!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:09
sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:04
ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:00

Ε;
Καλών Τεχνών την λένε, είναι πλεονασμός, έχεις ακούσει ποτέ για πικρή ζάχαρη;
Α, εντάξει. Προς στιγμήν τρόμαξα. Αυτό είναι ένα θέμα ορολογίας που προέκυψε για ιστορικούς λόγους. Τι εννοείς ότι δεν διδάσκεται; Αν εννοείς ότι δεν μπορούν να σε κάνουν μεγάλο καλλιτέχνη συμφωνώ. Υπάρχουν όμως πράγματα που διδάσκονται μια χαρά και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για τους περισσότερους που δεν ξεχειλίζουν από ταλέντο.
Ναι ρε παιδί μου αλλά δεν χρειάζεται να πας κάπου αναγκαστικά, στην σχολή καλλιτεχνών πχ, για να γίνεις και συ καλλιτέχνης ξέρω γω, μου φαίνεται ψιλό αστείο βασικά. Μιλάω μόνον για την Καλών Τεχνών πάντα. Άσε να μην το συνεχίσουμε γιατί δεν θέλω να αρχίσω και δεν πρόκειται κιόλας.
(:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:14
ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:09
sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:04

Καλών Τεχνών την λένε, είναι πλεονασμός, έχεις ακούσει ποτέ για πικρή ζάχαρη;
Α, εντάξει. Προς στιγμήν τρόμαξα. Αυτό είναι ένα θέμα ορολογίας που προέκυψε για ιστορικούς λόγους. Τι εννοείς ότι δεν διδάσκεται; Αν εννοείς ότι δεν μπορούν να σε κάνουν μεγάλο καλλιτέχνη συμφωνώ. Υπάρχουν όμως πράγματα που διδάσκονται μια χαρά και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για τους περισσότερους που δεν ξεχειλίζουν από ταλέντο.
Ναι ρε παιδί μου αλλά δεν χρειάζεται να πας κάπου αναγκαστικά, στην σχολή καλλιτεχνών πχ, για να γίνεις και συ καλλιτέχνης ξέρω γω, μου φαίνεται ψιλό αστείο βασικά. Μιλάω μόνον για την Καλών Τεχνών πάντα. Άσε να μην το συνεχίσουμε γιατί δεν θέλω να αρχίσω και δεν πρόκειται κιόλας.
(:
ναι, συμφωνώ. Έκανα edit στο προηγούμενο post.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:13
ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:58 Νομίζω ότι κακώς σοκάρεστε και τελικά όπως παρατήρησε ο blackpaint οι καλλιτέχνες πέτυχαν τον σκοπό τους, ή έναν από αυτούς, να προκαλέσουν.

Ψάξτε για τέχνη μετά τον ΒΠΠ εκεί γύρω στο '50, '60 και θα δείτε πράγματα τάξεις μεγέθους πιο έντονα από τα παραπάνω. Ψάξτε και διαβάστε για happenings ας πούμε. Δυστυχώς δεν υπήρχαν κινητά με κάμερες τότε.

Επίσης μην κρίνετε αρνητικά πράγματα που μπορεί να μην καταλαβαίνετε ή που δεν έχετε παρακολουθήσει πως διαμορφώθηκαν ιστορικά σαν αποτέλεσμα της εξέλιξης καλλιτεχνικών ρευμάτων που ξεκίνησαν δεκαετίες πριν. Δεν κρίνεται η τέχνη τόσο επιφανειακά ούτε έξω από το ιστορικό πλαίσιο. Αν την δείτε έτσι την υποβιβάζεται σε ένα απλό "μου αρέσει ή δεν μου αρέσει" που έχει υποκειμενική και μόνο εφαρμογή. Έχετε βέβαια την στατιστική με το μέρος σας γιατί πάντοτε, σε κάθε εποχή και είδος τα αριστουργήματα ήταν εξαιρετικά λίγα και οι σαχλαμάρες και οι κοινοτοπίες συντριπτική πλειοψηφία. Ωστόσο και αυτές παίζουν τον ρόλο τους και δίνουν υλικό για να το δουλέψουν οι αξιόλογοι καλλιτέχνες.
η προκλητικότητα είναι το πρώτο επίπεδο όπου λίγοι θα προσπεράσουν
για να φέρω ένα παράδειγμα από άλλη τέχνη έχει ένα στίχο ο τζ'ιμης
πανούσης που λέει «και γω σαγαπώ γαμώ το Χριστό σου». Αν σταθείς
μόνο σε αυτό θα το δείς σαν χυδαίο και ότι βρίζει κτλπ κτλπ αλλά δεν
είναι καθόλου έτσι.

