Εγώ βλέπω 24 κομμάτια και 3 καφέ. 3/24. Οι άλλοι δεν ξέρω τι καπνίζουν και βλέπουν 3/8.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:37εσυ ποσα κομματια βλεπεις στην εικονα, και ποσα απο αυτα ειναι καφε;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:20Χαρά στο κουράγιο σου.Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:08
Ας δούμε και αυτό το ζήτημα οπτικά:
Tρείς σοκολάτες και ο Μανωλάκης παίρνει από κάθε μία το πρώτο κομμάτι...
![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δωσε ενα χιντ οτι εχεις καταλαβει αληθεια, και μετα θα βγαλουμε μαζί τον Ασέβαστο βλακα, γιατί όχι, win win
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
οι αλλοι δεν βλεπουν κομματια. βλεπουν μπαρες. 3 μπαρες με 1/8 καφε η καθεμια.mao mao έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:43
Εγώ βλέπω 24 κομμάτια και 3 καφέ. 3/24. Οι άλλοι δεν ξέρω τι καπνίζουν και βλέπουν 3/8.
το προβλημα ειναι οτι αντι να λενε "μπαρες", λενε "κομματια"
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Αυτό είναι το 3/24.
Τα άλλα του Αρχέλαου είναι 3 από 1/8 το καθένα.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τα γραπτά μένουν. Κι εκείνη αυτό είπε, κι εσύ αυτό λες.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
mao mao έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:43 Εγώ βλέπω 24 κομμάτια και 3 καφέ. 3/24. Οι άλλοι δεν ξέρω τι καπνίζουν και βλέπουν 3/8.
3/8 ειναι η συνολική ποσότητα σε τεμάχια σοκολάτας για καθε παιδί.
3/24 ειναι το ποσοστό σοκολάτας επι του συνόλου τεμαχίων για καθε παιδί.
το 3/8 της ποσότητας διαβασε το σαν 3*1/8, οπου 1/8 ειναι ποσοστό της μπαρας σοκολάτας.
το 3/24 του ποσοστου διαβασέ το ως εξης: (3*1/8)/(24*1/8)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 09 Δεκ 2022, 15:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ναι, καμμια σχεση, εκτος απο το οτι ειναι ολοιδια.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:56
Αυτό είναι το 3/24.
Τα άλλα του Αρχέλαου είναι 3 από 1/8 το καθένα.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
τελικα τα μετρησες; ποσα ειναι τα κομματια στου αρχελαου, που ειναι εστω διαφορετικο απο το δικο σου.
ειναι δυσκολο να πεις; ενας απλος αριθμος ειναι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ποια σκέφτηκες;ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:39Και η κατηγορία που σκέφτηκα ως πρώτη επιλογή είναι επιστημονική αλλά δεν έχει στενή σχέση με τις προαναφερόμενες.stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:07Τότε θα έπρεπε να λέγεται εναλλακτική επιστημονική φαντασία.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:04
Κανονικά θα έπρεπε να είναι στις εναλλακτικές επιστήμες.
Μιλάμε για επιστημονική φαντασία.![]()
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
οχι, δεν υπαρχει γρπτο δικο μου η δικο της που να εχει τα παραπανω νουμερα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τι λες ρε σαΐνι που είναι ίδια;;;; Το ίδιο είναι να πεις τα 3/8 του 25 και το ίδιο είναι να πεις τα 3/24 του 25;Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:00ναι, καμμια σχεση, εκτος απο το οτι ειναι ολοιδια.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:56Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:50
οι αλλοι δεν βλεπουν κομματια. βλεπουν μπαρες. 3 μπαρες με 1/8 καφε η καθεμια.
το προβλημα ειναι οτι αντι να λενε "μπαρες", λενε "κομματια"![]()
Αυτό είναι το 3/24.
Τα άλλα του Αρχέλαου είναι 3 από 1/8 το καθένα.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.![]()
τελικα τα μετρησες; ποσα ειναι τα κομματια στου αρχελαου, που ειναι εστω διαφορετικο απο το δικο σου.![]()
ειναι δυσκολο να πεις; ενας απλος αριθμος ειναι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Χωρίς να θέλω να πάρω θέση γιατί δεν έχω διαβάσει το νήμα και το πως ξεκίνησε, νομίζω πως εχει δικιο ο Εναον. Οποιο κι αν ειναι το θεμα συζητησης.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δίκιο έχει ο Αρχέλαος ακόμη κι αν πάθει εγκεφαλικό και αρχίσει να γράφει σε Κλίνονγκ.Bazoomba έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:04 Χωρίς να θέλω να πάρω θέση γιατί δεν έχω διαβάσει το νήμα και το πως ξεκίνησε, νομίζω πως εχει δικιο ο Εναον. Οποιο κι αν ειναι το θεμα συζητησης.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημιουργική ασάφεια πετυχαίνει στην πολιτική...ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:46Το έγραψα και πιο πάνω νομίζω.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:36
Τι εννοείς εδώ; Ανάλυσε το ...Κι επειδή θέλουν να οδηγούν τη σκέψη των παιδιών με έναν συγκεκριμένο τρόπο στην εξαγωγή "συμπερασμάτων" παρά "λύσεων", από την εκφώνηση των δεδομένων του "προβλήματος" και μόνο, καταλαβαίνω ότι η αναμενόμενη απάντηση
Όχι ότι δεν το κατάλαβα αλλά για να μην υπάρχουν ασάφειες.
Η απέχθεια προς τα μαθηματικά, που ενδεχομένως σε πολλές περιπτώσεις να είναι και γονιδιακή όπως ερευνάται, επιτείνεται από το γεγονός ότι παραδοσιακά έχουμε μάθει ότι δεν χωρούν ασάφειες. Ένα κι ένα κάνουν δύο, αν και για το φόρουμ ξέρω ότι κι αυτό αμφισβητείται.
