Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Ντρές έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:29
(...) Οπότε για να πάρει 7,5 ο συγκεκριμένος θα έπρεπε σε κανονικές συνθήκες να πάρει 0,75 (...)
Αχά!
Προς χάριν της συζήτησης, ας δεχτούμε ότι είναι έτσι. Αν δηλαδή, αντί για 7,5 τού έβαζε 8, ώστε να δώσει στο παιδί τη δυνατότητα να συμμετάσχει στις πανελλαδικές, τι θ' άλλαζε;
Θα τραυματιζόταν η τιμή του έθνους;
Κοιτα απο όσο γνωρίζω (ο Στυγίος τα ξέρει καλυτερα απο μέσα) Ολα αυτα συζητουνται στον συλλογο καθηγητων όπου γινεται και κουβέντα για τα παιδια , προφανως αξιολογηθηκε οτι το παιδι πρέπει να ξανακάνει την τάξη εξου και το 7,5 για να τονιστει οτι κόβεται και του χρόνου ή σε επαναληπτικές εξετάσεις να κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια . Εγω αν ήμουν εκπαιδευτικος το 1 και το 2 σε εντελως αδιαφορους θα πεφτε συννεφο , απο την άλλη πλευρα όμως πίστευω ότι ουτε τη σχολική διαδικασδια θα βοηθουσε και θα χρειάζονταν μεγαλύτεροι σχολικοι χώροι.
Η απάξίωση των λύκείων εχει να κάνει εκτος απο το ότι εν πολλοις εχουν μετατραπει σε φροντιστηρια για πανελλαδικες είναι και ακριβως αυτο που λές" βαλτου 8 να φυγει" , που και τα ίδια τα παιδια το καταλαβαίνουν στο τέλος και τα γραφουν όλα στα τέτοια τους μιας και ουτως η άλλως θα το πάρουν το απολυτήριο
Έλα, ρε φίλε, που τον μάρανε τον σύλλογο των καθηγητών το +0,5 στη βαθμολογία του συγκεκριμένου μαθήματος σ' ένα παιδί με μέσο όρο βαθμολογίας άνω του 17, ώστε να πάει στις πανελλαδικές.
Θες και τα λες;
Στον αρχιμαλάκα, τον σκατόψυχο έπεσε, τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Μόνο εγώ έχω την εντύπωση πως σε σχολικούς ελέγχους χρησιμοποιούνται μόνο ακέραιοι αριθμοί και ότι δεν γίνεται ο βαθμός τετραμήνου σε ένα μάθημα να είναι π.χ. 9,5 ή 14,5;
Καβαλάρης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:52
Θα σου πω εγώ επειδή η αριστερίτιδα δεν σε αφήνει να δεις.
Αν κάποιος έχει γράψει υπό κανονικές συνθήκες 0,75 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πάρει 8 διότι υπάρχουν όρια στο πόσο θα σε σπρώξει ο βαθμολογητής. Θέμα υπάρχει μόνον αν έχει γράψει 9 και πήρε 7,5. Κάτι που ΑΚΟΜΑ δεν ξέρουμε.
Θα προσπεράσω τα άλλα εμετικά που έγραψες "βγάλτε στην φόρα τις ενασχολήσεις του καθηγητή κλπ".
Ρε είσαι εντελώς κατεστραμμένος;
Μια υπόθεση έκανε ο άλλος, ότι για να τού βάλει 7,5 ΜΑΛΛΟΝ αξίζει για 0,75, και το παίρνετε ως γεγονός;
Τισταδιάλα, πίτουρα έχετε μέσα στο κεφάλι σας; Το γεγονός είναι ότι τού έβαλε 7,5, αντί για 8, κι έτσι τού στέρησε τη δυνατότητα να κριθεί στις πανελλαδικές.
Και γιατί να μην ξέρουμε ποιος είναι ο τύπος αυτός; Δεν κρίνονται οι κρίνοντες;
Η περίπτωση να άξιζε για 7,5 και για αυτό να του έβαλε τόσο υπάρχει κάπου στο μυαλό σου;
Όχι.
