Bandit59 έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 23:28
Η μάνα μου εβαφε τα μαλλιά της από την δεκαετία του 60. Φυσικά κανείς στο χωριό των 1000 κατοίκων διανοηθηκε να την πει πουτανα. Ποτέ δεν είχαν μαλώσει με τον πατέρα μου ο οποίος σε κάθε σοβαρή απόφαση ζήταγε την γνώμη της. Ναι ο πατέρας μου πήγαινε το βράδυ στο καφενείο τις λίγες μέρες που δεν είχε δουλειά είτε με τον μικρό κινηματογράφο που έπαιζε ταινίες στα χωριά είτε τον χειμώνα που δούλευε το μικρό ελαιοτριβειο του. Αντίστοιχα η μάνα μου έπινε καφέ με τις γειτονισσες και έλεγαν τα κουτσομπολιά της μέρας. Με τον αδελφό μου μεγαλώσαμε σ ένα σπίτι όπου ο καθένας είχε τη θέση του. Μιλάμε για 10ετια του 60-70. Έννοιες όπως 'πατριαρχεια' κλπ ήταν άγνωστες. Το βλαμμένο λοιπόν άτομο που έκατσε κι έγραψε 5 μαλακιες επιστημονικής φαντασίας έβγαλε όλες αυτές τις παπαριές από το μυαλό του στοχεύοντας 5 λεπτά διασημότητας από άτομα σαν την Ναιδα που νομίζουν ότι ανακάλυψαν την Αμερική. Οκ τα κέρδισε.
Αυτά είναι κύριοι. Το κάθε βλαχαδερό αξιώνει τον εαυτό του ως πρότυπο φυσιολογικότητας και παίρνει και θέση να κράξει όσους καταδικάζουν ηθικά την καταπίεση των γυναικών. Θυμάμαι που κάποιος που έδερνε τα παιδιά του το δικαιολογούσε με το στόχο ότι "να γίνουν άνθρωποι. Έτσι έκανε και με μένα ο πατέρας μου". Θεωρεί ότι έγινε άνθρωπος.
Και γενικά αυτή η ανωριμότητα της προσωπικότητας, να μην είσαι ικανός ούτε καν να κρυφτείς ότι νιώθεις ένοχος για κάτι ή απλά πληγωμένος γι αυτό το κάτι και περνάς στην επίθεση σε όποιον σου το θυμίζει, είναι θεμέλιο για τη δεξιά νοοτροπία.
Bandit59 έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 23:28
Η μάνα μου εβαφε τα μαλλιά της από την δεκαετία του 60. Φυσικά κανείς στο χωριό των 1000 κατοίκων διανοηθηκε να την πει πουτανα. Ποτέ δεν είχαν μαλώσει με τον πατέρα μου ο οποίος σε κάθε σοβαρή απόφαση ζήταγε την γνώμη της. Ναι ο πατέρας μου πήγαινε το βράδυ στο καφενείο τις λίγες μέρες που δεν είχε δουλειά είτε με τον μικρό κινηματογράφο που έπαιζε ταινίες στα χωριά είτε τον χειμώνα που δούλευε το μικρό ελαιοτριβειο του. Αντίστοιχα η μάνα μου έπινε καφέ με τις γειτονισσες και έλεγαν τα κουτσομπολιά της μέρας. Με τον αδελφό μου μεγαλώσαμε σ ένα σπίτι όπου ο καθένας είχε τη θέση του. Μιλάμε για 10ετια του 60-70. Έννοιες όπως 'πατριαρχεια' κλπ ήταν άγνωστες. Το βλαμμένο λοιπόν άτομο που έκατσε κι έγραψε 5 μαλακιες επιστημονικής φαντασίας έβγαλε όλες αυτές τις παπαριές από το μυαλό του στοχεύοντας 5 λεπτά διασημότητας από άτομα σαν την Ναιδα που νομίζουν ότι ανακάλυψαν την Αμερική. Οκ τα κέρδισε.
Αυτά είναι κύριοι. Το κάθε βλαχαδερό αξιώνει τον εαυτό του ως πρότυπο φυσιολογικότητας και παίρνει και θέση να κράξει όσους καταδικάζουν ηθικά την καταπίεση των γυναικών. Θυμάμαι που κάποιος που έδερνε τα παιδιά του το δικαιολογούσε με το στόχο ότι "να γίνουν άνθρωποι. Έτσι έκανε και με μένα ο πατέρας μου". Θεωρεί ότι έγινε άνθρωπος.
