Το Στάθης πώς έχει προκύψει, έχω χάσει επεισόδια.sys3x έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:19σταμάτα ρε, όλοι στο φόρουμ μπαίνουμε, μη κάνεις τέτοιες ερωτήσεις και σταμάτα.
άντε προχώρα τώρα, αλλά σιγά σιγά.
![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Σχόλια στο YouTube
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Σχόλια στο YouTube
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Σχόλια στο YouTube
Ποιος μίλησε για εκτελεστές; Οι εκτελεστές σήμερα παίζουν μουσική πολλών αιώνων πίσω. Οι εκτελεστές του Μπαρόκ αν έβλεπαν μια σημερινή παρτιτούρα μπορεί να έπαιζαν τα πάντα ή και τίποτα ανάλογα με την παρτιτούρα. Αλλά σίγουρα δεν μιλάω για αυτό.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:20 Πάλι μπερδεύεσαι. Το παράδειγμα είναι το εξής:
Αν βάλεις ένα Κινέζο, ένα Ρώσσο, έναν Έλληνα μουσικό του σήμερα και τους δώσεις ένα κομμάτι, θα το παίξουν όλοι. Αν βάλεις τους αντίστοιχους ποιητές δε θα καταλαβαίνει ο ένας τι λέει ο άλλος. Δεν είπα να βάλεις εμένα και τον Θαλή να λύνουμε εξισώσεις. Επιμένεις να μπερδεύεις τον χωροχρόνο, για να βολεύεσαι με παραδείγματα, αφαιρώντας την εξέλιξη από την εικόνα.
Αναφέρομαι στον ακροατή. Κοίτα πια είναι η προέκταση για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας (όχι εσύ). Αν δεχθούμε ότι η μουσική, η ζωγραφική κλπ είναι μία, τότε ο καθένας δικαιούται να λέει αυτό το έργο είναι κακό γιατί παρόλο που μιλάω τη γλώσσα δεν μου "μιλάει". Και αυτή είναι η ευρέως διακινούμενη άποψη.
Αν η γλώσσα διαφοροποιείται λίγο έως πολύ ανά εποχή, τότε υπάρχει η περίπτωση το έργο να μη σου "μιλάει" απλά και μόνο επειδή δεν γνωρίζεις το ιδίωμα.
Ίσα ίσα. Αυτό που λέω είναι ότι χωρίς την γνώση της εξέλιξης των τεχνών, ειδικά σε ήδη που δεν υπάρχει γενική εξοικείωση, δεν μπορείς καν ναCecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:20 Δεν είπα να βάλεις εμένα και τον Θαλή να λύνουμε εξισώσεις. Επιμένεις να μπερδεύεις τον χωροχρόνο, για να βολεύεσαι με παραδείγματα, αφαιρώντας την εξέλιξη από την εικόνα.
προσεγγίσεις και να εκτιμήσεις ένα έργο. Η γνώση της εξέλιξης (και της συνεπακόλουθης μεταβολής της "γλώσσας") είναι καίριας σημασίας.
Αυτό εδώ αν το βγάλεις από την εποχή του και το κάνει κάποιος σήμερα δεν αξίζει σχεδόν τίποτα. Γιατί;
Re: Σχόλια στο YouTube
Από κομπιουτερίστικη ανάγνωση του ST48410 όπου το 4 είναι Α, το 8 -> θ κοκ
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Σχόλια στο YouTube
Τί ποιός μίλησε, τόση ώρα δε μιλάμε για τους καλλιτέχνες;ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:37Ποιος μίλησε για εκτελεστές; Οι εκτελεστές σήμερα παίζουν μουσική πολλών αιώνων πίσω. Οι εκτελεστές του Μπαρόκ αν έβλεπαν μια σημερινή παρτιτούρα μπορεί να έπαιζαν τα πάντα ή και τίποτα ανάλογα με την παρτιτούρα. Αλλά σίγουρα δεν μιλάω για αυτό.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:20 Πάλι μπερδεύεσαι. Το παράδειγμα είναι το εξής:
Αν βάλεις ένα Κινέζο, ένα Ρώσσο, έναν Έλληνα μουσικό του σήμερα και τους δώσεις ένα κομμάτι, θα το παίξουν όλοι. Αν βάλεις τους αντίστοιχους ποιητές δε θα καταλαβαίνει ο ένας τι λέει ο άλλος. Δεν είπα να βάλεις εμένα και τον Θαλή να λύνουμε εξισώσεις. Επιμένεις να μπερδεύεις τον χωροχρόνο, για να βολεύεσαι με παραδείγματα, αφαιρώντας την εξέλιξη από την εικόνα.