Υπάρχει όμως στο μυαλό μου η υποψία ότι εσύ και ο εν λόγω καθηγητής είστε της ίδιας συνομοταξίας.
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:57Μια υπόθεση έκανε ο άλλος, ότι για να τού βάλει 7,5 ΜΑΛΛΟΝ αξίζει για 0,75, και το παίρνετε ως γεγονός;
Και σου απάντησα με ένα ΑΝ το οποίο και τόνισα. Αλλά στου αριστερού την πόρτα...
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:57Το γεγονός είναι ότι τού έβαλε 7,5, αντί για 8, κι έτσι τού στέρησε τη δυνατότητα να κριθεί στις πανελλαδικές.
Επίσης γεγονός είναι ότι δεν ξέρουμε τις λεπτομέρειες. Εσύ όμως σπεύδεις να στήσεις λαϊκά δικαστήρια διότι έτσι επιτάσσει η ιδεολογία σου.
Για το περιστατικό υπάρχουν δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο.
"Αριστερίτιδα" είναι η ανθρωπιά και η επιείκεια και "δεξιίτιδα" είναι η σκατοψυχία κι η απανθρωπιά;
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, αλλά τώρα που το έθεσες τείνω να συμφωνήσω μαζί σου.
Υπόθεση όμως δεν ειναι επίσης αγαπητε Ναυτη ότι ο Καθηγητης είχε ρατσιστικά κινητρα , και μαλιστα σε ΕΠΑΛ , όπου τουλάχιστον 30-40% των μαθητων ειναι αλλοδαποι . Μόνο σε αυτον έβγαλε την ρατσιστίλα του
τεν τεν έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:25
Αν ισχυουν αυτά ποτ υποστηρίζει το παιδι είναι κρίμα και άδικο και πρεπει να διορθωθεί η αδικία.
Είμαι όμως επιφυλακτικός όταν διαβάζω ότι αυτές οι ειδήσεις βγαίνουν από ομάδες τυπου «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» γιατί τα κείμενά τους έχουν περισσότερους δράκους και από το γουεστερος
αυτο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:46
Εγώ είμαι σταθερά υπέρ των αξιολογήσεων. Μπερδεύτηκες.
Είμαι κατά στο να εμπλέκονται ιδιώτες και άσχετοι στις αξιολογήσεις των ΔΥ.
δηλαδή ο ένας καθηγητής να αξιολογεί τον άλλον?
ο ένας αστυνομικός τον άλλον κλπ?
επίσης, δε νοείται αξιολόγηση χωρίς κυρώσεις ή επιβράβευση
Δεν είναι το θέμα μας αυτό, πάντως δεν μπορεί ιδιωτική εταιρεία να αξιολογεί δημόσια υπηρεσία, ούτε ο μαθητής τον δάσκαλο.
Υπάρχουν τρόποι αξιολόγησης που διασφαλίζουν έναν ικανό βαθμό αντικειμενικότητας στις αξιολογήσεις των ΔΥ, ωστόσο η σφαίρα του δημοσίου πρέπει να είναι σαφώς διαχωρισμένη από την σφαίρα του ιδιωτικού.
btw για το θέμα τού νήματος έχεις να πεις κάτι ή σήμερα είναι Παρασκευή και ο καιρός αίθριος;
Ντρές έγραψε: 18 Ιουν 2021, 11:05
Υπόθεση όμως δεν ειναι επίσης αγαπητε Ναυτη ότι ο Καθηγητης είχε ρατσιστικά κινητρα , και μαλιστα σε ΕΠΑΛ , όπου τουλάχιστον 30-40% των μαθητων ειναι αλλοδαποι . Μόνο σε αυτον έβγαλε την ρατσιστίλα του
Εγώ, αγαπητέ μου, πουθενά δεν έγραψα ότι ο τύπος είναι ρατσιστής.
Είπα ότι είναι σκατόψυχος.