Και γενικά αυτή η ανωριμότητα της προσωπικότητας, να μην είσαι ικανός ούτε καν να κρυφτείς ότι νιώθεις ένοχος για κάτι ή απλά πληγωμένος γι αυτό το κάτι και περνάς στην επίθεση σε όποιον σου το θυμίζει, είναι θεμέλιο για τη δεξιά νοοτροπία.
Bandit59 έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 23:28
Η μάνα μου εβαφε τα μαλλιά της από την δεκαετία του 60. Φυσικά κανείς στο χωριό των 1000 κατοίκων διανοηθηκε να την πει πουτανα. Ποτέ δεν είχαν μαλώσει με τον πατέρα μου ο οποίος σε κάθε σοβαρή απόφαση ζήταγε την γνώμη της. Ναι ο πατέρας μου πήγαινε το βράδυ στο καφενείο τις λίγες μέρες που δεν είχε δουλειά είτε με τον μικρό κινηματογράφο που έπαιζε ταινίες στα χωριά είτε τον χειμώνα που δούλευε το μικρό ελαιοτριβειο του. Αντίστοιχα η μάνα μου έπινε καφέ με τις γειτονισσες και έλεγαν τα κουτσομπολιά της μέρας. Με τον αδελφό μου μεγαλώσαμε σ ένα σπίτι όπου ο καθένας είχε τη θέση του. Μιλάμε για 10ετια του 60-70. Έννοιες όπως 'πατριαρχεια' κλπ ήταν άγνωστες. Το βλαμμένο λοιπόν άτομο που έκατσε κι έγραψε 5 μαλακιες επιστημονικής φαντασίας έβγαλε όλες αυτές τις παπαριές από το μυαλό του στοχεύοντας 5 λεπτά διασημότητας από άτομα σαν την Ναιδα που νομίζουν ότι ανακάλυψαν την Αμερική. Οκ τα κέρδισε.
Αυτά είναι κύριοι. Το κάθε βλαχαδερό αξιώνει τον εαυτό του ως πρότυπο φυσιολογικότητας και παίρνει και θέση να κράξει όσους καταδικάζουν ηθικά την καταπίεση των γυναικών. Θυμάμαι που κάποιος που έδερνε τα παιδιά του το δικαιολογούσε με το στόχο ότι "να γίνουν άνθρωποι. Έτσι έκανε και με μένα ο πατέρας μου". Θεωρεί ότι έγινε άνθρωπος.
Και γενικά αυτή η ανωριμότητα της προσωπικότητας, να μην είσαι ικανός ούτε καν να κρυφτείς ότι νιώθεις ένοχος για κάτι ή απλά πληγωμένος γι αυτό το κάτι και περνάς στην επίθεση σε όποιον σου το θυμίζει, είναι θεμέλιο για τη δεξιά νοοτροπία.
Bandit59 έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 23:28
Η μάνα μου εβαφε τα μαλλιά της από την δεκαετία του 60. Φυσικά κανείς στο χωριό των 1000 κατοίκων διανοηθηκε να την πει πουτανα. Ποτέ δεν είχαν μαλώσει με τον πατέρα μου ο οποίος σε κάθε σοβαρή απόφαση ζήταγε την γνώμη της. Ναι ο πατέρας μου πήγαινε το βράδυ στο καφενείο τις λίγες μέρες που δεν είχε δουλειά είτε με τον μικρό κινηματογράφο που έπαιζε ταινίες στα χωριά είτε τον χειμώνα που δούλευε το μικρό ελαιοτριβειο του. Αντίστοιχα η μάνα μου έπινε καφέ με τις γειτονισσες και έλεγαν τα κουτσομπολιά της μέρας. Με τον αδελφό μου μεγαλώσαμε σ ένα σπίτι όπου ο καθένας είχε τη θέση του. Μιλάμε για 10ετια του 60-70. Έννοιες όπως 'πατριαρχεια' κλπ ήταν άγνωστες. Το βλαμμένο λοιπόν άτομο που έκατσε κι έγραψε 5 μαλακιες επιστημονικής φαντασίας έβγαλε όλες αυτές τις παπαριές από το μυαλό του στοχεύοντας 5 λεπτά διασημότητας από άτομα σαν την Ναιδα που νομίζουν ότι ανακάλυψαν την Αμερική. Οκ τα κέρδισε.
