Με περικεφαλαία ε; Σα τους αρχαίους πολεμιστές δηλαδή. Τους ταυτίζεις με τους αρχαίους Έλληνες ως γνήσιους απόγονους; Πςςςςς αυτό είναι ανωτερότηταsouthern έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:52 όπως μας αποκαλούν οι ανοιχτοσυνοράκηδες ρατσιστόφατσες έτσι τους λέμε και εμείς μακάκες με περικεφαλαία
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Σαφέστατα και είναι ειρωνικό. Σε ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει το δειλό ανθρωπάκι, που σε πολιτικό επίπεδο μεταφράζεται σε αυτόν που φοβάται να αγωνιστεί και να έρθει σε σύγκρουση με την εξουσία και σε κοινωνικό επίπεδο τον μικροαστούλη. Το κωμικό στην περίπτωση είναι ότι εκφέρεται συνήθως από τύπους που ο μόνος αγώνας που έχουν κάνει είναι να τραγουδούν αντάρτικα σε κουτούκια και να παίρνουν μέρος σε πορείες. Το ακόμη πιο κωμικό είναι ότι οι περισσότεροι αναφέρονται στους μικροαστούς λες και οι ίδιοι κατάγονται από αστικές οικογένειες και όχι από χωριά. Λες και δεν φωσφορίζει το βιωματικό μπακγκράουντ ή οι μικροαστικές επιρροές του καθένα. Αλλά το τι αξίζουν τα χωριά, δείχνουν να το αντιλαμβάνονται τα τελευταία χρόνια μόνον οι μορφωμένοι νέοι, που όντως είδαν και βίωσαν περισσότερα πράγματα από τους "ψαγμένους" ή χαμένους στο διάστημα γονείς τους. Και πάω στοίχημα ότι τα δικά τους παιδιά δεν θα μιλούν ειρωνικά για νοικοκυραίους.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
User_601
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Τωρα το προσεξα αυτο! Και εγω....μιλαμε να φας ψωμακι μαλιστα με βιολογικο αλευρακι ολικης αλεσεως απο τα χερακια μου,να γλυφεις και τις πατουσες σου.Γεια σου ναιδα μου!και φτιάχνω και ψωμί.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Κωλντρονίζεις επικίνδυνα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι.Saliveros έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:48Σε σχέση με τους νοικοκυραίους μπλιαχDwarven Blacksmith έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:28 Απ' ότι φαίνεται η ανάγνωση δεν είναι το δυνατό σημείο των νοικοκυραίων, γιατί αυτό που λες, ότι τους προτιμάω δηλαδή, ούτε το έγραψα ούτε το υπονόησα.εννοούσα.
(ξέρεις, η λέξη η οποία σκοπεύει στο να νιωθει περήφανος κάποιος που δεν έχει κάνει τίποτα ιδιαίτερο).
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 15:57Χαλάρωσε.Χαοτικός έγραψε: 27 Σεπ 2018, 15:29Τέλος πάντων και πέρα από τις μαλακίες έχει τραβήξει πολύ το σχοινάκι. Πολύ αριστεροί είναι μετριπαθείς και κρατούν χαμηλου τόνους. Εσείς είστε που λέτε ότι καλό να σκοτώνονται κάποιοι. Μην καλίτε όταν που και από την άλλη πλευρά. Το έχετε παρταγαμήσει πια. Είπαμε κόμπλεξ κόμπλςξ, απαξία και καταπίεση στην οικογενειακή ζωή αλλά στα παπάρια μας κι εμάς. Είμαστε μια χαρά με την πάρτυ μας και δεν ενοχλούμε τρίτους.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 15:23
Ναι, αλλά σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν διαλέγεις. Η Ακρίτα σου' λαχε με την Ακρίτα θα βγείς. Και με ότι άλλο μάχιμο παίζει από γυναίκες. Ο μπλάκι θα κατεβάσει τζεντάι με ακόντια. Πανικός.![]()
Αυτοί που λένε ότι πρέπει να σκοτώνονται κάποιοι είναι τα αντιφά σούργελα, ένοπλα ή μη και κάποιοι με θλαστικό κομμουνιστικό τραύμα, που προκάλεσε ανεπίστρεπτη βλάβη σε κάποιες συνάψεις.