Για να "πάρουν τα παιδιά με καλό μάτι" και πιο χαλαρά την αριθμητική έχει αμβλυνθεί σε πολλές περιπτώσεις η απαίτηση της στόχευσης στο ένα και μοναδικό αποτέλεσμα κι έχει αντικατασταθεί με μια πιο χαλαρή προσέγγιση που, όμως, θα δίνει και μια ικανοποίηση στον μαθητή ότι "είναι μέσα στο παιχνίδι".
Καλό ή κακό ούτε ξέρω. Θα δείξει. Και δεν μπορώ να κρίνω από τα δικά μας βιώματα γιατί η αριθμητική δεν είναι και το μόνο πεδίο που παρατηρείται το φαινόμενο.
Η ουσία είναι ότι κάποια παιδιά θα είναι ίσως λίγο πιο χαρούμενα και τα μαθηματικά δε θα χάσουν και ως επιστήμη απολύτως τίποτα.
Τα παιδιά σίγουρα θα χαρούν και τα μαθηματικα σίγουρα θα χάσουν στο πεδίο της παραπέρα εξέλιξης τους.
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ο Αχέλαος εινα εκεινος που εγραψε μισό σεντόνι για απάντηση, μεσα είχε 2 γραμμές που δεν ειπε τιποτα για το θεμα, μιση σελίδα σαλτσες και τελειωσε με οβερ ανδ ουτ;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:06 Δίκιο έχει ο Αρχέλαος ακόμη κι αν πάθει εγκεφαλικό και αρχίσει να γράφει σε Κλίνονγκ.
κατσε να τα καταλάβεις γκερ, ευκαιρία ειναι.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Πως θα προάγω τον διάλογο; Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι έτσι πρέπει να το διδάξουν...το είπε καπου για τα 24 τεμάχια ότι δεν πρέπει να μπλέξουμε τα παιδιά γιαυτο και έκανα τις παραπάνω ερωτήσεις...το σύστημα έτσι το θέλει και ο δάσκαλος αυτό ακολουθεί...για τα παιδιά. Το κακό είναι ότι όταν μιλάμε μεταξύ μας αρνούνται και μαζί μας να δουν άλλο τρόπο σκέψεως ...Βέβαια ο εθεριαλ το είπε αυτό αν και δεν έδωσε λύση με άλλο τρόπο.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:04συγνωμη αλλα που το βρισκεις το "ωραια;"ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:19Ωραία ...εξακολουθείς να απευθύνεσαι σε παιδιά όμως...ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 01:08
Τα παιδιά πρέπει να "μαγειρέψουν" και τα υλικά στα χέρια τους είναι το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8).
Γνωρίζουν πως όταν μιλάμε για ΜΟΙΡΑΣΜΑ το μυαλό θα πηγαίνει στην πράξη της ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ.
Έχοντας 3 σοκολάτες και αυτά είναι 8, μαθαίνουν ότι το 3:8 μπορεί να γραφτεί και ως 3/8 και αυτό ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, τους δίνεται και σχηματικά ΜΙΑ πλακα σοκολάτας με ΟΚΤΩ κομμάτια...ώστε τους εντυπώνεται ευκολότερα η αναλογία τους ΕΝΟΣ κομματιού για το καθένα τους. Με έναν "διάλογο" σαν τον παραπάνω, αρχίζουν να προσθέτουν πάνω σε αυτό το 1/8 κι άλλο ένα κι άλλο ένα.
Τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ έρχεται αβίαστο συμπέρασμα.
Ο τρόπος αυτός τα βοηθάει και όταν έχουν να ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ τα ανόμοια.
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι...ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΗΛΑΔΗ...πρέπει να μοιραστούν σε 4 παιδιά.
Ομοίως, 1/4 της μπανάνας για το καθένα, 1/4 του μήλου κ.ο.κ
Στο τέλος έχουν πάρει καθένα τα 3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.
Η δασκάλα, στο ίδιο μάθημα, θα μπορούσε ως παιχνίδι να τους κάνει τις σοκολάτες ένα ρόφημα και τα φρούτα ένα φρουτοχυμό.
Τότε θα είχαν να μοιράσουν ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ στα 8 και στα 4 αντίστοιχα.
1/8 σοκολατοροφήματος, 1/4 φρουτοχυμού.
Οποιοσδήποτε κάνει αναφορά σε άλλον αριθμό πλην του 3 και του 8 ή του 3 και του 4, για το σχολείο θα ήταν αντιπαιδαγωγικό και για το φόρουμ ΗΛΙΘΙΟ.
Αυτή η τοποθέτηση σου θα ήταν ακριβώς έτσι σε τάξη ενηλίκων;
Το πρόβλημα θα το διατυπώνες έτσι και θα το έλυνες έτσι;
Να τελειώνουμε ...
δω μας λεει οτι ειναι αντιπαιδαγωγικο να χρησιμοποιησουν αλλον αριθμο απο αυτους που δινονται. δηλαδη σε μια πραξη που πρεπει να βγαλεις αποτελεσμα, το αποτελεσμα πρεπει να αποτελειται απο τους δωσμενους αριθμους. δηλαδη θα σου πουν 3+2 και δεν θα μπορεις να χρησιμοποιησεις το 5 σαν απαντηση, μονο το 3 η το 2.
ε, οχι και ωραια, μην το ξεφτιλιζουμε.
Υ,Γ Μείνε στο θέμα δλδ στη δημιουργική ασάφεια της διατύπωσης της λύσης...
Παρατηρητής...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
