!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
kongrosian
Δημοσιεύσεις: 5539
Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kongrosian »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57
kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45
ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39

Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες; :102:

ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ :102:

είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι. :102:
Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.
3 από τα 24 δλδ; :p2:
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:59
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57
kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45

θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες; :102:

ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ :102:

είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι. :102:
Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.
3 από τα 24 δλδ; :p2:
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Casp
Δημοσιεύσεις: 3974
Εγγραφή: 31 Οκτ 2022, 22:46
Phorum.gr user: Casper

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Casp »

Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Εσένα ποιος σου μίλησε;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!

ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Παρατηρητής...
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:56
ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45 Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.

Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.

Καλημέρα σας.
Όταν συζητάμε σε ένα θέμα, καλό είναι να μένουμε εντός θέματος.
Από ένα βιβλίο αριθμητικής ξεκινήσαμε και ποτέ δεν είχα πρόθεση να αντιπαρατεθώ με τα όνειρα κανενός να γίνει δημιουργικός λεξιπλάστης ή ευφάνταστος διαβάτης μαθηματικών λαβυρίνθων.
Διάβασα από αισχρές και άδικες κατηγορίες προς δασκάλες έως επίμονες μπουρδολογίες εν δυνάμει παιδαγωγών.
Ε, δεν θα μπω και σε κανένα τριπάκι ατέρμονης κουβέντας περί των βιβλίων, ειδικά με όσους δυσκολεύονται στων δυο γαϊδάρων τ' άχυρα.
Άβαταρ μέλους
kongrosian
Δημοσιεύσεις: 5539
Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kongrosian »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00
kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:59
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57

Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.
3 από τα 24 δλδ; :p2:
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας. :102:
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03
vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!

ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Τα παράπονα σου στον Ασέβαστο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:59

3 από τα 24 δλδ; :p2:
Βαλτός είσαι κι εσύ τώρα;
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

kongrosian έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:04
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00
kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:59

3 από τα 24 δλδ; :p2:
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας. :102:
Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 29074
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono »

ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03
vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!

ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Δεν ξέρω, δεν μπήκα καν σε τόσες λεπτομέρειες. Εκρινα μονο βλέποντας τον τιτλο και λιγο την εισαγωγή.
Casp
Δημοσιεύσεις: 3974
Εγγραφή: 31 Οκτ 2022, 22:46
Phorum.gr user: Casper

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Casp »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Εσένα ποιος σου μίλησε;
Δεν ήξερα πως πρέπει να σου ζητώ και τον λόγο αν θα γράψω σε ένα δημόσιο φόρουμ. Αν δεν σ’ αρέσει, μην με διαβάζεις.
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
Άβαταρ μέλους
Kostas_Sia_Kostas
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 13 Φεβ 2022, 16:27

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kostas_Sia_Kostas »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:06
kongrosian έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:04
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00

Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας. :102:
Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.
Από την στιγμή που χωρίστικαν από τις σοκολάτες έγιναν αυτόνομα.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Δεν είναι πρόβλημα...είναι λέμε δραστηριότητα και δεν τους ενδιαφέρει η λύση αλλά η περίπου λύση...
Μετά από αυτό περιμένουν να βγάλουν σκεπτόμενους πολίτες...

:102:
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:08
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Εσένα ποιος σου μίλησε;
Δεν ήξερα πως πρέπει να σου ζητώ και τον λόγο αν θα γράψω σε ένα δημόσιο φόρουμ. Αν δεν σ’ αρέσει, μην με διαβάζεις.
Να σου στείλω κανένα φυλλάδιο να κάνεις εξάσκηση;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”