Αυτά είναι κύριοι. Το κάθε βλαχαδερό αξιώνει τον εαυτό του ως πρότυπο φυσιολογικότητας και παίρνει και θέση να κράξει όσους καταδικάζουν ηθικά την καταπίεση των γυναικών. Θυμάμαι που κάποιος που έδερνε τα παιδιά του το δικαιολογούσε με το στόχο ότι "να γίνουν άνθρωποι. Έτσι έκανε και με μένα ο πατέρας μου". Θεωρεί ότι έγινε άνθρωπος.
Και γενικά αυτή η ανωριμότητα της προσωπικότητας, να μην είσαι ικανός ούτε καν να κρυφτείς ότι νιώθεις ένοχος για κάτι ή απλά πληγωμένος γι αυτό το κάτι και περνάς στην επίθεση σε όποιον σου το θυμίζει, είναι θεμέλιο για τη δεξιά νοοτροπία.
Αυτά είναι κύριοι. Το κάθε βλαχαδερό αξιώνει τον εαυτό του ως πρότυπο φυσιολογικότητας και παίρνει και θέση να κράξει όσους καταδικάζουν ηθικά την καταπίεση των γυναικών. Θυμάμαι που κάποιος που έδερνε τα παιδιά του το δικαιολογούσε με το στόχο ότι "να γίνουν άνθρωποι. Έτσι έκανε και με μένα ο πατέρας μου". Θεωρεί ότι έγινε άνθρωπος.
Και γενικά αυτή η ανωριμότητα της προσωπικότητας, να μην είσαι ικανός ούτε καν να κρυφτείς ότι νιώθεις ένοχος για κάτι ή απλά πληγωμένος γι αυτό το κάτι και περνάς στην επίθεση σε όποιον σου το θυμίζει, είναι θεμέλιο για τη δεξιά νοοτροπία.
Κάτι σε πασοκοφρουρό συνδικαλισστή που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει, παραπέμπει.
Έχεις τόσο άρρωστο εγωισμό που ψυχαναγκάζεσαι να πετάξεις οποιαδήποτε μαλακία έχεις πρόχειρη νομίζοντας ότι αμύνεσαι. Ρε δεν κρύβεται η ξεφτίλα σου λέμε
Οπότε θεωρητικά όπως το λες, το να υπήρχε πατριαρχική νοοτροπία περισσότερο στην επαρχία από ότι στην πρωτεύουσα και την συμπρωτευουσα είναι κάτι μπορεί να ισχύει σωστά;
Σε καποια χωρια για την δεκαετια του 60 που ανεφερες μπορει, δεν εχω τετοιες προσλαμβανουσες. Και εχω την υποψια οτι καποιο ρολο επαιζε και η συσταση των κατοικων των χωριων. Εχω παρατηρησει πως οσο πιο σκουροχρωμος ειναι ενας πληθυσμος τοσο περισσοτερο ρεπει προς την βαρβαροτητα και τον μισογυνισμο και βεβαια δεν το λεω ρατσιστικα αυτο.
Εσυ ως χωριατοπουλα μπορει να ξες καλυτερα για τα κοντινα σου χωρια εγώ προερχομαι απο αστικο περιβαλλον απο παππου προς παππου που λενε
Μπα και οι λευκοί σεξιστές, ρατσιστές και φασίστες είναι οι έχοντες τέτοιες νοοτροπίες. Σάπιοι τελείως δηλαδή. Δεν παίζει ρόλο το χρώμα σε αυτά. Κατά τ άλλα δεν μεγάλωσα σε χωριό αλλά σε επαρχιακή πόλη που σαφέστατα έχω δει πάρα πολύ έντονα τα στοιχεία της νοοτροπίας αυτής. Πόσοι λες που κατοικούν στα αστικά κέντρα άραγε να ήρθαν από επαρχιακές πόλεις και χωριά κουβαλώντας την νοοτροπία τους; εχμ για σκέψου.
Μην παραποιεις τα γραφομενα μου παρακαλω, δεν μιλησα για λευκους σεξιστες ρατσιστες κομμουνιστες και φασιστες, μιλησα απλα για αυτο που παρατηρησα με τις βαθμιδες φωτεινοτητας. Και η αληθεια ειναι πως το ιδιο συμπερασμα βγαινει αν δουμε σε ποιες χωρες οι γυναικες ειναι περισσοτερο ισοτιμες και σε ποιες οχι.
