Προκύπτουν από κάπου στη Βίβλο αυτά, ή τα έβγαλαν απλώς από το μυαλό τους οι διάφοροι ''Άγιοι Πατέρες'' (και οι αντίστοιχοι των Εβραίων):George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:27Συμφωνα με τους Φαρισαιους ολοι πηγαιναν στο Σεολ μεχρι να κριθουν οριστικα καποια στιγμη στο μελλον.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:18Δηλαδή οι Εβραίοι δεν έχουν παράδεισο ή κόλαση; Καλοί-κακοί, όλοι στο ίδιο μέρος καταλήγουν;George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:11Ενα σκοτεινο μερος οπου καθονται οι ψυχες μεχρι να κριθουν απο τον Θεο (κατα το ορθοδοξο εβραικο δογμα/Φαρισαιοι) η για παντα (βλ. Σαδδουκαιοι)
Συμφωνα με τους Σαδδουκαιους δεν υπηρχε ανασταση και ολοι θα εμεναν στο Σεολ για παντα.
Και οι δυο ομως δεν ειχαν το δογμα της "Μερικης Κρισης" που υπαρχει σημερα στον χριστιανισμο. Βασει αυτου οταν πεθαίνει καποιος η ψυχη του "κρινεται μερικώς" και τοποθετειται προσωρινα σε Παραδεισο/Κολαση μεχρι την τελικη Ανασταση οπου η ψυχη θα επανενωθει με το σωμα και θα τοποθετηθει οριστικα στον τοπο διαμονης του. Βασικα δες το σαν μια αναλογια με την περιπτωση να ειναι υποδικος καποιος και να ειναι προφυλακισμένος. Βασει του ιδιου δογματος ακομα και αυτοι που βρισκονται στην Κολαση "ως υποδικοι" εχουν μια ευκαιρια να σωθουν με τις προσευχες και τα μνημοσυνα των ζωντων για αυτους.
Τουλαχιστον ετσι το εγραψε ο Αυγουστινος Ιππωνος.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
In Washington, there is a new sheriff in town, and under Donald Trump’s leadership, we may disagree with your views, but we will fight to defend your right to offer it in the public square, agree or disagree.
JD Vance
JD Vance
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Απο το μυαλο τους δεν βγαζουν τιποτα. Ειναι ερμηνειες βασισμένες σε χωρια των γραφών και παράδοσης. Ο Αυγουστινος δινει μια πληρη τεκμηριωση στο βιβλιο του "De Civitate Dei" (Νομιζω οτι ειναι σε αυτο η τεκμηριωση δλδ. Και το οποιο πρεπει να το χω καπου πεταμενο στη βιβλιοθηκη) βασισμενος σε διαφορα στοιχεια απο την Βιβλο και την Ιερα Παραδοση.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:29Προκύπτουν από κάπου στη Βίβλο αυτά, ή τα έβγαλαν απλώς από το μυαλό τους οι διάφοροι ''Άγιοι Πατέρες'' (και οι αντίστοιχοι των Εβραίων):George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:27Συμφωνα με τους Φαρισαιους ολοι πηγαιναν στο Σεολ μεχρι να κριθουν οριστικα καποια στιγμη στο μελλον.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:18
Δηλαδή οι Εβραίοι δεν έχουν παράδεισο ή κόλαση; Καλοί-κακοί, όλοι στο ίδιο μέρος καταλήγουν;
Συμφωνα με τους Σαδδουκαιους δεν υπηρχε ανασταση και ολοι θα εμεναν στο Σεολ για παντα.
Και οι δυο ομως δεν ειχαν το δογμα της "Μερικης Κρισης" που υπαρχει σημερα στον χριστιανισμο. Βασει αυτου οταν πεθαίνει καποιος η ψυχη του "κρινεται μερικώς" και τοποθετειται προσωρινα σε Παραδεισο/Κολαση μεχρι την τελικη Ανασταση οπου η ψυχη θα επανενωθει με το σωμα και θα τοποθετηθει οριστικα στον τοπο διαμονης του. Βασικα δες το σαν μια αναλογια με την περιπτωση να ειναι υποδικος καποιος και να ειναι προφυλακισμένος. Βασει του ιδιου δογματος ακομα και αυτοι που βρισκονται στην Κολαση "ως υποδικοι" εχουν μια ευκαιρια να σωθουν με τις προσευχες και τα μνημοσυνα των ζωντων για αυτους.
