Βινόσαυρος έγραψε: 04 Οκτ 2018, 04:55
Επομένως δεν κρίνεις εκ των προτέρων την περίπτωση του νήματος
Ας απαντήσω και εγώ αν θέλεις
Όταν διαβάζω αυτό:
«Οι καλλιτεχνικές και ακαδημαϊκές παρουσιάσεις του φεστιβάλ έχουν να κάνουν αφενός με την ανάλυση των φαινομένων του post-truth (από εθνικιστικές μακεδονικές εξάρσεις και τον υποβόσκοντα αντισημιτισμό του αντισυστημικού αριστερού λόγου μέχρι τις νεο-μάτσο κουλτούρες του Διαδικτύου και 4chan-ικά φαινόμενα στην Αμερική) και αφετέρου με το ζήτημα της απόλαυσης μέσα σε μια τέτοια μετα-αποκαλυπτική συνθήκη» εξηγούν τα ΦΥΤΑ την ώρα που φωτογραφίζουμε μερικούς από τους περφόρμερ του φεστιβάλ στους χώρους της ΑΣΚΤ.
εξαρχής προκαταλαμβάνομαι αρνητικά για το τι θα δω και κρατάω μικρό καλάθι. Ωστόσο είναι πολύ συχνό το φαινόμενο των καλλιτεχνών που δεν μιλάνε για αυτό που κάνουν αλλά λένε εσκεμμένα ανοησίες και αμπελοφιλοσοφίες για το περιεχόμενο του έργου τους θεωρώντας ότι θα τύχουν μεγαλύτερης προβολής. Το κάνουν αυτό τόσο οι μέτριοι όσο και κάποιοι καλοί καλλιτέχνες άρα δεν είναι κριτήριο τελεσίδικο για την απόρριψη του έργου τους. Μπορεί κάλλιστα να λένε ασυναρτησίες και το έργο να αξίζει κάτι. Οι πιθανότητες είναι μικρές αλλά υπαρκτές.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν ο καλλιτέχνης σκέφτεται την έμφυλη ή την έκφυλη ταυτότητα ή τον ιπτάμενο μονόκερο αλλά πως ακριβώς πράττει, δημιουργεί, πως δομεί και πως αναπτύσσει το υλικό του και αν σε αυτά υπάρχει πρωτοτυπία, επινοητικότητα, ενότητα και ποικιλία. Τα υπόλοιπα απευθύνονται βασικά στους άσχετους δημοσιογράφους και το "ευρύ κοινό". Σκέψου ας πούμε σαν αναλογία ότι καλός ζωγράφος δεν είναι αυτός που ζωγραφίζει όμορφα μοντέλα αλλά αυτός που ζωγραφίζει ωραία (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό σε κάθε εποχή) το όποιο μοντέλο έχει μπροστά του.
Προφανώς με την παραπάνω εισαγωγή απευθύνονται σε συγκεκριμένα ανακλαστικά συγκεκριμένου κοινού που θα ταυτιστεί μαζί τους, όπως εσύ αλλά για ξεκάθαρα μη καλλιτεχνικούς λόγους και ταυτόχρονα προβοκάρουν άλλους.