Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Με βαση αυτη την αυθαιρετη βαση εισαγωγης καποιοι που εγραψαν καλυτερα μπηκαν.Κοιτα αδικιες ε ;
Καλύτερα στο συγκεκριμένο μάθημα. Οχι γενικά.
Εγώ προτείνω να δίνουν μόνο σχέδιο οι υποψήφιοι αρχιτέκτονες αφού τα υπόλοιπα μαθήματα είναι άχρηστα.
Τυγχανει οι μαθητες να διαγωνιζονται και σε αυτο το μαθημα και τυγχανει αυτο το μαθημα να ειναι βασικο για να μπεις σε αυτη τη σχολη.Συνεπως συνολικα εγραψαν καλυτερα.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ σημαίνει το σύνολο των μορίων. Αν είχαν γράψει συνολικά καλύτερα λοιπόν θα έπαιρναν ΣΥΝΟΛΙΚΑ μόρια περισσότερο από αυτόν. Για αυτό είπα ότι αν το 0,6 σε ΕΝΑ μάθημα είναι ικανό να κρίνει ότι ένας υποψήφιος που ΣΥΝΟΛΙΚΑ πήρε λιγότερα μόρια από έναν άλλον και παίρνει αυτός την θέση, αν έχετε αρχιδια να ακυρώσετε τα υπόλοιπα για να μην πληρώνουν οι γονείς τζαμπα
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
Με βαση αυτη την αυθαιρετη βαση εισαγωγης καποιοι που εγραψαν καλυτερα μπηκαν.Κοιτα αδικιες ε ;
Καλύτερα στο συγκεκριμένο μάθημα. Οχι γενικά.
Εγώ προτείνω να δίνουν μόνο σχέδιο οι υποψήφιοι αρχιτέκτονες αφού τα υπόλοιπα μαθήματα είναι άχρηστα.
Τυγχανει οι μαθητες να διαγωνιζονται και σε αυτο το μαθημα και τυγχανει αυτο το μαθημα να ειναι βασικο για να μπεις σε αυτη τη σχολη.Συνεπως συνολικα εγραψαν καλυτερα.
Το βασικό μάθημα εισαγωγής στην Αρχιτεκτονική, όπως ορίζεται από το Υπουργείο, είναι τα Μαθηματικά.
Το σχέδιο δεν είναι βασικό μάθημα. Είναι ειδικό.
Γι' αυτό, ακόμα και σήμερα έχει τη μικρότερη βαρύτητα σε μόρια από κάθε άλλο μάθημα του πεδίου.
Συνολικά τα δύο σχέδια δίνουν ως το 1/6 της βαθμολογίας του υποψηφίου (4.000/24.000), με τα άλλα 4 να καταλαμβάνουν τα 5/6 (20.000/24.000).
Μην βγάζετε νόμους από το κεφάλι σας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 23 Ιούλ 2021, 19:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εγώ προτείνω να δίνουν μόνο σχέδιο οι υποψήφιοι αρχιτέκτονες αφού τα υπόλοιπα μαθήματα είναι άχρηστα.
Τυγχανει οι μαθητες να διαγωνιζονται και σε αυτο το μαθημα και τυγχανει αυτο το μαθημα να ειναι βασικο για να μπεις σε αυτη τη σχολη.Συνεπως συνολικα εγραψαν καλυτερα.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ σημαίνει το σύνολο των μορίων. Αν είχαν γράψει συνολικά καλύτερα λοιπόν θα έπαιρναν ΣΥΝΟΛΙΚΑ μόρια περισσότερο από αυτόν. Για αυτό είπα ότι αν το 0,6 σε ΕΝΑ μάθημα είναι ικανό να κρίνει ότι ένας υποψήφιος που ΣΥΝΟΛΙΚΑ πήρε λιγότερα μόρια από έναν άλλον και παίρνει αυτός την θέση, αν έχετε αρχιδια να ακυρώσετε τα υπόλοιπα για να μην πληρώνουν οι γονείς τζαμπα
Οχι δεν σημαινει αυτο.Σημαινει οτι εγραψαν τοσο οσο επρεπε για να μπουν Αθηνα-Θεσσαλονικη ενω αυτος εμεινε εξω.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
SuperRogue έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:48
Θεέ και κύριε είσαι ηλίθιος. Όχι και αυτό συζητάμε πως άτομα που έγραψαν ΧΕΙΡΩΤΕΡΑ στις πανελλήνιες θα μπουν επειδή ο μαθητής των 20.988 μονάδων κόπηκε από ένα μάθημα επειδή ο ΜΟ έτυχε να είναι 14.
Πως έγραψαν χειρότερα αφού αυτοί πέρασαν στο σχέδιο ενώ αυτός απέτυχε ;
Αυτό είναι σαν να γκρινιάζει κάποιος που έκανε όντως το μακρύτερο άλμα εις μήκος στο στίβο επειδή ακούμπησε την γραμμή και τον απέκλεισαν.