Μπορείτε να τους δοξάζετε ή να τους αμφισβητείτε όσο γουστάρετε αλλά το να κάνετε προβολή των δικών τους αιτημάτων ή εκτιμήσεων για την ανθρώπινη ζωή στους αντίπαλους σας, είναι καθαρό θράσος.![]()
Έχεις δίκιο μωρέ. Κι εγώ δεν ξέρω, δεν έχω ζήσει με τον κόσμο.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Αλλά δεν έχουν πρόβλημα να τα βάλουν με τον αδύναμο. Σ' αυτούς λέμε " άκου ανθρωπάκο" .ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:58 Σαφέστατα και είναι ειρωνικό. Σε ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει το δειλό ανθρωπάκι, που σε πολιτικό επίπεδο μεταφράζεται σε αυτόν που φοβάται να αγωνιστεί και να έρθει σε σύγκρουση με την εξουσία και σε κοινωνικό επίπεδο τον μικροαστούλη. Το κωμικό στην περίπτωση είναι ότι εκφέρεται συνήθως από τύπους που ο μόνος αγώνας που έχουν κάνει είναι να τραγουδούν αντάρτικα σε κουτούκια και να παίρνουν μέρος σε πορείες. Το ακόμη πιο κωμικό είναι ότι οι περισσότεροι αναφέρονται στους μικροαστούς λες και οι ίδιοι κατάγονται από αστικές οικογένειες και όχι από χωριά. Λες και δεν φωσφορίζει το βιωματικό μπακγκράουντ ή οι μικροαστικές επιρροές του καθένα. Αλλά το τι αξίζουν τα χωριά, δείχνουν να το αντιλαμβάνονται τα τελευταία χρόνια μόνον οι μορφωμένοι νέοι, που όντως είδαν και βίωσαν περισσότερα πράγματα από τους "ψαγμένους" ή χαμένους στο διάστημα γονείς τους. Και πάω στοίχημα ότι τα δικά τους παιδιά δεν θα μιλούν ειρωνικά για νοικοκυραίους.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Εγώ πάντως μιλάω για όσους χρησιμοποιούν τον όρο με καμάρι.
Όχι γι αυτούς που προσβάλλονται από αυτόν.
Όχι γι αυτούς που προσβάλλονται από αυτόν.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Είδες; Δεν κατάλαβες. Ούτε εμένα μ'ενδιαφέρει να ταπώσω. Σου είπα για Παϊσιο. Τάπωνε ο Παΐσιος;Athina__P έγραψε: 27 Σεπ 2018, 21:23Όσον αφορά τη σελ. 249: Δεν μου βγάζει την παράθεση στο ποστ σου.Χαοτικός έγραψε: 27 Σεπ 2018, 14:32Κατ' αρχάς φαίνεται ότι θες να πεις κάτι αληθινό για σένα. Κι απο σεβασμό και εκτίμηση (αφιερώνεις κάποιο χρόνο για να εξηγήσεις κάτι και θες να το μοιραστείς και να το βάλεις σ διάλογο μαζί μου. Ευχαριστώ. Αυτά τα εκτιμάμε κι εσύ κι εγώ νομίζω). Διαφωνώ μόνο με την οπτική σου κι ότι αυτή καλύπτει όλην την πραγματικότητα. Συμφωνώ και δέχομαι αυτό που νιώθεις. (Πόσο μαλακία είναι να στο ακυρώνουν; Είσαι μαλάκας που φοβάσαι τα ποντίκια γιατί εγώ δεν τα φοβάμαι! Κι όχι μόνο είσαι μαλάκας, αλλά σου τη λέω κιόλας και σου κάνω επίθεση γι αυτό που είπες - που μπορεί για σένα είναι κάτι σοβαρό).Athina__P έγραψε: 27 Σεπ 2018, 04:53
Ας πούμε απλά ότι κάπου τυχαία περαστική, γυναίκα μέσης ηλικίας, συνόδευα παιδί δημοτικού και ένας τέτοιος πάρα πολύ γνωστός, ας πούμε σαν εκείνον που λες, κοιτούσε το παιδί που συνόδευα με τρόπο που δεν το κοιτάει ένας ετεροφυλόφιλος άντρας ή γυναίκα ή ο οποιοσδήποτε. Και κοιτούσε και εμένα με ύφος ξέρεις ποιος ειμαι εγώ και με ύφος που μόνο ένας ομοφυλόφιλος άντρας με πολλά κόμπλεξ μπορεί να κοιτάξει μια γυναίκα - οι γυναίκες ξέρουν - και με το χειρότερο τέτοιο ύφος που έχω συναντήσει ποτέ μου. Γενικά κοιτούσε για να προκαλέσει κάτι άσχετους περαστικούς που σε τίποτα δεν είχαν προκαλέσει όπως και γενικά δεν προκαλούνται με βλέμματα οι άσχετοι περαστικοί στην κανονική ζωή τους. Ίσως γιατί είχε συνηθίσει ως αναγνωρίσιμος να τον κοιτάζουν κάπως οι άλλοι; Δεν ξέρω. Πάντως δεν είχε κανένα λόγο να κοιτάζει έτσι το παιδί.