Τουλαχιστον ετσι το εγραψε ο Αυγουστινος Ιππωνος.![]()
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Ήξερα την ιστορία με τη στάμνα, αλλά με το μέλι όχι. Πολύ ωραίο, αυτές οι μέρες είναι γεμάτες πνευματικότητα.George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:02Συμφωνα με την παράδοση ο Αγιος Λάζαρος μετα την ανασταση του έζησε αλλα 30 χρόνια. Απο την ανασταση του και μετα δεν ξαναγέλασε ποτέ καθως ειχε ζήσει ολη την οδυνη και τον πονο του Αδη. Μονο μια φορά αναφέρεται οτι χαμογέλασε οταν ειδε εναν ανθρωπο να κλεβει ενα αγγειο και ειπε "το ενα χώμα κλεβει το αλλο".
Επίσης λογω της 4ημερης παραμονης του στον Αδη ειχε παντα την πικρία του θανατου στο στόμα και οτι φαγητο και να ετρωγε του φαινόταν πικρο. Ετσι σε καθε φαγητο πανω εβαζε μέλι για να μην του φαινεται πικρο.
Ordem e Progresso.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
σεολ είναι το αντίστοιχο του καθαρτηρίου και γκεχενα το αντίστοιχο της κολάσεως iircGeorge_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:11Στα εβραικα λεγεται "Σεολ" και ειναι το μερος που μαζευονται οι ψυχες των νεκρών μετα θανατον. Εχει διαφορες ερμηνειες ανα εποχες αλλα η πιο κοινη ειναι αυτη. Ειναι παρομοιο (αλλα οχι ιδιο) με την ελληνικη και βαβυλωνιακη εκδοχη του κατω κοσμου. Εν τουτοις δεν αναφερεται μονο ως Σεολ ο κατω κοσμος στην Βιβλο. Εχει γραφτει και σαν Μπορ (λακκος) και Μπαρζαχ (που δεν θυμαμαι τι σημαινει). Αλλα η πιο κλασσικη εκφραση ειναι Σεολ.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:05Ο Άδης τι ακριβώς είναι; Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε και ποιος όρος χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο εβραϊκό κείμενο.George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:02
Συμφωνα με την παράδοση ο Αγιος Λάζαρος μετα την ανασταση του έζησε αλλα 30 χρόνια. Απο την ανασταση του και μετα δεν ξαναγέλασε ποτέ καθως ειχε ζήσει ολη την οδυνη και τον πονο του Αδη. Μονο μια φορά αναφέρεται οτι χαμογέλασε οταν ειδε εναν ανθρωπο να κλεβει ενα αγγειο και ειπε "το ενα χώμα κλεβει το αλλο".
Επίσης λογω της 4ημερης παραμονης του στον Αδη ειχε παντα την πικρία του θανατου στο στόμα και οτι φαγητο και να ετρωγε του φαινόταν πικρο. Ετσι σε καθε φαγητο πανω εβαζε μέλι για να μην του φαινεται πικρο.
Ενα σκοτεινο μερος οπου καθονται οι ψυχες μεχρι να κριθουν απο τον Θεο (κατα το ορθοδοξο εβραικο δογμα/Φαρισαιοι) η για παντα (βλ. Σαδδουκαιοι)
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Με βάση τη φαρισαικη παράδοση όλοι πάνε στο Σεολ και όταν γίνει η ανάσταση οι κακοί θα εξαφανιστούν στη γεενα του πυρός.Orion22 έγραψε: 23 Απρ 2021, 12:45σεολ είναι το αντίστοιχο του καθαρτηρίου και γκεχενα το αντίστοιχο της κολάσεως iircGeorge_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:11Στα εβραικα λεγεται "Σεολ" και ειναι το μερος που μαζευονται οι ψυχες των νεκρών μετα θανατον. Εχει διαφορες ερμηνειες ανα εποχες αλλα η πιο κοινη ειναι αυτη. Ειναι παρομοιο (αλλα οχι ιδιο) με την ελληνικη και βαβυλωνιακη εκδοχη του κατω κοσμου. Εν τουτοις δεν αναφερεται μονο ως Σεολ ο κατω κοσμος στην Βιβλο. Εχει γραφτει και σαν Μπορ (λακκος) και Μπαρζαχ (που δεν θυμαμαι τι σημαινει). Αλλα η πιο κλασσικη εκφραση ειναι Σεολ.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:05
Ο Άδης τι ακριβώς είναι; Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε και ποιος όρος χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο εβραϊκό κείμενο.
