ΓΑΛΗ έγραψε: 25 Σεπ 2022, 11:17
Ναύτης έγραψε: 25 Σεπ 2022, 08:36
ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:09
Mα από τη στιγμή που τίθεται θέμα προσωπικής επιλογής και όχι κρατικής επιβολής, σαφώς και η κάθε γυναίκα ή άντρας μπορεί να φοράει ό,τι θέλει.
Ε, αυτό λέω κι εγώ εξ' αρχής, αλλά φαίνεται ότι χθες είχες ξυπνήσει στραβά και το θεωρούσες σαν σαπισμένο τσιτάτο.
ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:09
Θα επαναλάβω όμως ότι όταν στην Ελλάδα, μια μουσουλμάνα φοράει μαντήλα ή κάνει το οτιδήποτε άλλο λόγω θρησκευτικής επιλογής, οι προχωκάγκουρες δεν θα την πούνε
θεούσα. Μόνον τις ελληνίδες λένε.
Κατά τη δική σου εκτίμηση.
Το σίγουρο είναι ότι να κυκλοφορεί μια γυναίκα με μαντήλα στο κεφάλι της, για λόγους κοινωνικής ευπρέπειας ή/και θρησκευτικής ευσέβειας, είναι, κατά τη γνώμη μου, δείγμα συντηρητικής νοοτροπίας, το οποίο από μόνο του δεν είναι κάτι αναγκαστικά επιλήψιμο.
Μα ναι, μόνον όταν πρόκειται για μουσουλμάνα χρησιμοποιείς με θετικότητα τους όρους "κοινωνική ευπρέπεια" και "θρησκευτική ευσέβεια". Σαφώς και δεν είναι αναγκαστικά επιλήψιμο.
Αν όμως είναι χριστιανή, σαφώς και δεν θα ήταν τόσο... βελούδινη η προσέγγιση σου.
ΓΑΛΗ έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:09
Ναύτης έγραψε: 25 Σεπ 2022, 08:36
Με λίγα λόγια, θεωρούν ως πολιτισμικό εμπλουτισμό μόνον τις πολιτισμικές εκφράσεις όσων έρχονται στην Ελλάδα. Τις ελληνικές τις βλέπουν ως οπισθοδρομικούς και μεσαιωνικούς θεσμούς που οφείλουν να παταχθούν από τις λεγεώνες των πολιτικαλικορεκτιστώνε αγγέλων ή γκαργκόιλς.
Κατά τη δική σου εκτίμηση και πάλι.
Το σίγουρο είναι ότι οι κουλτούρες δεν είναι κάτι στάσιμο και στεγανό, μπολιάζονται κατά τη διάρκεια των χρόνων και εξελίσσονται. Άλλες φορές με θετικό πρόσημο και άλλες με αρνητικό, ανάλογα με την αντίληψη και την οπτική του καθενός.
Ακριβώς αυτό έγραψα και στο προηγούμενο ποστ. Τη διαφορά μεταξύ θετικής και αρνητικής προσέγγισης, αναλόγως με την οπτική του καθενός.
Με λίγα λόγια, όταν πρόκειται για αντιμετώπιση χριστιανών (που σαφώς δεν προβαίνουν σε τόσο ενδεικτικές εκφράσεις της θρησκευτικότητας τους στην καθημερινότητα) αντιμετωπίζονται ως πρόβατα που υπακούουν στο ελληνικό ή δυτικό
παπαδαριό. Όταν πρόκειται για μουσουλμάνους, είναι τα μπολιάσματα της πολυπολιτισμικότας που ήδη έχω αναφέρει.
Πάντα κατά τη δική μου εκτίμηση, έτσι;
Όλα αυτά, βέβαια, τα φαντάζεσαι και τα υποθέτεις για μένα. Φαντάζεσαι και υποθέτεις ποια
θα ήταν η προσέγγισή μου ανά περίπτωση, παθαίνεις επιλεκτική τύφλωση και δεν διαβάζεις αυτό που εγώ έγραψα: "
μια γυναίκα με μαντήλα στο κεφάλι της", χωρίς θρησκευτικό προσδιορισμό, αλλά σε βολεύει να διαβάζεις ότι έγραψα για μουσουλμάνα, την οποία στη φαντασία σου αντιμετωπίζω "θετικότατα", ενώ
αν ήταν χριστιανή δεν θα ήταν εξίσου "βελούδινη" η προσέγγισή μου. Το γεγονός ότι εγώ δεν έκανα διαχωρισμούς δεν σε πτοεί, έχεις κατασκευάσει στο μυαλό σου μια τοποθέτηση δική μου όπως
θα έπρεπε να ήταν για να βολεύει τους δικούς σου συνειρμούς.
Το ίδιο και παρακάτω, ενώ εγώ δεν κάμω διαχωρισμούς, εσένα σε βολεύει να τούς βλέπεις, κι ας μην τους έχω γράψει, γιατί διαφορετικά δεν σού βγαίνει το συμπέρασμα στο οποίο προκαταβολικά έχεις καταλήξει.
Συμπερασματικά, έχεις κάτι στον νου σου να απαντήσεις οπωσδήποτε και ελάχιστη σημασία έχει τι ο άλλος έγραψε και υποστήριξε.
Τα υποθέτεις και τα φαντάζεσαι, οπότε δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά, ακόμα κι αν είναι.
Προσωπικά δεν ξεχώρισα τα παπαδαριά, αντιθέτως έγραψα ότι όλα τα παπαδαριά των αβρααμικών θρησκειών είναι εξίσου αντιδραστικά και σκοταδιστικά. Αλλά δεν έχει σημασία τι έγραψα εγώ, σημασία έχει τι θα ήθελες εσύ να έχω γράψει για να μου απαντήσεις αναλόγως. Κι αν εγώ γράφω άλλα και διαφορετικά απ' όσα εσύ φαντάστηκες ότι θα έπρεπε να είχα γράψει...τόσο το χειρότερο για μένα.