Και είχε και δίπλα του έναν που δεν φαινόταν ενήλικος, δεν ξέρω ακριβώς τι ηλικία, αρκετές δεκαετίες διαφορά με τον παράγοντα αυτό του προοδευτισμού, απλά πέταξα νούμερα γιατί βαριόμουν να γκουγκλάρω τις ηλικίες τώρα και καμάρωνε με τρόπο για αυτό που είχε δίπλα του, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για ετεροφυλόφιλο άντρα, δηλαδή κοίτα πώς το τύλιξα το μωρό. Ο ετεροφυλόφιλος που είναι γερόντιο και κυκλοφορεί με 15 - 17χρονη, δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς ηλικία, αν κυκλοφορεί, δεν κάνει έτσι. Και υποτίθεται παρουσιάζονται σαν μια παραλλαγή ισάξια της ετεροφυλοφιλίας και που σέβονται τους ανήλικους ΔΗΘΕΝ κλπ και δεν έχει σχέση το συνάφι τους με ανήλικα. Οπότε όχι, δεν θεωρώ αυτονόητο δικαίωμα τέτοιων ανθρώπων να κουνάνε το δάχτυλο στον οποιονδήποτε. Barely legal είναι η οριακή νομικά ηλικία για να κάνει κάποιος κάτι με κάποιον. Και το να κάνεις έτσι γιατί κυκλοφορείς με κάποιον που το μυαλό του αντικειμενικά δεν έχει πήξει δεν το λες και το καλύτερο πράγμα.
Γιατί δεν έχει πήξει; Δες τον Ζακ. Όταν θα ήταν και αυτός δεκαπεντάχρονος, θα του παρουσίασαν και εκείνου το λάιφσταιλ ως κάτι γουαου. Εντάξει για συνθέτες, τραγουδιστές, ηθοποιούς, κομμωτές και άλλους που είχαν να βιοποριστούν. Ο Ζακ πριν μια εβδομάδα και ο κάθε Ζακ ζούσε στα αλήθεια μια ζωή γουάου; Θα μου πεις μπορεί να ήταν και μια ζωή μεγαλύτερης μαγκιάς και ηδονής σε σχέση με το συνομήλικό του που σηκώνεται το πρωί να πάει στη δουλειά και έχει γκομενίτσα ή γκομενάκο ή δική του οικογένεια. Ήταν όμως στα αλήθεια πρότυπο τελικά ανθρώπου; Κατάλαβε κανείς αν είχε πραγματικούς φίλους ή κάποιους που έτυχε να τους ενώσει η κοινή τους μοίρα και οι ατζέντες τους εκτός συστήματος; Εκεί κάπου είναι η παγίδα. Αυτοί που πήγαν στην κηδεία του ομολογούν ότι τον "ήξεραν" μέσα από τα τουιτς του. Πολλοί βρέθηκαν να πουν βρε τον Ζακ που ήταν δικός μας, αλλά είχε δικούς του ανθρώπους, έτσι ώστε να μην κάνει αυτό που έκανε, αν ήταν δυνατόν; Ότι προσφέρονται αυτά ως πρότυπα σε ανθρώπους νέους που για τον α ή β λόγο δεν εντάχθηκαν στο σύστημα αλλά και έξω από το σύστημα δεν βαδίζουν κάπου καλά. Ειδικά όσο προχωράει η ηλικία και η ζωή με τα ντραγκς και τις εφήμερες σχέσεις έχει μια ημερομηνία λήξης.
