Maspoli έγραψε: 10 Σεπ 2018, 10:57
H περίοδος που έδωσε το διαχρονικό σύμβολο της φούσκας και η επιτυχία στηριγμένη στο μονοπώλιο του εμπορίου με την Ιαπωνία και στις πειρατείες στην Καραϊβική χαρακτηρίζεται success story και υπόδειγμα. Σε μια δεύτερη φάση θα μας μιλήσουν κάποιοι και για το παράδειγμα εντεπρενέρ Λάκυ Λουτσιάνο
κάθε χώρα τότε έκανε μονοπώλια τις περιοχές και τα προϊόντα που είχε υπό τον έλεγχο της, έτσι δούλευε το σύστημα.
Δεν νομίζω ότι οι Ολλανδοί φημίζονταν σαν πειρατές.
Η φούσκα της τουλίπας είναι καθαρά χρηματιστηριακό φαινόμενο και μπορεί να προκύψει σε οποιαδήποτε ελεύθερη οικονομία με οποιοδήποτε προϊόν.
Ο Λάκυ Λουτσιάνο πιο πολύ μπορεί να παραλληλιστεί με τα παράγωγα του κομουνισμού μετά την πτώση του στην Ρωσία ή την Αλβανία ή την Γεωργία παρά με οποιαδήποτε καπιταλιστική δραστηριότητα.
α) Το να χαρακτηρίζουν κάποιοι υπόδειγμα κάτι που στηρίχτηκε σε μονοπώλιο και παράλληλα να έχουν σημαία τους ότι ως φιλελεύθεροι είναι κατά των μονοπωλίων είναι όπως και να το δει κανείς μια μικρή, τόση, αντίφαση...
β) Προς Θεού, Ολλανδοί πειρατές; Το μεγαλύτερο κούρσεμα του ισπανικού στόλου από Ολλανδούς έγινε.
γ) Οι φούσκες είναι ενδημικές του καπιταλιστικού συστήματος. Γουστάρουμε τα καλά πριν το σκάσιμο αλλά μας βρωμάνε όμως αυτά που παράγει το σκάσιμο...
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 10 Σεπ 2018, 13:36
Εντάξει, παιδιά. Καλοί είναι οι Ολλανδοί, αλλά να μην ξεχνάμε την αποικιοκρατία.
Δεν την ξέχασε κανένας,την κάνουμε προσωρινά στην άκρη και μιλάμε για άλλα θέματα. Όπως για το πως οι κάτω χώρες ήταν εκείνη την εποχή η πιο ανεκτική και ελεύθερη κοινωνία στην Ευρώπη,αν όχι στον κόσμο,με μοναδικές θρησκευτικές και κοινωνικές ελευθερίες
Δεν μπορείς να την κάνεις έτσι απλώς στην άκρη όταν αναλύεις την οικονομικοκοινωνική κατάσταση μιας χώρας, λες κι αυτή δεν έπαιξε-έπαιζε κανένα ρόλο στην ανάπτυξη της. Είναι μεθοδολογικό λάθος. Είναι σαν να μην λαμβάνεις υπόψη την δουλεία κατά την ελληνική αρχαιότητα, όταν αναλύεις την οικονομική της και κοινωνική της ανάπτυξη.
Δεν χρειάζεται να κρίνεις το φαινόμενο, θετικά ή αρνητικά. Δεν χρειάζεται να ηθικολογήσεις, αλλά πάντως πρέπει να αναδείξεις τον ρόλο της.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Maspoli έγραψε: 10 Σεπ 2018, 10:57
H περίοδος που έδωσε το διαχρονικό σύμβολο της φούσκας και η επιτυχία στηριγμένη στο μονοπώλιο του εμπορίου με την Ιαπωνία και στις πειρατείες στην Καραϊβική χαρακτηρίζεται success story και υπόδειγμα. Σε μια δεύτερη φάση θα μας μιλήσουν κάποιοι και για το παράδειγμα εντεπρενέρ Λάκυ Λουτσιάνο
κάθε χώρα τότε έκανε μονοπώλια τις περιοχές και τα προϊόντα που είχε υπό τον έλεγχο της, έτσι δούλευε το σύστημα.