Οποιοσδήποτε άνθρωπος με ελάχιστο ίχνος ενσυναίσθησης και ανθρωπιάς θα είχε κάνει το 7,5, 8 έτσι ώστε να πάει το παιδί στις εξετάσεις.
Μπορεί να μην το παραδέχεσαι, αλλά το συγκεκριμένο 7,5 μαρτυρά μοχθηρία και εκδικητικότητα, ειδικά όταν μιλάμε για ένα παιδί που κατά τ' άλλα είναι ένας καλός μαθητής.
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:36
Θα είχε ενδιαφέρον, για να μην πω ότι είναι επιβεβλημένο, να βγει στη δημοσιότητα το πλήρες βιογραφικό του εν λόγω καθηγητή, κ. Π.
Να μάθουμε πού σπούδασε και τι ακριβώς, με τι είδους εξετάσεις και ποια βαθμολογία εισήχθη στο πανεπιστήμιο (αν φοίτησε σε πανεπιστήμιο), πώς ακριβώς διορίστηκε στα ΕΠΑΛ ως καθηγητής, αν έχει αξιολογηθεί ως ΔΥ και ποια είναι η βαθμολογία του στις τελευταίες αξιολογήσεις, τις κοινωνικές του ενασχολήσεις και δραστηριότητες κλπ.
Ελπίζω κάποιος/κάποιοι να το κάνουν αυτό, ώστε να μάθουμε ποιος είναι ο "αδέκαστος" αυτός τύπος.
αυτό πρέπει να γίνεται γενικά και σε όλους τους καθηγητές, όχι κατά περίπτωση επειδή κάποιος βαθμολόγησε κάποιο μαθητή με κακό βαθμό, ως πράξη αντεκδίκησης/τιμωρίας
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 11:21
Οποιοσδήποτε άνθρωπος με ελάχιστο ίχνος ενσυναίσθησης και ανθρωπιάς θα είχε κάνει το 7,5, 8 έτσι ώστε να πάει το παιδί στις εξετάσεις.
Μπορεί να μην το παραδέχεσαι, αλλά το συγκεκριμένο 7,5 μαρτυρά μοχθηρία και εκδικητικότητα, ειδικά όταν μιλάμε για ένα παιδί που κατά τ' άλλα είναι ένας καλός μαθητής.
σωστό, αλλά τέτοιοι καθηγητές υπάρχουν γενικά
παρόμοια ζητήματα έχουν προκύψει στο παρελθόν ένα σωρό φορές που ο καθηγητής δεν βοήθησε λίγο τον μαθητή στη βαθμολογία
αλλά το συγκεκριμένο παίρνει διαστάσεις επειδή ο μαθητής είναι πρόσφυγας, αν ήταν ημεδαπός ή αλλοδαπός γεννημένος εδώ από κάποια βαλκανική χώρα δεν θα το μαθαίναμε ποτέ
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:36
Θα είχε ενδιαφέρον, για να μην πω ότι είναι επιβεβλημένο, να βγει στη δημοσιότητα το πλήρες βιογραφικό του εν λόγω καθηγητή, κ. Π.
Να μάθουμε πού σπούδασε και τι ακριβώς, με τι είδους εξετάσεις και ποια βαθμολογία εισήχθη στο πανεπιστήμιο (αν φοίτησε σε πανεπιστήμιο), πώς ακριβώς διορίστηκε στα ΕΠΑΛ ως καθηγητής, αν έχει αξιολογηθεί ως ΔΥ και ποια είναι η βαθμολογία του στις τελευταίες αξιολογήσεις, τις κοινωνικές του ενασχολήσεις και δραστηριότητες κλπ.
Ελπίζω κάποιος/κάποιοι να το κάνουν αυτό, ώστε να μάθουμε ποιος είναι ο "αδέκαστος" αυτός τύπος.
αυτό πρέπει να γίνεται γενικά και σε όλους τους καθηγητές, όχι κατά περίπτωση επειδή κάποιος βαθμολόγησε κάποιο μαθητή με κακό βαθμό, ως πράξη αντεκδίκησης/τιμωρίας