Όμως ο τρόπος που εισπράτεις κάποια ερεθματα έχι να κάνει και με παλιότερες εμπειρίες σου, τι σε φοβισε, τι σιχάθηκες κλπ. Αυτό δεν σημαίνε ακύρωση (Άει μωρή τα λες αυτά επειδή είσαι μαλάκω και κομπλεξάρα), αλλά σημαίνει απλά σχετικότητα.
Εγώ στα κοιτάγματα αλλιώς αντιδρώ συναισθηματικά (αντιδρώ συναισθηματικά δεν εννοώ πράττω κάτι. Όχι συμπεριφορικά δηλαδή. Συναισθηματικά: Το τι θα νιώσω). Εάν αντιληφθώ μία τέτοια διάθεση και εξωλεκτική πρόκληση, τον βλέπω σαν αδύναμο. Τον κοιτάζω παγωμένα και ανέκφραστα (Έχω ιδιαίτερο βλέμμα μου λένε από έφηβος. Έχω καταλάβει κι εγώ τι παίζει και το χειρίζομαι). Η διάθεσή μου είναι αβίαστα άφοβη και παίρνω μέσα κάποια στάση άμυνας (Νιώσε Παΐσιο - δεν κάνω πλάκα. Δεν έχω κολλάματα ιδεολογικά αν έχεις αντιληφθεί όσο έτυχε να με παραολουθήσεις. Αν έχεις διαβάσει λοιπόν για τον συγκεκριμένο και έχεις καταλάβει όπως εγώ εννοείται, αλλιώς άκυρο). Νιώθψ ότι έχω κι εγ αδυναμίες που με απασχολούς και δεν θεωρώ ότι ελαφρύτερες από τις δικές του και δεν με καθυσυχάζει κάτι τέτοιο. Αν θέλει να μου μιλήσει ή να προκαλέσει κι άλλλο για να κερδίσει τελικά μία μάχη που την είδει πως πρέπει να δώσει τον αφήνω να κερδίσει, του δείχνω όμως ότι εγώ δεν έχασα. Μην τα πολυλογώ άλλο, φτάνεις σε ένα σημαείο να νιώσει μαλάκας και να δει ότι θα έχει κάποτε κι άλλες σκασίλες πιο σοβαρές από το απωθημένο που γεννάται διαρκώς από τα ερεθίσματά μας. Γοητεύεται από κάτι καλύτερο και τελικά λυρωτικό.
Σηκώνει πολύ κουβέντα αυτό που λες και σε βλέπω ότι θα ήσουν διατεθιμένη να το κουβετιάζεις με μία ωραία παρέα και καφέ σε κάποιον ωραίο μέρος. Προφορικός διάλογος, άνεση. εδώ πραγατικά μη το συνεχίσεις (δηλαη ό,τι γουστάρεις κάνεις ρε παιδί μου αλλά), μην περιμένεις ότι μπορεί να γίνει κάτι ωραίο εδώ. Στο 1/10 σου απαντάω και όσο εγώ κατάλαβα. Εσύ έχεις ολοκληρωμένο σχήμα και κατάσταση στο μυαλό σου. Επίσξς κι εσύ το 1/10 θα έχεις πιάσει απ' αυτό που είπα. Γι αυτό το λέω. Θα πεταχτούν κι άλλοι και καταλαβαίνεις.