Πάντως η ενασχόληση με το μεταέμφυλο γίγνεσθαι, ένα παράδειγμα ήταν
και ο φιλος μας ο πχυλαξ, πήρε μορφή κινηματικού χαρακτήρα, δηλαδή
μπορούμε να το θεωρήσουμε ρευμα κάπου στις αρχές με μέσα της
δεκαείας του 90 κυρίως από εναλλακτικούς, εκεντρικους καλλιτέχνες
που μαζευόταν στο λονδίνο εκείνη την περίοδο.
Σωστά το είπες πριν πάντως, είναι μέχρι όπου μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας μας. Εμείς ευτυχώς στο χωριό είχαμε μπόλικη τεχν.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:13
Η πρόκληση σε ένα τέτοιο επίπεδο μου φαίνεται πολύ ρηχή και επιφανειακή. Ωστόσο η πρόκληση πολύ συχνά είναι παντρεμένη με την τέχνη και δεν βιάζομαι να κοροϊδέψω ή ότι δεν μου αρέσει ή δεν κατανοώ. Προτιμώ σαφώς προκλήσεις σε δομικό επίπεδο παρά σε ότι έχει να κάνει με το περιεχόμενο, τα νοήματα και λοιπές ανοησίες των σχετικών άσχετων δημοσιογράφων.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:22
Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:13
Η πρόκληση σε ένα τέτοιο επίπεδο μου φαίνεται πολύ ρηχή και επιφανειακή. Ωστόσο η πρόκληση πολύ συχνά είναι παντρεμένη με την τέχνη και δεν βιάζομαι να κοροϊδέψω ή ότι δεν μου αρέσει ή δεν κατανοώ. Προτιμώ σαφώς προκλήσεις σε δομικό επίπεδο παρά σε ότι έχει να κάνει με το περιεχόμενο, τα νοήματα και λοιπές ανοησίες των σχετικών άσχετων δημοσιογράφων.
Θα κάνω μια πολύ μικρή εξαίρεση μόνο για σένα για πολύ λίγο.
Λοιπόν.
Το να προκαλείς από μόνο του δεν φτάνει και όταν λέω δεν φτάνει μιλώ και γενικά ότι δεν φτάνει και ειδικά για την τέχνη ότι δεν φτάνει για να περάσει αυτή η πρόκληση σαν τέχνη. Δεν προσπαθώ ούτε να ορίσω ούτε να περιγράψω. Αν κάποιος προκαλέσει αλλάζοντας ριζοσπαστικά μια φόρμα ξέρω γω ή δημιουργώντας μια νέα (γκούχου γκούχου παρθενογέννεση γκούχου γκούχου τουλούμπα χωρίς ρίγες) να χαρώ εγώ. Να προκαλέσει κάποιος αυτοθυματοποιημένος αργόσχολος που νομίζει ότι δεν τον αποδέχονται και τον καταπιέζουν όλοι μα όλοι μα όλοι οι άλλοι γι αυτό που είναι και όχι για τις μαλακίες που πασάρει για έργα τέχνης, κάνοντας πλεχτά μουνόπανα την μαλακία που τον δέρνει για να τα εκθέσει, ευχαριστώ πολύ πάρα μα πάρα πολύ αλλά είμαι χορτάτος.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:42
ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:22
Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:13
Η πρόκληση σε ένα τέτοιο επίπεδο μου φαίνεται πολύ ρηχή και επιφανειακή. Ωστόσο η πρόκληση πολύ συχνά είναι παντρεμένη με την τέχνη και δεν βιάζομαι να κοροϊδέψω ή ότι δεν μου αρέσει ή δεν κατανοώ. Προτιμώ σαφώς προκλήσεις σε δομικό επίπεδο παρά σε ότι έχει να κάνει με το περιεχόμενο, τα νοήματα και λοιπές ανοησίες των σχετικών άσχετων δημοσιογράφων.
Θα κάνω μια πολύ μικρή εξαίρεση μόνο για σένα για πολύ λίγο.
Λοιπόν.
Το να προκαλείς από μόνο του δεν φτάνει και όταν λέω δεν φτάνει μιλώ και γενικά ότι δεν φτάνει και ειδικά για την τέχνη ότι δεν φτάνει για να περάσει αυτή η πρόκληση σαν τέχνη. Δεν προσπαθώ ούτε να ορίσω ούτε να περιγράψω. Αν κάποιος προκαλέσει αλλάζοντας ριζοσπαστικά μια φόρμα ξέρω γω ή δημιουργώντας μια νέα (γκούχου γκούχου παρθενογέννεση γκούχου γκούχου τουλούμπα χωρίς ρίγες) να χαρώ εγώ. Να προκαλέσει κάποιος αυτοθυματοποιημένος αργόσχολος που νομίζει ότι δεν τον αποδέχονται και τον καταπιέζουν όλοι μα όλοι μα όλοι οι άλλοι γι αυτό που είναι και όχι για τις μαλακίες που πασάρει για έργα τέχνης, κάνοντας πλεχτά μουνόπανα την μαλακία που τον δέρνει για να τα εκθέσει, ευχαριστώ πολύ πάρα μα πάρα πολύ αλλά είμαι χορτάτος.
Επομένως δεν κρίνεις εκ των προτέρων την περίπτωση του νήματος
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:42 Το να προκαλείς από μόνο του δεν φτάνει και όταν λέω δεν φτάνει μιλώ και γενικά ότι δεν φτάνει και ειδικά για την τέχνη ότι δεν φτάνει για να περάσει αυτή η πρόκληση σαν τέχνη. Δεν προσπαθώ ούτε να ορίσω ούτε να περιγράψω. Αν κάποιος προκαλέσει αλλάζοντας ριζοσπαστικά μια φόρμα ξέρω γω ή δημιουργώντας μια νέα (γκούχου γκούχου παρθενογέννεση γκούχου γκούχου τουλούμπα χωρίς ρίγες) να χαρώ εγώ.
Συμφωνώ στα παραπάνω. Η παρέμβασή μου στο νήμα είχε περισσότερο να κάνει με το ότι σοκάρομαι που σοκάρονται κάποιοι με αυτά το 2018 όταν ας πούμε οι τυπικές TV ειδήσεις που απευθύνονται ακόμα και σε μικρά παιδιά περιέχουν πολύ μεγάλες δόσεις, βίας, ανωμαλίας, διαστροφής κλπ κλπ

