Ναι, Λίτσα.Καραμελίτσα έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:12 Εδώ κλείνουν λογαριασμούς τουίτερ, το να απαγορεύουν περιεχόμενο σε παρωχημένους θεσμούς όπως η βιβλιοθήκη με χάρτινα βιβλία μας μάρανε;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Καινε βιβλια στην Αμερικη
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Yποθέτω ότι το ξέρουν αυτό, δηλαδή την ετεροχρονισμένη άρα άστοχη απόδοση του όρου "σεξισμός" κλπ στα ομηρικά έπη αλλά αυτό που ουσιαστικώς επιθυμούν δεν είναι η κατάργηση αλλά η μεταφορά του ηρωϊκού/ελκυστικού πρότυπου στο δικό τους χώρο.έργο_μακέτο έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:54Έχει σχέση διότι πολλοί από τους λογοκριτές υποπέφτουν σε τέτοια σφάλματα. Κατονομάζουν ως σεξιστή έναν άνθρωπο που ζούσε σε μια κοινωνία όπου οι έννοιες "φεμινισμός", "έμφυλη βία", "φυλετικό προνόμιο" κλπ δεν υπήρχαν καν. Για να υπάρχει ένας σεξιστής πρέπει να υπάρχει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εννοείται ως σεξιστής. Αλλιώς επιχειρούμε μια κατά προσέγγιση και απλουστευτική κατανόηση ενός αποσπάσματος (Όμηρος) ενός παρελθοντικού κόσμου.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:46
Ναι, στην εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν υπήρχε η φόρτιση της λέξης "ιμπεριαλισμός" γιατί δεν υπήρχε καν ως πολιτική έννοια. Το ίδιο ισχύει και για δεκάδες άλλες λέξεις. Αλλά το ξέρουμε όλοι αυτό.
Παρακάτω;
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας, που είναι η τυπική ή άτυπη λογοκρισία;![]()
Και ακριβώς από αυτήν την επιθυμία, προκύπτουν οι αντιφατικές γελοιότητες των μαύρων ομηρικών και λοιπών χαρακτήρων που ανέφερα. Σε εικόνα και όχι σε λέξεις.
Δεν θέλουν την κατάργηση της ιστορίας και των προτύπων που δημιούργησε το παρελθόν. Δεν θέλουν να παίξουν με τα δεδομένα του σήμερα, απλώς γιατί είναι πολύ "ελαφρές" έως αδιάφορες οι δικές τους δημιουργίες προτύπων και παρέρχονται όπως ακριβώς οι τάσεις της μόδας, με μια γουορχολική ταχύτητα. Βασίζονται στον εντυπωσιασμό αλά δεν έχουν σκιά, δεν έχουν βαρύτητα, δεν έχουν διάρκεια. Βαρύτητα έχει αυτό που θέλουν φαινομενικώς να καταργήσουν και ουσιαστικώς να οικειοποιηθούν.
Όχι, αυτό δεν είναι επανάσταση. Αυτό είναι φασονάδικο για κοστουμιές σε σακάτηδες ευάλωτες μειονότητες.
Γιατί όπως και να το πεις το προφιτερόλ, γεύση προφιτερόλ θα' χει. Αυτά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Σίγουρα;ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:15
Δεν θέλουν την κατάργηση της ιστορίας και των προτύπων που δημιούργησε το παρελθόν.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Κλείνουνε Τουίτερ, κλείνουν και τον τάφο τουςsys3x έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:15Ναι, Λίτσα.Καραμελίτσα έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:12 Εδώ κλείνουν λογαριασμούς τουίτερ, το να απαγορεύουν περιεχόμενο σε παρωχημένους θεσμούς όπως η βιβλιοθήκη με χάρτινα βιβλία μας μάρανε;

gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Εγώ είμαι κατά των απαγορεύσεων. Εξάλλου είναι αναποτελεσματικές. Αν ενα πόνημα είναι φαστ φουντ, αυτό το αποφασίζει ο καλλιτέχνης. Ποιο είναι το εύρος του κοινού του και ποιοι; Τον ενδιαφέρει η ελευθερία έκφρασης ή να ικανοποιεί το κοινό του; Σίγουρα έχεις παρατηρησει μουσικές μπάντες που διαφοροποιούνται με την πάροδο του χρόνου και και καποιοι fans τους δυσανασχετούν. Είναι παράλογο να μην περιμένεις οι καλλιτέχνες να εξελίσσονται. Τι περιμένεις να ακούς; Ξαναζεσταμένο φαγητό; Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένας δημιουργός είναι να ακούει αυτούς που φωνάζουν περισσότερο!!!AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:01Υπάρχει μια δόση αλήθειας σε αυτά που λες, αλλά πριν συζητήσουμε γι' αυτά, πρέπει πρώτα να καταλήξουμε αν καλώς καίγονται και καλώς απαγορεύονται τα πονήματα.Bipsco έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:55Η άποψη είναι υποκειμενική. Ένα έργο τέχνης μπορεί να σου αρέσει ή όχι. Υπάρχουν όμως πολλοί ακοινώνητοι που απλώς θέλουν να κράζουν ό,τι δεν τους αρέσει. Αυτό είναι ένας είδος φασισμού.AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:40
Μα η κριτική και η άποψη που έχει κάποιος για ένα έργο ή πόνημα είναι απολύτως θεμιτή, όταν είναι τεκμηριωμένη. Και μην ξεχνάμε ότι ακόμη και οι κρίνοντες κρίνονται.
