βοθρατζης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:54
ο εργολάβος δεν είναι απαραίτητο να κατεβάσει τριπλάσια τιμή σε περίπτωση απρόβλεπτης κατάστασης,
δηλ αν έκανε σεισμό και του κατέστρεφε τα μηχανήματα τι θα έκανε;
δεν θα είχε ασφαλίσει τα πάντα; γι αυτό υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες που παρέχουν κάθε σύμβαση ασφάλισης έναντι όποιου κίνδυνου διαπραγματευτούν.
μου φαίνεται γελοίο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα να υπάρχει όρος σε σύμβαση έργου του δημοσίου ότι σε περίπτωση που βρεθούν αρχαία πληρώνεται πρόστιμο στον εργολάβο...
Ποιο πρόστιμο;
Δημιουργήθηκε καθυστέρηση με υπαιτότητα του κράτους.
Ο εργολάβος κατά την διάρκεια της καθυστέρησης έχει πάγια έξοδα, δεν πρέπει να αποζημιωθεί για αυτά;
Το κράτος αν θέλει να λέγεται σοβαρό πρέπει αφου πληρώσει, πρώτα να δει αν είναι δικαιολογημένη η καθυστέρηση πχ λόγω πανδημίας κι αν δεν είναι να αναζητήσει ευθύνες και να βάλει ποινές.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Αυτό είναι άλλο θέμα και πάλι δεν είναι υπαιτιότητα του εργολάβου.Εάν η Προισταμένη Αρχή,εν προκειμένω λόγω του μεγέθους του έργου ουσιαστικά η κυβέρνηση το έλεγε αυτό θα μπορούσε να συνεχισθεί το έργο με παράλειψη του σταθμού και χωρίς αποζημιώσεις.
Δεν μένω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω πόσο απαραίτητος είναι να υπάρχει ο σταθμός Βενιζέλου.
Ο προηγούμενος σταθμός (Αγίας Σοφίας) απέχει ακριβώς 550 μέτρα από το σταθμό Βενιζέλου και 1100 από τον επόμενο (Βαρδάρη/πλατεία Δημοκρατίας)
Αν καταργηθεί ο σταθμός Βενιζέλου η μέση απόσταση του προηγούμενου και του επόμενου σταθμού είναι 550 μέτρα. Δηλαδή η μεγαλύτερη απόσταση που θα διανύει κάποιος με τα πόδια θα είναι αυτή και σε χρόνο 7 λεπτά σε κανονικό περπάτημα. Εξαιρετικός χρόνος και θα επιτρέπεται στο μετρό να αναπτύσσει κάποια ταχύτητα....αντί να σταματά κάθε 500 μέτρα.
Ως προς την υπαιτιότητα, τα εκατομμύρια που απορρέουν από αυτήν, τους κατασκευαστές δημοσίων έργων, τους πολιτικούς που εμπλέκονται σε αυτο το παιχνίδι...θα πω πως δεν πιστεύω στην τόση αθωότητα στις μέρες μας.. έχουν δώσει δείγματα γραφής όλοι τους.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Το άλλο πλάνο ήταν να παραδοθεί το έργο έως το τη στάση Συντριβάνι, και το υπόλοιπο μεχρι το Σιδηροδρομικό σταθμό που περιλαμβάνει τη Βενιζέλου να δοθεί σε δεύτερο χρόνο. Ο Μητσοτάκης όμως δεν ήθελε να παραδόσει το έργο "κολοβό" και ανακοίνωσε το 19 καθυστέρηση δύο ετών και παράδοση τον Απρίλιο του 2023. Τώρα φαίνεται οτι και το 2024 είναι χλωμό να παραδοθεί.
Fluffy έγραψε: 05 Ιαν 2022, 07:22
8εκ αποζημίωση στις κατασκευαστικές για το μετρο θεσσαλονικες. πλεον συμφερει στους καπιταλιστες να μην παραγουν εργο απο το να παραγουν.
Έτσι βγαίνουν τα χρήματα fluffy.
Για να κερδίσεις θα πρέπει τα χρήματα που εισπράττεις να είναι δυσανάλογα προς το έργο που παράγεις. Αν είναι ανάλογα, τότε το κέρδος μειώνεται ή και μηδενίζεται.
Ο σύγχρονος καπιταλισμός είναι μία μορφή αλληλοκλοπής με τον μεγαλύτερο απατεώνα να βγαίνει κερδισμένος.
Awesomatic έγραψε: 05 Ιαν 2022, 08:15
Το κράτος φταίει για την καθυστέρηση, το κράτος θα πληρώσει τα κόστη από την αναμονή. Να φρόντιζε να είχε τελειώσει στον αρχικό χρόνο και να μην έκανε χρόνια να δικάσει τις προσφυγές.
Φταιει το κρατος; ποιος ειναι υπουργος; στο ειδικο δικαστηριο. 8 εκατομμυρια των φορολογουμενων καιγονται και δεν τρεχει μια
Με ποια κατηγορια;
Οτι απο την αμελεια του ζημιωθηκαν οι φορολογουμενοι κατα 8 εκατομμυρια. Δεν ειναι επαρκης λογος να πας δικαστηριο;
Φταιει το κρατος; ποιος ειναι υπουργος; στο ειδικο δικαστηριο. 8 εκατομμυρια των φορολογουμενων καιγονται και δεν τρεχει μια
Με ποια κατηγορια;
Οτι απο την αμελεια του ζημιωθηκαν οι φορολογουμενοι κατα 8 εκατομμυρια. Δεν ειναι επαρκης λογος να πας δικαστηριο;
Που ξέρεις ότι ήταν αμέλεια;
Όπως έγραψα και πριν πρέπει το κράτος να ερευνήσει την αιτία της καθυστέρησης αλλά δεν χρειάζεται να δικάζουμε εμείς εδώ και τώρα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Για του ΠΑΣΟΚ την πίστη την αγία και του Μπόμπολα την ευημερία
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Για του ΠΑΣΟΚ την πίστη την αγία και του Μπόμπολα την ευημερία
Ναι, σίγουρα!
Ο Μπόμπολας φταίει που κάθε αριστερό παρατράγουδο στην Θεσσαλονίκη κάνει προσφυγή για ότι του κατέβει στην γκλάβα του και σταματάει το έργο.
Ας πούμε το ότι βρέθηκαν αρχαία και μάλιστα σημαντικά σε μια πόλη που κατοικείται αδιαλείπτως 2.300 χρόνια ήταν μια μεγάλη έκπληξη που κανείς δε μπορούσε να προβλέψει.
Άσε μας ρε υποτακτικέ.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
να βρεις κι εσύ μια πουτάνα να σε αγαπάει ως νταβατζή της όπως τα νΔουλικά τον εκδότη της μεγάλης σοβιετικής εγκυκλοπεδιας
τα αριστερά παρατράγουδα της Θεσσαλονίκης φταίνε και για τις ρήτρες εγγυημένου κέρδους στους αυτοκινητοδρόμους
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Για του ΠΑΣΟΚ την πίστη την αγία και του Μπόμπολα την ευημερία
Ναι, σίγουρα!
Ο Μπόμπολας φταίει που κάθε αριστερό παρατράγουδο στην Θεσσαλονίκη κάνει προσφυγή για ότι του κατέβει στην γκλάβα του και σταματάει το έργο.
Ας πούμε το ότι βρέθηκαν αρχαία και μάλιστα σημαντικά σε μια πόλη που κατοικείται αδιαλείπτως 2.300 χρόνια ήταν μια μεγάλη έκπληξη που κανείς δε μπορούσε να προβλέψει.
Άσε μας ρε υποτακτικέ.
Να πούμε βέβαια πως και η τεχνική λύση που βρέθηκε και εφαρμόσθηκε δεν άρεσε στα αριστερά παρτάλια που άρχισαν τις προσφυγές ώστε να μην ολοκληρωθεί ποτέ το έργο!
Ο Μπόμπολας φταίει που κάθε αριστερό παρατράγουδο στην Θεσσαλονίκη κάνει προσφυγή για ότι του κατέβει στην γκλάβα του και σταματάει το έργο.
Ας πούμε το ότι βρέθηκαν αρχαία και μάλιστα σημαντικά σε μια πόλη που κατοικείται αδιαλείπτως 2.300 χρόνια ήταν μια μεγάλη έκπληξη που κανείς δε μπορούσε να προβλέψει.
Άσε μας ρε υποτακτικέ.
Να πούμε βέβαια πως και η τεχνική λύση που βρέθηκε και εφαρμόσθηκε δεν άρεσε στα αριστερά παρτάλια που άρχισαν τις προσφυγές ώστε να μην ολοκληρωθεί ποτέ το έργο!
Ασε μας κουκλίτσα μου!
Μα είχε εγγριθει η μελέτη για διατήρηση χωρίς απόσπαση. Και ήρθε ο Κουλης ...με "δική του" πρωτοβουλία και ανακοίνωσε πως αλλάζει το σχέδιο , θα αποσπάσθουν και θα πάει πίσω το έργο.
Διεφθαρμένοι και ξεφτιλες αιωνίως.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.