!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Ζούμε μεγάλες στιγμές στο φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:10 Το 1/8 είναι από ένα αντικείμενο.

Εδώ σου δίνουν 3.
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.

Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.

Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;

τωρα, λες μπορουμε να πουμε οτι η εκφραση "απο τις 3 σοκολατες" σημαινει "συνολο" η οχι;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14

Όχι είναι τύπος.

Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.

Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;

Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).

Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.

η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12

διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.

Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.

Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;

τωρα, λες μπορουμε να πουμε οτι η εκφραση "απο τις 3 σοκολατες" σημαινει "συνολο" η οχι;
Έχεις πυρετό;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:10 Το 1/8 είναι από ένα αντικείμενο.

Εδώ σου δίνουν 3.
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.

Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.

Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:

απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:

για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.

τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),

ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:20
"να χωριστει μια σοκολατα" επρεπε να λεει "να χωριστει καθε μια σοκολατα". :102:

τι; μονο τη μια θα χωρισουμε;
Εδώ σε βρίσκω απολύτως σωστό.
κατα την γκερ λεω βλακειες.

να ξεκινησουμε νεο παρακλαδι διαμαχης, η μπα; :bored:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

.....
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας. :003:

- Παιδί μου σήμερα θα κάνουμε πρόσθεση. Έχουμε 3 σοκολ...
- χλαπ!
- Έχουμε δύο σοκολάτες.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:31 Τα βλέπεις τα μεγάλα τα γράμματα; Η άσκηση αυτο ζητάει από τα παιδάκια.
Δεν ζητάει τα προηγούμενα. Είναι σωστά τα προηγούμενα; Ναι φυσικά. Δεν είναι όμως αυτά που ζητάει η άσκηση.
τελεια αν αληθεια το καταλαβαινεις. Τα μαθηματικά ειναι εργαλειο, δεν μας νοιαζει τι και πως το ζητάει η ασκηση, αν ενα παιδί τα χρησιμοποιεί σωστά αλλα αλλιως, του αρμόζει έπαινος οχι παρατήρηση, παρατήρηση μόνο αν δεν μπορει να δει και τον δρόμο του βιβλίου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14

Όχι είναι τύπος.

Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.

Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;

Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).

Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.

η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.
οποτε οταν αναφερεσαι σε 3/8 των σοκολατων, πληθυντικος, αναφερεσει σε 3/8 του συνολου;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:33 Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας. :003:
τα παιδιά τα διαβάζουν οι μεγάλοι.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
εχεις δικιο :oops: παρασυρθηκα.

ειμαι κι εγω λιγο παιδακι, με τραβαει το παιχνιδι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:36
stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:33 - Παιδί μου σήμερα θα κάνουμε πρόσθεση. Έχουμε 3 σοκολ...
- χλαπ!
- Έχουμε δύο σοκολάτες.
τα παιδιά τα διαβάζουν οι μεγάλοι.
- Σταμάτα να τρως τις σοκολάτες με τις οποίες κάνουμε μάθημα!!!
- {Χλαπ!}
- Πήγαινε γρήγορα στο δωμάτιό σου και δεν θα βγεις αν δεν σου πω εγώ!!
- {Χλαπ!}

Σύνολο σοκολάτας στο μάθημα: 0. Δεν απαιτούνται πλέον πρόσθεση, αφαίρεση ,διαίρεση, πολλαπλασιασμός, κλάσματα και ταυτότητες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 09 Δεκ 2022, 11:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:28
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12

διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.

Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.

Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:

απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:

για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.

τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),

ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.

Μέχρι τώρα τα παιδάκια έπαιρναν ένα πράγμα και το έκαναν κομματάκια δλδ μια σοκολάτα που την χώριζαν σε 8 κομμάτια. Τι έπαιρνε το κάθε παιδάκι; 1/8 της σοκολάτας.

Τα παιδάκια αφού το έμαθαν αυτό, πήγαν σε πιο περίπλοκα κλάσματα. Πλέον δεν έχουν μια σοκολάτα για να μοιράσουν, έχουν 3 δλδ πολλές. Τι θα πάρει το κάθε παιδάκι πλέον θα πάρει τα 3/8 των σοκολατών.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”