Η αξιολόγηση είναι αντιστρόφως ανάλογη της ελευθερίας του καλλιτέχνη. Η fast food τέχνη δεν είναι κι ό,τι καλύτερο!!!AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:40 Αλλωστε τα πονήματα παντός τύπου, στους δέκτες τους απευθύνονται γι' αυτό και η αναμονή μιας αξιολόγησης από αυτούς, αποτελεί δομικό στοιχείο των προδιαγραφών τους.
Οσον αφορά αυτά που λες, οκ, ο κόσμος είναι κακός, υπάρχουν τύποι οι οποίοι πατάνε dislike σε βίντεο με γατάκια, κλπ. Δηλαδή κι αυτό ακόμη είναι αναμενόμενο και εντός των προδιαγραφών του ανθρώπινου είδους.
Και το ποια τέχνη είναι φαστ φουντ και ποια όχι, ενέχει τον υποκειμενικό στοιχείο.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Bipsco έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:22Εγώ είμαι κατά των απαγορεύσεων. Εξάλλου είναι αναποτελεσματικές. Αν ενα πόνημα είναι φαστ φουντ, αυτό το αποφασίζει ο καλλιτέχνης. Ποιο είναι το εύρος του κοινού του και ποιοι; Τον ενδιαφέρει η ελευθερία έκφρασης ή να ικανοποιεί το κοινό του; Σίγουρα έχεις παρατηρησει μουσικές μπάντες που διαφοροποιούνται με την πάροδο του χρόνου και και καποιοι fans τους δυσανασχετούν. Είναι παράλογο να μην περιμένεις οι καλλιτέχνες να εξελίσσονται. Τι περιμένεις να ακούς; Ξαναζεσταμένο φαγητό; Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένας δημιουργός είναι να ακούει αυτούς που φωνάζουν περισσότερο!!!AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:01Υπάρχει μια δόση αλήθειας σε αυτά που λες, αλλά πριν συζητήσουμε γι' αυτά, πρέπει πρώτα να καταλήξουμε αν καλώς καίγονται και καλώς απαγορεύονται τα πονήματα.Bipsco έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:55
Η άποψη είναι υποκειμενική. Ένα έργο τέχνης μπορεί να σου αρέσει ή όχι. Υπάρχουν όμως πολλοί ακοινώνητοι που απλώς θέλουν να κράζουν ό,τι δεν τους αρέσει. Αυτό είναι ένας είδος φασισμού.
Η αξιολόγηση είναι αντιστρόφως ανάλογη της ελευθερίας του καλλιτέχνη. Η fast food τέχνη δεν είναι κι ό,τι καλύτερο!!!
Οσον αφορά αυτά που λες, οκ, ο κόσμος είναι κακός, υπάρχουν τύποι οι οποίοι πατάνε dislike σε βίντεο με γατάκια, κλπ. Δηλαδή κι αυτό ακόμη είναι αναμενόμενο και εντός των προδιαγραφών του ανθρώπινου είδους.
Και το ποια τέχνη είναι φαστ φουντ και ποια όχι, ενέχει τον υποκειμενικό στοιχείο.