Ενα σκοτεινο μερος οπου καθονται οι ψυχες μεχρι να κριθουν απο τον Θεο (κατα το ορθοδοξο εβραικο δογμα/Φαρισαιοι) η για παντα (βλ. Σαδδουκαιοι)
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4869
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: ερημος
- Επικοινωνία:
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Σε άλλο νήμα έχω γράψει για την ευθυγράμμιση του πλανήτη Κρόνου με το μέγεθος της Καινής Ιερουσαλήμ της Αποκάλυψης. Έτσι μπορούμε να δούμε διάφορες ημερομηνίες. πχ:

Σχετικά με τον Λάζαρο. Η Αγία Γραφή λέει ότι ήταν νεκρός για τέσσερις ημέρες. Απ΄ ότι καταλαβαίνω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η τετάρτη ημέρα είναι το Σάββατο του Λαζάρου. Έτσι πρέπει να πέθανε ημέρα Τετάρτη την Εβδομάδα των Βαΐων. Αν δεχτούμε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε Παρασκευή την 3η Απριλίου του 33 μΧ, τότε ο Λάζαρος πέθανε την 25η Μαρτίου του 33 μΧ στην Βηθανία.
Η Τετάρτη ημέρα της Εβδομάδας παραπέμπει στον πλανήτη Ερμή και συνακόλουθα στο ψυχοπομπό Ελληνικό θεό Ερμή.
Χρησιμοποιώντας το αστρονομικό πρόγραμμα Stellarium, βλέπουμε ότι την προηγούμενη ημέρα του θανάτου του Λαζάρου κατά το μεσημέρι, ο πλανήτης Κρόνος είναι γεωμετρικά κάτω από τον ορίζοντα(την Γη).
Την ημέρα του θανάτου του, την Τετάρτη ανεβαίνει πάνω από τον ορίζοντα (ύψος = 0,41°). Έτσι από τον θάνατο(Τετάρτη) έως την ανάστασή του το Σάββατο σημειώνουμε την απόσταση του Κρόνου από την Γη κατά το μεσημέρι:
Τετάρτη = 1.334.733.000 χμ
Πέμπτη = 1.337.166.000 χμ
Παρασκευή = 1.339.608.000 χμ
Σάββατον = 1.342.058.000 χμ
Το Σάββατον είναι η ημέρα του Κρόνου, όμως η απόσταση που ταιριάζει με τις διαστάσεις της Καινής Ιερουσαλήμ είναι η Πέμπτη(η ημέρα του Δία). Την Πέμπτη το λάθος της ευθυγράμμισης είναι 0,02%.
Την Τετάρτη το μεσημέρι το άστρο β του Κριού έχει αζιμούθιο 179,45°. Το Σάββατο το μεσημέρι το άστρο α του Κριού έχει αζιμούθιο 179,14°. 180° είναι ο Μεσημβρινός στον Νότο.
Μήπως λοιπόν κατά την κάθοδό του στον Άδη, o Λάζαρος πήγε στην Καινή Ιερουσαλήμ;

Σχετικά με τον Λάζαρο. Η Αγία Γραφή λέει ότι ήταν νεκρός για τέσσερις ημέρες. Απ΄ ότι καταλαβαίνω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η τετάρτη ημέρα είναι το Σάββατο του Λαζάρου. Έτσι πρέπει να πέθανε ημέρα Τετάρτη την Εβδομάδα των Βαΐων. Αν δεχτούμε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε Παρασκευή την 3η Απριλίου του 33 μΧ, τότε ο Λάζαρος πέθανε την 25η Μαρτίου του 33 μΧ στην Βηθανία.
Η Τετάρτη ημέρα της Εβδομάδας παραπέμπει στον πλανήτη Ερμή και συνακόλουθα στο ψυχοπομπό Ελληνικό θεό Ερμή.
