Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 16:32
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Κοντά στο 10χιλιαρο (και ένα 900αρι πίστωση σε φορτιστές) είναι η κρατική επιδότηση, ίδια λεφτά βγαίνουν
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη;
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη;
Καλά αυτά με το μόνο στην πόλη είναι φοβίες κατά εμέ αλλά δεν μπαίνω σε αυτό το θέμα. Πάντως πρακτικά αμελητέα εννοώ πρακτικά αμελητέα, δηλαδή το 80 χιλιαδες ηλεκτρικό χτυπάει το 80 χιλιάδες ICE. Δεν εννοώ ότι υπάρχει διαφορά 20 χιλιάδων αλλιώς θα το έλεγα.
There are decades where you fuck around and days where you find out
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 22:18
για αυτο λυση τα φωτοβολταικα και μπαταρια στο γκαραζ. Ετοιμο το εχω ( θα βαλω οταν ερθει η ωρα φωτοβολταικα σε ολη την δεξια σκεπη οπως το βλεπεις, αριστερα εχει τα δεντρα) , περιμενω να φτιαξει η αποδοση των φωτοβολταικων ( και να πεσει και η τιμη)
έκλαψα με αυτή την αυλή και το γκαράζ
ουτε με σφαίρες δε θα με βγάζανε απο κει μέσα...
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
για δωσε ενα παραδειγμα. ποια μοντελα συγκρινεις;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:06
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη;
αν εχεις να δωσεις 80κ, παιρνεις τουλαχιστον ισο αν οχι ανωτερο ηλεκτρικο.
αν ξεπερασεις τα 100, αυτα που κανουν τα ηλεκτρικα ουτε που να τα φανταστουν τα θερμικα.
η διαφορα τιμης υπερ των θερμικων ειναι στα φτηνα, στα ακριβα συμβαινει το αντιθετο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33
υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία
Μπορεί να γίνει. Αλλά το κράτος βγάζει πολλούς φόρους από την βενζίνη και την αγορά αυτοκινήτων. Αν δεν έχω λεφτά να πάρω, τελικά δεν θα πάρω. Δεν είναι σίγουρο ότι θα κινηθώ 2 κατηγορίες τιμής παραπάνω επειδή έτσι...
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
επειδη ζω επικινδυνως, και δεν εχω χρησιμοποιησει επισημο σερβις ουτε μια φορα στη ζωη μου (καλα, μια.) στα ισια λεω οτι θα προτιμουσα να μην το παω ποτε για κανενα "σερβις".
ασε που αδυνατω να καταλαβω τι τακτικο "σερβις" χρειαζεται ενας ηλεκτροκινητηρας. (αναρτησεις φρενα κλπ περιφερειακα ειναι ιδια με των θερμικων)
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
επειδη ζω επικινδυνως, και δεν εχω χρησιμοποιησει επισημο σερβις ουτε μια φορα στη ζωη μου (καλα, μια.) στα ισια λεω οτι θα προτιμουσα να μην το παω ποτε για κανενα "σερβις".
ασε που αδυνατω να καταλαβω τι τακτικο "σερβις" χρειαζεται ενας ηλεκτροκινητηρας. (αναρτησεις φρενα κλπ περιφερειακα ειναι ιδια με των θερμικων)
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33
υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία
Μπορεί να γίνει. Αλλά το κράτος βγάζει πολλούς φόρους από την βενζίνη και την αγορά αυτοκινήτων. Αν δεν έχω λεφτά να πάρω, τελικά δεν θα πάρω. Δεν είναι σίγουρο ότι θα κινηθώ 2 κατηγορίες τιμής παραπάνω επειδή έτσι...
τους φορους θα συνεχισει να τους βγάζει. Σε ποιό μειγμα και σε ποιά αναλογία ΜΕΚ-ηλεκτρικών είναι το ζητούμενο.
Όταν α) η υποδομή είναι έτοιμη
β) η γερμανία είναι έτοιμη
θα αλλάξει η αναλογία