Επίσης είναι απολύτως φυσιολογικό και έτσι γινόταν πάντα (όσο ξέρουμε δηλαδή), ένα πάρα πολύ μεγάλο μέρος της καλλιτεχνικής δημιουργίας να είναι για τα σκουπίδια. Άρα στατιστικά και μόνο, από μία έκθεση της Καλών Τεχνών αν είσαι τυχερός πρέπει ρεαλιστικά να περιμένεις να δεις 2-3 ενδιαφέρονται πράγματα για τα οποία δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος και θα μιλήσει ο χρόνος. Το όλο πλαίσιο του σοκ και της καταδίκης όσων γίνονται μου φαίνεται απλώς αποτέλεσμα της παρεξήγησης του πως λειτουργούν τα πράγματα σε αυτό που λέμε γενικά Τέχνη. Δεν είπα πουθενά ούτε ότι εντυπωσιάστηκα από τα καλλιτεχνήματα ούτε ότι μου άρεσαν και κατακρίνω την γνώμη των άλλων.
Άβαταρ μέλους
blackpaint
Δημοσιεύσεις: 9596
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από blackpaint »

sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:57
blackpaint έγραψε: 03 Οκτ 2018, 05:30 για να εχει τετοιες αντιδρασεις το φλωρουμ, το εργο των καλοτεχνιτων πετυχε διανα. Ευγε.
Η τέχνη γομάρι μου δεν είναι δικαιολογία για να ξερνάς πάνω στον άλλον, για την ακρίβεια δεν υπάρχει καν καλή τέχνη και σε καμία περίπτωση δεν σπουδάζεται.
σε λυπαμαι για την αμαθεια σου
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Εικόνα
Η Δέσποινα Σεβαστή είναι εικαστική και θεωρητικιά που κάπου έχει και ένα πτυχίο Αρχαιολογίας. Δουλεύει με περφόρμανς, κείμενο, ζωγραφική, βίντεο και οτιδήποτε άλλο έχει νόημα, προσπαθώντας να αγχώσει τις μακρές εμμονές της: την ιδεολογία της «ελληνικότητας», της «κρίσης», της «λευκής δημοκρατίας», τον φεμινισμό, την αρχαιολογία και άλλα πράγματα διασκέδασης. Στις περφόρμανς της απευθύνεται στη συσκευή που αναπαράγει την «αυθεντική» ελληνικότητα, ενώ μιλάει για τα θεσμικά, τυπικά και αναπαραγωγικά χαρακτηριστικά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που λαμβάνουν οι επίδοξοι καλλιτέχνες στην Ελλάδα. Στο φεστιβάλ παρουσιάζει ένα έργο για την ελληνικότητα ως το λίκνο της λευκότητας (μια λευκότητα που ήταν θεμελιώδης και για τον αποικισμό της Αμερικής), τη βιοπολιτική του ετεροπορικού σύγχρονου σώματος σε σχέση με τα ελληνικά αγάλματα, μέχρι και προβληματισμούς για τη μορφή εκμάθησης της Αθήνας της documenta 14 («Learning from Athens»). Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Πηγή: www.lifo.gr
είδη έχω ταυτιστεί
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

blackpaint έγραψε: 04 Οκτ 2018, 05:23
sys3x έγραψε: 04 Οκτ 2018, 03:57
blackpaint έγραψε: 03 Οκτ 2018, 05:30 για να εχει τετοιες αντιδρασεις το φλωρουμ, το εργο των καλοτεχνιτων πετυχε διανα. Ευγε.
Η τέχνη γομάρι μου δεν είναι δικαιολογία για να ξερνάς πάνω στον άλλον, για την ακρίβεια δεν υπάρχει καν καλή τέχνη και σε καμία περίπτωση δεν σπουδάζεται.
σε λυπαμαι για την αμαθεια σου
Νταξ εγώ από χωριό είμαι, που να ξέρω απ' αυτήν την τεχν κτλ εσύ, δεν σε λυπάσαι;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 05:29
Εικόνα
Η Δέσποινα Σεβαστή είναι εικαστική και θεωρητικιά που κάπου έχει και ένα πτυχίο Αρχαιολογίας. Δουλεύει με περφόρμανς, κείμενο, ζωγραφική, βίντεο και οτιδήποτε άλλο έχει νόημα, προσπαθώντας να αγχώσει τις μακρές εμμονές της: την ιδεολογία της «ελληνικότητας», της «κρίσης», της «λευκής δημοκρατίας», τον φεμινισμό, την αρχαιολογία και άλλα πράγματα διασκέδασης. Στις περφόρμανς της απευθύνεται στη συσκευή που αναπαράγει την «αυθεντική» ελληνικότητα, ενώ μιλάει για τα θεσμικά, τυπικά και αναπαραγωγικά χαρακτηριστικά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που λαμβάνουν οι επίδοξοι καλλιτέχνες στην Ελλάδα. Στο φεστιβάλ παρουσιάζει ένα έργο για την ελληνικότητα ως το λίκνο της λευκότητας (μια λευκότητα που ήταν θεμελιώδης και για τον αποικισμό της Αμερικής), τη βιοπολιτική του ετεροπορικού σύγχρονου σώματος σε σχέση με τα ελληνικά αγάλματα, μέχρι και προβληματισμούς για τη μορφή εκμάθησης της Αθήνας της documenta 14 («Learning from Athens»). Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Πηγή: www.lifo.gr
είδη έχω ταυτιστεί
Το τετράγωνο το έχεις δει;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
Μαυροβασίλης
Δημοσιεύσεις: 7804
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαυροβασίλης »

εικαστική και θεωρητικιά που κάπου έχει και ένα πτυχίο Αρχαιολογίας
επαρχιωτισμός >9000
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Dasein
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 08:50

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dasein »

Το είχε πραγματοποιήσει πρώτος ο αείμνηστος Θρασύβουλος Βλησίδης, όταν δέθηκε γυμνός το 1932 έξω από τον προαύλιο χώρο του Πανεπιστημίου Αθηνών με μια κατσαρίδα βαλσαμωμένη στο σημείο των όρχεων, προκειμένου να "διαφημίσει" την συμβολή της ευγονικής στην - τότε- πρωτοεμφανιζόμενη επιστήμη της Βιολογικής Ανθρωπολογίας.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:55
Επομένως δεν κρίνεις εκ των προτέρων την περίπτωση του νήματος
Ας απαντήσω και εγώ αν θέλεις

Όταν διαβάζω αυτό:

«Οι καλλιτεχνικές και ακαδημαϊκές παρουσιάσεις του φεστιβάλ έχουν να κάνουν αφενός με την ανάλυση των φαινομένων του post-truth (από εθνικιστικές μακεδονικές εξάρσεις και τον υποβόσκοντα αντισημιτισμό του αντισυστημικού αριστερού λόγου μέχρι τις νεο-μάτσο κουλτούρες του Διαδικτύου και 4chan-ικά φαινόμενα στην Αμερική) και αφετέρου με το ζήτημα της απόλαυσης μέσα σε μια τέτοια μετα-αποκαλυπτική συνθήκη» εξηγούν τα ΦΥΤΑ την ώρα που φωτογραφίζουμε μερικούς από τους περφόρμερ του φεστιβάλ στους χώρους της ΑΣΚΤ.

εξαρχής προκαταλαμβάνομαι αρνητικά για το τι θα δω και κρατάω μικρό καλάθι. Ωστόσο είναι πολύ συχνό το φαινόμενο των καλλιτεχνών που δεν μιλάνε για αυτό που κάνουν αλλά λένε εσκεμμένα ανοησίες και αμπελοφιλοσοφίες για το περιεχόμενο του έργου τους θεωρώντας ότι θα τύχουν μεγαλύτερης προβολής. Το κάνουν αυτό τόσο οι μέτριοι όσο και κάποιοι καλοί καλλιτέχνες άρα δεν είναι κριτήριο τελεσίδικο για την απόρριψη του έργου τους. Μπορεί κάλλιστα να λένε ασυναρτησίες και το έργο να αξίζει κάτι. Οι πιθανότητες είναι μικρές αλλά υπαρκτές.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν ο καλλιτέχνης σκέφτεται την έμφυλη ή την έκφυλη ταυτότητα ή τον ιπτάμενο μονόκερο αλλά πως ακριβώς πράττει, δημιουργεί, πως δομεί και πως αναπτύσσει το υλικό του και αν σε αυτά υπάρχει πρωτοτυπία, επινοητικότητα, ενότητα και ποικιλία. Τα υπόλοιπα απευθύνονται βασικά στους άσχετους δημοσιογράφους και το "ευρύ κοινό". Σκέψου ας πούμε σαν αναλογία ότι καλός ζωγράφος δεν είναι αυτός που ζωγραφίζει όμορφα μοντέλα αλλά αυτός που ζωγραφίζει ωραία (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό σε κάθε εποχή) το όποιο μοντέλο έχει μπροστά του.