Δεν νομίζω ότι οι Ολλανδοί φημίζονταν σαν πειρατές.
Η φούσκα της τουλίπας είναι καθαρά χρηματιστηριακό φαινόμενο και μπορεί να προκύψει σε οποιαδήποτε ελεύθερη οικονομία με οποιοδήποτε προϊόν.
Ο Λάκυ Λουτσιάνο πιο πολύ μπορεί να παραλληλιστεί με τα παράγωγα του κομουνισμού μετά την πτώση του στην Ρωσία ή την Αλβανία ή την Γεωργία παρά με οποιαδήποτε καπιταλιστική δραστηριότητα.
α) Το να χαρακτηρίζουν κάποιοι υπόδειγμα κάτι που στηρίχτηκε σε μονοπώλιο και παράλληλα να έχουν σημαία τους ότι ως φιλελεύθεροι είναι κατά των μονοπωλίων είναι όπως και να το δει κανείς μια μικρή, τόση, αντίφαση...
β) Προς Θεού, Ολλανδοί πειρατές; Το μεγαλύτερο κούρσεμα του ισπανικού στόλου από Ολλανδούς έγινε.
γ) Οι φούσκες είναι ενδημικές του καπιταλιστικού συστήματος. Γουστάρουμε τα καλά πριν το σκάσιμο αλλά μας βρωμάνε όμως αυτά που παράγει το σκάσιμο...
α) Μιλάς για πριν 400 χρόνια ή για σήμερα;
β) Με την Ισπανία ήταν σε πόλεμο, η Ισπανία διχοτόμησε την χώρα τους, καλά έκαναν που δεν άφησαν Ισπανικό καράβι και μπράβο τους.
γ) Όταν υπάρχουν αμόρφωτοι και άσχετοι που θέλουν να πλουτίσουν άμεσα αυτά συμβαίνουν.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 10 Σεπ 2018, 13:36
Εντάξει, παιδιά. Καλοί είναι οι Ολλανδοί, αλλά να μην ξεχνάμε την αποικιοκρατία.
Δεν την ξέχασε κανένας,την κάνουμε προσωρινά στην άκρη και μιλάμε για άλλα θέματα. Όπως για το πως οι κάτω χώρες ήταν εκείνη την εποχή η πιο ανεκτική και ελεύθερη κοινωνία στην Ευρώπη,αν όχι στον κόσμο,με μοναδικές θρησκευτικές και κοινωνικές ελευθερίες
Δεν μπορείς να την κάνεις έτσι απλώς στην άκρη όταν αναλύεις την οικονομικοκοινωνική κατάσταση μιας χώρας, λες κι αυτή δεν έπαιξε-έπαιζε κανένα ρόλο στην ανάπτυξη της. Είναι μεθοδολογικό λάθος. Είναι σαν να μην λαμβάνεις υπόψη την δουλεία κατά την ελληνική αρχαιότητα, όταν αναλύεις την οικονομική της και κοινωνική της ανάπτυξη.
Δεν χρειάζεται να κρίνεις το φαινόμενο, θετικά ή αρνητικά. Δεν χρειάζεται να ηθικολογήσεις, αλλά πάντως πρέπει να αναδείξεις τον ρόλο της.