Χρησιμοποιώντας το αστρονομικό πρόγραμμα Stellarium, βλέπουμε ότι την προηγούμενη ημέρα του θανάτου του Λαζάρου κατά το μεσημέρι, ο πλανήτης Κρόνος είναι γεωμετρικά κάτω από τον ορίζοντα(την Γη).
Την ημέρα του θανάτου του, την Τετάρτη ανεβαίνει πάνω από τον ορίζοντα (ύψος = 0,41°). Έτσι από τον θάνατο(Τετάρτη) έως την ανάστασή του το Σάββατο σημειώνουμε την απόσταση του Κρόνου από την Γη κατά το μεσημέρι:
Τετάρτη = 1.334.733.000 χμ
Πέμπτη = 1.337.166.000 χμ
Παρασκευή = 1.339.608.000 χμ
Σάββατον = 1.342.058.000 χμ
Το Σάββατον είναι η ημέρα του Κρόνου, όμως η απόσταση που ταιριάζει με τις διαστάσεις της Καινής Ιερουσαλήμ είναι η Πέμπτη(η ημέρα του Δία). Την Πέμπτη το λάθος της ευθυγράμμισης είναι 0,02%.
Την Τετάρτη το μεσημέρι το άστρο β του Κριού έχει αζιμούθιο 179,45°. Το Σάββατο το μεσημέρι το άστρο α του Κριού έχει αζιμούθιο 179,14°. 180° είναι ο Μεσημβρινός στον Νότο.
Μήπως λοιπόν κατά την κάθοδό του στον Άδη, o Λάζαρος πήγε στην Καινή Ιερουσαλήμ;
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
- lonelyrider
- Δημοσιεύσεις: 4275
- Εγγραφή: 28 Ιούλ 2018, 00:12
- Phorum.gr user: lonelyrider
- Τοποθεσία: Τόπος ζώντων
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Να προσθέσω κι εγώ κάτι σχετικά με τα μεταθανάτια που ανφέρθηκαν στο νήμα.
Σύμφωνα με τη παραβολή του Χριστού περί του άφρονος (ανοήτου δηλαδή) πλουσίου, ένας πλούσιος που είχε μαζέψει πολλά αγαθά (ίσως με δόλο) είπε "φάε και πιες και αναπαύσου ψυχή μου έχεις αρκετά" . Όμως του πε κάποιος "ανόητε αυτή τη νύχτα απαιτούν την ψυχή σου" .
Προφανώς από κάποια αιτία , ο πλούσιος εκείνο το βράδυ θα πέθαινε κι επειδή μάλλον τα αγαθά που είχε τα απέκτησε με δόλο , δαιμονικές υπάρξεις θα απαιτούσαν αυτή την ψυχή να την πάρουν μαζί της στον σκοτεινό Άδη , την πρόγευση της κολάσεως, αποσπώντας την από τα χέρια του αγίου αγγέλου που προσπαθεί να πάει τη ψυχή στο φως.
Είμαι πεπεισμένος ότι κατά τη στιγμή του θανάτου, δαιμονικές υπάρξεις , απαιτούν την ψυχή του ανθρώπου , παρουσιάζοντας στον άγιο άγγελο τα αμαρτήματα που διέπραξε αυτός με καταπληκτική ακρίβεια και χωρίς να χάνουν κανένα από αυτά.
Ακόμα δε το εξής φοβερό. Ο ίδιος ο διάβολος απαίτησε από τον αρχάγγελο Μιχαήλ την ψυχή του Μωυσή πιθανότατα επειδή ο Μωυσής όταν ήταν υπόδουλοι στην Αίγυπτο οι Ισραηλίτες, είχε σκοτώσει έναν Αιγύπτιο που βασάνιζε έναν ισραηλίτη. Ποιου? Του Μωυσή! Φανταστείτε πως απαιτούν την ψυχή των απλών θνητών.
Σύμφωνα με τη παραβολή του Χριστού περί του άφρονος (ανοήτου δηλαδή) πλουσίου, ένας πλούσιος που είχε μαζέψει πολλά αγαθά (ίσως με δόλο) είπε "φάε και πιες και αναπαύσου ψυχή μου έχεις αρκετά" . Όμως του πε κάποιος "ανόητε αυτή τη νύχτα απαιτούν την ψυχή σου" .