Αναφέρομαι στον ακροατή. Κοίτα πια είναι η προέκταση για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας (όχι εσύ). Αν δεχθούμε ότι η μουσική, η ζωγραφική κλπ είναι μία, τότε ο καθένας δικαιούται να λέει αυτό το έργο είναι κακό γιατί παρόλο που μιλάω τη γλώσσα δεν μου "μιλάει". Και αυτή είναι η ευρέως διακινούμενη άποψη.
Αν η γλώσσα διαφοροποιείται λίγο έως πολύ ανά εποχή, τότε υπάρχει η περίπτωση το έργο να μη σου "μιλάει" απλά και μόνο επειδή δεν γνωρίζεις το ιδίωμα.
Ίσα ίσα. Αυτό που λέω είναι ότι χωρίς την γνώση της εξέλιξης των τεχνών, ειδικά σε ήδη που δεν υπάρχει γενική εξοικείωση, δεν μπορείς καν ναCecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:20 Δεν είπα να βάλεις εμένα και τον Θαλή να λύνουμε εξισώσεις. Επιμένεις να μπερδεύεις τον χωροχρόνο, για να βολεύεσαι με παραδείγματα, αφαιρώντας την εξέλιξη από την εικόνα.
προσεγγίσεις και να εκτιμήσεις ένα έργο. Η γνώση της εξέλιξης (και της συνεπακόλουθης μεταβολής της "γλώσσας") είναι καίριας σημασίας.
Αυτό εδώ αν το βγάλεις από την εποχή του και το κάνει κάποιος σήμερα δεν αξίζει σχεδόν τίποτα. Γιατί;
![]()
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ οκ, θενξ.ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:38Από κομπιουτερίστικη ανάγνωση του ST48410 όπου το 4 είναι Α, το 8 -> θ κοκ
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Σχόλια στο YouTube
Όχι για τους εκτελεστές. Μήπως μπερδεύτηκα κάπου; Αυτή την συζήτηση την έχω ξανακάνει 2-3 φορές και ίσως παρασύρθηκα αλλά σίγουρα δεν μιλάω για τους εκτελεστές. Για τον ακροατή και ίσως το συνθέτη, γλύπτη, δημιουργό.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Σχόλια στο YouTube
Ο συνθέτης, ο γλύπτης και ο δημιουργός είναι εκτελεστές. Ο ακροατής έτσι και αλλιώς μπορεί να μην έχει την ικανότητα να διαβάσει καμία νότα και απλά να ακούει ήχους. Είναι ακόμα χειρότερο αυτό που λες τώρα.ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:41Όχι για τους εκτελεστές. Μήπως μπερδεύτηκα κάπου; Αυτή την συζήτηση την έχω ξανακάνει 2-3 φορές και ίσως παρασύρθηκα αλλά σίγουρα δεν μιλάω για τους εκτελεστές. Για τον ακροατή και ίσως το συνθέτη, γλύπτη, δημιουργό.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Σχόλια στο YouTube
Μα μετά ξανά έχει 4ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:38Από κομπιουτερίστικη ανάγνωση του ST48410 όπου το 4 είναι Α, το 8 -> θ κοκ
Μέχρι τώρα έχουμε δλδ ΣΤΑΘΑ και μένει η αποκρυπτογράφηση του 10
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Re: Σχόλια στο YouTube
Πάμε σε αυτό που είναι σημαντικό. Έχω μια μικρή επαφή με το χώρο της μουσικής οπότε για τα εικαστικά θα ήταν καλύτερο να μιλήσει κάποιος αρμοδιότερος. Η tipiti klop ή η νύχτα ίσως. Απλά οι τέχνες λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία με τα καλλιτεχνικά ρεύματα να μεταπηδούν από την μία στην άλλη, θα επιχειρήσω κάποια προσέγγιση.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 17:37 Τί προσλαμβάνουσες χρειάζεται κάποιος, για να αντιληφθεί την τέχνη του "γυαλιά στο πάτωμα"; Ας μου εξηγήσεις με τεχνικούς όρους και θα αφιερώσω προσωπικό χρόνο να τους ψάξω στο ίντερνετ, για να "καταλάβω" την καλλιτεχνική ορολογία.
Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να διαβάσεις ένα βιβλίο ιστορίας της τέχνης. Θα δεις ότι γίνονται σταδιακά μικρά βήματα εξέλιξης στα οποία παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες (κοινωνικοί, τεχνολογικοί, επιστημονικοί) και σπουδαίο ρόλο οι μεγάλες προσωπικότητες. Δεν έρχονται πράγματα ουρανοκατέβατα και ξεκάρφωτα. Υπάρχουν τάσεις, ή τεχνικές που γίνονται εδώ κι εκεί και τις παίρνει ένας σπουδαίος δημιουργός και κάνει αριστουργήματα, επηρεάζοντας την εξέλιξη.