Μα η αποικιοκρατία ήταν περισσότερο αποτέλεσμα και λιγότερο αίτιο της οικονομικής τους ανάπτυξης. Στην πολιτική τους οργάνωση δε και στην ελευθερία του λόγου που ήταν στοιχείο της κοινωνίας του δεν είχε καμιά επίδραση
Εάν μελετήσει κανείς την ιστορία της πολιτικής οργάνωσης και ολοκλήρωσης, θα συνειδητοποιήσει ότι ήσαν κάργα λελέ οι ηνωμένες επαρχίες. Περισσότερο ίσως, δε, και από τους εγγλέζους. Κοσμεί ανά τους αιώνες την ενωμένη ευρώπη ο ολλανδικός κοινωνικός σχηματισμός
Δεν την ξέχασε κανένας,την κάνουμε προσωρινά στην άκρη και μιλάμε για άλλα θέματα. Όπως για το πως οι κάτω χώρες ήταν εκείνη την εποχή η πιο ανεκτική και ελεύθερη κοινωνία στην Ευρώπη,αν όχι στον κόσμο,με μοναδικές θρησκευτικές και κοινωνικές ελευθερίες
Δεν μπορείς να την κάνεις έτσι απλώς στην άκρη όταν αναλύεις την οικονομικοκοινωνική κατάσταση μιας χώρας, λες κι αυτή δεν έπαιξε-έπαιζε κανένα ρόλο στην ανάπτυξη της. Είναι μεθοδολογικό λάθος. Είναι σαν να μην λαμβάνεις υπόψη την δουλεία κατά την ελληνική αρχαιότητα, όταν αναλύεις την οικονομική της και κοινωνική της ανάπτυξη.
Δεν χρειάζεται να κρίνεις το φαινόμενο, θετικά ή αρνητικά. Δεν χρειάζεται να ηθικολογήσεις, αλλά πάντως πρέπει να αναδείξεις τον ρόλο της.
Μα η αποικιοκρατία ήταν περισσότερο αποτέλεσμα και λιγότερο αίτιο της οικονομικής τους ανάπτυξης. Στην πολιτική τους οργάνωση δε και στην ελευθερία του λόγου που ήταν στοιχείο της κοινωνίας του δεν είχε καμιά επίδραση
Ο ανταγωνισμός με τις άλλες εμπορικές υπερδυνάμεις της εποχής και η ανάγκη για εξασφάλιση πρώτων υλών και νέων αγορών για την εξασφάλιση περαιτέρω ανάπτυξης, οδήγησε στην αποικιοκρατία. Χωρίς την αποικιοκρατία, δεν θα είχαν αναπτυχθεί τόσο. Είναι σαφές.
Τώρα, για την ελευθερία του λόγου, δεν ξέρω πως την φαντάζεσαι, αλλά σίγουρα οι Καθολικοί δεν είχαν μάλλον μεγάλη ελευθερία λόγου και πίστης, στις Κάτω Χώρες. Αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσεις.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Δεν μπορείς να την κάνεις έτσι απλώς στην άκρη όταν αναλύεις την οικονομικοκοινωνική κατάσταση μιας χώρας, λες κι αυτή δεν έπαιξε-έπαιζε κανένα ρόλο στην ανάπτυξη της. Είναι μεθοδολογικό λάθος. Είναι σαν να μην λαμβάνεις υπόψη την δουλεία κατά την ελληνική αρχαιότητα, όταν αναλύεις την οικονομική της και κοινωνική της ανάπτυξη.
Δεν χρειάζεται να κρίνεις το φαινόμενο, θετικά ή αρνητικά. Δεν χρειάζεται να ηθικολογήσεις, αλλά πάντως πρέπει να αναδείξεις τον ρόλο της.
Μα η αποικιοκρατία ήταν περισσότερο αποτέλεσμα και λιγότερο αίτιο της οικονομικής τους ανάπτυξης. Στην πολιτική τους οργάνωση δε και στην ελευθερία του λόγου που ήταν στοιχείο της κοινωνίας του δεν είχε καμιά επίδραση
Ο ανταγωνισμός με τις άλλες εμπορικές υπερδυνάμεις της εποχής και η ανάγκη για εξασφάλιση πρώτων υλών και νέων αγορών για την εξασφάλιση περαιτέρω ανάπτυξης, οδήγησε στην αποικιοκρατία. Χωρίς την αποικιοκρατία, δεν θα είχαν αναπτυχθεί τόσο. Είναι σαφές.