Προφανώς με την παραπάνω εισαγωγή απευθύνονται σε συγκεκριμένα ανακλαστικά συγκεκριμένου κοινού που θα ταυτιστεί μαζί τους, όπως εσύ αλλά για ξεκάθαρα μη καλλιτεχνικούς λόγους και ταυτόχρονα προβοκάρουν άλλους.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αναγκαίοι Τροχιακοί Βομβαρδισμοί.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

ST48410 έγραψε: 04 Οκτ 2018, 11:27
Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:55
Επομένως δεν κρίνεις εκ των προτέρων την περίπτωση του νήματος
Ας απαντήσω και εγώ αν θέλεις

Όταν διαβάζω αυτό:

«Οι καλλιτεχνικές και ακαδημαϊκές παρουσιάσεις του φεστιβάλ έχουν να κάνουν αφενός με την ανάλυση των φαινομένων του post-truth (από εθνικιστικές μακεδονικές εξάρσεις και τον υποβόσκοντα αντισημιτισμό του αντισυστημικού αριστερού λόγου μέχρι τις νεο-μάτσο κουλτούρες του Διαδικτύου και 4chan-ικά φαινόμενα στην Αμερική) και αφετέρου με το ζήτημα της απόλαυσης μέσα σε μια τέτοια μετα-αποκαλυπτική συνθήκη» εξηγούν τα ΦΥΤΑ την ώρα που φωτογραφίζουμε μερικούς από τους περφόρμερ του φεστιβάλ στους χώρους της ΑΣΚΤ.

εξαρχής προκαταλαμβάνομαι αρνητικά για το τι θα δω και κρατάω μικρό καλάθι. Ωστόσο είναι πολύ συχνό το φαινόμενο των καλλιτεχνών που δεν μιλάνε για αυτό που κάνουν αλλά λένε εσκεμμένα ανοησίες και αμπελοφιλοσοφίες για το περιεχόμενο του έργου τους θεωρώντας ότι θα τύχουν μεγαλύτερης προβολής. Το κάνουν αυτό τόσο οι μέτριοι όσο και κάποιοι καλοί καλλιτέχνες άρα δεν είναι κριτήριο τελεσίδικο για την απόρριψη του έργου τους. Μπορεί κάλλιστα να λένε ασυναρτησίες και το έργο να αξίζει κάτι. Οι πιθανότητες είναι μικρές αλλά υπαρκτές.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν ο καλλιτέχνης σκέφτεται την έμφυλη ή την έκφυλη ταυτότητα ή τον ιπτάμενο μονόκερο αλλά πως ακριβώς πράττει, δημιουργεί, πως δομεί και πως αναπτύσσει το υλικό του και αν σε αυτά υπάρχει πρωτοτυπία, επινοητικότητα, ενότητα και ποικιλία. Τα υπόλοιπα απευθύνονται βασικά στους άσχετους δημοσιογράφους και το "ευρύ κοινό". Σκέψου ας πούμε σαν αναλογία ότι καλός ζωγράφος δεν είναι αυτός που ζωγραφίζει όμορφα μοντέλα αλλά αυτός που ζωγραφίζει ωραία (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό σε κάθε εποχή) το όποιο μοντέλο έχει μπροστά του.

Προφανώς με την παραπάνω εισαγωγή απευθύνονται σε συγκεκριμένα ανακλαστικά συγκεκριμένου κοινού που θα ταυτιστεί μαζί τους, όπως εσύ αλλά για ξεκάθαρα μη καλλιτεχνικούς λόγους και ταυτόχρονα προβοκάρουν άλλους.
Πω ρε συ, δε βαριέσαι να τα γράφεις όλα αυτά;
Και άντε τα είπες, τα γραψες, σε ποιον τα λες ξέρεις.
Δεν τους νοιάζουν αυτά ρε, είναι όπως με τον γιάνννη στο άλλο νήμα με τον παναθηναϊκάκια, σαν να μιλάς σε ντουβάρι ένα πράμα.
Τέσπα, εμένα με κάλυψες πάντως, αν δεν έβριζα σε μια δυό γραμμές αυτά θα έγραφα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”