!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ζούμε μεγάλες στιγμές στο φόρουμ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
τωρα, λες μπορουμε να πουμε οτι η εκφραση "απο τις 3 σοκολατες" σημαινει "συνολο" η οχι;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14
Όχι είναι τύπος.
Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.
Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;
Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).
Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Έχεις πυρετό;Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26να ξαναμιλησουμε για τη λεξη "συνολο"; μαθαμε τι σημαινει;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
τωρα, λες μπορουμε να πουμε οτι η εκφραση "απο τις 3 σοκολατες" σημαινει "συνολο" η οχι;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:
για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.
τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),
ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
κατα την γκερ λεω βλακειες.
να ξεκινησουμε νεο παρακλαδι διαμαχης, η μπα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
.....
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
- Παιδί μου σήμερα θα κάνουμε πρόσθεση. Έχουμε 3 σοκολ...
- χλαπ!
- Έχουμε δύο σοκολάτες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
τελεια αν αληθεια το καταλαβαινεις. Τα μαθηματικά ειναι εργαλειο, δεν μας νοιαζει τι και πως το ζητάει η ασκηση, αν ενα παιδί τα χρησιμοποιεί σωστά αλλα αλλιως, του αρμόζει έπαινος οχι παρατήρηση, παρατήρηση μόνο αν δεν μπορει να δει και τον δρόμο του βιβλίου.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:31 Τα βλέπεις τα μεγάλα τα γράμματα; Η άσκηση αυτο ζητάει από τα παιδάκια.
Δεν ζητάει τα προηγούμενα. Είναι σωστά τα προηγούμενα; Ναι φυσικά. Δεν είναι όμως αυτά που ζητάει η άσκηση.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
οποτε οταν αναφερεσαι σε 3/8 των σοκολατων, πληθυντικος, αναφερεσει σε 3/8 του συνολου;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:14
Όχι είναι τύπος.
Όταν έχεις x αντικείμενα να τα χωρίσεις σε y άτομα τότε το κλάσμα σου είναι το x/y. Έστω z τα γραμμάρια.
Πόσα θα πάρει το κάθε παιδί;
Το κάθε παιδί θα πάρει z * (x/y).
Το 1/y δεν υπάρχει πουθενά. το φαντάζεσαι
η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
τα παιδιά τα διαβάζουν οι μεγάλοι.stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:33 Τα παιδιά τις σοκολάτες τις τρώνε, δεν τις μετρούν. Ελάχιστα τους ενδιαφέρει ο σχολαστικισμός σας.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
εχεις δικιοenaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:32 οχι Ασεβαστε, νομιζω αυτα τα θεματα να τα λυνουμε οσο πιο καλα μπορουμε γιατι εχουν να κανουν με παιδια, να παιξουμε σε αλλα.
ειμαι κι εγω λιγο παιδακι, με τραβαει το παιχνιδι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
- Σταμάτα να τρως τις σοκολάτες με τις οποίες κάνουμε μάθημα!!!
- {Χλαπ!}
- Πήγαινε γρήγορα στο δωμάτιό σου και δεν θα βγεις αν δεν σου πω εγώ!!
- {Χλαπ!}
Σύνολο σοκολάτας στο μάθημα: 0. Δεν απαιτούνται πλέον πρόσθεση, αφαίρεση ,διαίρεση, πολλαπλασιασμός, κλάσματα και ταυτότητες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 09 Δεκ 2022, 11:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα κλάσματα.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:28μην μπλεκεις ποσοστα και γραμμαρια και αλλες εκφωνήσεις γκερ, εχει χαθει η μπαλα, το ενα πρωτα νομιζω:Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:18Τον Ασέβαστο θα τρελάνω γιατί μου λέει μλκιες.enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:12
διαβασέ το λιγο, αν κατι δεν καταλαβαινεις αλήθεια θα χαρώ να βοηθήσω, εδώ που φτασαμε πρέπει, η θα σε τρελανουν τα βιβλία ή θα τρελάνεις τον μικρό.
Αν το πρόβλημα ήταν έχω 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων, τις λιώνω και τις κάνω μια και αφού τις κάνω μία τότε την χωρίζω στα 8, τότε λες πως 300 *3 = 900.
Επειδή όμως πλέον έχεις μια σοκολάτα των 900 εδώ το κάθε παιδί θα πάρει το 1/8.
απο τα 3 αντικείμενα (μπάρες σοκολάτας), βγάζεις 24 νεα αντικέιμενα (κομματάκια σοκολάτας) για να τα χωρίσεις στα 8 παιδιά, ως εξής:
για καθε μπάρα φτιαχνεις 8 κομματάκια, 8+8+8=24 κοματάκια. Καθε ενα απο αυτα, εχει μεγεθος ισο με το 1/8 της μια μπαρας.
τα παιδια θα παρουν 3 απο τα 24 κοματάκια το καθε ενα (ποσοστό του όλου, 3/24=1/8),
ταυτόχρονα σωστό ειναι οτι θα παρουν 3 κοματακια (3* 1/8= 3/8) ,ποσότητα όχι ποσοστό, απο την συνολική ποσότητα των 24αρων κομματιών.
Μέχρι τώρα τα παιδάκια έπαιρναν ένα πράγμα και το έκαναν κομματάκια δλδ μια σοκολάτα που την χώριζαν σε 8 κομμάτια. Τι έπαιρνε το κάθε παιδάκι; 1/8 της σοκολάτας.
Τα παιδάκια αφού το έμαθαν αυτό, πήγαν σε πιο περίπλοκα κλάσματα. Πλέον δεν έχουν μια σοκολάτα για να μοιράσουν, έχουν 3 δλδ πολλές. Τι θα πάρει το κάθε παιδάκι πλέον θα πάρει τα 3/8 των σοκολατών.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being