας.
Άρα ο Μανωλάκης πήρε τα 3/8 από τις τρεις σοκολάτες.
.
Τι καταλαβαίνεις από την παραπάνω πρόταση; Ότι μου έγραψε το 50% του ενός σπιτιού , η ότι μου έγραψε το 50% από κάθε σπίτι;
Το δεύτερο καταλαβαίνεις. Αλλά για κάποιο λόγο με τις σοκολάτες καταλαβαίνεις το ανάποδο.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ένα βηματάκι... Σε παραδέχομαι ως συνομιλητή...Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:36Στην δραστηριότητα αυτή, το καλό θα ήταν το βιβλίο να είχε και τα τρία ορθογώνια(σοκολάτες) όπως τα έκανα πιο πάνω ή σε προηγούμενη σελίδα.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:28Στο βιβλίο η φωτο δείχνει μια σοκολάτα και μιλάει για 3 τετοιεςΑρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:26
Εν μέσω φόρτου εργασίας, συνοπτικά.
Απαντήθηκε και εδώ
viewtopic.php?f=33&t=44693&start=585#p2790857
Με βάση τα ορθογώνια είναι 1/8+1/8+1/8=3/8.
Αυτο βλέπουν και λενε αυθορμήτως τα παιδιά, και τα δικά μου.
Ο Μανώκης πήρε το 1/8 της πρώτης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της δευτερης σοκολάτας, πήρε το 1/8 της τρίτης σοκολάτας.
Άρα ο Μανωλάκης πήρε τα 3/8 από τις τρεις σοκολάτες.
Πόσα πήραν οι 8 Μανωλάκηδες; Τα 24/8 που μας κάνουν τρεις σοκολάτες(=επαλήθευση). Άρα δεν υπάρχει σφάλμα.
Δεν έχουμε μία σοκολάτα που την κόψαμε σε 24 ίσα κομμάτια και την μοιράσαμε στους 8 Μανωλάκηδες, αλλά τρεις διαφορετικές σοκολάτες.
Aπό διαφορετικό αντικείμενο, παίρνουμε ένα κομμάτι.
Έπειτα, το θέμα εξαρχής είναι λυμένο και αυτονόητο. Εξάλλου, στο σχολικό βιβλίο διορθώθηκαν λάθη που όντως υπήρξαν και λιγότερο εμφανή, θα τους ξέφευγε αυτό;
Αλλά δεν στάθηκα καν σε τέτοιο επιχείρημα.![]()
Η εποπτεία βοηθάει και συμπληρώνει την αλγεβρική λύση.
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεντο παω καπου βρε, προσπαθώ να θεωρω οτι δεν τρολάρεις και το γυρνάω γυρώ γυρω να το δεις, αν βλέπεις οτι το 3*1/8 ειναι ποσότητα και το 3/24 ειναι ποσοστό μιά χαρά, και εσύ και ο Ασεβαστος εχετε σωστή λυση.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:39 Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.
Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ακόμη ένα λάθος...δω δεν είναι θέμα ξεμπρόστιασματος αλλά σωστού και λάθους...Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:38Όχι γμτ με ξεμπρόστιασες.Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:36Στην δραστηριότητα αυτή, το καλό θα ήταν το βιβλό να είχε και τα τρία ορθογώνια(σοκολάτες) όπως τα έκανα πιο πάνω ή σε προηγούμενη σελίδα.
Η εποπτεία βοηθάει και συμπληρώνει την αλγεβρική λύση.
Τόσες θεωρίες αιώνων καταρρίφθηκαν...Δεν υπάρχει ντροπή σε λάθη επάνω σε τέτοια θέματα...πολλές φορές το μυαλό είναι κουρασμένο,κολλάει κλπ Εν ολίγοις αναζητούμε την αλήθεια σε αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα συνδιαλεγομενοι με τους άλλους πάνω σε μαθηματικούς κανονες...
Αποδείξτε το λάθος...αλλά όχι επειδή υπάρχει άλλος τρόπος...
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Εσυ είσαι δικός μου...ακόμη μια φράση που δεν την ήξερα και μου άρεσε...Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:39 Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.
Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
Εκτος της διατύπωσης ...συμφωνώ στα υπόλοιπα.
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
πως σου ήρθε οτι το ειπε αυτό η κασπερ Ερμή;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σε ποια φράση αναφέρεσαι;ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:48Εσυ είσαι δικός μου...ακόμη μια φράση που δεν την ήξερα και μου άρεσε...Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:39 Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.
Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
Εκτος της διατύπωσης ...συμφωνώ στα υπόλοιπα.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το είσαι "δικός μου"Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:50Σε ποια φράση αναφέρεσαι;ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:48Εσυ είσαι δικός μου...ακόμη μια φράση που δεν την ήξερα και μου άρεσε...Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.
Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
Εκτος της διατύπωσης ...συμφωνώ στα υπόλοιπα.
Κάτι σαν είσαι με την δικη μου πλευρά αλλά όχι ακριβώς...έχει μέσα και την επιβράβευση...
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Χαχα... νόμιζα αναφερόσουν σε φράση που έγραψα εγώ.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:53Το είσαι "δικός μου"![]()
Κάτι σαν είσαι με την δικη μου πλευρά αλλά όχι ακριβώς...έχει μέσα και την επιβράβευση...![]()
Ναι, καταλαβαίνω το "είσαι δικός μου"... έχει όντως κ gamified element μέσα (η επιβράβευση όπως είπες).
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
To βασικό εδώ είναι ότι ένας με οργίλο ύφος καταδίκασε δασκάλα και βιβλία ενώ είχε κάνει ο ίδιος και λάθος λύση αλλά και δεν καταλάβαινε τι έλεγε το βιβλίο ή η δραστηριότητα. Και το κυριότερο επέμενε πεισματικά μετακινώντας και τα γκολποστ.
Και κάποιοι, ένας θαρρώ και θετικών επιστημών(αν είναι δυναμόν), δεν αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει με τα μήλα.
Και όταν εξηγήθηκαν αυτά υπήρξε είτε σιωπή είτε προσπάθησαν χυδαία να πουν ότι και καλά έγραψα σάλτσες, ενώ αναλύθηκα και με σχήματα και αλγεβρικά όλα αυτά.
Δεν είχαν τι να πουν, το έριξαν στην τρελή.
Ένας τρίτος και συμπαθέστατος χρήστης, δεν πήρε χαμπάρι και μου ανέφερε ένα κιόλας μη καλώς τεθειμένο ερώτημα κληρονομιάς που η μοιρασιά πάει σε έναν.
Τελοσπάντων, τα γραπτά όλων κρίνονται.
Και η ουσία είναι πως οι δραστηριότητες αυτές δεν δημιουργούν σύγχυση, ειδάλλως θα είχαν αλλάξει.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι παραπάνω κύριοι πως το βιβλίο της Ε Δημοτικού εκδόθηκε το 2018 και το 2020 έγιναν διορθώσεις τυπογραφικής ή άλλης φύσεως περισσότερο όμως σε θέματα γεωμετρίας.
Αν είχε θέμα και αυτή η δραστηριότητα, θα την είχαν αλλάξει, δεν θα τους ξέφευγε. Εννοώ την άσκηση με τα μήλα.
Πάντως οι μαθητές δεν έχουν μπερδευτεί με τέτοιες ασκήσεις, άλλοι μπερδεύονται.
Αυτά...εν ολίγοις.
Και κάποιοι, ένας θαρρώ και θετικών επιστημών(αν είναι δυναμόν), δεν αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει με τα μήλα.
Και όταν εξηγήθηκαν αυτά υπήρξε είτε σιωπή είτε προσπάθησαν χυδαία να πουν ότι και καλά έγραψα σάλτσες, ενώ αναλύθηκα και με σχήματα και αλγεβρικά όλα αυτά.
Δεν είχαν τι να πουν, το έριξαν στην τρελή.
Ένας τρίτος και συμπαθέστατος χρήστης, δεν πήρε χαμπάρι και μου ανέφερε ένα κιόλας μη καλώς τεθειμένο ερώτημα κληρονομιάς που η μοιρασιά πάει σε έναν.
Τελοσπάντων, τα γραπτά όλων κρίνονται.
Και η ουσία είναι πως οι δραστηριότητες αυτές δεν δημιουργούν σύγχυση, ειδάλλως θα είχαν αλλάξει.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι παραπάνω κύριοι πως το βιβλίο της Ε Δημοτικού εκδόθηκε το 2018 και το 2020 έγιναν διορθώσεις τυπογραφικής ή άλλης φύσεως περισσότερο όμως σε θέματα γεωμετρίας.
Αν είχε θέμα και αυτή η δραστηριότητα, θα την είχαν αλλάξει, δεν θα τους ξέφευγε. Εννοώ την άσκηση με τα μήλα.
Πάντως οι μαθητές δεν έχουν μπερδευτεί με τέτοιες ασκήσεις, άλλοι μπερδεύονται.
Αυτά...εν ολίγοις.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being