Συγνώμη αλλά δεν ήξερες ότι αυτό επιφέρει αποκλεισμό πριν πάρεις μέρος στον διαγωνισμό ; Τώρα που έχασες σου θυμήθηκε ότι είναι αδικία ;
Επειδή τα συνολικά μόρια βγαίνουν από τα 4 μαθήματα των πανελληνίων (αν δεν κάνω λάθος Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία) συν τα ειδικά μαθήματα (γραμμικό και ελέυθερο σχέδιο για Αρχιτεκτονική). Ε σαν μέσο όρο (συνυπολογίζοντας όλους τους συντελεστές) αυτός βγάζει 20.988, αλλά δεν περνάει τον κόφτη του ελεύθερου σχεδίου. Άλλοι με λιγότερα συνολικά μόρια που περνάνε τον κόφτη θα μπούν.
Να δώσει η Μεγαλόχαρη κι η Παναγιά η Κανάλα
να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα
SuperRogue έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:48
Θεέ και κύριε είσαι ηλίθιος. Όχι και αυτό συζητάμε πως άτομα που έγραψαν ΧΕΙΡΩΤΕΡΑ στις πανελλήνιες θα μπουν επειδή ο μαθητής των 20.988 μονάδων κόπηκε από ένα μάθημα επειδή ο ΜΟ έτυχε να είναι 14.
Πως έγραψαν χειρότερα αφού αυτοί πέρασαν στο σχέδιο ενώ αυτός απέτυχε ;
Αυτό είναι σαν να γκρινιάζει κάποιος που έκανε όντως το μακρύτερο άλμα εις μήκος στο στίβο επειδή ακούμπησε την γραμμή και τον απέκλεισαν.
Συγνώμη αλλά δεν ήξερες ότι αυτό επιφέρει αποκλεισμό πριν πάρεις μέρος στον διαγωνισμό ; Τώρα που έχασες σου θυμήθηκε ότι είναι αδικία ;
Επειδή τα συνολικά μόρια βγαίνουν από τα 4 μαθήματα των πανελληνίων (αν δεν κάνω λάθος Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία) συν τα ειδικά μαθήματα (γραμμικό και ελέυθερο σχέδιο για Αρχιτεκτονική). Ε σαν μέσο όρο (συνυπολογίζοντας όλους τους συντελεστές) αυτός βγάζει 20.988, αλλά δεν περνάει τον κόφτη του ελεύθερου σχεδίου. Άλλοι με λιγότερα συνολικά μόρια που περνάνε τον κόφτη θα μπούν.
Σωστά.
Δηλαδή, το τεχνικό μάθημα με τα λιγότερα μόρια στη συνολική βαθμολόγηση (1/6) κόβει τα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου με τα περισσότερα (5/6) κατά τη διαδικασία εισαγωγής του υποψηφίου σε ίδρυμα παραγωγής επιστημόνων.
Με την ίδια λογική, μπορούμε να κάνουμε διαγωνισμό στριφογυρίσματος κατσαβιδιού στους υποψήφιους Μηχανολόγους, και να κόψουμε τους μισούς ανάλογα με το πόσο αργά γυρίζουν το κατσαβίδι σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 23 Ιούλ 2021, 19:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ναι. Πέρασαν άτομα που έγραψαν καλύτερα, αλλά πέρασαν και άτομα που έγραψαν χειρότερα.
Δεν μελετάμε αυτούς που πέρασαν με το σπαθί τους, γιατί είχαν συνολικά καλύτερη επίδοση και μπράβο τους.
Μελετάμε αυτούς που πέρασαν με χαμηλότερη συνολική βαθμολογία.
Τυγχανει οι μαθητες να διαγωνιζονται και σε αυτο το μαθημα και τυγχανει αυτο το μαθημα να ειναι βασικο για να μπεις σε αυτη τη σχολη.Συνεπως συνολικα εγραψαν καλυτερα.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ σημαίνει το σύνολο των μορίων. Αν είχαν γράψει συνολικά καλύτερα λοιπόν θα έπαιρναν ΣΥΝΟΛΙΚΑ μόρια περισσότερο από αυτόν. Για αυτό είπα ότι αν το 0,6 σε ΕΝΑ μάθημα είναι ικανό να κρίνει ότι ένας υποψήφιος που ΣΥΝΟΛΙΚΑ πήρε λιγότερα μόρια από έναν άλλον και παίρνει αυτός την θέση, αν έχετε αρχιδια να ακυρώσετε τα υπόλοιπα για να μην πληρώνουν οι γονείς τζαμπα
Οχι δεν σημαινει αυτο.Σημαινει οτι εγραψαν τοσο οσο επρεπε για να μπουν Αθηνα-Θεσσαλονικη ενω αυτος εμεινε εξω.
Αντί να λες ανοησίες, θα σου πρότεινα να κάνεις edit το αρχικό ποστ το οποίο ηθελημένα παραπληροφορεί ότι ο μαθητής δεν πέρασε τη βάση, και να διευκρινήσεις ότι δεν πέρασε την ΕΒΕ με συντελεστή 1 στο ελευθερο σχέδιο.