Αν δεν δεις αυτή την εξέλιξη όλα μοιάζουν σκόρπια και παράλογα. Αν την δεις αποκτούν νόημα. Ας πούμε ο εμπρεσιονισμός, ο εξπρεσιονισμός, ο κυβισμός, η αφαίρεση είναι όλα τέκνα της εποχής τους. Δεν έτυχε και έγιναν τότε που έγιναν. Ωρίμασαν διαφόρων ειδών συνθήκες για να υπάρξουν.
Το ίδιο και στην γλυπτική όπου θα δεις το ρόλο του αντικειμένου και κάποια κινήματα. Κάποια στιγμή πριν περίπου 100 χρόνια ο Marcel Duchamp εκθέτει ως έργο τέχνης δικό του ένα ουρητήριο (πως ο λέμε αλήθεια αυτό) που δεν έχει φτιάξει καν ο ίδιος. Δες λίγο εδώ
https://en.wikipedia.org/wiki/Found_object
Και ξεκινάει ένα ολόκληρο κίνημα με διάφορα παρακλάδια, χρήσης αντικειμένων (ήδη υπαρκτών, ήδη κατασκευασμένων, ακόμα και ευτελών) ως έργων τέχνης. Δικαιώνει αυτό τα γυαλιά στο πάτωμα; Όχι βέβαια. Έχει περάσει περισσότερο από ένας αιώνας από τότε. Αλλά αν δεις όλη την εξέλιξη αυτών των κινημάτων και τι έδωσαν, πας στις πρώτες σελίδες αυτής της συζήτησης, αναζητάς πληροφορίες για το ποιος το έφτιαξε και πότε, για να έχεις μία ελπίδα να κρίνεις αν είναι απάτη ή αν περιέχει πνευματική εργασία που δεν φαίνεται σε πρώτη ματιά. Δες και σελίδα 3 κάτω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 18 Μαρ 2021, 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Σχόλια στο YouTube
Ο Χουργιάτς νομίζω το ξεκίνησε που με έλεγε ΣΤΑΘΑΛΟ ή κάτι τέτοιο. Διάβαζε το 1 = L
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Σχόλια στο YouTube
Δεν ξέρω τι μαθαίνεις αλλά πάντως δεν τα μαθαίνεις απ' αυτό το νήμα, γιατί δεν ειπώθηκε πουθενά κάτι σχετικό με λεκτικά στοιχεία και γλώσσες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Σχόλια στο YouTube
Καμία σχέση. Ο δημιουργός μπορεί να είναι ένα τεράστιο μυαλό και ο εκτελεστής επίσης (πολλές φορές ίσως και καλύτερος του δημιουργού) αλλά ή δουλειά του καθενός είναι τελείως διαφορετική.
Μα δεν μας ενδιαφέρει να διαβάζει νότες ο ακροατής. Να έχει formal training. Να ξέρει τη γλώσσα θέλουμε. Ένα τετράχρονο που του μιλάς και συνεννοείστε πλήρως και αναλυτικά μπορεί ποτέ να μην έχει διδαχθεί γραμματική και συντακτικό. Ξέρει όμως τη γραμματική και το συντακτικό της γλώσσας που μιλάει. Ξέρει ότι το σωστό είναι ο αδελφός μου κλαίει και όχι ο αδελφός μου κλαίνε ούτε ο κλαίει αδελφός μου.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:44 Ο ακροατής έτσι και αλλιώς μπορεί να μην έχει την ικανότητα να διαβάσει καμία νότα και απλά να ακούει ήχους. Είναι ακόμα χειρότερο αυτό που λες τώρα.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Σχόλια στο YouTube
Μα τί σχέση έχουν όλα αυτά που λες με αυτό που είπα εγώ;ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:58Πάμε σε αυτό που είναι σημαντικό. Έχω μια μικρή επαφή με το χώρο της μουσικής οπότε για τα εικαστικά θα ήταν καλύτερο να μιλήσει κάποιος αρμοδιότερος. Η tipiti klop ή η νύχτα ίσως. Απλά οι τέχνες λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία με τα καλλιτεχνικά ρεύματα να μεταπηδούν από την μία στην άλλη, θα επιχειρήσω κάποια προσέγγιση.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 17:37 Τί προσλαμβάνουσες χρειάζεται κάποιος, για να αντιληφθεί την τέχνη του "γυαλιά στο πάτωμα"; Ας μου εξηγήσεις με τεχνικούς όρους και θα αφιερώσω προσωπικό χρόνο να τους ψάξω στο ίντερνετ, για να "καταλάβω" την καλλιτεχνική ορολογία.
Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να διαβάσεις ένα βιβλίο ιστορίας της τέχνης. Θα δεις ότι γίνονται σταδιακά μικρά βήματα εξέλιξης στα οποία παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες (κοινωνικοί, τεχνολογικοί, επιστημονικοί) και σπουδαίο ρόλο οι μεγάλες προσωπικότητες. Δεν έρχονται πράγματα ουρανοκατέβατα και ξεκάρφωτα. Υπάρχουν τάσεις, ή τεχνικές που γίνονται εδώ κι εκεί και τις παίρνει ένας σπουδαίος δημιουργός και κάνει αριστουργήματα, επηρεάζοντας την εξέλιξη.
Αν δεν δεις αυτή την εξέλιξη όλα μοιάζουν σκόρπια και παράλογα. Αν την δεις αποκτούν νόημα. Ας πούμε ο εμπρεσιονισμός, ο εξπρεσιονισμός, ο κυβισμός, η αφαίρεση είναι όλα τέκνα της εποχής τους. Δεν έτυχε και έγιναν τότε που έγιναν. Ωρίμασαν διαφόρων ειδών συνθήκες για να υπάρξουν.
Το ίδιο και στην γλυπτική όπου θα δεις το ρόλο του αντικειμένου και κάποια κινήματα. Κάποια στιγμή πριν περίπου 100 χρόνια ο Marcel Duchamp εκθέτει ως έργο τέχνης δικό του ένα ουρητήριο (πως ο λέμε αλήθεια αυτό) που δεν έχει φτιάξει καν ο ίδιος. Δες λίγο εδώ
https://en.wikipedia.org/wiki/Found_object
Και ξεκινάει ένα ολόκληρο κίνημα με διάφορα παρακλάδια, χρήσης αντικειμένων (ήδη υπαρκτών, ήδη κατασκευασμένων, ακόμα και ευτελών) ως έργων τέχνης. Δικαιώνει αυτό τα γυαλιά στο πάτωμα; Όχι βέβαια. Έχουν περάσει περισσότερο από ένας αιώνας από τότε. Αλλά αν το δεις όλη την εξέλιξη αυτών των κινημάτων και τι έδωσαν, πας στις πρώτες σελίδες αυτής της συζήτησης, αναζητάς πληροφορίες για το ποιος το έφτιαξε και πότε, για να έχεις μία ελπίδα να κρίνεις αν είναι απάτη ή αν περιέχει πνευματική εργασία που δεν φαίνεται σε πρώτη ματιά. Δες και σελίδα 3 κάτω.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Σχόλια στο YouTube
Στο δεύτερο μέρος, α μπράβο, ενώ αν του πεις my brother cries, θα σε κοιτάζει σαν εξωγήινο.ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 23:05Καμία σχέση. Ο δημιουργός μπορεί να είναι ένα τεράστιο μυαλό και ο εκτελεστής επίσης (πολλές φορές ίσως και καλύτερος του δημιουργού) αλλά ή δουλειά του καθενός είναι τελείως διαφορετική.
Μα δεν μας ενδιαφέρει να διαβάζει νότες ο ακροατής. Να έχει formal training. Να ξέρει τη γλώσσα θέλουμε. Ένα τετράχρονο που του μιλάς και συνεννοείστε πλήρως και αναλυτικά μπορεί ποτέ να μην έχει διδαχθεί γραμματική και συντακτικό. Ξέρει όμως τη γραμματική και το συντακτικό της γλώσσας που μιλάει. Ξέρει ότι το σωστό είναι ο αδελφός μου κλαίει και όχι ο αδελφός μου κλαίνε ούτε ο κλαίει αδελφός μου.Cecily Anne έγραψε: 18 Μαρ 2021, 22:44 Ο ακροατής έτσι και αλλιώς μπορεί να μην έχει την ικανότητα να διαβάσει καμία νότα και απλά να ακούει ήχους. Είναι ακόμα χειρότερο αυτό που λες τώρα.
Στο πρώτο μέρος δεν έχουμε καμία επαφή.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 13419
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Σχόλια στο YouTube
ΩΩΩ!! Τι αριστουργηματικο διαμάντι είναι αυτο; Πως με ξεφυγε; Ευχαριστώ!
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 1 Απαντήσεις
- 258 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
-
- 687 Απαντήσεις
- 14231 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 0 Απαντήσεις
- 186 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος