'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
nyxtovios έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:22'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
Εκείνο που τέθηκε σε δημοψήφισμα ήταν το debt sustainability analysis και όσα ακολούθησαν είναι γνωστά.
Συμβάσεις που ο ανάδοχος θα πληρώσει όλες τις παραξενιές του κάθε διαταραγμένου που έχει το δικαίωμα να σταματά ένα έργο επειδή νομίζει ότι είναι οικολόγος ή αρχαιολόγος δεν θα έχεις ποτέ διότι δεν έχουν μείνει άλλοι ανόητοι για να χρεωκοπήσουν.Δεν θα έχεις ανάδοχο και δεν θα έχεις μετρό.
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:25ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:37το κράτος είμαστε όλοι εμείς, από τη φορολογία των εργαζομένων θα πληρωθείAwesomatic έγραψε: 05 Ιαν 2022, 08:15 Το κράτος φταίει για την καθυστέρηση, το κράτος θα πληρώσει τα κόστη από την αναμονή. Να φρόντιζε να είχε τελειώσει στον αρχικό χρόνο και να μην έκανε χρόνια να δικάσει τις προσφυγές.
και αυτό που με εκνευρίζει είναι πώς δεν υπάρχει προσωπική ευθύνη, δηλαδή ποιοι κρατικοί υπάλληλοι (διευθυντές) είναι υπαίτιοι γι'αυτό; να έχουν προσωπικές κυρώσεις (πρόστιμα/απόλυση)
δεν γίνεται μια ζωή να τα κάνουν σκατά αυτοί που δουλεύουν στο δημόσιο και ο λογαριασμός να πηγαίνει στους φορολογούμενους
άμα εγώ ως επιχείρηση κάνω μαλακία, μου τα πληρώνει το κράτος;
Eαν μπει στην διακήρυξη του διαγωνισμού ότι εφ όσον το έργο καθυστερήσει λόγω αρχαίων ο εργολάβος δεν θα έχει αποζημίωση,οι εργολάβοι που θα κατέβουν στον διαγωνισμό θα καταθέσουν τριπλάσιες προσφορές για να είναι μέσα και εάν το κράτος δεν το δεχθεί ο διαγωνισμός θα βγει άγονος και το έργο δεν θα γίνει.
Είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο δεν μπορείς να φορτώσεις τις εξωτερικότητες του έργου στον εργολάβο διότι εάν το κάνεις δεν θα γίνει το έργο.
Οι σαμποτέρ εν προκειμένω είναι κάποιοι που δεν φαίνονται,διάφοροι ψευδοευαίσθητοι οικολόγοι ή περίοικοι που κάνουν προσφυγές και καθυστερούν τα έργα ενώ αυτοί δεν πληρώνουν τίποτε.
Ο εργολάβος δεν είναι ηλίθιος να υπογράψει μία σύμβαση που θα πληρώνει τα σπασμένα του κάθε παλαβού και αν υπήρχαν τέτοιοι ηλίθιοι πτώχευσαν.![]()
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η επιλεκτική ευαισθησία στο κόστος από ορισμένους. Δηλαδή είναι μεγάλο το κόστος να ενισχυθεί το σύστημα υγείας για να μην ταλαιπωρούνται και ψοφολογαν οι άνθρωποι, αλλά μικρό για να τσεπωσουν κάποια εκατομμύρια οι ακτορες.
Θα πει κάποιος, άλλοι έχουν την αντιστροφή ευαισθησια- ενοχλούνται για τους ανθρώπους που ψοφολογανε και αδιαφορούν για το δ.σ του ακτορα.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Αυτό είναι άλλο θέμα και πάλι δεν είναι υπαιτιότητα του εργολάβου.Εάν η Προισταμένη Αρχή,εν προκειμένω λόγω του μεγέθους του έργου ουσιαστικά η κυβέρνηση το έλεγε αυτό θα μπορούσε να συνεχισθεί το έργο με παράλειψη του σταθμού και χωρίς αποζημιώσεις.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26 Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Δεν μένω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω πόσο απαραίτητος είναι να υπάρχει ο σταθμός Βενιζέλου.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Ερωτήθει ο ανάδοχος ή μπήκε στους όρους του διαγωνισμού ότι δεν θα πληρώνει το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις και ο ανάδοχος αρνήθηκε και δε βρέθηκε κάποιος που να συμφωνήσει για να κάνει το έργο;πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26nyxtovios έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:22'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06
Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
Εκείνο που τέθηκε σε δημοψήφισμα ήταν το debt sustainability analysis και όσα ακολούθησαν είναι γνωστά.