Προφανώς από κάποια αιτία , ο πλούσιος εκείνο το βράδυ θα πέθαινε κι επειδή μάλλον τα αγαθά που είχε τα απέκτησε με δόλο , δαιμονικές υπάρξεις θα απαιτούσαν αυτή την ψυχή να την πάρουν μαζί της στον σκοτεινό Άδη , την πρόγευση της κολάσεως, αποσπώντας την από τα χέρια του αγίου αγγέλου που προσπαθεί να πάει τη ψυχή στο φως.
Είμαι πεπεισμένος ότι κατά τη στιγμή του θανάτου, δαιμονικές υπάρξεις , απαιτούν την ψυχή του ανθρώπου , παρουσιάζοντας στον άγιο άγγελο τα αμαρτήματα που διέπραξε αυτός με καταπληκτική ακρίβεια και χωρίς να χάνουν κανένα από αυτά.
Ακόμα δε το εξής φοβερό. Ο ίδιος ο διάβολος απαίτησε από τον αρχάγγελο Μιχαήλ την ψυχή του Μωυσή πιθανότατα επειδή ο Μωυσής όταν ήταν υπόδουλοι στην Αίγυπτο οι Ισραηλίτες, είχε σκοτώσει έναν Αιγύπτιο που βασάνιζε έναν ισραηλίτη. Ποιου? Του Μωυσή! Φανταστείτε πως απαιτούν την ψυχή των απλών θνητών.
"Οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός, οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου." (Αποκάλυψη 3,15-16)
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 21187
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
ο οσιος παισιος ελεγε πως η ψυχη οταν πεθανει εχει αισθησεις και αντιλαμβανεται με ασυλληπτη ταχυτητα , ειναι αντιληπτο πλεον πως εζησε και τι αμαρτιες εκανε.lonelyrider έγραψε: 24 Απρ 2021, 01:17 ζί της στον σκοτεινό Άδη , την πρόγευση της κολάσεως, αποσπώντας την από τα χέρια του αγίου αγγέλου που προσπαθεί να πάει τη ψυχή στο φως.
Είμαι πεπεισμένος ότι κατά τη στιγμή του θανάτου, δαιμονικές υπάρξεις , απαιτούν την ψυχή του ανθρώπου , παρουσιάζοντας στον άγιο άγγελο τα αμαρτήματα που διέπραξε αυτός με καταπληκτική ακρίβεια και χωρίς να χάνουν κανένα από αυτά.
μαλιστα η ψυχη λεει ειναι φοβισμενη οταν βλεπει τα πνευματα αυτα και προσπαθει να κρυφτει πισω απο αντικειμενα(!),κατι που βεβαιως δεν ειναι εφικτο πια.
εξαλλου και αυτος αναφερει πως υπαρχει κλιμακα,τοσο προς τον παραδεισο(οπως λεει και ο ρωμανιδης καποιος μπορει να εχει χαρα μια κουταλια ή ο αγιος νικολαος φερ ειπειν εναν ωκεανο),οσο και απο την αλλη.
βεβαιως ειναι προτεσταντικη αντιληψη που εχει επικρατησει και σε πολυ κοσμο στην ορθοδοξη κοινωνια μας να θεωρουμε πως μετα θανατον θα υπαρξει ο παραδεισος ή η κολαση
"η βασιλεια εντος υμων εστι"...(καθαρση->φωτισμος->θεωση)
τουτεστιν εδω γινεται η κριση,απο εδω ξεκινανε ολα.
το να θεωρουμε πως η θρησκεια ειναι ενα συνολο κανονων με σκοπο την ηθικη μας βελτιωση βρισκεται περα απο την ορθοδοξη αγιοπατερικη θεωρηση
μυστηρια,προσευχη,αλτρουισμος ειναι ολα μεσα προς τον ενα σκοπο,την συναντηση με τον Θεο,απο τον οποιο αποκοπηκε ο ανθρωπος και ζει μεσα στον εγωισμο και την δυστυχια του.Αυτα μας παραδιδει η ορθοδοξια
αυτο που λενε οι αγιοι πατερες ασκηση και βεβαιως τα λενε ολα αυτα γιατι ζησαν Θεο,την θεωση,δεν φιλοσοφουν/αερολογουν,οπως κανουμε εμεις.
