Στο κατα Ιωαννη ευαγγελιο αναφερονται στο κεφαλαιο 20 τα εξης:
31
Αλλ’ αὐτὰ (τα θαὐματα) ἔχουν γραφῆ γιὰ νὰ πιστέψετε ὅτι ὁ Ἰησοῦς εἶναι ὁ Χριστὸς ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ καὶ πιστεύοντες νὰ ἔχετε ζωὴν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ.
Οντως πολλα θαυματα εχουν γραφτει στα ευαγγελια για να πιστεψει ο κοσμος, αλλα μπορει καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο ο Ματθαιος π.χ., που υποτιθεται οτι ηταν μαθητης του Ιησου και εγραψε το κατα Ματθαιον, αναφερει σαν ενα θαυμα την θεραπεια απο πυρετο της πεθερας του Πετρου (!) για να πεισθει ο κοσμος, αλλα δεν αναφερει πουθενα την ανασταση του 4 ημερων νεκρου Λαζαρου, ο οποιος ηταν μαλιστα και φιλος του Ιησου; Ανεξηγητο; Οχι, απλως δεν το γνωριζε.
Γιατι ο Μαρκος του οποιου το ευαγγελιο υποτιθεται οτι ειχε προηγουμενως ελεγχθει απο το Πετρο, δεν το αναφερει; Γιατι ο Λουκας ο οποιος λεει στο ευαγγελιο του οτι οχι μονο παρακολουθησε τα γεγονοτα, αλλα εψαξε και ελεγξε σαν δημοσιογραφος τους αυτοπτεις μαρτυρες των γεγονοτων δεν το αναφερει; Πως γινεται οι τρεις πρωτοι ευαγγελιστες να μην το αναφερουν; Πολυ απλο. Γιατι κανενας δεν ειχε ακουσει τουλαχιστον μεχρι το 80 μ.χ.για την ανασταση του φιλου του Ιησου.
Η ιστορια του Λαζαρου, μακραν το μεγαλυτερο θαυμα του Ιησου, "δημιουργηθηκε" πολυ αργοτερα. 70 χρονια μετα τον θανατο του.
Οι περισσοτεροι χριστιανοι γνωριζουν οτι κατι βρωμαει. Αλλα οπως και με το "θαυμα" του Αγιου Φωτος, προτιμουν να πιστευουν το ψεμα.
Ο Θεος να τους συγχωρησει...

Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.