Πάντως άκου και μία άλλη εικόνα. Έτσι και κράτα την. Αν γνώριζες το γιο μου, δεν θα ασχολιόσουν καν με το τι είναι σεξουαλικά. Θα λεγες τόσα άλλα ενδιαφέροντα που μπορείς να κάνεις μαζί του που δεν θα σου έμενε καιρός να ψάξεις να βρεις αφορμή είτε για να του επιτεθείς είτε να τον απορρίψεις είτε να λυπηθείς ούτε τίποτε. Δεν θυμίζει ούτε στο ένα ακατοστό τη δική μου αχρηστίλα, Δεν τρώει ποτέ μπούλινγκ γιατί με το χαρακτήρα του και την τακτική του έχεις κερδίσει κάγκουρες, κοπέλες, καθηγητές. Δούλεψε καλοκαίρι και μάζεψε 1600 ευρώ και πάει για πάρτη του Γερμανία σε μια φίλη του και μετά Ισπανία σε μία άλλη. Έρχεται να δει τις μικρές και δεν με επιβαρύνει σε τίποτα. Τελείωσε το πρώτο έτος και τα πάει πολύ καλά στο Πανεπιστήμιο με τους συμφοιτητές του.
Δεν τον ένοιαξε ποτέ να κυκλοφορήσει προκλητικά για να νιώσει την ηδονή ή την ικανοποίηση ότι επιβάλλει κάτι δικό του και νικάει (και δεν μπορεί να τον σταματήσει κανένας και πήζουν οι εχθροί του κια τέτοια). Κάτι που είχε καταπιεστεί ρε παιδί μου και θα ηαν λογικό να το έκναε για να ακτονώσει αυτήν την καταπίεση. Μα δεν ειωσε ποτ΄και καταπίεση κι ας πήγαν να του κάνουν μπούλινγκ στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Δεν θεώρησε ποτέ ένοχο τον εαυτό του και δεν αποδέχτηκε.
Πες μου τώρα ότι αυτό το παιδί θα ενοχλήσει κόσμο. Ή όπως ένα άλλο αρχίδι, ότι είναι άρρωστο άτομο και του είπα ότι άρρωση είναι η μάνα του κι εγα μπαν βέβαια (Σε κάποιο άλλο φόρουμ. Δεν λέω είχαν δίκιο οι διαχειριστές, δεν ξέρω βέβαια αν έκαναν παρατήρηση σε αυτόν. Τέλος πάντων δεν έμπαινα και πολύ σε εκείνο το φόρουμ)
Με λίγα λόγια. Δεν με ενδιαφέρει να ταπώσω με το βλέμμα μου ή με οτιδήποτε έναν που από κοντά μου που στο περιστατικό μου φαίνεται γελοίος, αξιοθρήνητος και παρακμιακός. Πόσο ενδιαφέρεται μια γυναίκα για έναν άντρα τόσο κομπλεξάκια που πραγματικά δεν θα τον ξαναδεί ποτέ της; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό που απορώ είναι ότι προφανώς κυκλοφορεί έτσι γενικά έξω, έχει πάρει πολύ αέρα και περνιέται για ινφλουενσερ και για πάπας των δικαιωμάτων κλπ. Και δεν μπορεί μόνο μπροστά μου να κυκλοφορεί με τεκνά με αυτό το γελοίο ύφος. Του επετράπηκε λοιπόν να κυκλοφορεί έτσι και να παραμυθιάζει ότι το συνάφι του δεν θέλει να το μπερδεύουν με εκμετάλλευση ανηλίκων και των άπηχτων μυαλών τους. Τον ανέχτηκαν.
Δεν έχω κυκλοφορήσει με τη δεκάχρονη κόρη μου και να την κοιτάζει κανείς γέρος ετεροφυλόφιλος έτσι. Και δεκάχρονο αγόρι ως ωρίμανση αντιστοιχεί σε 8χρονο κορίτσι. Λοιπόν, να μην περιμένουν να τους ανέχονται λες και είναι κάτι ακόμα, μια παραλλαγή του νορμάλ αυτό.
Και είναι ακόμα πιο γελοίος γιατί το έκανε αυτό σε παιδί που συνοδεύεται από γυναίκα, άρα πίστευε ότι τον έπαιρνε, αυτή η μεγάααααλη προσωπικοτητα, δεν πιστεύω να τολμούσε να το έκανε σε παιδί που το συνόδευε πατέρας. Ο γελοίος.
Κοιτάς για να αποδυναμώσεις αυτό που έχει ξεκινήσει και που εσένα σ' ενοχλεί.