Ετσι ακριβώς είναι. Οποιος θέλει κάτι διαφορετικό από αυτό που αποφασίζει να του δώσει ο καλλιτέχνης, μπορεί να ψάξει και να βρει. Στην εποχή μας με το ίντερνετ όλο και κάτι θα μπορέσει να εντοπίσει που να τον καλύπτει.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Όχι,του άλλαξαν κάποιοι το περιεχόμενο για να βολευθούν οι ίδιοι και δεν είναι οι άλλοι υποχρεωμένοι να το δεχθούν.έργο_μακέτο έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:40
Το "ιμπεριαλισμός" έχει το περιεχόμενο που έχει λόγω του όρου "καπιταλισμός". Αν περιγράψω ως ιμπεριαλιστή το Μέγα Αλέξανδρο πρέπει αναγκαστικά είτε να κατονομάσω κάτι άλλο εκείνης της εποχής ως καπιταλισμό είτε να περικόψω σημαντικά το νόημα αυτής της λέξης.
Ο όρος προέρχεται από την εποχή αμέσως μετά τον Μ.Αλέξανδρο.Είναι λατινικός και τον εισήγαγαν οι Ρωμαίοι.Imperium Romanum ήταν η ρωμαική αυτοκρατορία.Για δύο χιλιάδες χρόνια σήμαινε απλά την αυτοκρατορία μέχρι που κάποιοι άλλαξαν τη σημασία του και είπαν ότι για να είσαι ιμπεριαλιστής πρέπει να κάνεις και επενδύσεις στις χώρες που κατακτάς,δηλαδή εν τέλει να ωφελείς και κάπως τους κατοίκους των κατακτημένων χωρών και όχι απλως να σφάζεις,πράγμα που είναι ουσιαστικά η απολογία του Τζένγκις Χάν και το είπαν αυτό επειδή οι ίδιοι ήσαν ανίκανοι να κάνουν παρόμοιες επενδύσεις.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Ωραίο θέμα μας έβαλε ο John Brown Gun Club . Γι' αυτό τον πάω κι ας διαφωνούμε. Αν δεν υπήρχαν τέτοιοι χρήστες ανάμεσά μας, θα συζητούσαμε μονίμως για "Γραμμο-Βίτσι" και για "Ριμπεντροπ-Μολότοφ" 
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Καλά κάνουν.
Αφού είναι άχρηστα πια.
Βλέπεις κάποιον νέο γύρω σου με βιβλίο;
Κάποτε διδασκόσουν από το "Οι άθλιοι". Τώρα διδάσκεσαι από άθλιους στο Facebook.
Σχεδόν ταυτόσημο.
Αφού είναι άχρηστα πια.
Βλέπεις κάποιον νέο γύρω σου με βιβλίο;
Κάποτε διδασκόσουν από το "Οι άθλιοι". Τώρα διδάσκεσαι από άθλιους στο Facebook.
Σχεδόν ταυτόσημο.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Οι άθλιοι ήταν το πρώτο εξωσχολικό βιβλίο που διάβασα και μάλιστα ήταν από πολύ παλιά έκδοση (δύο μαύροι τόμοι, σε πολυτονικό, αν κάποιος τη θυμάται).stavmanr έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:40 Καλά κάνουν.
Αφού είναι άχρηστα πια.
Βλέπεις κάποιον νέο γύρω σου με βιβλίο;
Κάποτε διδασκόσουν από το "Οι άθλιοι". Τώρα διδάσκεσαι από άθλιους στο Facebook.
Σχεδόν ταυτόσημο.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Δεν θα διαφωνήσω. Απλά έχω την εντύπωση ότι όσοι λένε ιμπεριαλιστή τον Μέγα Αλέξανδρο το εννοούν με τη σύγχρονη μαρξογενή σημασία του.πατησιωτης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:31Όχι,του άλλαξαν κάποιοι το περιεχόμενο για να βολευθούν οι ίδιοι και δεν είναι οι άλλοι υποχρεωμένοι να το δεχθούν.έργο_μακέτο έγραψε: 05 Φεβ 2022, 16:40
Το "ιμπεριαλισμός" έχει το περιεχόμενο που έχει λόγω του όρου "καπιταλισμός". Αν περιγράψω ως ιμπεριαλιστή το Μέγα Αλέξανδρο πρέπει αναγκαστικά είτε να κατονομάσω κάτι άλλο εκείνης της εποχής ως καπιταλισμό είτε να περικόψω σημαντικά το νόημα αυτής της λέξης.
