Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
τεν τεν έγραψε: 04 Δεκ 2022, 16:32
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ο πολιτικος λόγος των καλλιτεχνών. ...
Μεγάλη κουβέντα είναι αυτή και μάλλον δεν χωράει εδώ.
Καλλιτέχνης είναι και η Μποφίλιου,καλλιτέχνης είναι και ο Τερλέγκας καλλιτέχνης είναι και ο Ελύτης και ο Καζαντζάκης και ο Καζαντζίδης.
Γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο πρέπει να αντιμετωπίζω τον Καζαντζάκη με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζω τον Καζαντζίδη,απλά επειδή και οι δύο είναι καλλιτέχνες;
Θα μπορούσες να πεις ότι ο Καζαντζάκης δεν είναι καλλιτέχνης,αλλά λόγιος.Σωστά.
Όμως ένας λόγιος που έχει συγγράψει αριστουργήματα δεν είναι και καλλιτέχνης;
Με λίγα λόγια δεν έχει καμιά ιδιαίτερη βαρύτητα ο πολιτικός λόγος των καλλιτεχνών.Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει ο λόγος των μορφωμένων ανθρώπων (και όχι των απλά εκπαιδευμένων).
Τα υπόλοιπα είναι για τα social και δεν με απασχολούν.
Πιστεύω ότι όλοι ειμαστε πολιτικά ζώα και ο λόγος του καθενός κρίνεται. Αν κάποιος δημιουργήσει ένα στιβαρό λόγο με σοβαρά επιχειρήματα αξίζει να σημειωθεί. Αν απλά καταφεύγει σε συνθήματα παλι κρίνεται και πετιέται στα σκουπίδια.
Άλλος λοιπόν ο λόγος του καζαντζακη ή αν θες του Βάρναλη. Και άλλος της Μποφίλιου
Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
Πιστεύω ότι όλοι ειμαστε πολιτικά ζώα και ο λόγος του καθενός κρίνεται. Αν κάποιος δημιουργήσει ένα στιβαρό λόγο με σοβαρά επιχειρήματα αξίζει να σημειωθεί. Αν απλά καταφεύγει σε συνθήματα παλι κρίνεται και πετιέται στα σκουπίδια.
Άλλος λοιπόν ο λόγος του καζαντζακη ή αν θες του Βάρναλη. Και άλλος της Μποφίλιου
τεν τεν έγραψε: 04 Δεκ 2022, 16:32
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ο πολιτικος λόγος των καλλιτεχνών. ...
Μεγάλη κουβέντα είναι αυτή και μάλλον δεν χωράει εδώ.
Καλλιτέχνης είναι και η Μποφίλιου,καλλιτέχνης είναι και ο Τερλέγκας καλλιτέχνης είναι και ο Ελύτης και ο Καζαντζάκης και ο Καζαντζίδης.
Γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο πρέπει να αντιμετωπίζω τον Καζαντζάκη με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζω τον Καζαντζίδη,απλά επειδή και οι δύο είναι καλλιτέχνες;
Θα μπορούσες να πεις ότι ο Καζαντζάκης δεν είναι καλλιτέχνης,αλλά λόγιος.Σωστά.
Όμως ένας λόγιος που έχει συγγράψει αριστουργήματα δεν είναι και καλλιτέχνης;
Με λίγα λόγια δεν έχει καμιά ιδιαίτερη βαρύτητα ο πολιτικός λόγος των καλλιτεχνών.Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει ο λόγος των μορφωμένων ανθρώπων (και όχι των απλά εκπαιδευμένων).
Τα υπόλοιπα είναι για τα social και δεν με απασχολούν.
Πιστεύω ότι όλοι ειμαστε πολιτικά ζώα και ο λόγος του καθενός κρίνεται. Αν κάποιος δημιουργήσει ένα στιβαρό λόγο με σοβαρά επιχειρήματα αξίζει να σημειωθεί. Αν απλά καταφεύγει σε συνθήματα παλι κρίνεται και πετιέται στα σκουπίδια.
Άλλος λοιπόν ο λόγος του καζαντζακη ή αν θες του Βάρναλη. Και άλλος της Μποφίλιου
Που να δεις και του Φοίβου.
Το κακό είναι ότι κοιτάς από πάνω προς τα κάτω και σου φαίνεται άβυσσος.
Κοίταξε και λίγο από κάτω προς τα πάνω για να δεις αγγέλους.
Karambabas έγραψε: 04 Δεκ 2022, 13:04
Οι Έλληνες "έντεχνοι" είναι αιτία αυτοεξορίας. Δεν υποφέρονται.
Θα σώσουν την παρτίδα οι ελληνες άτεχνοι. Μη στεχναχωριέσαι.
Δε στεναχωριέμαι, αλλά βλέπω τους μουσικά αναλφάβητους να βαφτίζουν έντεχνα κάτι μινοράκια ματζοράκια, και να περιμένουν από καλλιτέχνες να σώσουν την Ελλάδα, αντί απλώς να περιμένουν κανάν τραγούδι να περνά η ώρα. Το να γράφεις τραγουδάκια, είτε σκυλάδικα, είτε δήθεν έντεχνα, είναι η ίδια δουλειά. Δε γράφεις δα και συμφωνίες, ούτε σοβαρή μουσική. Και κυρίως, δεν αποκτάς βαρύτητα γνώμης για οτιδήποτε.
ΕΙΔΟΝ ΕΓΩ ΤΑΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ HΠΛΩΜΕΝΑΣ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΗΡΩΤΗΘΗΝ : ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΕΚΦΥΓΕΙΝ ΤΑΥΤΑΣ; ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΜΟΙ : "Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ".
Karambabas έγραψε: 04 Δεκ 2022, 18:30
Το να γράφεις τραγουδάκια, είτε σκυλάδικα, είτε δήθεν έντεχνα, είναι η ίδια δουλειά. Δε γράφεις δα και συμφωνίες, ούτε σοβαρή μουσική. Και κυρίως, δεν αποκτάς βαρύτητα γνώμης για οτιδήποτε.
Είναι λάθος η προσέγγισή σου που στηρίζεται στο δυισμό σοβαρή/ασόβαρη μουσική.
Η μουσική, όπως κάθε τι άλλο, έχει ένα άπειρο φάσμα μεταξύ των άκρων, όπως κι αν την παραμετροποιήσεις.
Το ότι ο Πεχλιβάνης δεν είναι συμφωνικό έργο, δεν σημαίνει ότι είναι ίδιας σοβαρότητας με το Προσκλητήριο του Χριστοδουλόπουλου.
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Δεκ 2022, 15:35
Τη Μποφίλιου δεν την πάω μία, ούτε σαν τραγουδίστρια ούτε σαν άτομο, αλλά το ότι προκαλεί τόσο πόνο στους δεξιουληδες ίσως με κάνει να αναθεωρήσω.
Ο πόνος από πού ακριβώς προκύπτει;
Από το ότι τα έμμισθα κοπρόσκυλα τρουθτιμιστας ανακυκλώνουν μια φωτό της με παλτό και οι ψωμολυσσες δεξιουληδες αλυχτουν από πόνο.
Όπα ρε μεγάλε.
Άσε που δεν το' χετε με τη σημειολογία. Το θέμα δεν είναι το παλτό αλλά τα οικολογικά γουνάκια καλύπτρες των χεριών που εν μέσω καπιταλισμού, παραπέμπουν στη μεγάλη μητερούλα των λαώνε.
Πάλι καλά, που δεν φόρεσε κόκκινα γάντια, γιατί τώρα είναι πασέ. Σωστή!