Επίσης είπες Λοιπόν, να μην περιμένουν να τους ανέχονται λες και είναι κάτι ακόμα, μια παραλλαγή του νορμάλ αυτό. Αυτό ισχύει και για το γιο μου με την περιγραφή που σου έκανα;
Επίσης τους "νορμάλ" δεν τους δέχεσαι; Απλά τους ανέχεσαι; Και ανέχεσαι μόνο αυτούς και τέλος. Κάτι άλλο ούτε καν το ανέχεσαι; Που υπάρχει;
Εξήγησέ τα αυτά.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Σαφώς, δεν έκανα πλήρη ανάλυση. Τα παρακάτω τα διάβασες;Naida έγραψε: 27 Σεπ 2018, 23:14Αλλά δεν έχουν πρόβλημα να τα βάλουν με τον αδύναμο. Σ' αυτούς λέμε " άκου ανθρωπάκο" .ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:58 Σαφέστατα και είναι ειρωνικό. Σε ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει το δειλό ανθρωπάκι, που σε πολιτικό επίπεδο μεταφράζεται σε αυτόν που φοβάται να αγωνιστεί και να έρθει σε σύγκρουση με την εξουσία και σε κοινωνικό επίπεδο τον μικροαστούλη. Το κωμικό στην περίπτωση είναι ότι εκφέρεται συνήθως από τύπους που ο μόνος αγώνας που έχουν κάνει είναι να τραγουδούν αντάρτικα σε κουτούκια και να παίρνουν μέρος σε πορείες. Το ακόμη πιο κωμικό είναι ότι οι περισσότεροι αναφέρονται στους μικροαστούς λες και οι ίδιοι κατάγονται από αστικές οικογένειες και όχι από χωριά. Λες και δεν φωσφορίζει το βιωματικό μπακγκράουντ ή οι μικροαστικές επιρροές του καθένα. Αλλά το τι αξίζουν τα χωριά, δείχνουν να το αντιλαμβάνονται τα τελευταία χρόνια μόνον οι μορφωμένοι νέοι, που όντως είδαν και βίωσαν περισσότερα πράγματα από τους "ψαγμένους" ή χαμένους στο διάστημα γονείς τους. Και πάω στοίχημα ότι τα δικά τους παιδιά δεν θα μιλούν ειρωνικά για νοικοκυραίους.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Πολλά μπορεί να γίνουν. Θα το πίστευες ότι παιδί ευνουχισμένο ψυχολογικά που πέρασε κακοποίηση και μεγάλωσε με φόβους και απαξία για τον κόσμο, χωρίς ικανότητες εργασιακές χωρίς πείρα, χωρίς τίποτα στο κάτω κάτω, κατάφερε και έγινε γιατρός και οικογενειάρχης ενώ ήταν στο μεταίχμιο να γίνει εγκληματίας;Athina__P έγραψε: 27 Σεπ 2018, 21:57Όσον αφορά το κομμάτι αυτό ειδικότερα, ασφαλώς και δεν τσουβαλιάζουμε, φαντάζομαι λίγοι άνθρωποι τσουβαλιάζουν στην πραγματικότητα. Για παράδειγμα, ο Ζακ φαινόταν συμπαθέστατος, άλλο αν στο βίντεο όλοι είδαμε μια εικόνα εκτός εαυτού που δεν τον χαρακτήριζε κανονικά. Ο άνθρωπος όμως δεν έβγαζε κακίες και απωθημένα.Χαοτικός έγραψε: 27 Σεπ 2018, 14:32
Πάντως άκου και μία άλλη εικόνα. Έτσι και κράτα την. Αν γνώριζες το γιο μου, δεν θα ασχολιόσουν καν με το τι είναι σεξουαλικά. Θα λεγες τόσα άλλα ενδιαφέροντα που μπορείς να κάνεις μαζί του που δεν θα σου έμενε καιρός να ψάξεις να βρεις αφορμή είτε για να του επιτεθείς είτε να τον απορρίψεις είτε να λυπηθείς ούτε τίποτε. Δεν θυμίζει ούτε στο ένα ακατοστό τη δική μου αχρηστίλα, Δεν τρώει ποτέ μπούλινγκ γιατί με το χαρακτήρα του και την τακτική του έχεις κερδίσει κάγκουρες, κοπέλες, καθηγητές. Δούλεψε καλοκαίρι και μάζεψε 1600 ευρώ και πάει για πάρτη του Γερμανία σε μια φίλη του και μετά Ισπανία σε μία άλλη. Έρχεται να δει τις μικρές και δεν με επιβαρύνει σε τίποτα. Τελείωσε το πρώτο έτος και τα πάει πολύ καλά στο Πανεπιστήμιο με τους συμφοιτητές του.