Ο όρος προέρχεται από την εποχή αμέσως μετά τον Μ.Αλέξανδρο.Είναι λατινικός και τον εισήγαγαν οι Ρωμαίοι.Imperium Romanum ήταν η ρωμαική αυτοκρατορία.Για δύο χιλιάδες χρόνια σήμαινε απλά την αυτοκρατορία μέχρι που κάποιοι άλλαξαν τη σημασία του και είπαν ότι για να είσαι ιμπεριαλιστής πρέπει να κάνεις και επενδύσεις στις χώρες που κατακτάς,δηλαδή εν τέλει να ωφελείς και κάπως τους κατοίκους των κατακτημένων χωρών και όχι απλως να σφάζεις,πράγμα που είναι ουσιαστικά η απολογία του Τζένγκις Χάν και το είπαν αυτό επειδή οι ίδιοι ήσαν ανίκανοι να κάνουν παρόμοιες επενδύσεις.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Είσαι σίγουρος ότι διάβασες όλο το κείμενο;
Γιατί μονίμως αυτό κάνεις. Ρωτάς πράγματα που έχω ήδη αναφέρει.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Γιατί τα βάζεις σε δεύτερη μοίρα απ' ότι καταλαβαίνω. Χίλιες φορές να δω έναν μαύρο Αχιλλέα, παρά να απαγορευτεί η Ιλιάδα από παντού.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:59Είσαι σίγουρος ότι διάβασες όλο το κείμενο;
Γιατί μονίμως αυτό κάνεις. Ρωτάς πράγματα που έχω ήδη αναφέρει.![]()
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Όχι, δεν τα βάζω σε δεύτερη μοίρα, απλώς παραθέτω δύο ταυτόχρονες, παράλληλες αλλά πλήρως αντιφατικές τάσεις που εκφράζονται και υποστηρίζονται από την ίδια ομάδα.AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 18:02Γιατί τα βάζεις σε δεύτερη μοίρα απ' ότι καταλαβαίνω. Χίλιες φορές να δω έναν μαύρο Αχιλλέα, παρά να απαγορευτεί η Ιλιάδα από παντού.
Και φυσικά αυτή η ασυμβατότητα δεν παίζει μόνον σε αυτό το πεδίο αλλά στο οτιδήποτε έχει να κάνει με τις παπαριές αναφορικά με την αντιμετώπιση της κάθε ...φοβίας.
Μιλάμε για τους ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ μαζοχιστές της δύσης.
Οκ, ως ιδιαιτερότητα δεκτή, ως λογικά ορθή προσέγγιση, όχι.
Δεν θα μας τρελλάνει ο κάθε σαλταρισμένος.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Καινε βιβλια στην Αμερικη
Postmodernist philosophers, in general, argue that truth is always contingent on historical and social context rather than being absolute and universal—and that truth is always partial and "at issue" rather than being complete and certain.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2022, 18:21Όχι, δεν τα βάζω σε δεύτερη μοίρα, απλώς παραθέτω δύο ταυτόχρονες, παράλληλες αλλά πλήρως αντιφατικές τάσεις που εκφράζονται και υποστηρίζονται από την ίδια ομάδα.AlienWay έγραψε: 05 Φεβ 2022, 18:02Γιατί τα βάζεις σε δεύτερη μοίρα απ' ότι καταλαβαίνω. Χίλιες φορές να δω έναν μαύρο Αχιλλέα, παρά να απαγορευτεί η Ιλιάδα από παντού.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:59
Είσαι σίγουρος ότι διάβασες όλο το κείμενο;
Γιατί μονίμως αυτό κάνεις. Ρωτάς πράγματα που έχω ήδη αναφέρει.![]()
Και φυσικά αυτή η ασυμβατότητα δεν παίζει μόνον σε αυτό το πεδίο αλλά στο οτιδήποτε έχει να κάνει με τις παπαριές αναφορικά με την αντιμετώπιση της κάθε ...φοβίας.
Μιλάμε για τους ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ μαζοχιστές της δύσης.
Οκ, ως ιδιαιτερότητα δεκτή, ως λογικά ορθή προσέγγιση, όχι.
Δεν θα μας τρελλάνει ο κάθε σαλταρισμένος.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernism
Ζούμε σε ένα σύστημα.