vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48
Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Με ένα μικρό λάθος στο όλο αφήγημα.
Κανείς δεν έφερε κανένα "κουίζ".
Ένας αγανακτισμένος γονιός μας περιέγραψε τα νεύρα του λόγω μιας δικής του εγκεφαλικής αντίθεσης με τη δασκάλα του γιού του.
Και απλώς του επισημάνθηκε ότι η δασκάλα (και το βιβλίο) βρίσκονται στην πλευρά του σωστού.
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01
Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Εσένα ποιος σου μίλησε;
Δεν ήξερα πως πρέπει να σου ζητώ και τον λόγο αν θα γράψω σε ένα δημόσιο φόρουμ. Αν δεν σ’ αρέσει, μην με διαβάζεις.
vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48
Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Με ένα μικρό λάθος στο όλο αφήγημα.
Κανείς δεν έφερε κανένα "κουίζ".
Ένας αγανακτισμένος γονιός μας περιέγραψε τα νεύρα του λόγω μιας δικής του εγκεφαλικής αντίθεσης με τη δασκάλα του γιού του.
Και απλώς του επισημάνθηκε ότι η δασκάλα (και το βιβλίο) βρίσκονται στην πλευρά του σωστού.
ksk άρπα την.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας.
Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.
αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι το πρόβλημα μετασχηματίζεται.
δλδ εκεί που είχες να μοιράσεις 3 σοκολάτες.
πλέον (τεμαχίζοντάς τις) έχεις να μοιράσεις 3 * 8 κομμάτια τους = 24 κομμάτια
οπότε για να είμαστε ακριβείς, είτε θα πεις:
κάθε παιδί τρώει 3/8 σοκολάτας
ή 3/24 απ' όλα τα κομμάτια (δλδ απ' όλες τις σοκολάτες).
το 3/8 των σοκολατών δεν είναι πολύ ακριβές. δεν φτάνει ούτε για 3 παιδιά θα πει κάποιος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kongrosian την 09 Δεκ 2022, 00:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48
Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Τα παράπονα σου στον Ασέβαστο.
Κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις την παραλογια σου;
Άσε το βιβλίο για τα παιδιά και μιλά ως ενήλικας για το θέμα...
Άποψη δεν έχεις;
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας.
Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.
αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι το πρόβλημα μετασχηματίζεται.
δλδ εκεί που είχες να μοιράσεις 3 σοκολάτες.
πλέον (τεμαχίζοντάς τις) έχεις να μοιράσεις 3 * 8 κομμάτια τους = 24 κομμάτια
οπότε για να είμαστε ακριβείς, είτε θα πεις:
κάθε παιδί τρώει 3/8 σοκολάτας
ή 3/24 απ' όλα τα κομμάτια (δλδ απ' όλες τις σοκολάτες).
το 3/8 των σοκολατών δεν είναι πολύ ακριβές.
Είσαι λάθος. Μιλάμε για κλάσματα δλδ για ΔΙΑΙΡΕΣΗ. Κι εσύ μου λες για 3*8= 24 κομμάτια.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Τα παράπονα σου στον Ασέβαστο.
Κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις την παραλογια σου;
Άσε το βιβλίο για τα παιδιά και μιλά ως ενήλικας για το θέμα...
Άποψη δεν έχεις;
Η άποψη μου είναι πως τα Βιβλία είναι ΟΛΟΣΩΣΤΑ που να χτυπιέστε κάτω.
Ζούδια.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ή 3/24 απ' όλα τα κομμάτια (δλδ απ' όλες τις σοκολάτες).
το 3/8 των σοκολατών δεν είναι πολύ ακριβές. δεν φτάνει ούτε για 3 παιδιά θα πει κάποιος.
- Λοιπόν παιδιά έχουμε μια πλάκα σοκολάτα 8 κομματιών και θέλουμε να τη μοιράσουμε σε εσάς τους 8.Πόσα κομμάτια θα πάρει ο καθένας σας;
- Έεεενα κυρία!
- Πάρα πολύ ωραία! Κι αν είχαμε ακόμα μια πλάκα;
- Δυυυυο κυρία!
- Ε, να τις κάνουμε και 3 που είστε τόσο έξυπνα παιδάκια; Πόσα κομματάκια θα είχατε μπροστά σας ο καθένας;
- Τρίιιιιιαα κυρία!!
- Μπράβο kongrosian που φωνάζεις και πιο δυνατά! Και για πες μου, 1/8 απ' την πρώτη σοκολάτα και 1/8 απ' τη δεύτερη κι 1/8 απ' την τελευταία...πόσα όγδοα έχεις;
- 3/8 κυρία!!!
- Πολύ ωραία !! Ασέβαστε Junior πρόσεχε λίγο εδώ γιατί δεν θα σας τα ξαναπώ αυτά και αύριο θα σε σηκώσω να μου τα πεις...
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Με ένα μικρό λάθος στο όλο αφήγημα.
Κανείς δεν έφερε κανένα "κουίζ".
Ένας αγανακτισμένος γονιός μας περιέγραψε τα νεύρα του λόγω μιας δικής του εγκεφαλικής αντίθεσης με τη δασκάλα του γιού του.
Και απλώς του επισημάνθηκε ότι η δασκάλα (και το βιβλίο) βρίσκονται στην πλευρά του σωστού.
ksk άρπα την.
Τι να αρπάξω βρε...
Αυτός προβληματίζεται ως ενήλικας εσυ πήρες παραμάσχαλα το βιβλίο και χτυπιέσαι αδυνατώντας να κατανοήσεις το αυτονόητο.
Εξηγώ απλά το τι συμβαίνει εδώ και γιατί τσακώνονται μαζί σας...
Το αντιμετωπίζουν ως ενήλικες...εσυ;
κλαίων ως πόστερ έγραψε: 08 Δεκ 2022, 09:59
τύπε είσαι η φορουμική μετενσάρκωση του γλυκούλη της κασπερν
Casp, εγώ θα είμαι δίπλα σου no matter what. Εκτός αν διαφωνήσουμε εδώ στο στέκι.
Αυτά τώρα τα είδα. Κλαίωωω
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01
Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Δεν είναι πρόβλημα...είναι λέμε δραστηριότητα και δεν τους ενδιαφέρει η λύση αλλά η περίπου λύση...
Μετά από αυτό περιμένουν να βγάλουν σκεπτόμενους πολίτες...
Ε γι’ αυτό αντιδράσαμε όλοι. Αλλά κατά τα άλλα αγοράσαμε τα πτυχία μας, είμαστε χαζοί ή χρειαζόμαστε φυλλάδια για εξάσκηση
Όταν επί 3 μέρες ακόμα νομίζει ότι το 3/24 δεν είναι κλάσμα, δεν είναι διαίρεση, και ότι ήρθε ουρανοκατέβατο. Και ότι το λάθος που βλέπουμε είναι μόνο η απάντηση του κλάσματος, και όχι η διατύπωση.
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
Διάβασα τώρα και την ιστορία με τα φρούτα. Για τον ίδιο λόγο με εκείνον που εξήγησα για σοκολάτες και μήλα, η δασκάλα έχει δίκιο.
Απλώς κάποιοι ερμήνευσαν με τον δικό τους τρόπο καταστάσεις και οδηγήθηκαν σε μία στρεβλή εικόνα για τα συγκεκριμένα παραδείγματα.
Πάντως για να αστειευτούμε και λίγο
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"