Δεν τον ένοιαξε ποτέ να κυκλοφορήσει προκλητικά για να νιώσει την ηδονή ή την ικανοποίηση ότι επιβάλλει κάτι δικό του και νικάει (και δεν μπορεί να τον σταματήσει κανένας και πήζουν οι εχθροί του κια τέτοια). Κάτι που είχε καταπιεστεί ρε παιδί μου και θα ηαν λογικό να το έκναε για να ακτονώσει αυτήν την καταπίεση. Μα δεν ειωσε ποτ΄και καταπίεση κι ας πήγαν να του κάνουν μπούλινγκ στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Δεν θεώρησε ποτέ ένοχο τον εαυτό του και δεν αποδέχτηκε.
Πες μου τώρα ότι αυτό το παιδί θα ενοχλήσει κόσμο. Ή όπως ένα άλλο αρχίδι, ότι είναι άρρωστο άτομο και του είπα ότι άρρωση είναι η μάνα του κι εγα μπαν βέβαια (Σε κάποιο άλλο φόρουμ. Δεν λέω είχαν δίκιο οι διαχειριστές, δεν ξέρω βέβαια αν έκαναν παρατήρηση σε αυτόν. Τέλος πάντων δεν έμπαινα και πολύ σε εκείνο το φόρουμ)
Όταν μου θύμισες όμως άλλους και άλλους ακτιβιστές, ε, τους αφήνουν αυτούς τους ακτιβιστές να εκπροσωπούν το κίνημα και να κυκλοφορούν στο δρόμο με τεκνά και να κοιτάνε τα 10χρονα λες και κοιτάνε κανέναν γκόμενο. Αυτό πάει πολύ.
Αυτό που λες το παραπάνω έκατσα και το έγραψα γιατί μπορεί αυτά που γράφω για τη μπαχαλοκατάσταση κάποιοι να τα διαβάζουν ως μη αποδοχή, ως μια άποψη ενός βολεψάκια αλλά από πίσω υπάρχουν άλλα λεβελς αρκετά. Όντως μπορούμε να μιλάμε ώρες. Είναι μια στρεβλή κατάσταση του κακώς εννοούμενου νοικοκύρη, που δεν δέχεται ότι το παιδί του πχ μπορεί να δουλέψει ως ανειδίκευτος αν θέλει και προτιμάει να τον έχει άεργο και να λέει ότι το παιδί έχει ανησυχίες. Από αυτό το παιδί που δεν θα έχει ανεξαρτητοποιηθεί μπορεί μετά να περιμένει και γηροκόμηση. Άσε έχω δει και αν έχω δει.. Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις. Αλλά ο νοικοκύρης δύσκολα θα δεχτεί ότι το παιδί του αν ασχοληθεί με κάποιο επάγγελμα θα κάνει κάτι κατώτερο από τον πατέρα του για αυτό και ενδόμυχα δεν το ωθεί να ασχοληθεί με τίποτα.