Τα κεφαλοχωρια των 50 χιλιαδων κατοικων δεν ειναι ακριβως πολεις, ονομαζονται ετσι περισσοτερο για διοικητικους και δημοσιονομικους λογους.
Σαφως αυτο ειναι προβλημα, το ειχε στιλητευσει και ο Μεγας Ζαχος, δηλαδη ερχεται η αλλη ή ο άλλος απο το κεφαλοχωρι μεσα σε εναν πληθυσμο γεματο Σμυρνιους, Πολιτες και αλλους καθαροαιμους αστους με αστικη παραδοση. Και υπαρχουν οι περιπτωσεις που θα μεταφερουν τα αταιριαστα ηθη τους και υπαρχουν οι περιπτωσεις που θαμπωνονται και ζορισμενα προσπαθουν με τον ζηλο αυτο του φανατισμενου νεοφωτιστου να ζειξουν οτι εχουν γινει κοινωνοι του αστισμου αλλα φευ.
Ο Μεγας Ζαχος ειχε δικιο
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Sid Vicious έγραψε: 27 Ιούλ 2022, 19:07
Σε καποια χωρια για την δεκαετια του 60 που ανεφερες μπορει, δεν εχω τετοιες προσλαμβανουσες. Και εχω την υποψια οτι καποιο ρολο επαιζε και η συσταση των κατοικων των χωριων. Εχω παρατηρησει πως οσο πιο σκουροχρωμος ειναι ενας πληθυσμος τοσο περισσοτερο ρεπει προς την βαρβαροτητα και τον μισογυνισμο και βεβαια δεν το λεω ρατσιστικα αυτο.
Εσυ ως χωριατοπουλα μπορει να ξες καλυτερα για τα κοντινα σου χωρια εγώ προερχομαι απο αστικο περιβαλλον απο παππου προς παππου που λενε
Μπα και οι λευκοί σεξιστές, ρατσιστές και φασίστες είναι οι έχοντες τέτοιες νοοτροπίες. Σάπιοι τελείως δηλαδή. Δεν παίζει ρόλο το χρώμα σε αυτά. Κατά τ άλλα δεν μεγάλωσα σε χωριό αλλά σε επαρχιακή πόλη που σαφέστατα έχω δει πάρα πολύ έντονα τα στοιχεία της νοοτροπίας αυτής. Πόσοι λες που κατοικούν στα αστικά κέντρα άραγε να ήρθαν από επαρχιακές πόλεις και χωριά κουβαλώντας την νοοτροπία τους; εχμ για σκέψου.
Μην παραποιεις τα γραφομενα μου παρακαλω, δεν μιλησα για λευκους σεξιστες ρατσιστες κομμουνιστες και φασιστες, μιλησα απλα για αυτο που παρατηρησα με τις βαθμιδες φωτεινοτητας. Και η αληθεια ειναι πως το ιδιο συμπερασμα βγαινει αν δουμε σε ποιες χωρες οι γυναικες ειναι περισσοτερο ισοτιμες και σε ποιες οχι.
Τα κεφαλοχωρια των 50 χιλιαδων κατοικων δεν ειναι ακριβως πολεις, ονομαζονται ετσι περισσοτερο για διοικητικους και δημοσιονομικους λογους.
Σαφως αυτο ειναι προβλημα, το ειχε στιλητευσει και ο Μεγας Ζαχος, δηλαδη ερχεται η αλλη ή ο άλλος απο το κεφαλοχωρι μεσα σε εναν πληθυσμο γεματο Σμυρνιους, Πολιτες και αλλους καθαροαιμους αστους με αστικη παραδοση. Και υπαρχουν οι περιπτωσεις που θα μεταφερουν τα αταιριαστα ηθη τους και υπαρχουν οι περιπτωσεις που θαμπωνονται και ζορισμενα προσπαθουν με τον ζηλο αυτο του φανατισμενου νεοφωτιστου να ζειξουν οτι εχουν γινει κοινωνοι του αστισμου αλλα φευ.
Ο Μεγας Ζαχος ειχε δικιο
Οπότε οι επαρχιώτες φέροντες αυτές τις νοοτροπίες ερχόμενοι στα αστικά κέντρα δεν μετέφεραν και αυτές τις νοοτροπίες μαζί τους; πως είναι δυνατόν να μην τις έχει απαντήσει ουδείς πρωτευουσιάνος;