

https://twitter.com/mera25_gr/status/14 ... 30sJ9f5yqA
Πάντως οι απόψεις του αντικατοπτριζουν κομμάτι της κοινωνίας, του τύπου "τον έπρηξε, τον έσκασε, τον έφτασε στα όρια του και την σκότωσε"stavmanr έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:37Σου λέει ο άνθρωπος ξεκάθαρα: δεν πρόκειται για άνθρωπο.
Η γυναίκα είναι κάτι ανάμεσα σε κουνουπίδι και χελώνα.
Έχει γερές βάσεις.
Το θέμα είναι ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει να αυτοπροσιορίζεται ως αυνάνας ή γκέι ή κτηνοβάτης.
"Ο Άγιος Νεκτάριος να ήταν, δεν θα άντεχε πάντως."Naida έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:40Πάντως οι απόψεις του αντικατοπτριζουν κομμάτι της κοινωνίας, του τύπου "τον έπρηξε, τον έσκασε, τον έφτασε στα όρια του και την σκότωσε"stavmanr έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:37Σου λέει ο άνθρωπος ξεκάθαρα: δεν πρόκειται για άνθρωπο.
Η γυναίκα είναι κάτι ανάμεσα σε κουνουπίδι και χελώνα.
Έχει γερές βάσεις.
Το θέμα είναι ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει να αυτοπροσιορίζεται ως αυνάνας ή γκέι ή κτηνοβάτης.
Έτσι ακριβώς.stavmanr έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:42"Ο Άγιος Νεκτάριος να ήταν, δεν θα άντεχε πάντως."Naida έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:40Πάντως οι απόψεις του αντικατοπτριζουν κομμάτι της κοινωνίας, του τύπου "τον έπρηξε, τον έσκασε, τον έφτασε στα όρια του και την σκότωσε"stavmanr έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:37
Σου λέει ο άνθρωπος ξεκάθαρα: δεν πρόκειται για άνθρωπο.
Η γυναίκα είναι κάτι ανάμεσα σε κουνουπίδι και χελώνα.
Έχει γερές βάσεις.
Το θέμα είναι ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει να αυτοπροσιορίζεται ως αυνάνας ή γκέι ή κτηνοβάτης.
Συνοψίζει την επιχειρηματολογία.
αυτο δεν ειναι αποψη. αυτο θα μπορουσε να ειναι μια πραγματικοτητα.Naida έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:40
Πάντως οι απόψεις του αντικατοπτριζουν κομμάτι της κοινωνίας, του τύπου "τον έπρηξε, τον έσκασε, τον έφτασε στα όρια του και την σκότωσε"
Πως θα μπορούσε να μην είναι;
πως θα σου φαινοταν αν το σχολιαζα αυτο σαν να το λες κυριολεκτικα;
Ναι σαφέστατα. Εκτός κι αν είναι μουσουλμάνος αν θυμάμαι καλά. Εκεί είναι η πατριαρχια.Ασέβαστος έγραψε: 22 Φεβ 2022, 08:56αυτο δεν ειναι αποψη. αυτο θα μπορουσε να ειναι μια πραγματικοτητα.Naida έγραψε: 21 Φεβ 2022, 21:40
Πάντως οι απόψεις του αντικατοπτριζουν κομμάτι της κοινωνίας, του τύπου "τον έπρηξε, τον έσκασε, τον έφτασε στα όρια του και την σκότωσε"
αποψη ειναι, το αν η ανωθεν (πιθανη) πραγματικοτητα, ειναι ελαφρυντικο για το φονικο. αν ο φονος μετα απο πρηξιμο κλπ, θα επρεπε να τιμωρειτα βαρυτερα η ελαφρυτερα απο φονο για λεφτα, κερατο, η οτι αλλο λογο.
Ειδικά το στραβοκοίταγμα είναι θέμα αρχής.EKPLIKTIKOS έγραψε: 22 Φεβ 2022, 11:21 Έχει δίκιο ο Ασεβαστος,![]()
Το ότι αναγνωρίζεις μια αλληλουχία γεγονότων δε σημαίνει ότι υποστηρίζεις ότι πρέπει να εμπίπτει ο δράστης σε μια κατηγορία με συγκεκριμένα ελαφρυντικά (ή μπορεί και να το υποστηρίζεις).
Παράδειγμα:
Α) τον μαχαίρωσε επειδή ο άλλος τον στραβοκοιταξε
Β) μια μάνα σκοτωσε το μωρό της επειδή έκλαιγε όλη την ώρα και της έσπαγε τα νεύρα
Γ) ένας νεοναζί καθάρισε καμιά 10αρια πακιστανους γιατί τους σιχαίνεται
Δ) έσπασε στο ξύλο τη γυναίκα του επειδή την έπιασε με γκομενο
Ε) εστειλε στο νοσοκομειο έναν τυπο επειδη του έβρισε τη μανα κ τον έβγαλε εκτός εαυτού
Κτλ
Προσέξτε ότι όλα τα παραπάνω είναι απλές περιγραφές. Δεν παίρνουν κάποια θέση σε σχέση με το ποινικό ή ηθικό κομμάτι. Περιγράφουν ουδέτερα κάποια σενάρια
Δεν είναι θέμα αρχής, είναι θέμα περιγραφής. Το στραβοκοιταγμα μπορεί να είναι αφορμή για ξυλικι για ορισμένους ουγκανους. Τι να πούμε, ότι φταίει η μάνα του που δεν τον αγάπησε αρκετά; Με τον ίδιο τρόπο κάποιος μπορεί να σκοτώσει τη γυναίκα του επειδή το φαγητό δεν είχε αρκετό αλάτι ή μπορεί να σκοτώσει κάποιον επειδή είναι οπαδός μιας άλλης ομάδας, όπως έγινε στη Θεσσαλονίκη.