Αλλο λεβελ ο νοικοκυραίος που μπόρεσε να εξοπλίσει το παιδί του καλύτερα να βγει στον κόσμο.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Τα διάβασα αλλά δε μου λένε κάτι. Το ότι κάποιος μπορεί να είναι παιδί μικροαστού δε σημαίνει ότι θα γίνει η συνέχειά του. Δεν έχει πάντα συνέχεια η οικογένεια.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 23:32Σαφώς, δεν έκανα πλήρη ανάλυση. Τα παρακάτω τα διάβασες;Naida έγραψε: 27 Σεπ 2018, 23:14Αλλά δεν έχουν πρόβλημα να τα βάλουν με τον αδύναμο. Σ' αυτούς λέμε " άκου ανθρωπάκο" .ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Σεπ 2018, 22:58 Σαφέστατα και είναι ειρωνικό. Σε ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει το δειλό ανθρωπάκι, που σε πολιτικό επίπεδο μεταφράζεται σε αυτόν που φοβάται να αγωνιστεί και να έρθει σε σύγκρουση με την εξουσία και σε κοινωνικό επίπεδο τον μικροαστούλη. Το κωμικό στην περίπτωση είναι ότι εκφέρεται συνήθως από τύπους που ο μόνος αγώνας που έχουν κάνει είναι να τραγουδούν αντάρτικα σε κουτούκια και να παίρνουν μέρος σε πορείες. Το ακόμη πιο κωμικό είναι ότι οι περισσότεροι αναφέρονται στους μικροαστούς λες και οι ίδιοι κατάγονται από αστικές οικογένειες και όχι από χωριά. Λες και δεν φωσφορίζει το βιωματικό μπακγκράουντ ή οι μικροαστικές επιρροές του καθένα. Αλλά το τι αξίζουν τα χωριά, δείχνουν να το αντιλαμβάνονται τα τελευταία χρόνια μόνον οι μορφωμένοι νέοι, που όντως είδαν και βίωσαν περισσότερα πράγματα από τους "ψαγμένους" ή χαμένους στο διάστημα γονείς τους. Και πάω στοίχημα ότι τα δικά τους παιδιά δεν θα μιλούν ειρωνικά για νοικοκυραίους.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
-
User_601
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Χαοτικε μου μην το ψαχνεις.Το αντερο τους μονο ανεχονται...και αυτο με προυποθεσεις.Είδες; Δεν κατάλαβες. Ούτε εμένα μ'ενδιαφέρει να ταπώσω. Σου είπα για Παϊσιο. Τάπωνε ο Παΐσιος;
Κοιτάς για να αποδυναμώσεις αυτό που έχει ξεκινήσει και που εσένα σ' ενοχλεί.
Επίσης είπες Λοιπόν, να μην περιμένουν να τους ανέχονται λες και είναι κάτι ακόμα, μια παραλλαγή του νορμάλ αυτό. Αυτό ισχύει και για το γιο μου με την περιγραφή που σου έκανα;
Επίσης τους "νορμάλ" δεν τους δέχεσαι; Απλά τους ανέχεσαι; Και ανέχεσαι μόνο αυτούς και τέλος. Κάτι άλλο ούτε καν το ανέχεσαι; Που υπάρχει;
Εξήγησέ τα αυτά.
Το νημα αυτο ηταν ωραιοτατο.Ξεσκεπασε πολλες ναζιστοφατσες.Που το παιζουν νοικοκυραιοι,με την κυριολεκτικη εννοια,,αλλα μαλλον ειναι με την μεταφορικη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος User_601 την 27 Σεπ 2018, 23:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Χαοτικέ, τον Ζακ τον έφαγαν τα ναρκωτικά όχι η διαφορετικότητα. Όλοι είδαν έναν ναρκομανή σε παράκρουση όχι ένα γκέι... Τα ναρκωτικά και ειδικά η πρέζα καταστρέφει.
the end
-
User_601
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
και η μαλακια στον εγκεφαλο επισης.Πάνας έγραψε: 27 Σεπ 2018, 23:39 Χαοτικέ, τον Ζακ τον έφαγαν τα ναρκωτικά όχι η διαφορετικότητα. Όλοι είδαν έναν ναρκομανή σε παράκρουση όχι ένα γκέι... Τα ναρκωτικά και ειδικά η πρέζα καταστρέφει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος User_601 την 27 Σεπ 2018, 23:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
User_601
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Και ΝΑΙ...παρα πολλοι ειδαν εναν γκει εδω.Μην λες ψεματα.Μην το αρνησε..,τα ποστ τα ειδαμε ολοι και τα καμαρωσαμε/Όλοι είδαν έναν ναρκομανή σε παράκρουση όχι ένα γκέι.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 374 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 0 Απαντήσεις
- 97 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 3 Απαντήσεις
- 180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από OANNHSEA
-
- 3 Απαντήσεις
- 188 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
εννοούσα.