Τώρα, για την ελευθερία του λόγου, δεν ξέρω πως την φαντάζεσαι, αλλά σίγουρα οι Καθολικοί δεν είχαν μάλλον μεγάλη ελευθερία λόγου και πίστης, στις Κάτω Χώρες. Αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσεις.
Δεν είσαι δίκαιος γιατί έπιασες το πιο ακραίο θέμα με καταφανείς πολιτικές προεκτάσεις αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση,καθολικοί υπήρχαν,έκαναν κανονικά τις λειτουργίες και κυκλοφορούσαν και τα έντυπά τους,με κάποιους περιορισμούς φυσικά που ήταν μικρότεροι ή μεγαλύτεροι ανάλογα με τον τόπο και τον χρόνο. Οπως υπήρχαν και ορθόδοξοι με δική τους εκκλησία
Aν θυμάμαι καλά η Καθολική Πίστη είχε απαγορευτεί, το ίδιο και οι εκκλησίες της. Γι' αυτό και είχαν δημιουργηθεί εκκλησίες που πήγαιναν οι Καθολικοί αλλά εξωτερικά έμοιαζαν με κανονικά κτίρια
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 10 Σεπ 2018, 14:01
Εάν μελετήσει κανείς την ιστορία της πολιτικής οργάνωσης και ολοκλήρωσης, θα συνειδητοποιήσει ότι ήσαν κάργα λελέ οι ηνωμένες επαρχίες. Περισσότερο ίσως, δε, και από τους εγγλέζους. Κοσμεί ανά τους αιώνες την ενωμένη ευρώπη ο ολλανδικός κοινωνικός σχηματισμός
Ε μια εποχη τους εκαναν και εξαγωγη βασιλιαδων στη Αγγλια απο την Ολλανδια. Μετα την Ενδοξη Επανασταση του 1688 που γκρεμισε τον Ιακωβο Β' εφεραν τον Ηγεμονα των Κατω Χωρων Γουλιελμο Γ' να γινει βασιλιας της Αγγλιας μαζι με τη γυναικα του Μαρια Β'.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Maspoli έγραψε: 10 Σεπ 2018, 14:43
Aν θυμάμαι καλά η Καθολική Πίστη είχε απαγορευτεί, το ίδιο και οι εκκλησίες της. Γι' αυτό και είχαν δημιουργηθεί εκκλησίες που πήγαιναν οι Καθολικοί αλλά εξωτερικά έμοιαζαν με κανονικά κτίρια
Το 1ο δεν ισχύει όπως είπα παραπάνω. Το β ίσχυε και ισχύει λίγο πολύ για όλους γιατί η θρησκευτική τους κουλτούρα είναι τέτοια που τείνει πολύ περισσότερο στην εσωτερική,προσωπική θρησκευτικότητα παρά σε θρησκεία-κοινωνική εμπειρία όπως είναι ο ορθόδοξος χριστιανισμός ή το σουνιτικό ισλαμ . Ο Σπινόζα δεν ξεφτύτρωσε τυχαία
Ενδεικτικό το πως ξεκινά το ΟΡ. Συνθήκη της βεστφαλίας. Τέλος τριακονταετούς.
Δεν υπήρξε απαγόρευση προφανώς, αλλά μόνο απαγόρευση προσηλυτισμού. Δεν υπήρξε κυνήγι Χ βάση θρησκείας.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
-
Aυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός οτι ειδικά στα spice islands έπεσε ανελέητο ματσούκι.
Αναμενόμενη και η παπαριά του αφερματιβ άκσιον γαυροπασόκου περι Ρωσσικής αυτοκρατορίας οικοδομημένης με σφαγές.
Τρίζουν τα κόκκαλα των ινδιάνων της αμερικής με τις κουβέρτες ευλογιάς ή των κατοίκων του βελγικού κονγκο.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»