Συμβάσεις που ο ανάδοχος θα πληρώσει όλες τις παραξενιές του κάθε διαταραγμένου που έχει το δικαίωμα να σταματά ένα έργο επειδή νομίζει ότι είναι οικολόγος ή αρχαιολόγος δεν θα έχεις ποτέ διότι δεν έχουν μείνει άλλοι ανόητοι για να χρεωκοπήσουν.Δεν θα έχεις ανάδοχο και δεν θα έχεις μετρό.
Διασφαλίστηκαν τα συμφέροντα του κράτους από τον υποτίθεται αντιπρόσωπό μας;
Έχεις στοιχεία για τις συμφωνίες και τα παζάρια της σύμβασης ή τον σχεδιασμό του διαγωνισμού; Γιατί αυτά θα πρέπει να δίνονται δημόσια.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
σωστό κι αυτόBlastFromThePast έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:12Εξαρτάται, αν είσαι φτωχομπινές όχι. Αλλιώς ναι.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:37
άμα εγώ ως επιχείρηση κάνω μαλακία, μου τα πληρώνει το κράτος;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Για ποιο λόγο έδωσε την αποζημίωση;Fluffy έγραψε: 05 Ιαν 2022, 07:22 8εκ αποζημίωση στις κατασκευαστικές για το μετρο θεσσαλονικες. πλεον συμφερει στους καπιταλιστες να μην παραγουν εργο απο το να παραγουν.
Η δεν πρέπει να γράφονται οι λόγοι.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Όταν ο όχλος ταυτίζεται με οπαδούς ομάδων στιχουργών, εφοπλιστών και πετρελαιάδων τότε το λέμε ολιγαρχία...πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Γενικώς προτιμάται από την κομουνιστική.
Ξέρεις καμία χώρα που να έβαλε στόχο να φτάσει την ανάπτυξη της Β. Κορέας;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: Μετρό ΘΕΣΣ. Ουτε το 2023 έτοιμο - Αποζημίωση 8 εκ στον Άκτωρα.
Έχεις κάποιο τρόπο να μαθαίνεις από πριν που υπάρχουν αρχαία κάτω από την γη τι σπουδαιότητα τι όγκου και διασποράς είναι και πόσο θα κοστίσει η αντιμετώπιση τους σε ένα τέτοιο εργο;βοθρατζης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:32 ενώ αυτός που έγραψε και υπέγραψε τη σύμβαση δεν έχει καμία ευθύνη έτσι;
δεν πιστεύω όταν έβαζε την υπογραφή του να σκέφτηκε ότι θα πρέπει να πληρώσουμε μερικά εκατομυρια στον ακτωρα γιατί θα βρίσκανε ...αρχαία;
μας είναι δυνατόν να βρίσκονται αρχαία στην ελλάδα;;;
αυτές είναι κονόμες
Άμα έχεις κάντο επιχείρηση, θα χεστείς στο τάληρο.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Από δωρεές του ΚΚΕ είναι.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Και αντικειμενικότητα!
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Τρομερά απαραίτητος, τύπε, όπως όλο το μετρό Θεσσαλονίκης.πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:30Αυτό είναι άλλο θέμα και πάλι δεν είναι υπαιτιότητα του εργολάβου.Εάν η Προισταμένη Αρχή,εν προκειμένω λόγω του μεγέθους του έργου ουσιαστικά η κυβέρνηση το έλεγε αυτό θα μπορούσε να συνεχισθεί το έργο με παράλειψη του σταθμού και χωρίς αποζημιώσεις.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26 Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Δεν μένω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω πόσο απαραίτητος είναι να υπάρχει ο σταθμός Βενιζέλου.
Μιλάμε για συγκοινωνιακή ανάσα, σε μια κεντρική αρτηρία της πόλεως από την οποία περνάνε το 80% των λεωφορείων και των ταξί.
Καλά που εγκρίθηκε το έργο και θα υπάρχει μέσο μετακινήσεως για όλο αυτόν τον κόσμο που δεν είχε άλλο τρόπο να μετακινηθεί.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δες την δεύτερη πρόταση της υπογραφής μου.
Ανησυχείς μήπως όταν γίνει η επανάσταση βρείτε τα ταμεία αδεια;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Με ποια κατηγορια;Υδράργυρος έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:39Φταιει το κρατος; ποιος ειναι υπουργος; στο ειδικο δικαστηριο. 8 εκατομμυρια των φορολογουμενων καιγονται και δεν τρεχει μιαAwesomatic έγραψε: 05 Ιαν 2022, 08:15 Το κράτος φταίει για την καθυστέρηση, το κράτος θα πληρώσει τα κόστη από την αναμονή. Να φρόντιζε να είχε τελειώσει στον αρχικό χρόνο και να μην έκανε χρόνια να δικάσει τις προσφυγές.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 206 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 30 Απαντήσεις
- 988 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 9 Απαντήσεις
- 496 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 50 Απαντήσεις
- 1414 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από OANNHSEA