εμεις ζουμε σε πληρη αγνοια,σαν τον ασωτο της παραβολης,περναμε τα ξυλοκερατα για ντελικατεσεν.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)

Τί να πεις ή τί να πρωτοπιστέψεις απ' όσα έχει πει;
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Τι σχέση εχει ο Περγάμου Ιωάννης με το νημα?
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Σου έχω και ακόμα καλύτερο. Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο αποκαλούμενος και Πατέρας των Πατέρων, είχε ακόμη πιο προωθημένη άποψη. Πίστευε στην Αποκατάσταση των Πάντων. Δηλαδή, ότι η Κόλαση δεν θα είναι μια μόνιμη κατάσταη μετά την Τελική Κρίση. Αλλά, ότι ακόμη και ο Διάβολος εν τέλει, θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Κυρίου. Θεωρούσε παράλογο το Κακό, που δεν ήταν αγέννητο και άφθαρτο να είναι αιώνιο.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:29Προκύπτουν από κάπου στη Βίβλο αυτά, ή τα έβγαλαν απλώς από το μυαλό τους οι διάφοροι ''Άγιοι Πατέρες'' (και οι αντίστοιχοι των Εβραίων):George_V έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:27Συμφωνα με τους Φαρισαιους ολοι πηγαιναν στο Σεολ μεχρι να κριθουν οριστικα καποια στιγμη στο μελλον.Scouser έγραψε: 23 Απρ 2021, 11:18
Δηλαδή οι Εβραίοι δεν έχουν παράδεισο ή κόλαση; Καλοί-κακοί, όλοι στο ίδιο μέρος καταλήγουν;
Συμφωνα με τους Σαδδουκαιους δεν υπηρχε ανασταση και ολοι θα εμεναν στο Σεολ για παντα.
Και οι δυο ομως δεν ειχαν το δογμα της "Μερικης Κρισης" που υπαρχει σημερα στον χριστιανισμο. Βασει αυτου οταν πεθαίνει καποιος η ψυχη του "κρινεται μερικώς" και τοποθετειται προσωρινα σε Παραδεισο/Κολαση μεχρι την τελικη Ανασταση οπου η ψυχη θα επανενωθει με το σωμα και θα τοποθετηθει οριστικα στον τοπο διαμονης του. Βασικα δες το σαν μια αναλογια με την περιπτωση να ειναι υποδικος καποιος και να ειναι προφυλακισμένος. Βασει του ιδιου δογματος ακομα και αυτοι που βρισκονται στην Κολαση "ως υποδικοι" εχουν μια ευκαιρια να σωθουν με τις προσευχες και τα μνημοσυνα των ζωντων για αυτους.
Τουλαχιστον ετσι το εγραψε ο Αυγουστινος Ιππωνος.![]()
Τι τους πέρασες τους Πατέρες, τίποτε δογματικούς;
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Μόνο κολάσεις υπάρχουν; Αν η εμπειρία κάποιου είναι καλή; Ο οδηγός δηλαδή ή όπως αλλιώς λέγεται, του φανερώνει έναν καινούργιο κόσμο; Όπου τα της Γης είναι γνωστά και γνωστά τα έργα, ακόμη και τα πιο μικρά, ακόμη και οι σκέψεις του κάθε ανθρώπου;
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
δεν ζωντανευουν οι νεκροι οσο κ να θελειςννα το πιστεψεις δεν ωφελει
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Για τους πιστούς θρησκευόμενους λοιπόν ΔΕΝ έχει καμία σημασία το τι ήταν από ιστορική άποψη ο Λαζαρος και ή βιογραφία του
Σημάδια είναι ότι βρίσκεται αυτή την στιγμή στον Ουρανό δίπλα από τον Θεό , ακούει τους πιστούς που προσεύχονται σε αυτόν και τους βοηθάει
Αυτό άλλωστε ισχυρό και για κάθε Άγιο ..
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 44 Απαντήσεις
- 1368 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
-
- 51 Απαντήσεις
- 1557 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Imperium