!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:53
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:46
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:32
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.

Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Δεν ισχύει αυτό με τίποτα.
Έχεις δίκιο, είναι πλέον διπλάσιο το κόστος αγοράς. Και πάλι ασύμφορο.
TWINGO 12.450,00 €
TWINGO ELECTRIC 23.790,00 €
https://www.renault.de/modelluebersicht.html
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:56
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:53
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:46

Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Δεν ισχύει αυτό με τίποτα.
Έχεις δίκιο, είναι πλέον διπλάσιο το κόστος
TWINGO 12.450,00 €
TWINGO ELECTRIC 23.790,00 €
https://www.renault.de/modelluebersicht.html
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic »

sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:56
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:53
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:46

Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Δεν ισχύει αυτό με τίποτα.
Έχεις δίκιο, είναι πλέον διπλάσιο το κόστος
TWINGO 12.450,00 €
TWINGO ELECTRIC 23.790,00 €
https://www.renault.de/modelluebersicht.html
Κοντά στο 10χιλιαρο (και ένα 900αρι πίστωση σε φορτιστές) είναι η κρατική επιδότηση, ίδια λεφτά βγαίνουν
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Ξεκαθαρη και παλι η κοντοφθαλμη (βραχυχρονια) οπτικη σε θεματα συμφεροντος.
Συνηθες σε ανθρωπους με κακη αντιληψη της πραγματικοτητας.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:56
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:53
Δεν ισχύει αυτό με τίποτα.
Έχεις δίκιο, είναι πλέον διπλάσιο το κόστος
TWINGO 12.450,00 €
TWINGO ELECTRIC 23.790,00 €
https://www.renault.de/modelluebersicht.html
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη; :smt005:
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:06
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:56

Έχεις δίκιο, είναι πλέον διπλάσιο το κόστος
TWINGO 12.450,00 €
TWINGO ELECTRIC 23.790,00 €
https://www.renault.de/modelluebersicht.html
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη; :smt005:
Καλά αυτά με το μόνο στην πόλη είναι φοβίες κατά εμέ αλλά δεν μπαίνω σε αυτό το θέμα. Πάντως πρακτικά αμελητέα εννοώ πρακτικά αμελητέα, δηλαδή το 80 χιλιαδες ηλεκτρικό χτυπάει το 80 χιλιάδες ICE. Δεν εννοώ ότι υπάρχει διαφορά 20 χιλιάδων αλλιώς θα το έλεγα.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 22:18 για αυτο λυση τα φωτοβολταικα και μπαταρια στο γκαραζ. Ετοιμο το εχω ( θα βαλω οταν ερθει η ωρα φωτοβολταικα σε ολη την δεξια σκεπη οπως το βλεπεις, αριστερα εχει τα δεντρα) , περιμενω να φτιαξει η αποδοση των φωτοβολταικων ( και να πεσει και η τιμη)
Εικόνα
:a040: έκλαψα με αυτή την αυλή και το γκαράζ
ουτε με σφαίρες δε θα με βγάζανε απο κει μέσα...
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:46
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:32
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 12:49

Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.

Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
για δωσε ενα παραδειγμα. ποια μοντελα συγκρινεις;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:06
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη; :smt005:
αν εχεις να δωσεις 80κ, παιρνεις τουλαχιστον ισο αν οχι ανωτερο ηλεκτρικο.

αν ξεπερασεις τα 100, αυτα που κανουν τα ηλεκτρικα ουτε που να τα φανταστουν τα θερμικα.

η διαφορα τιμης υπερ των θερμικων ειναι στα φτηνα, στα ακριβα συμβαινει το αντιθετο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία :smt005:
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33 υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία :smt005:
Μπορεί να γίνει. Αλλά το κράτος βγάζει πολλούς φόρους από την βενζίνη και την αγορά αυτοκινήτων. Αν δεν έχω λεφτά να πάρω, τελικά δεν θα πάρω. Δεν είναι σίγουρο ότι θα κινηθώ 2 κατηγορίες τιμής παραπάνω επειδή έτσι...
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
επειδη ζω επικινδυνως, και δεν εχω χρησιμοποιησει επισημο σερβις ουτε μια φορα στη ζωη μου (καλα, μια.) στα ισια λεω οτι θα προτιμουσα να μην το παω ποτε για κανενα "σερβις".
ασε που αδυνατω να καταλαβω τι τακτικο "σερβις" χρειαζεται ενας ηλεκτροκινητηρας. (αναρτησεις φρενα κλπ περιφερειακα ειναι ιδια με των θερμικων)
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ασέβαστος έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:37
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
επειδη ζω επικινδυνως, και δεν εχω χρησιμοποιησει επισημο σερβις ουτε μια φορα στη ζωη μου (καλα, μια.) στα ισια λεω οτι θα προτιμουσα να μην το παω ποτε για κανενα "σερβις".
ασε που αδυνατω να καταλαβω τι τακτικο "σερβις" χρειαζεται ενας ηλεκτροκινητηρας. (αναρτησεις φρενα κλπ περιφερειακα ειναι ιδια με των θερμικων)
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:36
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33 υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία :smt005:
Μπορεί να γίνει. Αλλά το κράτος βγάζει πολλούς φόρους από την βενζίνη και την αγορά αυτοκινήτων. Αν δεν έχω λεφτά να πάρω, τελικά δεν θα πάρω. Δεν είναι σίγουρο ότι θα κινηθώ 2 κατηγορίες τιμής παραπάνω επειδή έτσι...
τους φορους θα συνεχισει να τους βγάζει. Σε ποιό μειγμα και σε ποιά αναλογία ΜΕΚ-ηλεκτρικών είναι το ζητούμενο.
Όταν α) η υποδομή είναι έτοιμη
β) η γερμανία είναι έτοιμη
θα αλλάξει η αναλογία
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”