Να δώσει η Μεγαλόχαρη κι η Παναγιά η Κανάλα
να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα
break έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 19:21
Πως έγραψαν χειρότερα αφού αυτοί πέρασαν στο σχέδιο ενώ αυτός απέτυχε ;
Έκοψες το υπόλοιπο όμως και δεν το απάντησες.
Από την στιγμή που το σχέδιο ήταν κριτήριο αποκλεισμού σε αυτό τον διαγωνισμό πως ο συγκεκριμένος βγαίνει να είναι καλύτερος ; Καλύτερος σε τι ; Στα επί μέρους ; Αφού στο σύνολο αποκλείστηκε.
Ερώτηση κρίσεως. Αν τα πράγματα ήταν ανάποδα και κάποιος άλλος που είχε αποκλειστεί στο σχέδιο διεκδικούσε την θέση του αυτός θα την παραχωρούσε ; Γιατί ας μην ξεχνάμε ότι με τις θέσεις να είναι μετρημένες αυτό που ζητάει αυτός είναι να βγει κάποιος άλλος για να μπει αυτός. Αυτός θα το δεχόταν να συμβεί κάτι τέτοιο σε αυτή την υποθετική περίπτωση ή τότε θα το έπαιρνε αλλιώς και θα ζητούσε αυστηρή τήρηση των κανονισμών ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος break την 23 Ιούλ 2021, 19:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Για το θέμα της ΕΒΕ, θα πρέπει οι γονείς να κινηθούν άμεσα και να καταθέσουν αίτημα ακύρωσης στο ΣτΕ.
Το συνταγματικό πρόβλημα που παράγεται είναι ότι αποκλείεται η είσοδος υποψηφίων στις κενές θέσεις πανεπιστημίων που υπάρχουν γι' αυτούς.
Είναι ζήτημα αποκλεισμού χωρίς λόγο κι αιτία.
Κι ας προσπαθήσει η Υπουργός να πείσει ότι αυτοί που εφέτος αποκλείστηκαν θα τα παρατούσαν στα μισά, παριστάνοντας τη μελλοντολόγο και την καφετζού.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 23 Ιούλ 2021, 20:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ σημαίνει το σύνολο των μορίων. Αν είχαν γράψει συνολικά καλύτερα λοιπόν θα έπαιρναν ΣΥΝΟΛΙΚΑ μόρια περισσότερο από αυτόν. Για αυτό είπα ότι αν το 0,6 σε ΕΝΑ μάθημα είναι ικανό να κρίνει ότι ένας υποψήφιος που ΣΥΝΟΛΙΚΑ πήρε λιγότερα μόρια από έναν άλλον και παίρνει αυτός την θέση, αν έχετε αρχιδια να ακυρώσετε τα υπόλοιπα για να μην πληρώνουν οι γονείς τζαμπα
Οχι δεν σημαινει αυτο.Σημαινει οτι εγραψαν τοσο οσο επρεπε για να μπουν Αθηνα-Θεσσαλονικη ενω αυτος εμεινε εξω.
Αντί να λες ανοησίες, θα σου πρότεινα να κάνεις edit το αρχικό ποστ το οποίο ηθελημένα παραπληροφορεί ότι ο μαθητής δεν πέρασε τη βάση, και να διευκρινήσεις ότι δεν πέρασε την ΕΒΕ με συντελεστή 1 στο ελευθερο σχέδιο.
ΕΒΕ = Ελαχιστη Βαση Εισαγωγης
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
NoMoreLice έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 19:31αλλά δεν περνάει τον *κόφτη του ελεύθερου σχεδίου.
*αυθαίρετο κόφτη που πρέπει να μαντέψεις
Οι αλλοι που εγραψαν καλυτερα ηταν μεντιουμ
Δεν έχει καμία σημασία.
Δεν μπορεί ένα και μοναδικό τεχνικό μάθημα να ρυθμίζει μονόπατα την εισαγωγή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Είναι τελείως παλαβό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 23 Ιούλ 2021, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δεν έχει καμία σημασία.
Δεν μπορεί ένα και μοναδικό τεχνικό μάθημα να ρυθμίζει την εισαγωγή στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Είναι τελείως παλαβό.
Στον τσοκο μας λουλουδια.Αυτο ειναι το συστημα και καποιοι με αυτο το συστημα εγραψαν καλυτερα και μπηκαν Αθηνα Θεσσαλονικη.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
under έγραψε: 22 Ιούλ 2021, 19:04
1. Ο εν λόγω κύριος μπορεί να πάει να σπουδάσει Αρχιτεκτονική στην Πάτρα, στα Χανιά, στα Γιάννινα, στον Βόλο ή στην Ξάνθη. Του πέφτουν πολύ μπας κλας όμως, θέλει μόνο Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. [τρομάρα του!]
Έλα ντε, το κάνει και θέμα, ας πάει 300 χιλιόμετρα από το σπίτι του. Βέβαια αν ο κύριος καθηγητής δεν έχει πρόβλημα, ας του δώσει τα έξοδα διαμονής, φαγητού και μετακινήσεων για 5 χρόνια.
Να δώσει η Μεγαλόχαρη κι η Παναγιά η Κανάλα
να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα