Γιατί ο νεότερος χρεώνεται για να αγοράσει σπίτι, για να αγοράσει αυτοκίνητο ακόμα ακόμα και για να σπουδάσει τα παιδιά του.sharp έγραψε: 18 Οκτ 2022, 18:03Ο νεώτερος κληρονόμησε τον παλαιότερο, οπότε γιατί να έχει λιγώτερα; Αν τα κατανάλωσε σε ταξίδια και άλλες απολαύσεις ενώ ο παλαιότερος επένδυε γιατί δεν υπήρχαν τόσες Σειρήνες τότε, αυτό είναι άλλο ζήτημα. Και πάλι δεν πιστεύω ότι το 70 οι άνθρωποι ήταν πλουσιώτεροι σε υλικά αγαθά, σίγουρα όχι στην Ελλάδα, ούτε στην υπόλοιπη Ευρώπη, για τις ΗΠΑ δεν είμαι σίγουρος αλλά το θεωρώ πιθανότερο.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 18 Οκτ 2022, 17:45Κομματάκι αυθαίρετος είναι ο συλλογισμός σου όχι μόνο γιατί είναι αμφίβολο το κατά πόσον παλαιότερα ο μέσος κάτοικος των ανεπτυγμένωνsharp έγραψε: 18 Οκτ 2022, 17:22
Εκείνο που έγραψε ο Π. είναι ότι με την ρήτρα χρυσού δεν μπορείς να κάνεις ξανοίγματα στην οικονομία.Φαντάσου το σαν να πρέπει η εταιρία σου να επενδύει μόνον όταν έχει περίσσευμα και να μην μπορεί να πάρει ποτέ δάνειο, ακόμη και όταν παρουσιάζεται μια καλή ευκαιρία στην αγορά. Η ιδέα του κρατικού δανεισμού (που τελικά αυτό είναι το φιατ μάνυ) εκτόξευσε την παραγωγή και τον πλούτο σε εξωγήινα μεγέθη. Αν αύριο επέβαλες με το ζόρι ρήτρα χρυσού θα έπρεπε να αποχωριστούμε το 70% των περιουσιακών μας στοιχείων. Έτσι ζούσαν τότε γι' αυτό και ζορίστηκαν κάποια στιγμή. Εσύ θέλεις να ζήσεις έτσι;
χωρών είχε λιγότερα περιουσιακά στοιχεία αλλά πάνω από όλα διότι σήμερα ο μέσος κάτοικος των ανεπτυγμένων χωρών είναι αμφίβολο τι
πραγματικά έχει στα χέρια του. Αν ο κάτοχος σπιτιού με στεγαστικό δάνειο δεν πληρώσει τα τοκοχρεωλύσια τι γίνεται ακριβώς? Αν απαντήσουμε
σε αυτό το ερώτημα κατανοούμε ότι μάλλον τελικά δεν έγιναν οι άνθρωποι πιο πλούσιοι από το 1971 και μετά, απλώς φορτώθηκαν με χρέη.
Εσύ θεωρητικά μπορείς να πάρεις βίλα στην Εκάλη με στεγαστικό αλλά θα είναι δική σου η βίλα ή στην πραγματικότητα θα είσαι
ενοικιαστής ενός τραπεζικού ακινήτου? Όσον αφορά τις σπατάλες και αυτές γίνονται πιο εύκολες όταν η τράπεζα τάδε σου χορηγεί
διακοποδάνειο ή γκομενοδάνειο, το θέμα είναι πως και πάλι με ξένα οπίσθια απαυτώνεις.